Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Wat fijn Sassie, het aftellen is begonnen.

Jammer Clair! Ik weet trouwens wel dat 36e heus nog niet te oud is. Maar ik had het wel liever anders gezien. Het heeft alleen heel wat jaren gelost om mijn man te overtuigen van een derde kindje…

Wat is het hier rustig. Hoe gaat het met iedereen? Suzs, ik was ook erg benieuwd naar jou!

Hier alles goed. Morgen toch maar weer ovulatie testen bestellen. En dan

Kan het klussen weer bijna beginnen! Gezellig :wink:

lieve meiden

zoals jullie al wel gemerkt hadden heb ik even een tijdje afstand van het forum gedaan.

ik was zoveel bezig met zwanger worden en na weer ongesteld te zijn geworden in maart heb ik alles even laten links liggen.

ik heb nog verdriet van mijn miskraam,ik probeer wel realistisch te zijn omdat het niet goed was met het vruchtje en mijn lichaam het zelf heeft afgestoten was ik ook blij mee maar het verdriet zat er wel.

en dan weer ongesteld worden elke maand was ook best moeilijk.

ik ben lekker op vakantie geweest een weekje met mijn gezin erop uit heerlijk genoten.

geen ovulatietesten gebruikt want wilde deze maand proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn.sorry voor mijn ego berichtje zal snel weer reageren op iedereen.

deze foto is van vanmorgen ik ben heel blij maar ook gelijk heel bang dat het weer mis gaat.

Ow jip en Janneke wat een mooi nieuws.

Ik snap je onzekerheid dus ik ga heeeeeeel hard duimen dat dit een plakkertje is. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe voel je je verder?

@JipenJanneke

Ik snap je onzekerheid maar toch, van harte gefeliciteerd!

Ik help je mee duimen dat het goed gaat

Je bent niet ego meid! Gefeliciteerd!!!

Door afstand te nemen kan het juist goed zijn en zo zie je maar weer (is hier ook zo tot twee keer toe gegaan).

Hier gaan de duimpjes draaien tot je 8 weken verder bent en een paar mooie echo’s hebt.

En de VK bellen als je je onzeker voelt! Deed ik ook, mocht een extra echo laten maken.

wat een lieve reacties van jullie!!

doet me goed :smiley:

hoe ik me voel?ik voel me zwanger gevoelige borsten en vanmorgen was ik misselijk :wink:

verder voel ik me onzeker maar dat is denk ik wel logisch,dat vertrouwen moet ook weer groeien.

ik heb vanmorgen de verloskundige al gebeld omdat die na de miskraam zei dat als ik weer zwanger zou raken ik met 6 weken een echo mocht om te kijken of het goed groeit.

ik mag 25 april al komen dus daar ben ik heel blij mee.

Dat is goed nieuws Jipenjanneke! Gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid en :pray: met iedereen mee dat het deze keer goed is. Fijn dat je al zo snel voor een eerste echo mag komen.

Mijn poging van maart is niet gelukt. Ik ga een maandje pauze houden, even er niet zo mee bezig zijn…en om eerlijk te zijn…bijkomen van de teleurstelling, want die wordt bij elke mislukte poging een beetje groter :frowning: Ik weet dat het pas 3 pogingen waren en dat de kans niet verkeken is, maar het is wel eng omdat er natuurlijk wel een beperking op het aantal pogingen zit. Als het na de volgende 3 keer niet gelukt is dan moet ik ‘al’ gaan nadenken over vruchtbaarheidsonderzoek enzo :?

Zucht

Ik blijf hier de komende maand wel meelezen (ben veel te nieuwsgierig :wink: ) maar zal wat minder reageren. Half mei ga ik weer visjes vangen en zal ik weer volop aanwezig zijn :-*

Kreeg geen meldingen meer van hier…

Even kort;

Sassie, wow over de helft al! Wat gaat t snel zeg!

Jipenjanneke, ook hier nogmaals gefeliciteerd, en net als de andere meiden duim ik mee voor n plakkertje! :pray:

Meldingen krijg ik al een tijdje niet meer.

Hier een mooie echo gehad van een actief stuiter kindje :inlove:

szus wat jammer zeg dat je poging niet gelukt is.

moeilijk ook he om er niet teveel mee bezig te zijn.

tigru wat fijn dat wil ik ook wel :wink:

ik heb net je echo foto’s gezien wauw wat mooi om verliefd op te worden.

en je hebt een knappe dochter!

hier nog even een foto van gisteren

Die worden duidelijk donkerder. Ga voor je duimen dat je straks net zulke mooie echo’s mag. Hebben. Jullie allemaal trouwens.

En bedankt voor het compliment :oops:

Heel schandalig bedacht ik me net dat ik de lijstjes wel eens bij mocht werken. Dus ook maar gedaan.

Wijzigingen, toevoegingen mogen per PM naar mij toe. Kan het nu iets makkelijker aanpassen en ben ook niet meer zo extreem moe dat ik er geen fut voor heb.

Oh Jipenjanneke, wat fijn! En wat spannend. :inlove: :pray:

Hier alvast een voorzichtige proficiat!

Leuk gedaan Tigru! Nu maar hopen dat er snel veel zwangere bijkomen! :thumbup:

Ik wil wel in ieder geval. Deze maand toch nog geen ovulatietesten gedaan. Ik denk alleen wel dat de eisprong deze keer wat eerder is.

Misschien vandaag wel …???

Dan kan na het weekend het aftellen weer beginnen. 21 april gaan we een weekje met de kindjes op vakantie. :dance: Dat is net de ‘week van de waarheid’. Ik hoop dus maar op een extra leuke vakantie! :pray: :pray:

Zo, ik heb er vandaag maar weer eens wat extra emoitcons tegen aan gegooid. :stuck_out_tongue: :angel: :lol: :roll: :wink: :mrgreen:

Ik heb er nog zo veel nooit gebruikt. :-*

spannend kato!!

en straks lekker op vakantie heerlijk hebben wij ook gehad 2 weken geleden.

tigru leuk lijstje!!

misschien kan jij straks een nieuw deel openen en weer een nieuw lijstje zetten in het begin net zoals hier?

@Tigru wrote:

Heel schandalig bedacht ik me net dat ik de lijstjes wel eens bij mocht werken. Dus ook maar gedaan.

Ik zou graag de 39 laten taan maar inmiddels is er echtbeen 4 voorgekomen... :?

Haha Clair! Ik ben inmiddels ook een jaartje ouder. Had ik wel gezien op het lijstje. Maar tegen mijn vrienden gezegd dat ik mijn verjaardag niet vierde omdat ik lekker nog een jaartje 35 wilde blijven. Dus ik dacht, dat blijf ik hier dan ook maar!

Overigens zijn wij sinds oktober bezig om proberen zwanger te worden. Dat ter aanvulling.

Hihi Clair, nu weet ik dat je 40 dan moet zijn inmiddels, maar zoals je het schrijft lijkt het of je 49 bent nu :stuck_out_tongue:

Ik ga een nieuw topic voor ons openen!