Oktoberstoppers 2008, #3, al 4 meiden zwanger!!!

Zo, apie ligt in bed, dus moeders heeft weer ff tijd :wink:

Mascha, bedoel je (sorry voor de details weer :wink: ) een soort kleine stolseltjes? Dat heb ik ook wel eens, is idd oud bloed. Dus ik duim nog ff heel hard verder meid, oud bloed zegt eigenlijk nog niets!

Miekje, ik heb net ook een ovulatietest gedaan. Licht streepje, dus ei komt eraan, maar zal nog wel een paar dagen duren. Nou ja, verwacht m’n eisprong ook zondag pas, of misschien zaterdag, dus kan kloppen.

Kittycat, je banner is super!! :inlove:

Saraaaaah!!! :smiley: :smiley: :smiley: Gezellig dat je je ff komt melden. Vervelend he, die onzekerheid. Het hoort erbij, zeker als je al eens een mk hebt gehad, maar ja, da’s nu een schrale troost natuurlijk. Kwaaltjes zijn rot, maar kunnen je wel net dat stukje vertrouwen geven en dan is het wel ff zenuwslopend als ze ff weg zijn. Maar het komt vast goed meis! Leuk dat je al een afspraak bij de vk en voor een echo hebt gemaakt, heb je vast iets om naar uit te kijken!

Nou, ik ga ff werken (thuis hoor, ga morgen pas weer een poging doen om naar de zaak te gaan), en Sterre’s rotzooi opruimen.

Oja, over rotzooi gesproken. Net na het douchen was Sterre zo lief in haar kamertje aan het spelen, dat ik bedacht dat ik wel meteen ff een mand strijkgoed weg kon werken. Dus ik was aan het strijken, Sterre aan het spelen, niets aan de hand, tot ik me bedacht dat het ineens wel erg stil was in haar kamertje… :shifty: Kijk ik stiekem om 'n hoekie, ligt heel haar kamer bezaaid onder de onderbroekjes, hemdjes, rompers, beddengoed, zwemluiers, zwembandjes, toilettas, pantoffels, wantjes, zwembroekjes en badpakjes, en wat ‘oude’ kleertjes… en delen van het My Little Pony kasteel :roll: Mevrouw had dus op haar dooie gemakje alle kasten leeggetrokken. Leuk detail: ze had wel netjes alle onderbroekjes bij elkaar en alle hemdjes bij elkaar gelegd, terwijl die altijd door elkaar in de kast liggen :lol:

Nou ja, ze heeft braaf geholpen met opruimen, dus echt boos was ik niet. Is ook mijn eigen schuld, moet ik haar maar in de gaten houden :wink: Maar een spook is het wel! :eh: :inlove:

Oké, nu echt aan het werk! :angel:

Ohohoh wat een boef is Sterre toch :angel:

Idd het zijn net een soort stolseltjes Heske

Kittycat, proficiat meid!!! Geniet er lekker van en voel je alsjeblieft niet schuldig. Het is jou net zo gegund als een ander!

:-* Jane, balen… :hug:

M&J, vreemd…? Toch nog een beetje spannend! Zijn tenslotte geen echt :twisted: toch? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Kittycat, zie je wel? Geen twijfel mogelijk! Nogmaals GEFELICITEERD!

Die banner staat je goed!

Whahaha, wat een boefje die Sterre! Idd als het heel stil is, kun je maar beter gaan kijken! Dan spoken ze echt meestal wat uit!

Sarah, fijn dat je weer ff wat van je laat horen! 10 dec een afspraak…lijkt nog ver weg he…? Het is en blijft spannend!

Ik voel de ene dag ook veel meer dan de andere. De ene keer denk ik, het MOET wel goed zitten, ik voel me op en top zwanger en de andere dag het tegenovergestelde… Maar goed, ik weet het over een week! :pray:

Kun jij niet om een vroegere echo vragen? Je kunt uitleggen dat je kwaaltjes afnemen en dat je je daar onzeker over voelt?!

Hahhaa, Miekje! Je man ziet deze week wel zitten dussss :wink: Veel klus-plezier!

Heske, jij mag bijna! Eerst nog ff oefenen…

Tycho was 11 nov. 83 cm en 12.610 gram! Gaat heel goed dus :inlove:

Broekjes kan ie nog wel in maat 86, maar truitjes heeft 'ie toch wel maatje 92 nodig! Anders zijn de mouwen echt te kort.

Het verschilt idd enorm hoor! Hij heeft heel soms ook nog maatje 80 broekje aan. Ach, klein, groot, vol of slank, als je kindje maar gezond is! Het is en blijft cliché!

