oktober & november 2010 stoppers

hey meiden!!!

nou hier kan de vlag uit, gisterenavond is her dan toch lichtjes begonnen om vanmorgen in alle hevigheid los te barsten :dance: mijn eerste dansje en mijn laatste dansje voor mijn menstruatie.

@karel, dan maar hopen dat hij snel doorzet, dan weet je waar je aan toe bent…

hier ook ineens alles wit, ik was met de kids op de zwemles, ik loop weer naar buiten en het is wit. hopelijk blijft het nu niet zolang als vorig jaar, want toen was ik het echt wel beu op den duur.

jeetje 50 minuten vind ik al best veel om terug te komen vanuit je werk… maar 2u15m is helemaal drama!

@miek… fijn dat je kinderen weer wat beter zijn, ik ga ook zo lekker mijn bed in, net ouderavond gehad, van beide kids alles goed!! ikke blij en trots!!

spannend, wanneer is je NOD? zelf een goed gevoel?? nou ik ga toch voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

@jans bij mijn zoon heb ik echt heel veel moeite moeten doen om hem droog te krijgen. snachts lukt het hem nog steeds niet, mijn dochtertje zei ik ben een grote meid ik hoef geen luier meer aan. ze had nog nooit een keer op het potje of toilet geplast. maar ze deed wat ze zei, ze heeft daarna nooit geen luier meer aangehad ook niet snachts. ze was toen iets ouder dan 2,5 jaar… wat was ik blij, ik zag het drama al weer voor me wat ik bij de oudste heb gehad.

groetjes

Lekker trotsemama dat ze er zijn! Toch niet zo heel veel te laat volgens mij! Op naar ronde 1 :dance:

Mijn NOD is pas over 11 dagen, dus zit echt nog heel lang op de wachtbank. Heb niet echt een gecoel, we zien het wel.

Milan was dag en nacht zindelijk met 2 jaar en 4 maanden. Heb een kookwekker gekocht en die om het uur gezet. Elk uur moest hij even op de wc proberen. Was een week vrij dus intensief mee bezig geweest. Na die week was hij droog! Echt knap van hem.

Hij had van de week voor het eerst een ongelukje op de peuterspeelzaal.

Brrrr, wat is het koud! Zelfs in bed word ik niet warm… Nog maar een extra dekentje pakken denk ik :mrgreen:

Hey meiden hier ben ik ook weer een keer :oops:

Afgelopen vrijdag had ik weer bloedverlies, toen was ik t zat en toen heb ik het zkh gebeld en om een echo gevraagd. Mocht meteen komen, daar een uur gewacht maar uiteindelijk gelukkig wel een goede echo :dance:

Maar woe weer een echo dus dan kunnen we weer naar pluis kijken :inlove:

Zindelijkheid, benbenieuwd hoe dat straks hier gaat, maar gelukkig duurt dat nog even. Maar miek wat fijn fat je kleine meisje dat zo goed deed!

Jeetje wat moet je dan ver rijden Karel voor je werk, ik zou daar echt niet tegen kunnen.

Tmv2 ik hoop ook voor je dat het de laatste keer is

Voor alle wachters, hopelijk hebben jullie een mooi kerstcadeau :smiley:

Voor alle klussers veel succes en plezier :dance:

Debbert gefeliciteer met je goede echo :thumbup: Super! En nu lekker gaan genieten en woensdag weer kijken :inlove: I love it

Enne volgens mij heb ik geen meisje…of jij weet meer dan ik :mrgreen:

:oops:sorry miek ik bedoelde Tmv2 :oops: maar wie weet :smiley:

Hey meiden,

Hier is weer een hele hoop gekletst zie ik.

Als mijn cyclus normaal is, dan zou ik nu al 6 dagen overtijd zijn :pray:

Vroeger voordat ik de pil ben gaan slikken, had ik nooit een normale cyclus, dus ik denk niet dat ik al zwanger ben.

Maar in principe zou ik nu kunnen testen toch?

Zijn er nog zwangeren bij gekomen? :smiley:

(moet nog een beetje terug lezen)

Groetjes Belinnetje

@belinnetje, er zijn nog geen zwangere bijgekomen… Wel een hoop meiden op het wachtbankje: de een voor de ongi, de ander voor een positieve test.

@debbert, Fijn dat je een goede echo had. Dan is de grote spanning er voor morgen een beetje af, maar wel heerlijk dat je nog een keertje mag gluren… :inlove:

@miek, schuif eens op op het bankje dan kom ik er bij. Mijn klus periode is ook over, nu maar weer wachten tot de NOD.

