Marda, wat lief van je! :-*
Ja, ik vind het erg lastig om het van me af te zetten, ben er best wel veel mee bezig. Maar zoals Mascha hier eerder ook al zei: het gaat hier niet om ons, maar om miekje en gezin… er komt niks in de buurt van wat zij moeten voelen…
Maar desondanks heel erg fijn om te zien hoe iedereen met miekje en gezin en met elkaar meeleeft… hartverwarmend! Voor jullie ook een dikke knuffel!
Wat lief dat je hier ook even een knuf komt brengen Marda :hug: :-
We houden elkaar op de hoogte he?! :-
Lieve meiden,
Ik heb gevraagd of het kok adres open mocht omdat Miek liever niet wil dat iedereen haar adres heeft en om nou iedereen mijn adres te geven ook niet echt een optie is…
Hopelijk krijgen ze veel post
@M&J wrote:
Wat lief dat je hier ook even een knuf komt brengen Marda :hug: :-
We houden elkaar op de hoogte he?! :-
Tuurlijk, in dit geval… hoe meer zielen hoe meer kracht!! :thumbup: :-*
@M&J wrote:
Ik heb gevraagd of het kok adres open mocht omdat Miek liever niet wil dat iedereen haar adres heeft en om nou iedereen mijn adres te geven ook niet echt een optie is…
Super geregeld meid!!
Heel KoK haar adres geven is idd niet de bedoeling... en ze verdient wel steun van heel KoK! Dus een super initiatief!! :thumbup:
En om iedereen toch nog een beetje vrolijk nieuws te brengen:
Jaaaaannneeeee!!! Van harte gefeliciteerd meid!! Oh, wat ben ik blij voor je dat het dit keer nÃet zo lang heeft geduurd!! :dance: :-* :dance:
Lief van je Tierr :inlove: :-
nu jij nog!!! :-
@Jane_S wrote:
nu jij nog!!!:-*
Haha, ja… we doen ons best! :mrgreen:
Oohhhhh Jane wat goed!! :dance: :inlove: :dance:
Ik had je banner nog niet gezien :oops:
@M&J wrote:
Oohhhhh Jane wat goed!! :dance: :inlove: :dance:
Ik had je banner nog niet gezien :oops:
nee dat kan kloppen ik heb hem nog geen 10 minuten geleden aangepast/aangemaakt :inlove:
Vanochtend dus getest :mrgreen:
Wat zullen jullie hebben staan springen! :dance: :dance: :dance: :dance:
neeeee net om/na 12 uur!! :inlove:
ja ik heb behoorlijk staan huilen van blijdschap! :mrgreen:
Het is jullie gegund! :-* Ik ben enorm blij voor je :dance: :dance: :dance:
Whaaaaaaaaah, dit is eng!!! Ik had vannacht gedroomd dat Jane zwanger was… dacht nu net, moet toch weer eens bij de oktoberstoppers kijken… en zie ik dit nieuws :shock:
Lieve schat, onwijs gefeliciteerd!!! Voelde je je daardoor niet lekker van de week?
Kom je komende week nog op kraamvisite? Dan kan ik je irl feliciteren :-*
Tja, en hoe dubbel, maar ook hier dikke tranen om het nieuws van Miekje en Liv Ik vind het zo onwijs eng, en heb zó met ze te doen. Kan het ook niet van me afzetten. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat komen
xHeske
P.S. Hier gaat alles goed hoor Heb wel een borstontsteking te pakken, maar gaat nu met ab wat beter. En Fleurtje doet het super, dat is nu even belangrijker dan een bo he
Ga jij ook es ff snel dromen dat ik zwanger ben, Heske!! :mrgreen:
En ja, wat er bij miekje gebeurt is echt vreselijk…
Wat dat betreft konden we dit goede nieuws goed gebruiken!!
Niet dat dat het verdriet om Livia minder maakt, maar… nouja, denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel, toch?
Hee, Heske… mag ik ook op kraamvisite komen?? :roll:
@Ke wrote:
Whaaaaaaaaah, dit is eng!!! Ik had vannacht gedroomd dat Jane zwanger was… dacht nu net, moet toch weer eens bij de oktoberstoppers kijken… en zie ik dit nieuws :shock:
Lieve schat, onwijs gefeliciteerd!!! Voelde je je daardoor niet lekker van de week?
Kom je komende week nog op kraamvisite? Dan kan ik je irl feliciteren :-*
xHeske
Uhm Heske dat vind ik wel heeeel eng :shifty:
nee ik had vorige week en de week ervoor ook al licht griepje, erg maagpijn en misselijk daardoor en niezen , hoesten. deze week heb ik af en toe wat vlagen van misselijkheid gehad en heeeel moe! :mrgreen:
Bedankt! :inlove: en ik wil heeel graag komende week komen!!
was ik ook al van plan dus dat gaat zeker komen!! hartstikke leuk hoor! :inlove:
Bedankt Mascha! :-*
Heske ja las al dat je een bo had gelukkig gaat het weer wat beter en gaat het ook super met Fleur! :inlove:
en het nieuws van Livia is inderdaad als een bom ingeslagen, het is verschrikkelijk en ik krijg mijn gedachten ook niet ervanaf
He jakkes, een bo… daar is niks aan… :hug:
Janeee!!! Gefeliciteerd!!! :inlove:
pffff, zal wel weer even spannend voor jullie worden de komende weken, maar het gaat helemaal goed komen! Wat fijn dat jullie niet zo lang hebben hoeven wachten!
Miekje… je bent in mijn gedachten :kaars:
Heske, wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje, wel balen van de bo. Heb foto’s gezien en ze is echt cute :inlove:
Tierrr, zal ik vanacht van je dromen??? Wie weet…
Mag ik weer bij jullie inspringen? Mis jullie wel een beetje :oops: