Lekker stel zijn we dan samen hahaha
Beetje bloed gesignaleerd…
Ahhhh neeeeeeeeeee Tier… dat mag niet hoor.
(ik had ook veelvuldig bloedingen bij Casper… het HOEFT nog niets te betekenen natuurlijk) :shifty:
:hug: :hug: :hug:
aaaaaa Tierrr :hug:
niet gelijk van het ergste uit gaan, morgen even contact met een arts opnemen en overleggen … :hug:
Ik heb net toch nog een keer een test gedaan (kon het niet laten ben toch nieuwsgierig)
En hij was weer negatief, zelfs niet een heel licht roze streepje. Ik wacht nu dus gewoon af wanneer de :twisted: komen. Ik baal echt en voel me nu ook klote… Raim zei al dat die testen gewoon niet deugen :oops:
:hug: Tijger… :hug:
Ik ben zo bang… net een poos ontzettend zitten janken… wat een onzekerheid zeg. Vanmiddag die enorme kramp, daarstraks wat bloed vermengd met slijm en nu steeds op 1 plek rechtsonder in mijn buik wat steekjes… ik vind het zo eng…
@Sproetje wrote:
Jane, zie ik dat je nu een korte cyclus van 24 hebt gehad? :think:
mja... :think: raar he? :roll:
ik weet niet wat er aan de hand is met die cyclus maarja.. het wordt erg spannend, 't zal de laatste ronde zijn binnen een jaar en hierna gaan we/ik ook voor de hsg echo :(
miekje :hug: :-*
tijger wat jammer :( kreeg zo'n goede hoop voor je, verdorie! 't wordt gewoon eens tijd dat we allemaal zwanger zijn of bevallen van mooi gezonde kindjes!! :pray: :pray:
nee tierr geen bloed of krampjes, verdwijn!! :pray: :pray:
laat kindje mooi en gezond groeien !! :pray:
verdorie zelfs ik vind het eng! :( :hug: :hug: :-* :-*
Miek en sproet wat spannend zeg, bijna jullie beebjes in jullie armen!! :inlove:
Ohh Tier, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen…
Maar ik kan niets anders doen dan: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Jane, ook voor jou een dikke :hug:
Miekje, ik denk aan jullie! :-*
Nou, jullie kunnen wel een groepknuffel gebruiken :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat een toestanden zeg!
Tierrr… logisch dat je je ongerust maakt. Hopelijk heeft het allemaal niks te betekenen
Tijger… raar dat je met 4 dagen overtijd niet óf ongesteld bent óf een positieve test in handen hebt :think:
Jane, inderdaad vreemd zo kort opeens.
Hopelijk brengt de laatste ronde geluk :-*
Heske, rustig aan hè.
En Miekje, nogmaals veel sterkte! :hug:
Miekje, heel veel sterkte, ikhoop dat je meisje snel opknapt en mee naar huis mag! Ik denk aan jullie!
Tierrr, ik had het ook met deze zwangerschap, slijm met roze draadjes erdoor, was ook enorm geschrokken, maar bleek uiteindelijk niets te zijn!
De duimen draaien hier in elk geval!
Jane, getver weer een maand voorbij, het schiet ookniet op zo! Een hele dikke knuffel van mij!
Tijger ook al een negatieve test, wel vreemd hoor dat je nog niet ongesteld bent! :hug:
Heske, gelukkig gaat alles goedmet jullie spruit! Willen jullie weten wat het word? En kom je het dan ook aan ons vertellen? :mrgreen:
Sproetje nu pas alles klaar? :shock: kreeg het met 32 weken al benauwd! Zie je erg op tegen de bevalling?
Mascha en Kim (en voor alle andere lieve meiden die ik ben vergeten) :-*
Hier nog steeds BIB :? :roll:
Ach nee Tierrr, dat is niet de bedoeling
Wel hoop houden meis, morgen maar de gyn/vk bellen voor de zekerheid.
Hele dikke knuffel voor nu :hug: :hug:
(Ik was precies even ver als jij toen ik enorm veel bloed begon te verliezen, en kijk nu eens 26 weken zwanger. Het is dood en doodeng, maar ik hoop dat het niets ergs betekent)
Tijgertje, wat jammer dat de test negatief was :hug:
@miek1982 wrote:
Miekje, heel veel sterkte, ikhoop dat je meisje snel opknapt en mee naar huis mag! Ik denk aan jullie!
Tierrr, ik had het ook met deze zwangerschap, slijm met roze draadjes erdoor, was ook enorm geschrokken, maar bleek uiteindelijk niets te zijn!
De duimen draaien hier in elk geval!
Jane, getver weer een maand voorbij, het schiet ookniet op zo! Een hele dikke knuffel van mij!
Tijger ook al een negatieve test, wel vreemd hoor dat je nog niet ongesteld bent! :hug:
Heske, gelukkig gaat alles goedmet jullie spruit! Willen jullie weten wat het word? En kom je het dan ook aan ons vertellen? :mrgreen:
Sproetje nu pas alles klaar? :shock: kreeg het met 32 weken al benauwd! Zie je erg op tegen de bevalling?
Mascha en Kim (en voor alle andere lieve meiden die ik ben vergeten) :-
Hier nog steeds BIB :? :roll:
:- ja this niet zo leuk maarja…
jeetje beebje meld je nu maar mamma miek en tante Jane willen je zien! :mrgreen: :lol:
@miek1982 wrote:
Maar die enorm heftige kramp van vanmiddag dan? Dat vind ik zo eng..
En een innesteling kan het toch al niet meer zijn met 5w4d? Ik vind het maar eng... morgenochtend bel ik idd de gyn even... :?
Hartstikke bedankt in elk geval voor al jullie lieve woorden, dat doet me goed! :-*
Tierrr, hoe gaat het vanmorgen met je? :hug:
GOEDEMORGEN!
Voor iedereen een welgemeende knuffel!
Ik ga lekker een dagje zwemmen met mijn gezin, bij de Eemhof, dus ik ga er vandoor!
Miek en Sproet, niet vandaag gaan bevallen, want ik ben er niet! :mrgreen:
Miekje, ik denk aan je! :hug:
De rest: :-*
Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan, maar ik ben geen bloed meer verloren en heb ook geen heftige krampen meer gehad… het zijn nu alleen nog steeds die steekjes rechts onder in mijn buik…
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet, dus bel zo de vk/gyn maar even…
Tierr… die steekjes komen volgens mij wel vaker voor in het begin.
Dan gaan je banden ook oprekken en dat voelt soms net als menstruatiekrampen. Om het lekker duidelijk te houden :roll:
Gelukkig geen bloedverlies meer. Gaat vast helemaal goedkomen :-*
Tijger, nog steeds een hoge temp?
Miek, ik ga vandaag mijn vluchtkoffertje maar eens inpakken
Ben inderdaad laat. Zou echt balen als ik straks geen tijd meer heb om een dag echt niks te doen.
Ik zie wel een beetje tegen de bevalling op ja, maar ik weet dat dat geen zin heeft dus probeer het maar gewoon met een positieve instelling tegemoet te zien
Morgen dames,
Ik ben weer thuis van het werk.
Was om 7.00 uur op het werk en nu weer terug. Ben ziek, vanmorgen rillen van de kou ( met een t-shirt, trui, vest en jas en kachel op de hoogste stand) en de longen uit mijn lijf gespuugd. Temp was vanmorgen 36,9.
Ik zet zo de wasmachine even aan en dan duik ik nog even mijn bedje in…
Tierrr:
gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je… :hug:
Kim:
veel plezier met zwemmen in de eemhof
Tijger… beterschap!!
ik was drie dagen voor mijn positieve test ook ziek :silenced:
PS: buikfoto in sf…
Wil nog steeds echt mooie foto’s maar dat is er helaas nog niet van gekomen
Dames :
de :twisted: :evil: zijn gearriveerd.
Is dus een lange cyclus geweest deze, met veel valse hoop
Tijgertje :hug: :hug:
We hadden zo’n goeie hoop deze maand…
Och meis, wat vreselijk balen! :hug:
Arme fam. Miekje… :hug: Ik hoop dat Livia snel weer mee naar huis mag! Reflux… balen hoor!
Tierrr, hoe is het nu met jou?
:naughty: Sproetje, dit Ãs toch een mooie foto!, mooi bolletje :inlove: