Ohhhh wat naar voor Lieke en Lotte…
Heeeeel veel sterkte! :hug: :hug: :hug:
Sproetje, wat heerlijk dat het bij jou zo goed gaat! :inlove:
En tien voedingen… ja dat heb je makkelijk bij bv. Dat regelt zich uiteindelijk vanzelf, ik heb ook een tijd 10 voedingen gegeven. Fijn dat de bo verder niet doorgezet heeft! :thumbup:
En heerlijk… een weekendje weg! :inlove:
Hoe gaat het verder met iedereen?
:o Oh nee, Lieke…
Wat een narigheid
Ik hoop dat je meisje er snel bovenop komt. Wat goed dat jullie hebben doorgezet!
Denk aan jullie…
Jeetje Lieke, wat rot allemaal… Wat sneu voor zo’n klein hummeltje… :hug:
Maar heel goed dat jullie door hebben gezet, dat de opname gemaakt is en dat jullie nu weten wat het is… nu kan er tenminste wat gedaan worden voor jullie lieverd… :hug:
Hier alles ok, alleen erg moe, en gister mijn hele maaginhoud eruit gegooid bij de c1000, dus dat was een beetje minder… :roll:
Tijger en jane, hoe gaat het met jullie?
En mascha, met jou?
En Heske, hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
Miekje, hoe gaat het nu bij jullie?
Voor de rest: :-*
Ach Lieke… heel veel sterkte met jullie kleine meid!! :hug:
Hier helemaal gesloopt van de ochtend. Femke bleef maar sabbelen en hongerig. Tig keer aangelegd, maar ze bleef ontevreden.
Ik heb pas om twaalf uur een broodje kunnen eten.
En nu is het alweer tijd voor een middagdutje… en nu ligt ze vredig te slapen :eh:
En zo kom ik dus lekker nergens aan toe.
Zo even wat eten en dan op één oor. Vanmiddag komt er visite.
Ik ben voor het eerst alleen als er visite komt. Hopelijk past het een beetje in ons BV schema van vandaag… :roll:
Ik vind dat nog best een stressvol ding, dat er dan precies visite komt als ze wil eten. Maar dat zal ook wel wennen.
Nou, ga er gauw vandoor. Anders wordt het met dat slapen niet veel
:shifty: tiststilhier :shifty:
Tierrr, oh meis, ben je zo misselijk? Bah wat naar :hug: Hoe is het verder?
Sproet oh je eerste visite alleen. Ik keek daar altijd zo vreselijk tegenop, maar het viel elke keer weer mee.
Ik voed Livia nu trouwens gewoon waar de visite bij is. Ligt eraan wie het is of ik er een doek overheen gooi, maar ik heb altijd eigenlijk een voedingsbh aan en passende kleding, dus dan zie je niets.
Hoe doe jij dat?
(ik vraag trouwens wel altijd of mensen het goed vinden als ik de borst geef en het ligt ook wel aan de visite :think: )
Hele dikke knuffel voor Lieke en haar kleine meisje :hug: :hug:
Goed dat jullie hebben door gezet en nu weten wat de oorzaak is.
Tierrr :hug: Balen dat je hele maaginhoud er uit kwam bij de supermarkt…
Hier gaat wel redelijk, ben veel moe…
Kom vanavond later nog even terug lezen en reageren als ik op tijd terug ben. Gaan kijken voor nieuw behang en een schuifpui voor in ons nieuwe huis.
@tijgertje1982 wrote:
Hele dikke knuffel voor Lieke en haar kleine meisje :hug: :hug:
Gaan kijken voor nieuw behang en een schuifpui voor in ons nieuwe huis.
Oeh leuk! En geslaagd?
Lotte is vandaag overgebracht naar het Radboud in afwachting van haar operatie, ik denk morgen of overmorgen. Ze ligt op de afdeling high care omdat er verder geen plek was, behoorlijk heftig allemaal voor Lieke. Haar man kan er iets beter mee omgaan. Ze zitten nu daar in het Ronald mc Donald huis en van de week komt Jesse daar ook
Jemig Lieke en hub krijgen het wel voor hun kiezen he
Kaartje doen of wat dan ook samen???
Count me in Mascha! :thumbup:
Bedankt voor de update Tante Soesa! :-*
Wat triest hoor, ik hoop dat na de operatie de roze wolk in dubbelvoud terug mag komen!
Was Lieke ook actief bij maandmama’s? Dan kunnen zij misschien ook meedoen…
Woont er iemand van ons in de buurt van Nijmegen???
edit ik heb het al gevonden; de augustusmama’s… zulen we hen ook vragen mee te doen??
