SMS van Lieke: Lotje ligt nu op de OK ze mochten mee tot aan de OK ze mochten er niet bij blijven toen ze ging slapen… Ze wordt wel aan haar maag geopereerd zoals ze in Oss al hadden vastgesteld.
Gatsie, wat een narigheid
Even een :kaars: voor Lotte
En een :kaars: voor Livia
Kanjers van meiden! :inlove:
Op naar een goed herstel van de dames!
Wat raar eigenlijk dat ze er niet bij mochten zijn dat Lotte in slaap werd gebracht, dacht dat dat altijd mocht… :think:
Dank voor de update wederom Tante Soesa! :-*
Vanaf hier nog geen nieuws over Liv
Lieke ook aan jou en Lotte wordt veel gedacht hier
Livia was vannacht erg onrustig. Miek heeft elk uur voorbij zien komen :hug: :hug:
Er is net bloed geprikt en de kinderarts komt zo langs
Ach, wat een ellende weer voor die 2 kleine meiskes…
Een hele dikke :hug: voor Lotte
en een hele dikke :hug: voor Livia
En natuurlijk ook voor de mama’s van die kleine meiskes :hug: :hug:
Ik hoop echt dat jullie snel onbezorgd van jullie kleine moppies mogen en kunnen genieten!
Meiden, fijn weekend! :-*
ps, kaartje oid :thumbup: idee!!!
Ben weer terug (even snel gelezen, dus niet alles).
lieke en miekje wat vreselijk wat jullie allemaal moeten doorstaan momenteel :hug: :hug: :-* :-
Lieke heel veel succes met lotte :-
en miekje en fam. :hug: :hug: :-* :-* heb bericht in livia’s eigen topic achtergelaten :-*
erg verdrietig allemaal
Haaai Jane!
Waar ben je geweest? Is het leuk geweest? Wat heb je gedaan? Hoe wat waar? Vertel!
Memmie, zwaai
Is er al nieuws van Lotte en Lieke? Hoop dat alles goed gaat…
Miekje, ik denk ook aan jou en Livia!
Wie was er ookal weer Disney waus???
Ik was net bij de wibra en daar hebben ze tochtbeesten van Tijger Eyoor enz :mrgreen: :mrgreen:
Leuk en niet duur!
Jeetje, 2 kleine meisjes in het ziekenhuis Wat verdrietig toch weer.
:kaars: voor allebei en een :-* voor de mama’s (en papa’s en broertjes en zusje)
hey meiden,
Even een heel snel berichtje vanuit de internettafel in het radboud.
Operatie is goed gegaan en ze is ook weer kleine beetjes gaan drinken.
Met mij gaat het minder, voel me heel moe, moet om alles janken en kan echt niks hebben.
Maar eerst Lotte thuis en dan ik naar de ha.
Pat slaapt met Jesse in het rm huis en ik voor het eerst sinds 2 weken weer bij mijn meisje :inlove:
Ze moet nu leren weer in haar ritme te komen, vandaar dat ik ff beneden zit.
Soory heb niks teruggelezen, alleen dat Livia ook weer in het zkh ligt :hug:
Hopelijk tot snel :-* :-*
Miek zit er helemaal doorheen…
Er loopt op dit moment een zuster met Liv door de gang. Ze krijgt voeding van 80euro per blik :shock: en Miek dr bv loopt helemaal terug.
Livia heeft net weer 2 schoorsteentjes gehad (die slangetjes om lucht weg te laten lopen) Ze gaan door met nexium want de santac doet niets :?
Volgende week weer leverwaardes checken.
Livia is totaal ontroostbaar :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lieke , gelukkig is de operatie goed gegaan.
Hopen dat jullie snel weer naar huis mogen en dan wel kunnen gaan genieten.
Miekje, hele dikke kunffel voor jou en je gezinnetje we denken aan jullie :hug: Ook voor jullie hoop ik dat er snel goed nieuws komt en dat jullie kunnen gaan genieten.
Heske, mooi dat de kleine het goed doet en dat je een mooie echo hebt gehad. Alweer bijna 20 weken, dat gaat echt snel.
Ga nu even boodschappen en het huis schoonmaken. Komt morgen allemaal visite over de vloer,want Raim is morgen jarig.
Verder gaat het hier wel zijn gangetje. Ben veel moe, shago , huilen om kleine dingen, gevoelige borsten en rare steekjes in mijn buik. Ik durf alleen nergens vanuit te gaan omdat het vorige maand ook vals alarm was. Had natuurlijk wel een leuk cadeautje geweest als ik morgen een postitief in handen had gehad. Vandaag zijn we precies een jaar bezig om zwanger te raken.
Voor iedereen een dikke :hug: en een fijn weekend
:-*
Zo… hier even een tel voor mezelf.
Ons meisje heeft vannacht weer flink lopen spoken. Na de voeding van 23.00 uur ben ik tot 02.00 uur bezig geweest om haar in bed te krijgen. Ze wilde ieder half uur alsnog weer worden aangelegd… :?
Niks vergeleken met wat jullie moeten doorstaan Miekje en Lieke, maar ik had zo’n hoofdpijn en dan wil je zooo graag even kunnen slapen…
Gelukkig kon dat vanmorgen van 08.30 uur tot 11.00 uur.
Gisteren ook weer visite gehad. Alsof het zo moest zijn, ik ging om 16.00 uur voeden en twee minuten later kwam mijn vriendin. Ik had er al rekening mee gehouden. Dus belde haar mobiel dat de deur open was en heb vervolgens eerst gevoed. Het is ook net wie er komt. Meestal voed ik op bed, maar als het zo uitkomt dan dus beneden.
Vannacht begon ik wel even te twijfelen aan de voeding, omdat ze zo vaak wilde. Maar ik zag ook dat ze geen goede slokken nam. Gelukkig vandaag weer wel. We hebben haar nog geen speen gegeven, maar het was echt honger en ze schreeuwde moord en brand (drama-queen, aldus een vermoeide papa :lol: ).
Ze zijn thuis!
De leverwaardes zijn nog wel hoog, maar niet hoger geworden. Livia blijft voorlopig nog aan de Nexium, anders wordt ze te ziek, maar als de waardes stijgen, dan moet het alsnog stopgezet worden.
Ze ziet nog erg bleek, volgens de ka is het niet echt normaal, maar het kan omdat ze het behoorlijk zwaar heeft gehad.
Volgende week moet ze weer prikken op de lever, maar ook op infecties en bloedarmoede.
Ze staan voorlopig onder strenge controle.
Livia huilt nog steeds enorm veel, ontroostbaar.
Sterkte lieve Miekje en Jorik. Ik hoop dat jullie mooie prinses weer snel helemaal beter is!
Met Mascha gaat het ook niet zo goed na een incident vandaag.
Ik weet niet of ze het op kok wil, dus ik laat het heel even aan haar. Maar ze kan wel wat knuffels gebruiken!
Mascha, sterkte! :hug: :hug: :hug:
Gelukkig is Livia thuis en hopen dat ze snel opknapt.
Mascha , meissie , ook voor jou een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Livia thuis! YESSS!!! :dance:
Al blijft het natuurlijk ontzettend zielig dat ze zo moet huilen… arm klein ding… ik vind het zo oneerlijk he? Die eerste maanden met je pasgeboren meisje moet je vak kunnen genieten, die moeten niet zo gaan…
Miekje, een heel dikke :hug: voor jou, je bent een kanjer!! :-*
Mascha, ik heb geen idee in welke richting ik moet denken wat er aan de hand is, maar dat maakt ook niet uit… als jij een knuffel nodig hebt, dan krijg je die!! Sterkte lieverd!! :hug:
Tijger, hoe gaat ie met jou?
Jane, zeg jiij hier eens wat?
Sproet, fijn dat het ok liep met voeden en de visite… het wijst zichzelf vaak wel, denk ik inderdaad.
En hoe is het met de rest?
Ik heb mijn ontbijt er alweer uit gegooid… maar verder alles wel ok, gister de echo aan de schoonfamilie laten zien, leuk leuk leuk!
Tierrr :
Dus schoonfamilie was ook super blij voor jullie …
Balen dat je ontbijt er weer uit ligt. Hopen dat de misselijk snel minder word…
Hier gaat het wel. Heb nog niet getest, wacht netjes af tot mijn nod.
Hier nog even snel de boel aan kant maken, voor dat de eerste visite komt.
Anne Sophie,
Je schiet al op meid, nog een paar daagjes spannend…