Van mij ook een geweldig gelukkig en vooral gezond 2010 gewenst,
Wij hebben heel gezellige dagen gehad.
Niels is vandaag wederom ziek geworden, heel zielig voor hem en best wel slopend voor mij en ons. Hopelijk is het over een niet al te lange tijd een beetje gedaan met het vele ziek zijn.
:-*
Aaaaaaaaaaaaah :hug:
Aah Niels weer ziek Ik hoop dat hij snel opknapt.
Linda, toch in mei Volgens mij heb ik een beetje een groen licht hier om te stoppen zodra mijn strips op zijn.
Hier zit Damian dan eindelijk in maat 74. Met zijn broeken dan hihi. Maat 68 begint toch wat kort te worden. Truitjes passen hem nog wel in maat 68. Ligt er dan wel aan welk truitje. De ene is kleiner dan de andere.
Vorige week nog gezocht naar maillotjes voor hem, maar wat een crime zeg. Ik kan dus alleen maar maillotjes vinden met bloemetjes of hartjes. Nou die komen er hier dus echt niet in :naughty:
Uiteindelijk maar 2 hele witte gehaald bij Hema, dus heb ik er nu 4 in totaal.
Ik heb even wat Damian spam in sf.
Hallo.
Jippo,niels weer ziek,kan me voorstellen dat het nu slopend is.
Beterschap voor je mannetje. :hug:
Sjaantje,das minder van je onderkantje. :hug:
Laat je het wel coorigeren als je er aan toe bent?
Patty,er zijn genoeg leuke dingen te koop…voor meisjes.
Had zeeman geen donkere kleuren??
Daar heb ik van de week genoeg van zien liggen(hier dan he).
Wanneer zijn je strips op dan?
Hier gaat het zn gangetje,op een opgeblazen gevoel na dan.
Voel me net een plofkip,hou ook nog eens vocht vast. :?
Ben ook weer heel moe, terwijl ik ijzerpillen heb. :roll:
Loop nu ook al ruim 3 weken met een verstopte neus,dat is nu op mn keel geslagen.
Hoest me gek s,nachts.
Volgens de ha kan er weinig aan gedaan worden,ik heb al een neusspray en een hoestdrankje.
Mn weerstand is gewoon minder door de zwangerschap. :?
Wil er nu wel vanaf,word er zo langzamerhand helemaal tureluurs van. :evil:
Gisteren was ik weer voor controle bij de gyn.
Bloeddruk was goed,120/80 moest wel weer urine inleveren,ik heb niks gehoord dus dan zal het wel goed zijn.
Verder heb ik nu een afspraak staan voor volgende week,met weer een groei echo.
Ze had het ook over dat het nu zeker vaststaat dat het een ks word,aangezien mn voor geschiedenis(zw vergiftiging).
de kans bestaat dus ook dat de baby eerder gehaald gaat worden(met 38 weken).
Nou ja als het moet dan moet het.
Morgenavond gaan we een flat bekijken,een 4 kamerflat met een maar;het is op de 6e etage! :shock: En ik heb dus hoogtevrees. :shifty:
Denk niet dat we daar voor in aanmerking komen,want de huurprijs is te hoog voor ons en we krijgen er zo wie zo geen huurtoeslag op(de huurgrens zit dus erboven).
Maar dan hebben we wel een idee qua grote enzo.
Ach,voorlopig zitten we hier ook goed,de baby kan voorlopig bij ons op de kamer blijven de eerste 2 jaar. :mrgreen:
Word alleen een ge-organiseer met dochterlief naar school brengen,dan zullen we toch met het ov moeten. :shifty:
Ik ga maar eens wat doen hier,moet nog stofzuigen en dweilen(helemaal geen zin in!).
Fijne dag allemaal!
Irry, goed dat je bd goed was. Wel apart om te weten dat je een geplande ks krijgt.
Spannend hoor even kijken naar een flat. Misschien valt de hoogte wel mee als je binnen staat?
Ik heb in totaal nog 4.5 strip liggen. Dus dat zou betekenen dat ze rond mei op zijn Dus wie weet
Pfffoeee toch wel druk met zo’n uk. Weinig tijd om te lezen, zie wel dat Niels weer ziek is… balen, beterschap menke, hopenlijk helpt de operatie je snel van het vele ziekzijn af.
En irry, een geplande keizersnee?! Wel spannend dat je dan van te voren weet wat er wanneer gaat gebeuren.
Ik ga ff snel op sf kijken en wat nieuwe foto’s plaatsen en dan naar mijn zus (zit in de medische molen om kindjes te krijgen en heeft gisteren een kijkoperatie gehad). Alles gelukkig goed, ze mag starten met IUI. Is wel heel erg dubbel
Hallo.
Sjaantje,
idd gaan we eind februari/begin maart de datum plannen.
Ik ga er nu beter voorbereid in zeg maar,dat was bij mn dochter wel even anders met die spoed ks.
Fijn voor je zus dat ze groen licht heeft voor IUI.
Patty,dus ook een meistopper. :mrgreen:
Ja we gaan vanaaf gewoon kijken,maar die hoogte zal echt niet meevallen voor me.
Op de tweede etage loop ik al helemaal langs de muur van angst. :oops:
Gisteren moest ik dochterlief op halen,die speelde bij een dinnetje.
Ik wilde net wegrijden,brak die sneeuwbui los! :shock:
Binnen 5 minuten was het helemaal wit! zag geen hand voor ogen meer. :shock:
Heb ook stapvoets gereden,want het was heel glad op de weg.
Bij dat dinnetje stapte ik uit,zakte ik ruim 20 cm weg in de sneeuw! :?
Ik leek wel het sneeuwvrouwtje. :lol:
De weg terug was helemaal chaos.
Heb er dus bijna 2 uur overgedaan,overal stond het verkeer vast of reed met een slakkengang.
Leuk hoor zo,n sneeuwbui. :roll:
Gisteravond gleed dochterlief over iets uit op de trap,6 treden naar beneden geroesjt.
Dr rug was rood en deed zeer.
Heb dr onder een lekkere warme douche gezet en daarna ingesmeerd met cardiflorgel.(de vallen en stotengel was helaas op).
Vanochtend was dr rug pijnlijk en stijf,heb even met de ha overlegd en die vond het wel wijs om dr vandaag thuis te houden.
Mocht ze morgen nog zo,n rugpijn hebben,dan moeten we even langskomen.
Dus nu zit ze gezellig thuis,tv te kijken. :mrgreen:
Moet eigenlijk wel boodschappen doen,maar dat kan vanaaf ook nog wel,als we die flat bekeken hebben.
Ik ga maar verder met mn strijkwerk,daar is gister niet veel meer van gekomen.
Fijne dag allemaal!
Irry, inderdaad wie weet… En wie weet ook nog eerder
Hoe was de bezichtiging?
Ik begin een klein beetje zat te worden van die sneeuw. Ik vind het helemaal geweldig hoor met Damian op de slee, maar er zitten ook nadelen aan…
Vanmorgen languit op mijn plaat gegaan in het donker Nu heb ik een hele blauwe knie
Goede morgen.
Nou die flat was niks,half uitgewoond en heel gehorig.
En dan nog die hoogte…brrrr.
De buurt is ook niks,dochterlief kan daar niet eens buitenspelen. :roll:
Dus we hebben de flat afgewezen,hub blij ik blij en dochterlief helemaal blij! :mrgreen:
Ach we zitten nog goed hier hoor,beeb gaat gewoon bij ons op de kamer.
Ondertussen kijken we gewoon verder.
Patty,pijnlijk. :hug:
Ik ben het ook zat hoor,het is heel glad hier en ook heel mistig.
Geef dan maar regen ipv die sneeuw en ijszooi. :evil:
Moet dus boodschappen doen,maar het is me even te mistig hier. :?
Zie bijna geen hand voor ogen buiten,het lijkt wel of de mist dikker word. :eh:
Ik wacht het nog wel even af,wie weet word het zo weer minder.
Ik ga mn mail maar ff lezen en daarna wat was wegwerken.
Toedeloe.
Irry is het nog gelukt met boodschappen? Wel raar dat ze hem laten zien terwijl zo’n woning half uitgeleefd is… Knappen ze dat niet eerst op? In ons vorige huis heeft de woningbouw de hele badkamer opnieuw gedaan voordat het weer verhuurd ging worden.
Ik moest vandaag voor de 100ste keer naar de tandarts :?
Maar nu na 2 bezoeken aan de kaakchirurg om een verstandkies en een gewone kies te trekken, een aantal bezoeken voor gaatjes en een wortelkanaalbehandeling (die in 2en gedaan wordt) zijn vandaag 2 gaatjes gevuld die waren ontstaan omdat mijn oude vullingen eruit waren gevallen en ben ik voorlopig helemaal klaar :dance: Nu hoef ik pas in juli/augustus voor controle.
Valt het op dat ik bang ben voor de tandarts?
[/spoiler]
Patty, hier ook geen liefhebber van de tandarts hoor! :hug:
Mary, wat jammer van die flat! Das niks nee :thumbdown: Camera al gemaakt?
Jippo, wat naar weer :hug: Beterschap! :-* Hoe is het verder met jou?
Chris, hoe was het bezoek aan de arts met Jasmijn?
Hanneke, er is mij weleens gezegd per zwangerschap kost het een kies… .Ik vond het een fabeltje, maar ja Damian was een half jaar oud en toen brak een kies af. Die kon niet meer gerepareerd worden, dus is dat fabeltje bij mij waarheid geworden.
Nu moet ik zeggen dat ik eerst bij een andere tandarts kwam dan mijn eigen tandarts en die was erg gretig met de boor :? Na verloop van afspraken heb ik mijn laatste afspraak bij hem afgezegd (Hij wilde een oud gaatje opnieuw maken ) Toen heb ik maar een nieuwe afspraak gemaakt voor controle bij mijn eigen tandarts en die heeft uit de hele lijst die die ander had gemaakt om te repareren uitgedunt naar een paar dingetje. Rest was allemaal stabiel. Daar bleef hij vanaf. En nu hoef ik dan eindelijk voorlopig niet terug te komen. Mijn eigen tandarts is veel rustiger ook. Mijn vriendin die altijd met mij mee gaat, vindt deze ook veel rustiger. En daar word ik ook meer ontspannen van
Al geeft hij me wel heel sneaky achter mijn rug om een verdoving. Ik word alleen al panisch als hij aankomt met die injectie. Dus als het echt nodig is, dan gebruikt hij een verrassingstechniek. En dat werkt bij mij harstikke goed :thumbup:
Eigenlijk kan ik haast niet wachten met het stoppen met de pil :oops: Het liefst zou ik ze vandaag al de deur uit willen gooien :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Patty, hier ook geen liefhebber van de tandarts hoor! :hug:
Mary, wat jammer van die flat! Das niks nee :thumbdown: Camera al gemaakt?
Jippo, wat naar weer :hug: Beterschap! :-* Hoe is het verder met jou?
Chris, hoe was het bezoek aan de arts met Jasmijn?
Lief dat je er naar vraagt! :-*
Alles was gelukkig goed…ze heeft klierschijfjes onder haar tepeltje. Maar omdat het er altijd al zit en ze verder geen abnormale veranderingen aan haar lichaampje heeft hoef ik me geen zorgen te maken gelukkig! Weer een zorg minder

Gelukkig… Hoef je nu niet meer terug te komen?
Nee we hoeven niet meer terug te komen. Of we moeten zelf dingen gaan zien die echt nog niet horen bij een meisje van 1. Zoals haargroei etc. :shock:
Ok… Gelukkig maar…
Fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken Chris
Ik kan me voorstellen dat het toch wel even spannend was.
Pattycoat, ik ben ook geen fan van de tandarts.
En al helemaal niet van behandelingen :?
@Lotte wrote:
Fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken Chris
Ik kan me voorstellen dat het toch wel even spannend was.
Pattycoat, ik ben ook geen fan van de tandarts.
En al helemaal niet van behandelingen :?
Daarom ben ik blij dat ik eindelijk pas in juli/augustus weer terug “MOET” voor controle :mrgreen:
Is wel een hele aardige tandarts hoor… En het mooiste is dat hij zelf ook vreselijk bang is voor de tandarts :lol:
Chris, dat is goed nieuws! :dance:
Ik heb de afgelopen maanden ook wat vaker bij de tandarts gezeten. 2 verstandskiezen getrokken. Ik moet zeggen dat ik er daarna weinig last van heb gehad dus wat dat betreft doen ze goed werk.
Mats heeft de 5de ziekte. Ik ben blij dat ik deze zwangerschap getest ben en antistoffen bleek te hebben.
:hug: voor Mats.
Is hij er erg ziek van?