Goed te lezen dat het allemaal mee viel.
Iedere week op controle is een opgaaf maar het is voor het goede doel.
Ze houden je goed in de gaten, en dat is belangrijk.
Irry: fijn dat de kleine het goed doet. Goed nieuws dat alle uitslagen goed zijn.
En elke week voor controle, het is vaak maar ik denk dat je het er wel voor over hebt.
Hier vandaag ook een drukke dag gehad.
Was nog moe van gisteren, eerst vanochtend voor controle bij de vk geweest.
Bij mij ook alles goed.
Bloeddruk is nog steeds mooi laag.
Ze heeft mijn ijzergehalte ook nog gemeten.
Deze was nauwelijks veranderd tov begin van de zw.schap.
Beeb ook weer lekker gehoord.
Hij is sinds vorige week ook gedraaid en ligt nu mooi met koppie naar beneden.
Werd weer goedgekeurd dus, volgende controle over 3 weken.
Vanmiddag kinderfeestje van Fabian gehad.
Was een groot succes, maar wel erg druk.
Ben nu wel gesloopt, ga lekker op tijd mijn nestje in.
Moet morgen nog werken dus vroeg weer op.
Als ik jullie niet meer spreek, een hele fijne jaarwisseling en ik spreek jullie in het nieuwe jaar.
:-*
He meiden,
Ik beloof in het nieuwe jaar weer even te komen lezen en schrijven.
Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een mooi 2010!
Happy Newyear!! Voor een aantal mama’s een jaar om weer een mooie kindje te krijgen en misschien voor een aantal weer een mooi jaar om zwanger te worden!
Hallo.
Allemaal de beste wensen voor 2010!!! :-*
Hier hebben we een rustige jaarwisseling achter de rug.
Is ook wel eens lekker,geen gedoe enzo.
Francisca,fijn dat het feestje goed verlopen is.
Hoop dat je nu lekker uitgerust bent.
Morgen is de grote dag voor je zoontje:naar school!! :dance:
Hanneke,je hebt nog maar weinig tijd voor ons.
Lees wel eens mee met de maartmama,s daar schrijf je toch meer(logisch ook).
Ik hoop dat je hier ook weer meer komt,zou wel zo gezellig zijn. :mrgreen:
Oja,ik heb vorige week ook ijzertabletten gekregen,mn hb gehalte was toch te laag.
Voel me nu iets minder moe en heb t niet meer zo koud.
Dus die pillen doen wel goed hun werk.
We gaan nu de kerstzooi maar opruimen,hebben er alweer genoeg van.
Daarna ga ik de babaykleertjes maar eens inspecteren. :mrgreen:
Babydekentjes en lakentjes eens luchten/wassen en kijken wat we nog nodig hebben.(ff een lijst maken is wel zo makkelijk denk ik).
Hub staat te seinen dat ik nu toch f moet komen helpen met de kerstzooi. :eh: :lol:
Fijne dag allemaal!
Daar ben ik dan! :oops:
Allereerst iedereen een gezond en geweldig 2010!
Even teruglezen…
Jippo, wat spannend dat Niels geopereerd gaat worden. Wel fijn dat er iets aan de klachten gedaan kan worden :thumbup: Spannend!
Damian en Yinthe samen aan het stappen! :dance:
Linda, ben je een januaristopper??? :inlove: O ik lees dat je toch nog even wacht…
Leuk al die babykriebels!! :inlove:
Sjaantje, wat fijn dat Fiene het goed doet! En wat irritant van de bv! Knap hoor dat je doorzet!
Pattycoat, :hug: voor Damian. Hoe is het nu?
Irry-me, gelukkig geen zw.schapsvergiftiging! :dance: Gelukkig houden ze het goed in de gaten!
Hier alles goed. Op de bekken na maar dat is oud nieuws.
