*** Oktoberstoppers #10 ***

tosti is ook lekker ja (of een alternatieve; pistoletje met brie even onder de grill :drool: )

Vanavond mexicaanse kipnuggets maar ik moet er nog iets bij verzinnen

Eten jullie met de rest van de fam masch of altijd samen?

mexicaanse kipnuggets ken ik nie

Die zag ik liggen bij de Lidl…

klinkt lekker!

Ze hebben er ook hele lekkere borrelnootjes, niet altijd hoor was een aanbieding

Ohja en vanaf deze week hebben ze weer paasstol; is maar 0,99cent en erg lekker, goede spijs zit erin! :thumbup:

Ja de liddle heeft vaak goede producten hoor en lekker goedkoop :thumbup:

:sick: ik lust geen spijs, eet er altijd omheen :lol: 1 van de weinige dingen die ik niet lust trouwens :roll:

Och jee en Pasen komt eraan. Brunch here we come, daar gaan we weer met de chocola

Pasen: gourmetten! of BBQ als het mooi weer is :dance:

Ik ben gek op BBQ!!! :mrgreen: :thumbup:

Zo gezellig altijd.

Wij doen altijd heel uitgebreid eten met pasen. 1e paasdag bij mijn ouders en 2e bij schoonouders. En chocolade paaseieren zoeken in de tuin (raad es wie er altijd de meeste heeft :angel: )

Net kerst, altijd hartstikke gezellig

Jij zet gewoon je neus op: zoek chocolade! :lol:

Wat hebben jullie meestal op/bij de BBQ??

Bij ons is het vaak toch wel een vleesfestijn

Als wij gaan barbequen is het ook vaak vlees en daarbij wel een frisse salade, stokbrood met boter , pindasaus en andere soort salades die op brood kunnen…

Sorry, ik zat bij de blz hiervoor te kijken, denk waar zijn ze nou :wall:

@Miekje wrote:

Sorry, ik zat bij de blz hiervoor te kijken, denk waar zijn ze nou :wall:

:lol:

blond??? :stuck_out_tongue:

Oeh ik wil altijd speklapjes, we hebben kippepootjes, mijn vader maakt zijn eigen satestokjes en satesaus :drool: :drool: soms spareribs (lekker) euh soms banaanmetchocolainsilverfolie :thumbup: hamburgers en worstjes (ben ik niet zo gek van) stokbrood, lekker veel sausjes, en mijn moeder maakt altijd salades.

Jorik is gek op de gewone vleessalade.

Oh en ik wil graag komkommer erbij :mrgreen: ben gek op rauwkorst, worteltjes, paprika, kleine tomaatjes lekkkerrrrrrrrr

maar voornl vlees

We hebben ook altijd frietjes

Kipfilet, satestokjes, vleespennen, gemarineerde biefstuk, speklapjes

Soms ook wel zalm of shoarma

Komkommer lust ik ook graag maar verder ben ik niet zo van de groente

Biefstuk doen wij alleen bij gourmet, is wel mijn lievelings (en speklapjes)

Ooh ja die stokjes zijn altijd lekker :thumbup:

Ja wij doen ook patatjes erbij, maar voornl voor de kids :shifty: sssssssst en voor mij :shifty: