Nee ikke nie van de groenten maar wel rauwkost.
@Miekje wrote:
Ja wij doen ook patatjes erbij, maar voornl voor de kids :shifty: sssssssst en voor mij :shifty:
en voor mij :shifty:
ciabatta brood erbij vind ik ook wel lekker met kruidenboter of gorgonzola
Ja lekker met knoflook/kruiden boter.
Lekker hoor wie steekt de BBQ aan?? :drool: :drool:
OEH gorgonzola!!! :drool: brie ook altijd goed
3e paasdag?? :lol:
:lol: :thumbup:
Als onze nieuwe stekkie echt gereed is??
DEAL :mrgreen:
gezellig!! :dance:
:inlove: Toppie
Ik ga even liggen met de kids. Zijn hartstikke moe, en willen naar bed, is ook nieuw, maar komt denk ik omdat ze ziek zijn geweest, dus ik maak er maar gebruik van :mrgreen:
(zal je zien, lig ik net lekker, kunnen ze “niet slapen mama”)
maar ja ik ga het proberen.
Tot strakkies!!!
hopelijk slaap lekker!!
Als je de verhaaltjes zo leest over het eten, krijg je spontaan honger en trek in BBQ.
Ik ben inmiddels weer terug. We hebben net onze auto opgehaald. Een 2ehands dat wel, maar ziet er goed uit en met het oog op gezinsuitbreiding is ie altijd handig. Heeft mijn vriend hem ook voor uitgekozen.
dat de hond en de kinderwagen makkelijk mee kunnen als we weg gaan
Ik zal straks even een foto maken en hem plaatsen…
Leuk Tijger! Laat maar zien!
Nou ja zeg :shock: :o kids sliepen bijna meteen, lig ik wakker…aarghhh
HA Jor belde net, hij neemt lekker tatjes mee :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :drool: :drool: :drool: :drool:
Joehoeeeee Jorik: eentje met satesaus!!! :drool:
Ooooooh, jullie zijn gemeeeeeeeeeen!!! :naughty: :evil: :evil: :evil: Je wil niet weten hoeveel honger ik vandaag heb, echt een belachelijk strenge Sonja-dag, maar dat komt ook doordat ik over de druiven heen had gekeken bij de lunch, dus heb per ongeluk te weinig gegeten :wall: En aangezien nu het avondeten al op het vuur staat (sperzieboontjes, aardappelpuree en rundervink) ga ik het nu ook maar niet meer inhalen. Maar mennnnnn, wat heb ik een honger :shock: :roll:
Rijles ging goed vandaag… nu maar hopen dat het maandag ook goed zal gaan…
KC, hoe ging je theorie-examen, ben je geslaagd??
Oeh Tijger, leuk, nieuwe auto! :dance:
xHeske
Hé, maar mooi wel al 4 kilo afgevallen, goed he! :mrgreen:
knap werk Heske!!
Dank u! :-* :mrgreen:
als ik straks na de bevalling ga afvallen wil ik jou wel als coach inhuren :mrgreen: knap hoor jouw doorzettingsvermogen!