Jemig Lieke… weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat een zorgen om jullie kleine meisje. Lijkt me echt verscrhikkelijk als zo’n kleintje al onder het mes moet :hug: :hug: :hug: :hug: Ik hoop zo dat ze daarna snel opknapt en jullie eindelijk echt kunnen gaan genieten. De kraamtijd hoort zoiets moois te zijn… Sterkte lieverd :hug: :hug: :hug:
Miekje, ook nog een keer een dikke knuffel voor jullie :hug: Ook nog koemelkallergie… :hug: Hoop zo dat het nu snel eens gewoon helemaal goed mag gaan met jullie kleine prinsesje :hug: :hug: :hug:
Sproet, fijn dat de bo niet doorgezet heeft! Ik vond het ook altijd rot als ik moest voeden als er bezoek was. Als Tjip erbij was, dan zonderde ik me toch altijd even af, Sterre was nogal snel afgeleid anders, wilde niks missen (miste liever een voeding dan gezelligheid :lol: ). Weet eigenlijk niet meer hoe ik het deed als ik alleen was. Volgens mij zorgde ik dan voor drinken en een beschuitje, en ging ik vervolgens nog boven voeden. Behalve als mijn ouders of mijn zusje er waren, die wisten inmiddels dat ze zich rustig moesten houden als ik Sterre ging voeden.
Maarre… ben benieuwd of het allemaal goed is gegaan gisteren, met het voeden en je visite :mrgreen:
Tierrr, spugen bij de C1000 :? Wat voel je je dan ellendig, of niet? :hug: Hoop voor je dat de misselijkheid snel minder wordt. Vermoeidheid heb ik nog steeds last van, ga bijna elke middag even slapen, maar moet zeggen dat het niet meer zo’n verlammend gevoel is als de eerste weken, voel me toch wel iets fitter nu.
Mascha, fijn dat het sporten je zoveel goed doet! :thumbup: Vriendin van mij heeft ook begeleid sporten als soort van therapie gehad, had wel heel andere klachten hoor, maar bij haar heeft het ook goed geholpen.
Nog steeds niks gehoord van je sollicitatie? :shifty:
Enne… goed idee om iets voor Lieke en Lotte te regelen. Ik doe mee! Je zou idd ff kunnen vragen of de augustusmama’s mee willen doen, maar misschien doen zij ook wel iets apart? Kijk maar even… En als er niemand in de buurt van Nijmegen woont kun je natuurlijk ook wat laten bezorgen. Grote bos bloemen ofzo (niet zo origineel, maar het gaat om het gebaar, toch?)
Hier gaat het wel oké. Helaas nog steeds geregeld last van hoofdpijn, maar daar is verder weinig aan te doen. Gisteren weer naar de gyn geweest. Hartje weer horen kloppen :inlove: :inlove: :inlove: Tussen de 160 en 170 slagen per minuut… snel dus! Zou kunnen betekenen dat het weer een meisje is, die hebben meestal een wat hogere hartslag. Bij Sterre en Lente* was het altijd tussen de 155 en 160, nu dus nóg sneller, echt een druktemakertje :inlove: Zwom ook steeds onder de doptone vandaan :inlove: Ik voel alleen jammer genoeg nog steeds amper schopjes Placenta ligt aan de voorkant, en dat kan de reden zijn. Maar vind het wel heel erg jammer. Sterre en Lente* voelde ik al heel vroeg, en juist nú heb ik die bevestiging zo nodig. Maar het kan nooit lang meer duren, en tot die tijd mag ik gewoon wat vaker op controle komen.
M’n baarmoeder was trouwens nu wel écht aan de grote kant, al 2 cm boven m’n navel, terwijl ie met 20 weken (en da’s pas over anderhalve week) normaal gesproken ongeveer een cm ónder de navel moet liggen…nou ja, móet… dat was zo bij Sterre en Lente* en dat is wat de gyn ook wat normaler had gevonden Kan zijn dat het door de slapte van de spieren komt, omdat het m’n derde zwangerschap is en ook nog relatief snel na de vorige zwangerschap. Maar kan ook dat kindje te snel groeit. Dat sluit de gyn zeker niet uit, omdat in het begin op de echo’s ukkie ook steeds voor lag op schema (termijn is toen ook aangepast). Dat zou dan weer op suiker kunnen duidden, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk eigenlijk :think: In ieder geval gaan ze er volgende week bij de 20-wekenecho even extra naar kijken. Maak me er verder geen zorgen om. Mocht het idd suiker zijn dan zal ik mijn eetgewoonten wat aan moeten passen, en als beebje te groot wordt dan moet ie via een ks geboren worden, maar dat is toch al de planning. We zien het allemaal wel Groeiachterstand had ik alarmerender gevonden, maar nu denk ik eigenlijk dat het wel goed zit.
xHeske
Lieve Heske, ik geniet helemaal van je berichtje :inlove:
Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat. En alweer bijna 20 weken!!
Heb je eerder suiker gehad?
Ik denk dat het komt omdat het je derde zwangerschap is hoor. En je draagt waarschijnlijk omhoog (niet breed)
Hoe gaat het met Sterre??
Nou ik snap er niets van. Livia is alweer 2 dagen over haar toeren, vannacht was het echt erg…
Ik heb haar na onwijs zwoegen weer volledig aan de borst trouwens.
En ik hou mij heel streng aan dat dieet. Snap niet wat ik fout doe
Tante Soesa, bedankt weer voor je update en pb.
Ik doe ook mee hoor voor iets voor Lieke, had haar adres al gevraagd.
Lieverd, nou niet gaan denken dat je iets fout doet he :naughty: Je doet het juist zo onwijs goed! Echt heel knap dat je de bv weer op gang hebt gekregen, je bent een topmoeder!!! Maar wel heel erg rot dat je meisje weer zo over haar toeren was Ellendig dat je dan niet weet waar het aan ligt he :hug: :hug: :hug: :hug:
Hoe is het eigenlijk met grote zus en broer? En met jouzelf???
Ik denk idd dat het gewoon mijn bm is die wat groter is (en die groeit idd omhoog en niet opzij, maar dat was de vorige zwangerschappen ook zo), mijn buikspieren zijn gewoon echt compleet verdwenen, die doen nÃks meer :oops: :lol: Maar ja, aangezien op de echo’s beebje dus zelf ook steeds aan de grote kans was, snap ik wel dat ze er even naar willen kijken. Kan nooit kwaad om het in de gaten te houden natuurlijk. (vond het wel ff jammer dat de 20-wekenecho al zo snel is, anders had de gyn gisteren al ff een echo willen maken :mrgreen: Had ik niet erg gevonden hoor, een keertje extra naar ukkie gluren :inlove: )
Miekje… mutsje, je bent een onwijs goede mama! Echt waar! Er zijn nu eenmaal momenten dat je ook als mama even niets voor je kleintje kunt doen. Ligt niet aan je mama-capaciteiten! :hug:
Als ik iets voor je kan doen, geef je dan een gil?
En als je behoefte hebt aan bezoek of op bezoek te gaan… dan weet je me te vinden he! :-
Tierrr, wat ellendig zeg, zo overgeven in de supermarkt. :hug:
Voor iedereen een dikke :-
@Miekje wrote:
@tijgertje1982 wrote:Hele dikke knuffel voor Lieke en haar kleine meisje :hug: :hug:
Gaan kijken voor nieuw behang en een schuifpui voor in ons nieuwe huis.
Oeh leuk! En geslaagd?
Miekje:
In principe zijn we wel geslaagd. We weten wat voor behang we willen en wat voor pui. Moeten nu alleen nog alles opmeten in het nieuwe huis en dan kunnen we bestellen.
Ik heb foto’s gemaakt van het behang. Zal van de week even proberen of ik ze op de pc krijg.
Vanavond kom ik verder lezen en reageren op iedereen. Ga nu het eten klaar maken, voor als mijn mannetje straks thuis komt.
Lieve meiden daar ben ik weer met drama nieuws
Livia is weer opgenomen
Haar leverwaardes zijn verhoogd maar de darmspoeling en contrastvloeistof wezen niets uit. Meer onderzoeken volgen
Ik wilde het net al komen melden…
Miek… :hug: :hug: :hug:
Liv haar leverwaardes zijn te hoog en mogen beslist niet hoger worden!
OP de foto’s en echo was te zien dat ze een tveel aan lucht vasthoud. Ze heeft net ook een zogenaamd schoorsteentje gehad. Dit is een slangetje dat lucht moet afvoeren…
Morgen moet er weer bloed geprikt worden
Net een SMS van Lieke gehad dat Lotte vanavond of morgen geopereerd wordt, hoe of wat weet ik verder niet, vanochtend zei ze aan de telefoon dat ze alles in het Radboud opnieuw gingen onderzoeken. Aangezien ze verder niks heeft gemeld ga ik er vanuit dat ze in Oss de juiste diagnose gesteld hebben…
Miekje lees dat jouw kindje ook is opgenomen, veel sterkte meis, hoop dat jij jouw meisje ook gauw weer thuis hebt!