Vandaag nog een week! Jeetje, wat kunnen dagen lang duren zeg!

Het is en blijft enorm spannend, maar op het moment voel ik me toch echt wel zwanger…dus… Hopelijk vliegt deze week voorbij!

Thanks voor het :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: girls! :-*

Ik ga ff foto’s uitzoeken…heb nog nooit foto’s geplakt na Tycho zijn geboorte :oops: Heel erg!

xxx

Haha Memmie, ik heb vlak voor Lente’s geboorte pas de eerste foto’s van Sterre ingeplakt (ook toen pas laten afdrukken), dus dan valt het bij jou nog wel mee :lol:

Enne, dan zie je pas wat een smal ding Sterre is, die was de laatste keer op het cb 91 cm en 12,5 kg. Bijna hetzelfde gewicht dus, maar wel 8 cm langer :lol: Toch is ze ook niet te dun hoor. Smal lijfje, maar wel lekkere spekbeentjes :inlove:

Nou, Sterre wilde niet slapen vanmiddag, want ze waren hier in de straat van Eneco wat leidingen om aan het leggen, met de nodige herrie natuurlijk :roll: Ze heeft wel een tijd in bed gelegen, maar slapen zat er niet in, dus heb haar er maar weer uit gehaald. Net een heel eind gewandeld, buggy lekker een keer thuis gelaten (Sterre is wat lui aangelegd, dus wil haar er toch aan laten wennen om gewoon eens zelf een eind te lopen, is ze onderhand groot genoeg voor), eendjes gevoerd, even bloemen gehaald voor Lente* d’r plekje (plankje in onze slaapkamer, met urntje, foto’s, beertje, kaartje en bloemetjes dus), en toch nog maar even naar de speelgoedwinkel voor dat ontzettend gave Duplo-supermarktding :inlove: Da’s dan écht het allerlaatste Sintcadeautje voor Sterre. :angel:

Mascha, hoe is het nu? Nog steeds geen echt duivels?? :pray:

@Ke wrote:

Da’s dan écht het allerlaatste Sintcadeautje voor Sterre. :angel:

:liar: :liar: jaja :wink:

En ook hier :evil: :evil: net als bij Jane :(

Ah sjips… balen Mascha :hug: :hug: :hug: :hug: Nou, de kerstman krijgt het druk… er zijn een hoop mooie kerstcadeaus (as in positieve testen :wink: ) besteld dit jaar :angel: :pray:

Sterre ligt al in bed! Die kan dus echt nog niet zonder middagdutje, ze was helemaal op. Tjip is nog niet thuis, dus ik heb het zowaar ff rustig :mrgreen: Zal het lijstje eens aanpassen, doe ik toch nog wat nuttigs met m’n tijd :angel:

Mascha… jammer dat het toch heeft doorgezet :hug: Balen!

Haha Memmie, ik heb vlak voor Lente's geboorte pas de eerste foto's van Sterre ingeplakt (ook toen pas laten afdrukken) Oooohhhh!

Dan val ik idd nog heeeeel erg mee :lol: Ben aardig opgeschoten met 't uitzoeken, nu nog (ooit eens een keer) plakken!!!

Ik ga ff naar mijn mannen, de kleine zit lekker in bad. Ff meegenieten!

xxx

Jeetje, alweer iemand zwanger! Gefeliciteerd Kittycat, super!

Het lijkt me echt helemaal geweldig om zo’n overduidelijke test in handen te hebben…!

Wat een geklets weer :shock:

Kc, nu lekker gaan genieten meid :thumbup:

Voor iedereen die ongi is geworden :hug: :hug:

Wat een boefje die Sterre :mrgreen:

Jesse is vandaag voor het eerst naar de (kinder)kapper geweest :inlove:

Niet zo heel kort hoor, want hij heeft zo’n mooie krullen :inlove:

Hij heeft het goed gedaan en kreeg een doosje rozijntjes van de kapster!

Daarna zijn we even naar oap geweest(mijn vader) en toen lekker thuis een boterham gegeten en naar bed. 's Middag fijn thuis gespeeld en sinds gister loopt hij achter zijn loopwagentje :inlove: :dance:

Ben er morgen weer meiden, dan reageer ik. Voel me behoorlijk ziek…

M&J… :hug: :hug: :hug: balen meis

Beterschap meis! Hopelijk knap je snel op!

Zijn je medicijnen inmiddels gebracht?

