Wawa, beterschap met de kindjes. Niet zelf ziek worden he? Flink aan de Echinaforce ofzo. Tot gauw.
Fem, Mooi bevallingsverhaal meid! En een jongen, hoe mooi is dat! :inlove:
Gaat het een beetje allemaal? Doet hij het goed?
Wawa, hoe is het met de kindjes? Hier is J. ook al heel de week aan het hoesten…
Van de week gesprek op de kleuterschool gehad. T. gaat de 24ste wennen! Hij is er ook wel echt aan toe.
Mensen, wat een mooi weertje! Ik ga zo lekker met de meiden naar een speeltuin toe. Wat gaan jullie doen?
Wil iedereen (die dit zal lezen…) een fijn weekend wensen. Tot gauw.
Hi meiden,
Hier heerlijk genoten van het mooie weer! Julie ook?
Het was wel fris maar wat een zon he!
Morgen laatste dagje van mijn vakantie en de eerste dag van de herfstvakantie van de jongens.even met schoonmama lekker naar de stad om kleren voor de jongens in te slaan! Wel een nadeel hoor,heb alleen vrije dagen of vakantie als de tandarts op vakantie is…helaas is dit dus bijna nooit in de vakantie van de kinderen…
Morgen maar even extra genieten dan!
Hoe ist met jullie? Zieke kindjes weer beter?
Halloooo???
't Is weer stil…
Marije, alweer een weekje aan het werk? Idd balen dat je van de tandarts afhankelijk bent. Het moet jou maar net uitkomen dan. Kun je tussendoor echt nooit ff vrij krijgen dan?
Femmie, hoe ist met jou? En met M.ike en de meiden?
Wawa, en met jou? Kids alweer beter hoop ik?
Jane? Waar ben je?
Ga lekker even de kroeg in met een vriendin. Biertje, nootje, kleppen. Altijd leuk. Tot gauw!
Ik kreeg geen melding meer, maar gelukkig kom ik effies kijken.
Afgelopen twee weken omstebeurt ziek geweest (of spugen of diarree). Pfoef, nu wel weer even genoeg geweest.
Peuter is aan het oefenen op school. Meiske start met logopedie voor verstevigen mondmotoriek. Ventje vindt groep 3 al iets leuker, maar is nog niet giga enthousiast.
Wie van jullie heeft ook vakantie?
Ik ben bezig met verkoop van spulletjes (zie winkeltje op KOK). Ook heel veel cd’s en dvd’s. Het huis MOET gewoon leger :mrgreen:
@mamalena wrote:
Jane? Waar ben je?
Sluit ik me bij an. Mis haar echt. Wilde zo graag forumuitje bij Jane.
Meiden, het is gewoon alweer 7 november… :shock: Waar is iedereen??
@mamalena wrote:
Thuis :lol:
Nee ben hier, ben druk met gezinnetje he, nou ja eerlijk gezegt ben ik meer druk met zorgen voor m.ike en mezelf (ben zo enorm moe en weinig energie dat ik veel slaap pak overdag waar mogelijk)
Verder gaat het hier redelijk. M.ike heeft het zwaar op zijn tijd, ben bij de osteopaat geweest die denkt aan verborgen reflux, maar iets zegt me dat er meer is, zijn voetjes worden ook met regelmaat blauw en bij beentjes ook en dat vind ik eng. Ben bij ha geweest en die heeft hartje geluisterd en was allemaal oke, maar als het aanhield moest ik terug, dus dat doe ik vrijdag want het blijft. Hij vroeg ook of het om de lippen blauw werd, maar dat wist ik niet maar heb nu het idee van wel, maar ja weet niet of dat is, vriend ziet het niet en misschien zie ik iets waar ik bang voor ben wat niet is??? Verder ziet ie veel bleek en dat zag vriend ook niet, tot afgelopen weekend ineens wel. En ook soms echt heel grauw, dus het zit me niet lekker gewoon, icm zijn huiltje die klinkt dan zo overstuur en dan overstrekt ie zich. Dus geheel onbezorgd verloopt het hier niet, maar goed, verder mogen we niet klagen hoor, bv loopt prima en het is een heerlijk mannetje, echt om op te vreten, heerlijk ding en de meiden zijn echt super dol op hem, hij heeft echt 3 moedertjes getroffen hier in huis :inlove:
Jee, femmie, lees je verhaal nu. Hoe is het afgelopen? Wat enorm schrikken :hug: :hug: :-*
@mamalena wrote:
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaa.
gefeliciteerd met poppetje :inlove:
(en dus vorige week met mijn peuterkleuter en vandaag met mijn Meiske

Ah shoot, ik heb er voor die tijd nog aan gedacht dat ze jarig waren en op het moment zelf is het me compleet ontschoten…Sorry. Hoe waren de feestjes? En hoest met jou?
