mensen, mensen… wat een onzekerheid en verdriet
'k Loop er ook al de hele dag mee in mijn hoofd…
Heb ook een kaartje voor ze gekocht, maar waar staat/vind ik het adres???
Zo’n mooie zonnige dag, maar met een enorme grote schaduw…
Ik hoop zo verschrikkelijk dat ze er snel bij zijn en dat het goed te behandelen is
Ik kan ook aan niks anders meer denken… wat een nachtmerrie…
Memmie, ik pm je het adres wel even… :-*
THNX! :-*
Lieve meiden…
Kwam even kijken hoe het met jullie ging, maar weet gewoon niet wat ik zeggen moet…
Tranen rollen over mijn wangen, wat een verschrikkelijk nieuws…
Miekje en fam. heel veel sterkte de komende tijd! Ik zal voor jullie en hopen dat alles goed komt!
Jeetje…
:hug: voor jullie allemaal
Ik kan niet slapen
:kaars:
Goede morgen meiden!
Hoe is het met jullie?
Mascha :hug: Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Hier ook een onrustig nachtje… Wat word je ff met de neus op de feiten gedrukt door zulk vreselijk nieuws. Wat mag… nee MOET ik toch blij zijn met 2 gezonde mannetjes.
En ik maak me druk om 4 weken (erg) weinig slaap… :oops:
Ik kan er echt niet bij… Zo’n mooi, lief, klein, vrolijk en dapper meisje… 6 maandjes oud en dan al deze vreselijke ziekte
Maar goed, we moeten met beide benen op de grond blijven staan (hoe moeilijk te bevatten ook) en sterk zijn voor Miekje (en fam.) Ze steunen, ze laten weten dat er aan ze gedacht wordt en dat we hier klaar staan om haar op te vangen als zij haar verhaal ff kwijt moet.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: en als een gek en een :kaars: voor de donkere avond/nacht!
Mascha, heb je nog een beetje kunnen slapen meid :hug:
Ik ga vandaag op zoek naar een kaartje en die stuur ik naar je op.
Wakker worden met zo’n naar gevoel, weten dat zei nu een heel moelijk weekend tegemoet gaan waarin zei die vreselijke nieuws aan 2 kindjes moeten vertellen…hoe doe je dat
Ik ga regelmatig een kaarsje voor mijn moeder aansteken, maar ik weet zeker dat er de komende tijd veel kaarsjes voor Livia en Miek bij zitten.
Hier ook erg slecht geslapen… om kwart over 1 maar naar bed gegaan, maar om 3 uur lag ik nog te draaien… en vanochtend was het ook weer het eerste waar ik aan dacht… het idee inderdaad hoe zij daar nu het weekend ingaan, pff… vreselijk…
Ik heb inderdaad amper geslapen en rot dat ook is het draait niet om mij in deze Wel enorm lief dat jullie ook even aan mij hebben gedacht :-*
Livia mag vanavond naar huis zodat ze het weekend met zn 5-en kunnen zijn. Maandag naar het amc, Wouter en Emma moeten ook mee. Er zijn speciale kinderpsychologen geregeld. Ik ben echt zo vreselijk bang voor wat ze daar te horen gaan krijgen…
Weet iemand of Heske al op de hoogte is? Ik vind het ook zo wat om haar een sms te sturen :think:
@M&J wrote:
Livia mag vanavond naar huis zodat ze het weekend met zn 5-en kunnen zijn. Maandag naar het amc, Wouter en Emma moeten ook mee. Er zijn speciale kinderpsychologen geregeld. Ik ben echt zo vreselijk bang voor wat ze daar te horen gaan krijgen…![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik het net met Pat over :cry:
Ik hoop zo dat het behandebaar is :pray:
Ik heb net foto's van Livia gekeken in de show.
Ze ziet er zo gezond uit, lekkere bolle wangen en zoooooooo lief....
Een meisje 2 weken jonger als het meisje wat hier nu in de box ligt te spelen, moet nu al zo verschrikkelijk hard vechten om mogen leven,
dat mag toch niet......
Mascha ook voor jou een dikke :hug: en als je wilt praten, huilen, vloeken of wat dan ook je hebt mijn nummer, want ook voor jou als vriendin is dit niet makkelijk :hug:
Een nieuwe dag is aangebroken, weer een dag vol onzekerheid voor Miekje en haar hub en kids. Wat zal het moeilijk voor ze zijn ook om dit aan Wouter en Emma te vertellen. Hoe vertel je 2 kleine kinderen dat hun zusje zo ziek is en het niet zeker is dat ze beter wordt? Hoe kun je sterk voor hen blijven terwijl de grond onder je eigen voeten is weggeslagen? Zullen ze nog wel tranen over hebben, kunnen er zoveel zijn gekomen dat ze opgeraakt zijn?
:kaars: :kaars: voor Livia
(Mascha, wat ben je een schat :-*. Wat heb je mooie spulletjes gekocht, ik heb na zitten denken over wat ik zou kunnen doorgeven voor op het kaartje, maar ik heb geen woorden…)
Mascha. kun je anders heske een smsje sturen met de braag of ze jou even wil bellen.
Dan hoort ze het toch persoonlijk.
Heske weet het al las ik. Kim heeft het haar verteld.
Meiden, ik lees het nu pas.
Wat verschrikkelijk dit
Mascha, kan ik nog meedoen. Of wil je anders Miek d’r adres mailen?
Sproet je hebt een pbtje… Uiteraard mag/kan je meedoen :-*
Mascha, mag ik ook het adres van je? Ik kan het zo snel niet meer vinden :? En ik wil ook wel meedoen, dus die gegevens mag je me ook pmmen.
Komt eraan
Het is voor Miek maar zeker ook voor Jorik heel fijn te weten dat er zoveel mensen meeleven en positieve gedachtes sturen! Ze vinden het echt enorm lief :-*
Keep them coming al die knuffels, kaarsjes en positieve gedachtes!!! :kaars:
Ff knuffie ook voor julllie… :hug: :-
Wat is het moeilijk he… wij van de septembermama’s zijn er ook zo kapot van… Ik hoop dat al onze hoop en positieve gedachtes zullen helpen.
:-