Ktr@, gefeliciteerd met je moeder :-*
Meiden, ik duik mijn bed in. Als ik vannacht weer zo beroerd slaap, blijf ik morgen liggen. Dan zien jullie mijn BOB-melding pas 's middags :-*
Angela en man, van harte gefeliciteerd met dochter Sanne!!!
Meiden, ik ga morgen reageren. Las al een aantal dingen waar ik wel effe wat op wilde zeggen , dus dat komt morgen. Ben nu moe en moet echt naar bed.
Charissa, veel plezier :-
Wawa, dank je wel. had haar gebeld en ze had al het bezoek smiddags al gehad. was wel fijn kon ze bijtanken savonds. De 2 kleintjes van mijn zus bleven daar dus dat is wel fijn voor ze.
Mamalena, hoe is het met je? voel je je al wat beter?
En met de rest?
Hier nix bijzonders. Heb lekker grasgemaaid was wel lekker in de zon … heerlijke temp was het.
Morgen maar ff boodschappen doen voor john moet werken want ik ga niet graag meer alleen op pad… je weet maar nooit toch :roll:
Iedereen alvast een fijn weekend :-
Kyr@, wat zullen dit moeilijk dagen voor je zijn. Mams jarig, hoog zwanger :hug: Ik hoop, dat je snel bevalt en mooie foto’s naar je mams en familie kunt sturen :-*
Wawa je bent je termijn van vorige keer inmiddels voorbij :dance:
En hoe voelt het? Deze periode heb je vorige keer nooit meegemaakt.
Wendy, morgen gaat er weer een frikandel voor je in de pan hoor
Is vaste prik geworden iedere week :mrgreen:
Hoop dat je moeder een rustige nacht heeft gehad met de kids van je zus
Mamalena, hoe is het met jou? Fijne vakantie gehad?
Kom me even melden BIB!
Sorry Wawa wel twee uur te laat… :oops: :mrgreen: :mrgreen:
Kom vanavond even!
liefs Marije.
Wendy, het was toch de bedoeling dat de kleine eruit zou rollen tijdens het grasmaaien? :mrgreen:
Femmie, leuk om jou ook weer hier te zien. Lekker uitgerust?
Marije, volgens mij staat er in het oktoberstoppers06wedboek dat je onder bepaalde omstandigheden je na 10 uur mag melden. Ik vind dat die regel wel op jou van toepassing is. Tot vanavond!
Wawa, BOB-melding? Ga je naar een feestje???
M’lena, ook al zo moe? Erg hè, ik rol ook net mijn bed uit.
Wij gaan straks geld uitgeven. Er moeten wat spullen vervangen worden in huis, en we gaan opzoek naar een luieremmer. Wat gebruiken jullie daarvoor?
Er is zoveel verschil. De een heeft een plastic emmertje, en de andere een diaperchamp/nappy wrapper.
@Joos wrote:
Wawa, BOB-melding? Ga je naar een feestje???
Hi hi hi, O zit naast de I :lol: :lol:
Femmie, inderdaad gek om nu termijn van vorige keer voorbij te zijn.
Marije, wel voor 10 uur he :lol: . Ik was gisteren zelf ook te laat.
Bob of Bib, goed om je te zien wawa. En de kleine zit nog lekker binnen :thumbup:
@Joos wrote:
Bob of Bib, goed om je te zien wawa. En de kleine zit nog lekker binnen:thumbup:
:roll: Nou ja, lekker, hij doet apekooi aan mijn ribben met een salto als afsprong :oops:
zo, ik dacht, ik ga eens ff alles bijlezen. Gewoon 17 pagina’s te lezen :shock:
Heb dus wat vluchtig erover heen gelezen hoor.
Angela, jij hebt het wel spannend gemaakt afgelopen dagen. Maar ben echt blij voor je dat het uiteindelijk allemaal zo vlotjes gegaan is. Geniet je al lekker van beeb? En hoe is je man nu?
Hihi, wat uitgerekende data betreft. Ik hoop dat ik tegen die tijd lang en breed in het zwembad in de tuin mijn tijd kan verdrijven :mrgreen:
Owwwwwwwww ik kijk er nu al naar uit, hoop zo dat het een heerlijke (voor)zomer wordt, zodat ik lekker veel buiten kan zijn. Heerlijk.
Wawa, je hebt pb.
Hoe bevalt het zwemmen trouwens? Ik sta op de wachtlijst, doe je daarnaast ook nog iets? Ben aan het bedenken waar ik me nog meer voor op kan geven, want de andere sport die ik doe moet ik over een paar weken ook op gaan geven. De lerares wil niet dat ik dan nog meedoe, omdat ze vind dat ze onvoldoende kennis heeft over de uitwerking van de sport op de zwangere vrouw.
En proficiat met de teddybeerdiploma van peuter!!! :dance:
Hihi en werkt jou man waar ik woon? :mrgreen: Wat leuk. Ik wist dat eigenlijk ook wel, nu ik erover na denk.
Charissa, ja jeetje hè? ik vind ook dat het zo snel gaat, weet nog dat we met z’n allen naar onze nods toeleefde. En nu is iedereen hier aan het bevallen. En dat gaat door tot januari vanaf nu :mrgreen:
Leuk je hier weer zo veel te zien
Patricia, jij hebt lekker ingeslagen voor de winter. Leuk hoor!!!En gezellig met heel de familie. Was Nesrin een beetje lief?
Ja jeetje hè, vorig jaar begonnen we allemaal, en moet je zien hoeveel er veranderd is. Gek hè. Dat had je vorig jaar ook niet verwacht (nja eigenlijk wel een beetje haha)
Fijn weekend trouwens in duitsland!!!
Joos, he we hebben zonder het te weten samen de slaapmarathon gedaan :mrgreen: Wie zou er gewonnen hebben? :think: :mrgreen:
En had je het goed geraden de naam van angela voor een zoontje?
Meis, je wordt vast een goede moeder hoor. En anders heb je altijd de intentie om het goed te doen. Weet je, en niemand is een perfecte ouder. Mijn vriend en ik weten ook zo ongelovelijk goed hoe het moet (bij een ander), ik moet ook nog maar zien hoe wij het gaan doen hoor. :hug:
Huh, en weet jij niet waar ik woon? :think: Dacht dat jij dat wel wist eigenlijk, maar wil het wel vertellen op msn hoor
Ja ik ben wel weer wat bijgeslapen. Weekend hè, dan heb ik daar alle tijd voor. En vanacht gaat ook helemaal mijn nachtje worden :mrgreen:
Jane :hug: hoop dat je snel ergens tijd vind om bij te slapen. Als hij zoveel aan de borst wil is het idd erg vermoeiend voor je. Misschien even advies inwinnen, want te vaak aan de borst is ook niet goed voor je borsten. Kunnen ze stuk van gaan en geloof mij, dat wil je echt niet.
Tilly, en wat blijft jou luuk toch een sterk ventje. Dat moet toch heerlijk zijn dat hij zo blijft vechten en het zo goed doet.
Marije, hoe is het nu? Lukt het een beetje met voldoende rust nemen?
Hmmmm wat lees ik nu, gaat dat slijm nog meer worden? Vind het nu af en toe al :sick:
Maar ja, thx voor de waarschuwing meiden, dan kan ik me voorbereiden hihi.
Gebruik trouwens geen inlegkruisjes hoor, vind die dingen niet fijn zitten in mijn string, dan plakken die heel de tijd tussen mijn billen vast :oops:
Verder vind ik het ook nog niet zoveel dat het nodig is. En het waterige is nog maar 1 keer geweest.
Verder zag ik de vraag voorbij komen hoe het met mij gaat.
Nou ik voel me nog altijd erg moe en heb nog gebrek aan eetlust. Ik probeer veel kleine dingen te eten, maar veel staat me tegen. Toch doe ik het wel goed, want ik ben nog niet afgevallen. Mag ook niet klagen, er zijn meiden die zich beroerder voelen. Thx voor de lieve reacties van jullie nav mijn smsje aan joos. Het is nu weekend hè, kan ik weer ff bijtanken. Merk dat de werkweken me zwaar vallen op dit moment. Maar ja, het hoort erbij. Ff doorbijten en dan kan ik voor ik het weet met verlof :mrgreen:
Verder gaan we dit weekend de familie vertellen en vlgd week op het werk.
EINDELIJK klaar met de poppekast en kunnen we gewoon open kaart spelen en alles lekker delen. Ik ben er echt aan toe en heb er zin in.
Verder merk ik dat ik toch wel eea vergeet :oops: en mijn dromen zijn ook vrij bizar te noemen op zijn tijd. Maar de meeste wel grappig.
Joos veel plezier met shoppen.
Wij gaan zo ff lekker buiten wandelen.
Femmie, spannend hoor het vertellen. Hoe ga je dat doen? Iets speciaals?
Ik ga alleen zwemmen en fiets daarbuiten nog veel. Boij vorige zwangerschap zat ik elke avond op de hometrainer.
ff snel voordat we vertrekken.
Ik kreeg net een sms van Angela:
Sanne en ik zijn gisteravond opgenomen in het ziekenhuis. Sanne heeft een infectie en krijgt antibiotica. Ze reageert er goed op, maar moet nog 4 dagen hier blijven ivm uitslag van bloedkweek. Zolang blijf ik ook in het ziekenhuis.
Liefs, Angela
na antwoord van mij, volgend smsje:
Gelukkig hoef ik niet op en neer te rijden. S (haar man)is er ook helemaal van af. Maar komt goed. Ik kan haar via webcam op tv zien. Ligt nu lekker te slapen.
Tot zover de update. Als ik meer weet dan meld ik me wel weer!!
Doeii
He bah, angela. Dat is niet wat je je voorstelt van je kraamdagen.
Wel een superluxe zkh waar je ligt, dat je haar op tv kan zien.
Fijn om te horen dat het op zich goed aanslaat en dat je mag blijven tot dan.
Succes ermee meis en ook voor je man. :hug:
Wawa, ik wil wel vertellen hoe we het gaan doen, maar dat doe ik achteraf goed
Jee, wat sneu voor Angela, mag ze dan niet een paar dagen bij haar blijven/ overnachten?
Zo wat is het stil vandaag. Volgens mij is Angela bevallen
BIB
wat sneu voor Angela en Sanne, hopelijk is ze snel weer opgeknapt :hug:
hier nog nada niks nul komma nul hehe
tot straks
:-*
Jee, wat is het hier een saaie boel.
Chrisje, alles goed? Trek je het nog een beetje.
Meiden met beeb, rustige nachten gehad?
Zwangere meiden, lukt het nog een beetje qua kwaaltjes?