Bedankt voor je felicitaties. We hebben vandaag een mooi en druk feest gehad. Zit er echt even van bij te komen. Ze is stierlijk verwend maar hé, je bent jarig of niet.
Femmie, hoe ist nu?? Wat een eng verhaal zeg! Snap dat je je gek geschrokken bent! :hug: Heb je alweer een ritme gevonden zo met 3 kids? En lukt het je om tijd voor jezelf te maken en wat minder te moeten? Moeilijk he…
Hoe ist met de andere meiden?
ow dames, wat slordig :oops: maar mijn hoofd zit zo vol met andere dingen, sorry sta er ff niet bij stl.
Proficiat met de kids, zo ook jane nog met o. hoe doet ie het op school?
en wawa met de boy en girl en mamalena met meisje en tilly met luuk en marije met thijme en patries met nesrin (zag jullie laatst nog in een mailing van de wij jonge ouders ).
fijne verjaardagen gehad allemaal?
ka zegt dat het onrijpheid van de zenuwbanen is, maar moet wel minder worden dus moet nu turven, maar ja dat is toch natte vingerwerk zie het toch niet elke keer :?
en nee mamalena, amper tijd voor mezelf want als de kindjes inbed liggen doe ik dat ook :oops: maar ja dus wel veel los kunnen laten en moet wel als ik iets stom simpel extras wil doen wordt ik meteen teruggefloten helaas, dus moet het de tijd geven allemaal
hoe is jullie sinterklaastijd? Hier zijn ze er helemaal van in de ban :inlove:
Hier weer zieken. Baal baal, maar misschien ook stukje spanning erbij door Sinterklaas.
Gaan we ooit nog meeten bij Jane trouwens?
Wawa, hoe ist nou? Ziekenboeg al opgeheven? Hier iedereen verkouden waardoor de nachten knap onrustig zijn… (waarom is nog steeds geen smiley met wallen?? Op dit forum onmisbaar!)
Ja, meeten! Jane, wat zeg je ervan?
Sinterklaassfeer is hier oké, maar rustig. Ze vergeten 9 van de 10 keer hun schoen te zetten. En aangezien ik nog wat dingen heb liggen, opper ik soms maar even of we weer een poging zullen wagen. Je weet maar nooit wat je erin krijgt… :mrgreen:
Femmie, hoest met Mike?
Oh en er waren nog meer veel kids jarig deze maand…Sorry, vergeten … Iedereen leuke dag gehad?
Hier gaat het z’n gangetje. I doet het geweldig op school. M is druk aan het oefenen daar en wil het liefst gewoon fulltime naar school. (Dat roept ze al een half jaar.) Met R en mij gaat het de laatste tijd eigenlijk best goed. Merk dat ik nog steeds m’n mindere momenten heb en ik het nog steeds lastig vind om om te gaan met de dingen die gebeurd zijn. Mijn gezondheid gaat ook redelijk, al hou ik klachten waar niemand van weet waar ze vandaan komen. Ik ben ook nooit meer op m’n oude energieniveau teruggekomen en dat irriteert me wel eens. Maar joh, als dat alles is…
En hoe ist met jullie?
@mamalena wrote:
Wawa, hoe ist nou? Ziekenboeg al opgeheven? Hier iedereen verkouden waardoor de nachten knap onrustig zijn… (waarom is nog steeds geen smiley met wallen?? Op dit forum onmisbaar!)
Al 5 weken aan het k l o o i e n met zieken hier thuis. Wil elke keer een lang verhaal schrijven hier, maar dat lukt dus steeds niet. Plaats her en der hier op het forum wel wat onzin, maar verder kom ik dus niet.
Mamalena, balen dat je nooit mee op oude energieniveau gekomen bent. Wat zeggen de artsen daarvan?
Femmie, show je fotootje van Mike? En hoe is het met jou? Alle sonder controle?
Kus van mij voor iedereen :-*
Lieve lieve lieve meiden,
Een hele fijne jaarwisseling gewenst en al het goeds voor 2012. Hopelijk een drukker dorumjaar dan dit jaar.
Kus Wawa :-*
Gelukkig nieuwjaar!!! Ik wens jullie allemaal voor 2012 alle goeds, geniet van alle mooie dingen om je heen en hou je dromen altijd in gedachten… Je weet maar nooit of zich de kans voordoet om ze te verwezenlijken.
Ohja, en dat we hier maar weer wat vaker mogen komen hè. Dat is mijn voornemen in elk geval. :-* Mamalena
Sorry Wawa, zag net je uitnodiging om effe te komen kletsen, maar ik heb vanavond gesport. Was er dus niet. Jammer. Was zeker gezellig geweest. Morgenavond? En hoest met jou? Alle feestdagen weer overleefd?
Ga nu gauw naar bed…Moe…
Ik meld me!!!