zal even snel een foto plaatsen…nee kruipen doet ze nog niet, ze houd er niet zo van op haar buik te liggen. Haar zus was een kontschuiver…
Verder gaat het goed. Ze heeft drie tandjes en is hard bezig er meer te krijgen. Maar goed ik hang al weer veel te lang achter de compu :think: …
Even een foto en dan ga ik…
Ow wat leuk! Bij Nes nog geen tandje te zien…
Hoi meiden,
Ben er weer!! :mrgreen:
Gisteren terug gekomen maar problemen met Kpn. De boel lag plat en dus geen telefoon en internet.
Heb nog niks gelezen :oops: komt straks wel.
We hebben een superweekend gehad, echt heerlijk!!!
Kids hebben daar goed geslapen en wij ook. Nick heeft zich super goed kunnen vermaken in het indoorspeelparadijs en wij hebben genoten omdat hij genoot :inlove:
Het zwembad was niet leuk genoeg volgens manlief en ook Nick was er niet echt verliefd op. Het speelparadijs daar in tegen was helemaal het einde en daar ging hij liever naar toe dan naar het zwembad.
Luuk heeft niet gezwommen en ik trouwens ook niet.
We kwamen vrijdag laat in de middag aan en toen zijn manlief en Nick samen gaan zwemmen na het eten. Dat was de eerste en de laatste keer dat ze gezwommen hebben daar dus Luuk mag een andere keer.
Gisteravond nog verjaardag gehad van manlief en natuurlijk was het weer laat :shock: Nu dus moe en ga even plat denk ik.
Dat was even heel ego voor nu maar kom ech wel weer reageren hoor :oops: :mrgreen:
Spreek jullie wel weer.
:-*
Patricia, wat heerlijk zo’n langslapertje! :inlove:
postnatale gym, is gym na de zwangerschap. We doen het met hetzelfde groepje als bij de prenatale gym. Het is vooral erg gezellig. :mrgreen:
Chrisje, wat fantastisch dat Cayla een goede kandidaat is voor een CI! Het liefst zou je hebben dat ze het vandaag nog plaatsen hè. Helaas is dat niet zo. Succes de komende tijd!
Tilly, welkom terug! Heerlijk zo’n weekendje weg, fijn dat je zo genoten hebt.
Mamalena, tja, slapen hoort in bed, maar ik ben dolgelukkig als Julian even in de box in slaap valt. Dan haal ik hem er echt niet uit. Overdag wil hij zo nog wel wat slapen, in bed doet hij dan geen oog dicht. 's nachts slaapt hij overigens wel in bed.
Joos, ik had nog nooit van postnatale gym gehoord joh! Leuk! En gezellig… :mrgreen:
Nesrin ligt hier overdag ook vrijwel nooit in bed hoor. Slaapt in de box, maar ook niet echt veel meer overdag.
Patricia, thx voor de tip van de bh. Ik kijk ff, die voedingsbh is nu toch bestelt, als ik me bedenk zeg ik gewoon dat ie niet past :oops:
Maar die bh die ik nu heb die is wel kei fijn en hij zit mooi (en hij was duur :shock: ), maar hij jeukt!!! Ik heb een megagevoelige huid en hij irriteert op de plek waar je de bandjes kan verstellen :roll: Zit dus heel de dag te krabben. Als die andere bh binnenkomt en ik het beu ben, dan koop ik hem gewoon (als ie past, want van de week paste de C cup en nu heb ik uiteindelijk toch een B cup gekocht)
Wat heerlijk dat nesrin het zo goed doet. En al zitten!!! We zaten van de week naar haar foto’s te kijken en vinden het soms nog zo raar te bevatten dat wij strakjes ook zon kleintje hebben :inlove: :inlove: :shifty:
Hihi en ze zegt al bijna mama!!! Wat schattig!!! :inlove:
Ow ja en die bevallingspyama, die heb ik nu al aan, hij zit zo heerlijk :oops:
Joos, fijn te lezen dat juul een goede dag heeft gehad. Hopelijk dat het werkt van de osteopaat.
Ja wat bv betreft, ze promoten het idd altijd en overal, kan me voorstellen dat dat confronterend is :hug:
Chrisje, wat een goed nieuws, dat ze een goede kandidaat lijkt! Maar jee, die wachttijd… Tja, het is korter dan de gemiddeld 2 jaar die volwassenen hebben, maar toch nog een hele tijd zeg… Is daar een medische reden voor?
Sorry meiden, heb de laatste pagina maar half gelezen, moet weg om paspoort op te halen. Kom van de week weer terug en verder reageren.
Nog wel ff:
Wawa, ik heb geregeld dat ik gewoon gezellig naar de meeting kan komen, maar ik vroeg me af of we jane en marije en charissa niet iets moeten laten weten?
Of heb jij die toevallig gepb’t?
Wawa, ik heb geregeld dat ik gewoon gezellig naar de meeting kan komen, maar ik vroeg me af of we jane en marije en charissa niet iets moeten laten weten?
Of heb jij die toevallig gepb't?
Femmie, ik heb met wawa afgesproken! Ik kom ook! Wel met de trein, en neem alleen Tyme mee. Jesse moet gewoon naar school.
Verder nog niets gelezen, mijn oog viel hier even op. Ik kom vanavond als de jongens slapen even lezen en reageren!
liefs! :-*
Wawa:Werkse deze week! :-
Femmie, Wat een mooi boxkleed! Beeb zal er vast heel lekker op liggen.
Ben je altijd zo crea, of is het echt de schuld van de baby?
Mamalena, :shock: Jeetje wat erg zeg van die kennis van je, en nog zo jong… Toch hoor je dat steeds vaker he, ongelukken op de bouw…
Patricia,Wat goed van Nesrin dat ze al zo goed kan zitten! :inlove: :inlove: Het wordt al een echt dametje he?! :thumbup:
Ik heb voor Tyme een heel groot speelkleed gekocht bij kidzimpulz, hij is er in verschillende kleuren en maten. Enige nadeel is dat ze best prijzig zijn… :roll: ik zal je wel even pb-en met het adres van de site.
O ja, je vroeg naar mijn mannen… Het gaat goed met mijn mannen. Tyme slaapt sinds kort gewoon vanaf een uurtje of acht 's avonds tot zeven uur 's ochtends ( met een slaperige voeding om drie uur 's nachts als tussenstop) :mrgreen:
Met Jes gaat het ook erg goed. Hij gaat sinds kort een keer per week naar Logopedie, omdat hij nog steeds erg veel moeite heeft om de RRrrrrr te zeggen. Het is soms net een Chineesje, dit omdat hij van alles wat een R zou moeten zijn een L maakt. Maar het gaat al beter gelukkig!
Ben je er trouwens al uit of je op de meeting komt? Zou het wel heel leuk vinden hoor!
Joos, Wat fijn dat Juul het zo goed heeft gedaan de afgelopen dagen! En morgen weer naar de osteopaat, ben benieuwd hoe het daarna gaat! :- :hug:
Wat leuk dat je aan postnatalegym doet ( leuk woord voor Galgje .)
Werkt dat nou een beetje?
Chrisje,Wat goed dat je kleine meid in aanmerking komt voor een ci! :thumbup:
Nog wel een lange wachttijd, maar je weet iniedergeval nu wel wat er een beetje gaat gebeuren de komende tijd, en daar kan je dan alvast naar toe gaan werken!
:-* :-
Tilly, Fijn dat jullie zo’n lekker weekend hebben gehad. Hadden jullie wel verdiend! :-
Jane, Hoe is het?
liefs Marije. :-*
Joehoe…!!! Allemaal druk vandaag?
Ja, beetje wel.
Loop ook zo enorm achter met bijlezen dat ik denk ik maar beter vanaf hier weer in kan springen. Als jullie het goed vinden tenminste :oops:
Moet zo weg dus heb eigenlijk geen tijd verder te reageren. Zal ik een andere keer weer doen.
Tuurlijk is dat goed Tilly!
Patricia, al weer vrij?
Marije, tja of de gym helpt…we doen in ieder geval veel oefeningen voor de bekkenbodemspieren. Omdat de boel bij mij van onder al het nodige heeft mee gemaakt (niet alleen de bevalling, maar ook bij een ongeluk) leek het me verstandig om te zorgen dat het niet slap gaat worden. Dan kan je incontinent worden en dat zie ik niet zo zitten.
Verder doen we ook wel buikspieroefeningen enzo, maar het is voornamelijk ook erg gezellig. :mrgreen:
Ik denk niet dat door deze gym, mijn lijf ineens superstrak wordt. Dus als jullie iemand op de meeting voorbij zien blubberen, dan ben ik dat. 8)
Wat heerlijk dat Tyme zo goed slaapt!
En Jesse bij de logopedist, het komt vast snel goed met zijn spraak.
Femmie, balen dat die bh zo jeukt. Zou het helpen als je een pleister op het jeukende stukje plakt?
Wawa, wie komen er allemaal 4 april?
Marije
Femmie
Mamalena
Chrisje
Joos
ps; we gaan morgen naar de osteopaat. Gisteravond vroeg ze of de afspraak verzet kon worden.
Zo, ik ga weer verder waar ik gister gebleven was. Heb mijn paspoort opgehaald en ik lijkt wel een crimineel in dat paspoort man! :shock:
Tilly wat lekker zo’n weekend!!!wat leuk te horen dat jullie zo genoten omdat nick genoot. Het klinkt zo cliche, maar kan me voorstellen dat het gewoon echt zo is!
Nog proficiat met je man!
Marije, mijn ouders hebben vroeger altijd geknutseld met ons. Ik vond het altijd erg leuk en wil onze beeb dat ook mee gaan geven. Dat doe ik liever dan dat beeb heel de dag achter de pc zit ofzo. Net zoals wawa met haar kids doet, dat lijkt me zo geweldig!!!
Op zich maak ik erg weinig tijd voor echt crea dingen, soms wel wat dingetjes maar heb er niet altijd de tijd voor. Nu beeb eraan komt heb ik wel meer de kriebels om de leuke dingen zelf te maken. We zijn naast het boxkleed nog bezig met een geboortebord, lamp voor op de kamer en ik wil de gordijntjes en hemeltje maken. En verder heb ik nog niets in de planning, maar dat kan altijd nog als ik na dat alles nog tijd over heb.
Marije, leuk dat je ook komt naar de meeting. Ben wel benieuwd naar iedereen.
Joos, hoe is het met de spierpijn?
Succes morgen weer, ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken en duim enorm voor jullie :-*
Hier een zware nacht gehad, werd wakker met rugpijn en kon mijn draai niet vinden. Toen begon ik weer te malen en heb daardoor een rotdag op het werk gehad. Was echt mega chagie en kwam doormoe thuis. Hang nu dus ff lekker op de bank terwijl vriendlief de muren van beebs kamer aan eht schilderen is. Ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe het opdroogt.
Hoop vanacht weer wat beter te slapen zodat ik weer een beetje bij kan tanken.
Thx voor de complimenten voor het boxkleed meiden. Is gewoon bruin stof en ik heb van dat stof speciaal voor patchwork gebruik wat ik erop gemaakt heb.
Beeb is erg bewegelijk en voelt af en toe alsof ie door mijn buikwand naar buiten wil kruipen. Soms wel een onprettig gevoel. Herkennen jullie dat?
Hoi meiden,
Als ik het kan redden kom ik de 4e april ook hoor. Maar even een vraagje, is het met de kids? Dus Nick en Luuk of wat is de bedoeling? :think:
Femmie, ik ben ook niet zo’n fröbel hoor maar hier ook regelmatig lekker knutselen met Nick. Is gewoon geweldig om te doen met dat knulletje :inlove:
Maar, zoals jij dat boxkleed hebt gemaakt…prachtig!!! Ik kan dus helemaal niks beginnen met naald en draad, laat staan met een naaimachine :oops:
Ach, ieder z’n eigen denk ik dan maar. Al zou ik het wel graag willen kunnen hoor.
Hoop trouwens voor je dat je vannacht beter slaapt meid. Een goede nachtrust doet inderdaad wonderen.
Wat de bewegelijkheid van beeb betreft en het eruit kruipen…heel herkenbaar. Hebben beide mannetjes bij mij geprobeert. :mrgreen:
Joos, spannend morgen de 2e afspraak met de osteopaat. Ik ben benieuwd of Julian er opnieuw zo goed op reageert. Zou toch geweldig zijn!!!
Marije, wat een verademing dat Tyme nu zo goed slaapt. Heerlijk meid!!
Komen jullie ook wat meer aan jullie rust toe hoop ik.
Mamalena, wat ontzettend schokkend zeg dat nieuws van jullie vriend. Dat is ook niet niks zeg!
Verder hier heel herkenbaar wat je schrijft over het weten wat je hebt wanneer hechte vrienden gaan scheiden. Wij ervaren het hier netzo.
Chrisje, wat fijn te horen dat Cayla in aanmerking komt voor de CI. Het is inderdaad nog wel een tijd wachten maar dit is toch geweldig nieuws!!
Patricia, goed te horen dat het met Nesrin nu weer goed gaat. Eindelijk spuugvrij!! En zo lekker lang slapen :shock: Fijn hoor!!
Wawa, druk aan het werk meid. Nog één dag meid en dan heb ook jij weekend :dance:
Jane, hoe gaat het bij jou meid? Druk op het werk? Weet je inmiddels al meer van die functie? Je had geloof ik wel verteld wanneer je iets zou horen maar ben het vergeten, sorry :oops:
Charissa, alles goed met jou meid? Heb je al even niet gezien maar kan ook iets gemist hebben natuurlijk?!
Zo, heb ik nu weer iedereen gehad??? Ik hoop het, anders solly.
Ga nu weer even lekker op de bank zitten.
4 april gaat mij denk ik niet lukken…Dan is mijn moeder jarig. We hebben 5 april overdag een gezinsdag voor ouders en (dove) kinderen, 's avonds verjaardag van mijn zusje en zondag de verjaardag van Sasja…
Erg jammer :?
@Chrisje wrote:
4 april gaat mij denk ik niet lukken…Dan is mijn moeder jarig. We hebben 5 april overdag een gezinsdag voor ouders en (dove) kinderen, 's avonds verjaardag van mijn zusje en zondag de verjaardag van Sasja…
Erg jammer:?
Hè, dat is jammer zeg!!! Ik had met net ineens bedacht dat we anders misschien wel samen die kant op konden rijden.
Maar wel leuk dat Sasja bijna jarig is, toch altijd weer bijzonder als je kleine weer een jaartje ouder wordt…toch!!!
Chrisje, wat jammer… . Dan moeten we nog maar een keer een meeting doen als beebje van Femmie er is.
Oké?
Hoi meiden,
Rustig hier zeg vandaag :shock: Heb hier al regelmatig gekeken maar helaas kwam er niks nieuws bij
Alles goed met iedereen? Allemaal druk?
Wilde toch nog even 1x vragen wat de bedoeling is van die 4e april. Is het nu met of zonder kids???
Ik hoor het wel.
Vanavond heb ik verjaardag van m’n zusje dus dan zal ik er niet zijn denk ik.
@mamalena wrote:
Chrisje, wat jammer…. Dan moeten we nog maar een keer een meeting doen als beebje van Femmie er is.
Oké?
Inderdaad erg jammer chrisje, maar kan me er wel vanalles bij voorstellen.
Als jullie in het echt ook erg gezellig zijn, zijn jullie altijd van harte welkom op kraamvisite hoor! :inlove:
Tilly, het is met kids. :-* (voor zover je ze mee wil nemen natuurlijk, niets is verplicht )
Veel plezier vanavond :-*