We zijn druk met de babykamer. Zusje moet het niet wagen toch een jongetje te zijn! Zelfs als je de kast open doet komt het roze je tegemoed! :mrgreen:
Hier een indruk van hoe het tot nu toe is:
Ook weer even een update van ons :oops:
Aankomende vrijdag 8 Jan moeten we met Jasmijn naar de KA, ze heeft altijd al opgezette borstjes en dat hoort dus niet zo… Ik vind het wel weer spannend wat dat kan zijn :think:
Verder gaat alles goed hier!!
Ik zal zo even wat spammen in het SF van vanmorgen in de sneeuw…
Wauw Hanneke wat een gave kamer :inlove: :inlove: Ik ben er verliefd op!!!
Dames, allemaal de beste wensen voor 2010. We verwachten uiteraard een paar gezonde beebs en misschien wel nieuwe positieve testen. Je weet nooit wat het jaar brengt
Damian heeft nergens meer last van gelukkig. Zijn er met de schrik van af gekomen. Wel heb ik gelijk van alles in huis gehaald. Een ehbo-koffertje, brandwondenzalf en stoten en vallen zalf. Nou dat laatste is alweer gebruikt, want Damian loopt nog niet zo heel goed. Voornamelijk aan de hand. En vanmorgen is hij voorover gevallen vol op zijn voorhoofd Dus weer een mooie blauwe plek erbij…
Maar ach, voor de rest blijft het een lekker mannetje.
Irry, prettig dat de ijzertabletten hun werk doen.
Hier moet de kerstzooi ook nog opgeruimd worden, maar daar heb ik geen zin in :oops: Denk dat ik dat maar woensdag op mijn vrije dag doe. Ben nu al druk bezig met de was. 1 dingetje tegelijk :mrgreen:
Hanneke wat een mooie kamer. Nou daar kan zusje heerlijk in slapen zeg…
@chris1981v wrote:
Ook weer even een update van ons :oops:
Aankomende vrijdag 8 Jan moeten we met Jasmijn naar de KA, ze heeft altijd al opgezette borstjes en dat hoort dus niet zo… Ik vind het wel weer spannend wat dat kan zijn :think:
Verder gaat alles goed hier!!
Ik zal zo even wat spammen in het SF van vanmorgen in de sneeuw…
Succes

@chris1981v wrote:
Wat sneu voor Jasmijn.
Een kindje dat ik ken van de zwangerschapsbegeleiding heeft precies hetzelfde.
Zij wordt helemaal onderzocht, want ze denken dat ze vervroegd in de pubertijd zit.
Wat ze er aan willen gaan doen weet ik niet.
@Lotte wrote:
@chris1981v wrote:
Wat sneu voor Jasmijn.
Een kindje dat ik ken van de zwangerschapsbegeleiding heeft precies hetzelfde.
Zij wordt helemaal onderzocht, want ze denken dat ze vervroegd in de pubertijd zit.
Wat ze er aan willen gaan doen weet ik niet.
Ja ben ik ook bang voor :think: ..
Hallo.
Hanneke,mooie kamer! Ik vind de commode top!( Waar heb je die vandaan?)
Chris,spannend voor jullie,ik hoop dat ze idd iets vinden dit lijkt me niet normaal.
Succes vrijdag!
Patty,tja ik denk dat Damian wel nog meer blauwe plekken zal krijgen.
Dat hoort er nou een maal bij he.
Wel goed van je dat je nu voorbereid bent.
Hier is gelukkig alle kerstzooi weg! :dance:
Heerlijk daarna gedweild,dus alles is weer fris.
Dochterlief is gelukkig weer op school,dus kan hier weer lekker mn gangetje gaan. :mrgreen:
Alleen heeft hub dus vorstverlet… :roll: nou ja dan zet ik hem wel ff aan t werk,heb nog wel wat zware klusjes liggen. :mrgreen:
Morgen moet ik voor controle naar de gyn,en vrijdag heb ik voor t eerst fysio voor mn isschias en bi klachten.
Nu ff de administratie bijwerken en dan strijken(bleeeg!)
Fijne dag allemaal!
Hè Chris, wat vervelen die spanning over Jasmijn. Nu maar hopen dat er niks aan de hand is vrijdag. :hug:
Mary, de commode is ontworpen en gemaakt door mijn vader. Nergens te koop dus Net als de rest van de meubels trouwens.
He bah… dacht ik even lekker te kunnen bijkletsen is tygo alweer wakker… :-S Misschien tot straks dan!
Daar ben ik alweer… Tygo vermaakt zich wel even! Nog de beste wensen voor jullie allemaal!
Hanneke, wat een onwijs mooie babykamer heb je!!! WAUW
En hoop voor Jasmijn dat alles mee gaat vallen vrijdag, maar t is wel erg vreemd!!
Verder weet ik het even niet meer. Vandaag weer begonnen met poging nummer zoveel om wat af te vallen… Denk dat ik toch ook wel rond mei ga stoppen met de pil (heb k iig nog even de tijd wat kilo’s kwijt te raken), zien we nog wel… Maar misschien doe k dus toch nog mee met de mei-stoppers… (zullen we alvast een topic openen? LOL)
Hallo.
We hebben de kasten even verplaatst om ruimte te maken voor de babyhoek.
Aangezien we nogsteeds niet verhuisd zijn,hoop ik wel dat het voor die tijd wel gebeurt.
Vanmiddag werden we door school gebled,dochterlief is blijkbaar niet lekker geworden. :eh:
Ze was ook een beetje pips,maar nu niet meer.
Ze heeft weer praatjes voor 10,dus denk dat ze een beetje schoolziek was. :think:
Morgen maar even aankijken,is ze koortsvrij dan gaat ze lekker weer naar school.
Linda,poging tig,nu maar hopen dat het nu wel lukt. :thumbup: :thumbdown:
Hanneke,jammer maar je hebt wel een puike vader die zulke mooie meubeltjes maakt! :thumbup:
Ik moet even een uitzetlijst maken,kijken wat we nog nodig hebben enzo.
In ieder geval heb ik genoeg rompertjes. :lol: 20 stuks liggen er in de kast. :mrgreen:
Als het goed is krijg ik deze maand 2 babydozen.
We kunnen dan ook de kinderwagen ophalen.
Het gaat nu wel hard hoor! :shock:
Ik ga nu maar ff tv kijken en dan zo dochterlief richting dr bed bonjouren. :mrgreen:
Fijne avond!!
Beter laat dan nooit, iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Met veel baby/peuter geluk en misschien weer een paar positieve testen.
Even ego, heb vandaag gewerkt en dan ben ik wel op :oops:
Oud en nieuw goed doorgekomen, waren lekker thuis.
Verder hier ook het kerstspul weer weg.
Geeft wel een opgeruimd gevoel moet ik zeggen.
Nu kunnen we binnenkort de box naar beneden halen.
Het schiet toch wel op zo.
Nog 3 weken werken en dan lekker verlof.
Het werken gaat nog goed, maar ik kijk wel uit naar mijn verlof.
Gelukkig nieuwjaar!! Voor jullie allemaal heel veel gezondheid en geluk toegewenst voor 2010! En natuurlijk veel roze en blauwe wolkjes!!
Ik heb niet alles teruggelezen, doe ik een dezer dagen even op mijn gemak!!
Heb wel de foto’s gezien van het kamertje Hanneke!! Super!!! Dat behang vindt ik wel gaaf als Fiene ooit een grote kamer krijgt!!
Ik ben gisteren op controle geweest in Maastricht. Onderkantje is nog niet helemaal goed genezen :? En doordat ik BV geef kan het ook nog wel eventjes duren… maarja… geven het nog maar even de tijd, ik heb niet zoveel zin in gedoe daaronder op dit moment (er hangt een huidflapje, is niet goed meegehecht). Inwendige echo gehad, zat haast tegen het plafond :x
Fiene heeft vandaag al haar eerste prikjes gehad, zielig!!! Nu ligt ze in diepe rust in haar bedje