Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

CN Ik heb mazzel en heb niet zoveel kwaaltjes. De gebruikelijke moeheid en af toe last van isias. Verder gaat het allemaal zijn gangetje. Lekker aan het genieten, want het zal waarschijnlijk onze laatste zwangerschap worden.

Hoe gaat het verder met jou?

Heerlijk lijkt me dat, had iedereen maar zulke zwangerschappen! :slight_smile:

Hier net weer ongesteld, helaas, had erg goede hoop.

Nu in ieder geval ovulatietesten besteld, zodat ik weer wanneer de eisprong is en dan maar hopen dat dat in het weekend valt!

:cry: Balen zeg! Ja, inderdaad nu je het zegt. Jij hebt hetzelfde als Marcella. Jouw man was toch vrachtwagen chauffeur? Lijkt me zo vervelend als je kinderwens zo groot is dat je afhankelijk bent van de weekenden. Ik hoop hetzelfde voor jou als voor Marcella dat je komende maand mazzel hebt dat de vruchtbare dagen precies in het weekend valt! Wordt dit jullie eerste?

Ik gun iedereen een zwangerschap zoals ik ze heb. Twee zwangerschappen gehad volgens het boekje zeg maar. Alleen heb ik tweemaal gekke dingen gehad tijdens de zwangerschap waardoor het voor mij anders aanvoelde. Maar qua zwangerschapskwalen kan ik niet meepraten want die heb ik nagenoeg niet. Vandaar dat ik verwacht dat het weer een jongetje wordt. :inlove:

@Carter wrote:

Om zeker te weten het niet te missen probeerde we om de dag te klussen. En ik moet zeggen dat het resultaat had :slight_smile:

Ja, en dat is ook één maandje leuk, maar daarna wordt het al snel minder hoor… :eh:

Wat fijn dat je zo’n voorspoedige zwangerschap hebt!! Heb je al een echo gehad?

CN, balen… :hug:

Tierrr dat is inderdaad waar. Dat wordt ook wel zat. Ovulatietesten zijn daarin gewoon het beste. Dan weet je in ieder geval wanneer je de meeste kans maakt. Aankomende dinsdag heb ik mijn eerste echo.

Spannend CN ! :mrgreen:

Ik wil oohoooook…

@Tierrr wrote:

@Carter wrote:

Om zeker te weten het niet te missen probeerde we om de dag te klussen. En ik moet zeggen dat het resultaat had :slight_smile:

Ja, en dat is ook één maandje leuk, maar daarna wordt het al snel minder hoor… :eh:

Haha, helemaal mee eens Tierrr!

Toen wij voor nr. 2 gingen, hebben we de eerste 6 maanden (!!!) het grootste deel van m’n cyclus om de dag geklust, pas de 3e cyclus nadat we daar mee waren opgehouden, bleek het ‘opeens’ raak…

Voor nr. 1 hadden we (door omstandigheden) elke cyclus steeds maar een paar keer met een aantal dagen tussenpoze geklust en 1x daarvan bleek toen ‘de gouden treffer’ te zijn geweest. Lijkt hier dus wel of juist mìnder vaak, meer resultaat geeft. :slight_smile:

@ Carter

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb ook de mazzel gehad m’n zwangerschappen zonder noemenswaardige klachten (iig de eerste 6 maanden) door te komen - en heb ook 2 jongens, misschien ligt het echt daar aan… :think: ;).

@ Marcella

We gaan gewoon massaal voor je duimen!

Als ‘oppep’ ;): bij een vriendin van me bleek haar vriend echt héél slecht zaad te hebben, zò slecht, dat de kans op natuurlijke wijze zwanger te raken bijna nihil was (volgens de fert. arts). Nou je raadt het vast al: precies een paar dagen voor de 1e MMM afspraak, bleek ze dus tòch zwanger!

Dus, keep up the faith, meid! :-*

Dank je wel voor je opbeurende woorden. Heb nog nergens last van dus heb ook wel een beetje hoop hoor :).

Vanochtend overigens het meest vervelende smsje van de wereld gehad. Mijn vriendinnetje is gisteren bevallen van Daniel. Hij heeft helaas maar 15 minuten geleefd en is dus nu een engeltje. Ik ben zo intens verdrietig voor haar en vind het zo oneerlijk dat dit haar 2 kindje is die ze zo vroeg in haar zwangerschap moet missen.

Ik ga overigens vanavond nog even met de lijst aan de slag, ben er alwel mee bezig geweest maar hij is nog niet helemaal af.

Liefs

@ Marcella

Wat een rot nieuws, weer een :vlinder:-tje erbij… :cry:

En zò oneerlijk dat dit voor hen al de 2e keer is…!

Hoever was ze? Wel fijn dat hun zoontje toch nog héél eventjes bij hun heeft mogen zijn… :hug:

@Marcella1602 wrote:

Dank je wel voor je opbeurende woorden. Heb nog nergens last van dus heb ook wel een beetje hoop hoor :).

Vanochtend overigens het meest vervelende smsje van de wereld gehad. Mijn vriendinnetje is gisteren bevallen van Daniel. Hij heeft helaas maar 15 minuten geleefd en is dus nu een engeltje. Ik ben zo intens verdrietig voor haar en vind het zo oneerlijk dat dit haar 2 kindje is die ze zo vroeg in haar zwangerschap moet missen.

Ik ga overigens vanavond nog even met de lijst aan de slag, ben er alwel mee bezig geweest maar hij is nog niet helemaal af.

Liefs

Meid wat een rot nieuws dikke :hug:

Nou meiden, hier is het over en uit… :frowning:

Zit wel pas op dag 26, maar vandaag al de 3e dag met dalende temp. Nu dus alleen nog afwachten wanneer de :twisted: :twisted: :twisted: zich gaan aankondigen en dan door naar ronde 6 (al hebben we daar weinig kans, aangezien we elkaar dan rond m’n eisprong hoogstwaarschijnlijk een aantal dagen niet zullen zien)…

@ Marcella

Hoe gaat het met je vriendin en haar partner? Kunnen ze het allemaal nog een beetje behappen? En hoe gaat het met jou (heb zelf ook zo’n bericht gehad in jan. en ook als vriendin gaat zoiets je niet in je kouwe kleren zitten :hug: ).

Weet niet of ze het al kennen en of ze iets voor zoiets voelen, maar er bestaat een (gesloten) maillijst ‘lieve-engeltjes’ (ff googlen, dan vind je/vinden ze de site ervan wel), speciaal voor ouders (en familie/vrienden) van ‘engeltjes’. Zijn daar allemaal verschillende mailgroepen, waar lotgenoten in (min of meer) dezelfde situatie ervaringen kunnen uitwisselen met elkaar…

@ Marcella: wat verschrikkelijk! Sterkte, voor hen en voor jou!

Een vriendin van mij was na jaren ook eindelijk zwanger en heeft toen een miskraam gehad. Zulke dingen zijn zo wrang en idd ook als vriendin moeilijk te behappen!

@ Iuno: :hug:

Iuno :hug: :hug: Toch blijf ik hopen op een wonder aankomende maand en dat jullie toch elkaar treffen op het juiste moment!

Marcella Wat vreselijk nieuws zeg, en dan ook nog de tweede keer. Ik ken haar niet eens en krijg er al helemaal kippenvel van. Kan me goed voorstellen dat het voor jou ook een grote klap is.

Trouwens, :pray: ik hoop zo dat het raak is meid!

Marcella, wat erg voor je vriendin zeg! En inderdaad, ook al voor de tweede keer! :cry:

Iuno, niet nu al de hoop verliezen voor ronde 6! Je weet maar nooit… :pray:

Heb een nieuw deel aangemaakt

HIER IS DE LINK NAAR HET NIEUWE DEELTJE. :wink:

En zal gelijk een PB-tje naar een modi sturen om een slotje voor dit deel te vragen, is het ook gelijk netjes afgesloten. :slight_smile: