JAAAAAAAAANEEEEEEEEEEEE!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Eindelijk maar toch!! Meid, wat ben ik blij voor je!! Zie je, de aanhouder wint!! :dance: :-* :dance: Haha, ik ga helemaal uit mijn plaat hier op de vroege ochtend! :mrgreen:
Laat de test zien, toe toe toe!! Had je het ook verwacht dit keer? Had je kwaaltjes? Of heb je echt gewoon getest ivm je NOD?
Memmie, fijn weekend!! Geniet ervan!!
Ik moet vandaag en morgen nog werken… blegh… :?
Ben je er trouwens al over aan het denken om rijlessen te nemen, of niet?? Het is wel ideaal hoor, een rijbewijs… :roll:
Janeeeeeeeeeeeee! :shock: :shock: :shock:
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!
STUITER STUITER STUITER!!!
Ohhhh meis, gefeliciteerd zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat ben ik blij voor je!
Ik heb kippevel (zou toch niet komen doordat ik voor het open raam zit? :think: ) :mrgreen:
Geniet ervan lieve Jane, je hebt het zo verdiend (niet dat iemand anders het niet verdiend zou hebben hoor :hug: )
Goedemorgen meiden,
ah wat een lieve reacties.
Hierbij het bewijsmateriaal :lol:
Gistermiddag snel even getest voordat we nog de deur uit gingen , met de verwachting negatief, maar toen die positief werd heb ik wel aardig wat traantjes gelaten.
ergens leefde ik al in een andere wereld, weet niet maar zo voelde het gewoon, beleef/beleefde het allemaal anders, en toen mijn borsten pas sinds afgelopen zondag/maandag zeer gingen doen vond ik dat ook al uiterst vreemd. ook dat ik van het weekend al krampen had en heel klein beetje roseverlies en toen ineens geen rose meer dacht ik van … :think: uhmm 't zou zomaar kunnen. En aangezien ik vastberaden was een afspraak in het ziekenhuis te maken , leek het me verstandig even te testen :mrgreen: en ja hoor , voordat die controlestreep uberhaupt kon kleuren zag ik de teststreep al :shock: :inlove: :dance:
oooo ben nog zoooo blij maar tegelijkertijd zoo onwijs bang dat het fout gaat.
zoooo jullie zijn uptodate!! :mrgreen:
Oooh Jane, ik ben echt zó blij voor je! Ik denk dat de angst dat het mis gaat wel logisch is, gewoon omdat je er zo lang op hebt moeten wachten, dan is het moeilijk om te geloven he :hug: Maar het komt goed meis, die test is iig al súper overtuigend!!!
Heb je al nagedacht naar welke vk je gaat? Neem tenminste aan dat je niet bij de gyn onder controle hoeft… Ik kan je Embé echt aanraden, dat zijn zulke schatten! Zitten in Segwaert (super mooie praktijkruimte, en ze hebben sinds een tijdje ook een eigen echo-apparaat geloof ik) en op donderdag in Rokkeveen. Enne… nog een tip: zo snel mogelijk kraamzorg regelen bij PKZ. Dat is wel zo’n beetje hét kraamzorgbureau hier, gewoon simpelweg de beste, vk raadt ze ook altijd aan, alleen zitten ze héél snel vol. Ik heb deze keer al met ruim 4 weken gebeld, vonden ze helemaal niet vreemd. Als je wacht tot een week of 10 ben je te laat… Dus hoe gek het nu nog lijkt, gewoon doen meid, over 9 maanden weet je wel waarom
Hihi, ik was eigenlijk van plan om weer te gaan slapen (Sterre is weer steeds heel vroeg wakker en ik ben zoooooo moe), maar ben gewoon ff te stuiterig om nu in slaap te vallen geloof ik :lol: Ik ben echt super super blij voor je!!!
Haha, ik vond die grote foto mooier :mrgreen: :inlove: Maar streepje is nu nog duidelijk hoor! :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een mooi resultaat Jane, super! :inlove:
:lol: ja dat was net iets TE zeg maar :lol: :mrgreen:
Bedankt ga dat indd zo snel mogelijk regelen , bedankt voor de tips, zal ze gebruiken!! :mrgreen: :-*
Hihi ja ik herken het wel, we gingen laat slapen maar denk maar niet dat ik vanochtend nog verder kon slapen, wilde jullie berichtjes al lezen :mrgreen:
oh en dat ik beetje bang bent komt ook doordat ik krampen blijf hebben. :roll: geen ongikrampen maar toch…
Die krampen zijn normaal lieverd, maar ze werken wel op je zenuwen he :hug: :hug: :hug:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Volgens mij weet Miekje het ook :lol: :inlove: :-*
Nee, ik denk het niet hoor :snooty: :lol:
:lol: :lol: :inlove:
Zo ook voor moeders voor moeders al aangemeld :inlove:
:dance: Leuk he, dat je dat soort dingen nu éindelijk kan gaan doen! :inlove: :dance:
Ja echt super leuk! :inlove:
Hoi meiden
Hihi gaaf hoor jane, eindelijk!!!
Even ego:
Sorry gistermiddag uiteindelijk weer de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Was daarna zo van slag dat ik gewoon niet meer kon posten heb alleen maar moeten huilen…
Bloedwaardes waren niet goed. Leverwaardes waren gedaald behalve 1.
Ijzer was veel en VEEL te laag. Ze heeft meteen medicatie gekregen. Motilium is ook opverhoogd.
Ze denken nu aan iig een of andere infectie. Ze heeft ook een hele rare uitslag die niet hoort en had van de week verhoging.
Darmen zijn nagekeken. Niet goed. De arts legde uit dat ze veel billetjes had gezien, maar nog nooit een kindje gehad wat zo hard kneep. Er zit zoveel spanning op haar anusje waardoor ze tegen een soort van “buisje” perst. De ontlasting krijgt ze er zelf niet uit.
Nu wordt ze volgende week donderdag weer opgenomen en gaan ze een biopsie nemen
Ze moest voor die infectie weer speciaal bloedprikken maar ook weer voor haar lever en bloedwaardes zoals stolling voor de ingreep.
3 grote buisjes…UIT HAAR ARM.
Ik was daar alleen, er kwamen 3 artsen voor Livia en 1 voor mij, want ik ging gewoon onderuit… Livia gilde het echt uit, het was zo sneu.
Schaamde me dood, maar ik kon gewoon niet meer.
Ik heb daar weer ruim 3 uur gelopen van het ene onderzoek naar het andere, medicatie hale, schoorsteentjes op de afdeling, bureau opname, bloed, ka, dietiste enz enzen durfde gewoon de auto niet meer in zo duizelig. Alsof alles het even niet meer deed.
Thnx.
Echt klte meis :hug: :-
je weet me te vinden he! :-*
Jane… :shock: :dance: :inlove: :dance:
Wat ontzettend gaaf meis… GEFELICITEERD!!!
Ben echt zoo blij voor je :dance: :dance:
Miekje… het houdt maar niet op hè.
Dikke knuffel voor jullie :hug: :hug:
FF snel
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:Jane gefeliciteerd meid
Eindelijk weer posotief nieuws hiero :dance:
Miekje :hug: :hug:
Heske gefeliciteerd met je meisje :dance: :dance: :inlove: :inlove:
Lotje ligt nog steeds in het ziekenhuis en komt het weekend nog niet naar huis…maandag al 3 weken…
Ze was gister voor het eerst sinds 2 weken ipv afgevallen aangekomen, dus dat was klein lichtpuntje en nu maar hopen dat ze de voeding goed binnen blijft en dat ze de reflux onder controle krijgen…
Meiden, ik ga helaas weer onderweg naar het ziekenhuis voor een opname.
Het gaat niet goed met Livia…
Ze moet aan de monitor.
Ik hou jullie op de hoogte
Janeeee!!, wat een geweldig nieuws!!! :dance: :dance: :dance:
Ik ben echt enorm blij voor je! Ohh wat leuk zeg.