Dikke :-*

Miekje beterschap :hug:

Ik ga van de week eens kijken of ik ook de foto’s erop krijg.

Als ik die mooie foto’s van jullie zie kan ik niet wachten om mijn binkie te showen :inlove:

Miekje, heel veel beterschap meis! :hug: :hug: :hug:

Pffff, hier een beetje rotavond door schoonfamilieperikelen… zou soms willen dat ik zo om kon ruilen, maar dan wel Tjip kon houden :silenced: :oops: :roll:

Jaaaaaaaaaaaa Lieke, we willen foto’s zien!!! :mrgreen: :dance:

Dankjewel allemaal nogmaals. Het begint al steeds meer door te dringen, zo snel toch al.

Lieke, fotooo’s van je krullebolletje :stuck_out_tongue: ?

En Sterre, oooh wat een ondeugd :smiley:

Beterschap Miekje :hug:

Thanx lieffies! Voel me vanmorgen iets beter, maar gisteren dacht ik dat ik gek werd! :wall:

Lieke ben ook erg nieuwsgierig naar je foto’s!

Ik kan ons kabeltje niet vinden om de foto’s van ons toestel nr computer te verplaatsen :?

Kittycat heb je leuk gedroomd vannacht? :mrgreen: :wink:

Muppet, hoe gaat het nu met je? Jij bent de eerstvolgende op het lijstje voor NOD, spannend!

Memmie, ja heb medicijnen gisteren binnen gehad :thumbup: Nog 6 daagjes meid… Heerlijk he als ze dan in bad zitten :inlove: Wij hebben geen bad, dus de kids gaan onder de douche. Ze hebben heel lang met z’n 2e in een babybadje gezeten, maar op een gegeven moment kwamen ze echt klem te zitten samen :mrgreen:

Heske, euh welk duplo-supermarktding?? :lol: Heb je het nog gevonden?

Newbe…hoe gaat het met jou? Had de gyn nog nieuws?? :-*

M&J hoe gaat het nu?

Jane, hoe voel jij je?

Miekerdepiek, hoe was je biefstuk eigenlijk??

Muisje, hoe is het met jou, ben je al helemaal “zwanger” of moet je nog wennen aan het idee?

Anne-Sophie ook aan de klus nu?

Voor de meiden die ik nu vergeet: hoe is het? :wink:

Oh ja Heske…ik ben helemaal vergeten te vertellen dat het een goed idee is om Sterre haar eigen pop mee te geven. Anders moet ze steeds afscheid nemen van de pop en na een traumatische ervaring en “in” rouw kan dat zo groot worden dat ze s ochtends al bezig gaat met het achterlaten van de pop die middag. Dat kan zorgen voor een onveilige situatie voor Sterre. Hoe gaat het nu?

Toevallig dat je het net nu zegt, want vandaag gaat voor het eerst haar pop mee naar het kdv. Ben benieuwd, want maandag was het weer drama toen we weggingen en de pop daar moest blijven. Gek genoeg heeft ze er minder moeite mee om haar eigen pop thuis te laten. Nou ja, misschien niet zo heel gek… op het kdv spelen ook andere kinderen met die poppen en moet ze altijd maar zien of ‘haar’ pop er de volgende keer nog is (of ze 'm nog kan vinden). Haar eigen pop zit thuis áltijd op haar te wachten, daar zal ze wel gewoon meer vertrouwen in hebben.

Uhm… duplo-supermarktding… zal ff een plaatje zoeken…

Deze bedoel ik…

Gaaf he… Ja, ik dacht…papa een supermarkt, dan Sterre ook een supermarkt :lol: Nee, ze heeft nog bijna niets van Duplo, alleen blokken en 1 poppetje, maar ze speelt er echt heel leuk mee. Dus denk dat ze deze ook wel heel leuk zal vinden.

Fijn dat je je wat beter voelt vandaag! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan :pray:

Nou, ik ga Sterre ff naar het kdv brengen. Straks eerst ff thuis werken en dan naar de zaak. Heb er zowaar best een beetje zin in vandaag :eh: :shifty: :lol:

xHeske

Oh Heske, die is heel leuk, helemaal omdat haar papa een supermarkt heeft! Die gaat ze super vinden!

Succes en goed idee de pop :thumbup: En idd thuis is veilig en altijd hetzelfde. Nu neemt ze een stukje mee van thuis. Waarschijnlijk wil ze met beide poppen spelen :lol: :wink:

Jij ook een fijne (drukke) dag vandaag. Ik vind het echt cool klinken “Straks even naar de zaak” wil ik ook wel :mrgreen: