ff snel een update voor de meiden die het vroegen.
De duivels zijn er nog niet.
Ik heb ovutesten gebruikt en hou nog steeds een templijstje bij.
Morgen vertel ik meer, maar ben helemaal op dus duik lekker mijn bedje in.
Tijger, jeetje, weer spannend dus! :shifty:
Ben benieuwd hoe het nu met Mascha is… :?
Memmie, bedankt voor de felicitatie! :-*
En WAUW, wat knap van Tycho!!! :shock: Ben benieuwd of hij het door gaat zetten, ik vind dit iig al heel wat hoor! :dance:
Ik heb net foto’s van ons kleinste meisje in het sf gezet :inlove:
Jaaaa, Heske, wat een goed nieuws, geweldig!! Geniet ervan meid!! :mrgreen:
En memmie, jeetje, wat knap van Tycho!! Wat een stoere vent wordt het al, zeg! Helemaal geweldig!! Je mag zeker trots zijn!! :thumbup:
Ik heb gister geshopt met mijn moeder en zusje in een prenatal warenhuis, wat is dat leuk zeg!! En we hebben met zijn drieën veel te veel gekocht… :oops: (Maar mijn moeder en zusje haast nog meer dan ik, geloof ik… :mrgreen: )
Ik heb ook een heel lief shirtje met daarop papa’s kanjer gekocht, die geef ik vanavond aan mijn jarige mannetje… :inlove:
Tierrr gefeliciteerd met je mannetje!! :dance:
En wat heerlijk, zoveel geshopt! :inlove: Lekker van genieten meis! :-*
Mascha gaat wel iets beter. Ze heeft nog wel pijn in haar hoofd en been, maar ze is weer iets helderder.
Beterschap meis! :hug:
Memmie, wat goed van Tycho!!! Snel al ook! :shock:
Tijgertje, spannend joh!
Miekje, hoe gaat het met jou??? :hug:
Tierrr… gefeliciteerd met je mannetje.
En Heske… wat gaaf!!! Alles helemaal in orde en weer een meisje! :inlove: :inlove:
Nu gaan genieten lieverd :-*
Memmie, het is inderdaad wel erg vermoeiend dat ze 's nachts zo spookt. Ik kreeg vandaag de tip om Infanol te halen tegen de darmkrampjes. Misschien dat we dat eens moeten proberen.
We waren op het CB om te wegen. Ze was van 3560 geboortegewicht naar 3825, dus dat gaat geloof ik wel de goede kant op.
En thumbs up voor Tycho
Tijger, spannend weer meis!
Hopelijk is het dit keer raak
Even een :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor Livia, Lotte, Mascha en iedereen die het kan gebruiken.
:dance: Voor Heske! Een goede 20w echo! Een klein meisje op komst :inlove:
Sproet ik heb vandaag ook Infacol gehaald voor krampjes. Net voor het eerst gegeven, dus kan je niet niet zeggen hoe het hier werkt.
Wat jij beschrijft klinkt idd als krampjes. :hug:
Hier alles goed, druk met 2 kids. Even op zoek naar een nieuwe routine :shifty:
Nou dames ben ik eindelijk.
Eerst even beterschap voor Mascha en een dikke knuffel
Tierrr:
Gefeliciteerd met je man!!!
Heske :
Mooie echo en gefeliciteerd met je meisje …
Memmie:
Nog bedankt voor de felicitatie. Je vroeg of het mijn man of vriend is, het is nog mijn vriend. Ik ben bezig om een leuk hhuwelijksaanzoek te bedenken, want als ik op hem moet wachten tot hij het vraagt … :shifty: :think:
Goed van Tycho dat ie op de wc hebt geplast en gepoept.
Hopen dat ie het nu vaker aan gaat geven. Het word dus al een grote jongen. We l jammer dat ie af en toe zo vervelend is dat je hem achter het behang kan plakken, maar gaat vanzelf ook wel weer goed komen toch…
Sproetje:
Verder gaat het met Femke wel goed, alleen last van krampjes , slapen en een vies oogje ??
Lu:
Gelukkig gaat het bij jou ook goed met je 2 kleine hummels.
Hier helaas slecht nieuws. Toen ik vanmorgen wakker werd had ik al iets bloed verloren. Toen ik gedoucht en ontbeten had kwamen ook de buikkrampen flink opzetten, dus helaas door naar de volgende ronde.
Ik twijfel nu alleen : we zijn nu al een jaar bezig om zwanger te worden. Ik denk er nu over na om over 2 weken ( dan is mijn eigen huisarts terug van vakantie) daar heen te gaan en het te overleggen of zal ik eerst de periode van het verhuizen nog afwachten en kijken of het tussen door misschien nog lukt, omdat ik dan mijn gedachten even helemaal ergens anders op kan richten ???
Jeetje, balen tijger… duurt veel te lang inmiddels…
Ik zou gewoon weer eens langs gaan bij de huisarts en je door laten sturen naar de gyn. Je hoeft dan niet per se direct vanalles te laten doen, maar misschien eerst wat simpele onderzoekjes zoals een zaadtest en dergelijke. Dan heb je dat maar vast gehad… Hopelijk word je tijdens die onderzoeken gewoon zwanger (zoals ik!!), maar mocht dat dan niet het geval zijn, dan hoef je straks niet zo lang te wachten en dan alsnog vanalles te laten onderzoeken… scheelt wat tijd, denk ik.
Leuk trouwens dat je je vriend ten huwelijk wil vragen, al ideeen?? :mrgreen:
Tijgertje :hug:
Wat balen meis!
Wat je moet doen? Denk de stem van je hart volgen. Ofwel, je gevoel.
Doe waar JIJ je goed bij voelt. Er is voor beiden iets te zeggen.
Sterkte meis! :hug:
Dank je Kim.
Mijn gevoel zegt gewoon een afspraak maken en kijken wat de arts te melden heeft. Ze kan me niet gelijk naar huis sturen, want ik heb ovulatietesten en temperatuurlijsten gebruikt.
Dus die voorsprong heb ik al.
Tierrr :
Ik heb al wel een idee, maar vind het nog niet het beste.
Wil een foto van ons samen op de voordeur hangen. Dan op de tussendeur (van de gang naar de woonkamer) een rood papier met daarop aanwijzigingen.
Dan vanaf de deur beneden tot aan de de slaapkamer deur een spoor van geurkaarsjes uitzetten. Op de slaapkamerdeur een rood papier met een speld en hem dan veel prikplezier wensen. In de slaapkamer wil ik dan rode ballonnen loslaten met in elke ballon een letter van de zin “wil je met me trouwen”. Dus als ie alle letters heeft gevonden, moet ie ook nog even puzzelen hihihi
Hoi meiden!
Mag ik hier weer inspringen?
Heb even 2 bah dagen gehad, mezelf volledig voorbij gelopen en ben zo mooooeee daarbij was jorik 2x om kwart over elf pas thuis s avonds en juist op die avonden gaan Em en Wout spoken.
Ben zo vreselijk druk geweest heb gewoon geen tijd en daarna geen puf gehad om te forummen…
Gisteren bloed wezen prikken. Nou ja duurde 2 uur voordat we goed en wel het ziekenhuis weer uitliepen.
Vanmiddag de uitslag bij de ka. Duimen jullie mee dat de waardes niet zijn gestegen?
Verder is ze dik aan het worden echte vetjes. Ze was zo een klein poppetje, maar nu niet meer hoor
Haar gezichtje en bovenlijfje zit onder de pukkeltjes trouwens.
Ze spuugt veel meer (dik het flink in trouwens) en vandaag is ze echt niet lekker. Gister had ze ook wat verhoging, dus misschien een griepje. Ze blijft trouwens zo bleek zien. Maak me daar wel zorgen om…
Tijger meis ik denk dat Tierrr gelijk heeft. Wil je een hele dikke knuffel geven. Wat een klote zooi… (sorry :silenced: )
Wat een onwijs lief idee zeg trouwens :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
HESKE GEFELICITEERD!!! EEN MEISJE!!! WAT GAAF!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
En alles goed, meid ik sta te dansen voor je, wat heerlijk!
voor Tycho!!!
Sproet infacol doet echt wonderen!
Tuurlijk mag je hier weer inspringen, miekje!! Fijn dat je er weer bent! :-*
Denk je wel om jezelf, hee? Het is ook allemaal wat, zeg… niet leuk… kan me voorstellen dat je je continu zorgen maakt… Ik mee voor een goede uitslag!! Dikke :hug:
En tijger, wat een ontzettend leuk idee, zeg!! :thumbup:
Jeetje :shock:, wat erg van Mascha. Hoe halen ze het in hun hoofd zeg
Mascha, sterkte meid, ik hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen en het een plekje kunt geven tzt. Hoop ook dat ze weten wie het gedaan hebben en dat ze hun straf niet ontlopen :evil:
Wat naar allemaal van je lieve ‘Liefje’ Miekje.
Heb je de uitslagen al binnen inmiddels? dat de uitslagen goed waren.
Sproet, heb jij al wel eens een foto geplaatst van Femke, of heb ik die gemist Wijs me de weg …
Heske, super dat alles goed was met jullie meisje.
Als je het mij vraagt ga je reuze hard, alweer 20 weken joh. Maar heerlijk dat alles goed gaat.
Memmie, ik hoop dat je nu wat meer rust kunt vinden. Voor jullie allemaal wel goed denk ik. Ergens wel jammer dat je min of meer gedwongen wordt, maar als jullie je er allemaal goed bij voelen is het niet anders dan een win-win situatie.
Tijgertje, balen joh :hug: Ik zou wel naar de HA gaan. Het in ieder geval ter sprake brengen.
Tierrr, leuk dat je al bent wezen shoppen! Maakt het allemaal toch steeds een beetje meer realistisch.
En tenslotte heb ik zelf ook een nieuwtje. Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald!! In 1x geslaagd gewoon, ben super trots op mezelf.
Heb hem vandaag meteen aangevraagd met de spoedprocedure en morgenochtend kan ik hem halen
KC, wat goed!! En dat in 1 keer, super zeg!! Van harte gefeliciteerd!! Daar mag je zeker trots op zijn!! :thumbup: :-*
En het ons van tevoren niet eventjes vertellen zodat we voor je kunnen duimen he? foei!!
Dankjewel!
Maar het staat anders mooi wel in het overzichtje op pagina 1
Al moet ik bekennen dat ik hier zo weinig ben dat ik er ook niemand aan heb kunnen herinneren :shifty:
KC, GEFELICITEERD met het behalen van je rijbewijs! Goed gedaan zeg!
Nu ik (ooit) nog… :shifty:
Chantal…balen zeg! :hug:
Miekje, een dikke :-* en :hug: voor jou en Livia! Ik hoop dat de uitslag van het bloed goed was!
Tierrr, fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je zus en je moeder!
Lekker he, babyshoppen?! :mrgreen:
LU, Druk he, met 2 kids?! Ik herken het maar al te goed! Hier is nu al redelijk een ritme te ontdekken. Hoe gaat het met jouw oudste? Ook al jaloers bij tijden? Of valt het mee?
Heske, hoe is het met jou op je SUPER ROZE wolk? :mrgreen:
Jeah, morgen nog en dan weekend!!! Ik kijk er steeds zo naar uit! Heerlijk dat mijn hubbie dan weer lekker thuis is. We gaan een paar dagen naar Ameland (zo t/m woe). Mijn schoonouders zitten daar en hebben ons uitgenodigd om een paar dagen te komen met de kids.
Ff lekker uitwaaien! Hopelijk gaat het weer een beetje mee zitten Als het maar droog is!
meiden, fijne avond! En alvast welterusten! :-*
Haai ben ik weer even, t gaat goed hier ben er morgen :inlove:
JANE!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD MEIS!!! VERTEL VERTEL!
Miekje, tuurlijk meis, lekker hier weer inspringen. Hoef je niet te vragen joh, je hoort er hier toch gewoon bij, en we snappen heus wel dat je niet altijd evenveel tijd hebt voor ons. Je kleine meisje gaat nu even voor hoor! :-*
Hoe was de uitslag van het bloedonderzoek? Waren de waardes niet verhoogd
Hier op mijn ROZE wolk is het heeeeeeerlijk :inlove: Gisteren met grote zus de stad in geweest en alvast wat schattige kleertjes voor klein zusje gekocht :inlove: Tjip is ook apentrots (al had hij stiekem ook wel heel graag een zoon gehad hoor, maar denk dat de meeste mannen dat hebben ). Toen ik woensdag op de zaak kwam, wisten alle medewerkers al dat we weer een dochter kregen :lol:
xHeske