Ik geloof dat ik ziek aan het worden ben… Heb verhoging… Nu ff niet ik heb voor de sint nog veel te veel te doen…

@ Miek, bedankt voor je bemoedigende woorden… Ben nog niet ongi, dus zo lang ik dat niet ben blijf ik stiekem duimen draaien en briefjes naar de Sint schrijven… Eigenlijk moet ik het niet doen, maar toch zou ik morgenvroeg graag weer een testje doen (als ik dan uiteraard niet ongesteld ben). Mijn man en ik zijn morgen vier jaar samen en een positieve test lijkt me zo’n geweldig ‘jubileum’ cadeautje. :inlove:

@ Jans, wat vervelend dat je je niet lekker voelt! Vervelende timing zo voor sinterklaas… ik hoop dat je je snel beter voelt!

Die Billings methode, daar heb ik wel eens van gehoord. Ik weet niet precies hoe en wat, dus ik ga straks eens even rustig lezen. Nu mijn ongi toch nog niet is gekomen denk ik overigens dat ik toch wel degelijk weer mijn eisprong heb gevoeld de 17e /18e. Dat zou qua berekening ook wel aardig kloppen.

@ Debbert, wat heerlijk dat je echo goed was. En wat leuk dat je nou morgen weer mag! Lijkt me heel spannend!

@ Belinnetje; wat knap dat je niet direct naar een test grijpt (zou ik wel gedaan hebben :oops: )… Lastig zo’n onregelmatige cyclus!

Vanmorgen ben ik extra vroeg naar mijn werk vertrokken aangezien ik geen zin had om er weer dik twee uur over te doen maar nu was er geen kip op de weg! Ca drie kwartier later zat ik al achter mijn bureau. Terugweg ging ook prima. De paniek op de weg is blijkbaar weer over!

Voor mijn vorige baan moest ik ongeveer drie keer in de week 2,5 uur heen en 2,5 uur terug rijden, dus 50 minuten is voor mij niks… :lol:

hey dames!

weer veel geschreven.

en met heel goed nieuws las is!!

@debbert, Super dat je echo goed was, en morgen gewoon weer!! heerlijk. lekker van genieten.

@miek, de duivels waren hier maar 2 dagen later, heb wel eerder een cyclus van 30 dagen gehad, maar de laatste tijd was hij altijd 28, en zeker als je er op zit te wachten dan duurt het zoooo lang!!

net zoals die wachtbankjes waar je nu opzit… pff dat zijn de langste dagen. hopelijk hoeft iedereen die niet te lang mee te maken.

@bellinetje, wat goed dat je nog niet hebt getest, als je dat zo goed kunt zou ik pas testen wanneer je de dagen van je cyclus zoals die normaal was is.

@jans… spannnend ook op het wachtbankje, hopelijk de laatste keer!! enneeh… niet ziek worden hoor! maar er zijn er zoveel ziek op het moment.

@karel, wat spannend!!!

Ladies, mijn ik-word-bijna-ongesteld-pukkel is aanwezig hoor! :evil:

@karel, :hug: wat een teleurstelling…

Ik ben thuis gaan werken… Ik vind het zo heerlijk dat dat kan bij ons. Zit nu lekker op de bank met labtop op schoot achter het glas in het zonnetje, verwarming wat hoger gezet en mijn kopje thee er bij. Zo lijkt het bijna niet meer op werken :mrgreen:

ff snel karel een knuffel geven en dan weer door met echt werk…

Jans bedankt voor je knuffel! Stom he dat ik zo teleurgesteld ben? het was pas ronde 1… ik heb dus absoluut geen reden om te klagen of wat dan ook. Maar door alle vreemde klachten begon ik echt te denken dat het wel eens raak kon zijn. :oops:

Ik vraag me wel af waarom dat ik die paar dagen zo’n menstruatie achtige klachten heb gehad. Voelde me echt niet heel lekker; waar kwam dat dan vandaan? Die klachten zijn overigens nu over, terwijl ik morgen waarschijnlijk ongi word. Vaag… TJa die puist; al heel mijn leven krijg ik voordat ik ongesteld moet worden op dezelfde plek op mijn kin een nare puist (die nu ik met de pil gestopt ben zich gezellig nestelt tussen de andere pukkels :evil: )… Dat is dus duidelijk; vannacht of morgen zal het wel zo ver zijn!

Jans wat prettig dat je thuis kunt werken! Zeker met dit weer is dat heel plezierig… Met mijn functie kan ik niet thuis werken. Wel ben ik sinds kort op woensdag vrij en ik vind dat echt genieten. Voorheen werkte ik altijd (meer dan) 40h en nu werk ik 36h verdeeld over 4 dagen; dan heb ik zo maar een dagje voor mezelf!

Moest vanmorgen voor een APK keuring. Euh niet ik, maar de auto. Het zou binnen een uurtje klaar zijn, nou 4,5 uur later was het dan ook zo ver… pfff. Ondertussen heb ik wat gewinkeld (koud!!!) want ik kreeg geen vervangende auto mee. Heb 18 chocoladeletters gekocht, deze leg ik dan vrijdagochtend bij mijn team op het bureau met wat pepernoten erbij; altijd leuk om voor Sinterklaas te spelen!

Verder heb ik de halve Action leeggekocht. Bij mijn man op het werk hebben ze een actie waarbij je een schoenendoos met spulletjes kunt vullen en in kunt leveren. De dozen worden dan opgestuurd naar kindertjes in Afrika. Leuke actie he? Ik heb voor twee dozen spulletjes gekocht dus ik hoop dat we er twee kindjes blij mee kunnen maken.

Zo genoeg gekletst… Ik moet nu echt nog een surprise gaan maken! :lol: :stuck_out_tongue: :lol:

Ik vind dat ik klaar ben met werken… :angel: Laat me email nog wel even aanstaan kan ik nog wel mailtjes beantwoorden. :wink:

@karel, Ik herken die teleurstelling wel hoor. Ik heb dat bij Lotte ook heel erg gehad. Bij Emma* was dat iets minder omdat ik inmiddels wist dat ik zwanger kon worden.

Ik loop nu juist meer met een dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik zo graag weer zwanger worden, nog een kindje krijgen lijkt me heerlijk, maar aan de andere kant brengt dat ook weer zo veel onzekerheid met zich mee.

Ik weet niet of ik daar al weer tegen opgewassen ben…

Morgen heb ik weer een afspraak met mijn psycholoog (loop ik bij sinds het overlijden van Emma*), moet haar dat maar eens voorleggen, kunnen we daar weer eens een goed gesprek over hebben…

Zij kan ook aan iemand zien of ze zwanger is… Ben benieuwd wat ze morgen zegt :oops: hoef ik niet nog 8 dagen te wachten :mrgreen:

De vorige keer had ze het ook goed…

Jans, ik kan me wel voorstellen dat je met een dubbel gevoel zit, helemaal na wat jullie al mee hebben gemaakt. Hoe denkt jouw man er over? Wat goed dat je het met je psych gaat bespreken.

Bijzonder trouwens dat zij kan zien of iemand zwanger is. Zou voor mij ook wel wat zijn; zou een hoop geld schelen (als ik tenminste de komende tijd in dit tempo blijf testen… Manlief wil de zwangerschapstesten al verstoppen…) :lol:

Jans: Balen hoor dat je ziek wordt, hopelijk valt het mee :frowning:

Karel: Ben je inmiddels ongesteld geworden?

Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief, maar ben inmiddels wel al 8 dagen overtijd.

Maargoed, ik denk dat mijn cyclus gewoon wat langer duurt dan normaal is.

Wist niet dat het zo lang kon duren als je op je ongesteldheid wachten moet :lol: Normaalgesproken heb ik altijd zoiets van heh, alweer ongesteld?

Wachten duurt lang…

Ook ik krijg ik-moet-ongesteld-worden-pukkels :twisted:

Al een paar dagen, maar nog geen ongi :twisted:

Eigenlijk moet ik ook niet klagen, hier is het ook de eerste ronde :oops:

hey dames,

waarschijnlijk ben ik er tot en met de 7e niet. stappen over van internetprovider en is iets fout gegaan, zouden eigenlijk gisteren komen, maar komen de 7e en morgen sluiten ze de oude af. misschien lukt het via mijn phone, maar moet ik ff kijken.

heeft het bij jullie ook heel de dag gesneeuwd, hier aan een stuk door.

mijn dochtertje was vannacht ziek geworden, dus moest ook nog eens met der naar de huisarts in die kou. vond ze niet echt leuk, maar ja ze heeft nu een kuurtje. ik hoop dat ze morgen beetje opgeknapt is dat ze even naar school kan, want ze heeft sinterklaasviering op school.

@karel als je iets heel graag wilt, is elke ronde teveel.

die actie met die schoendozen hebben ze bij mijn kids op school ook gedaan. wel grappig. en natuurlijk een goed doel. als ik zo her en der hoor dat het gedaan wordt, gaan er toch aardig wat dozen die kant op.

is het nog gelukt met de suprise, ben blij dat we een rust jaar hebben, ik vind dat toch altijd weer een gedoe om iets te verzinnen en te maken. en zeker in de toch al drukke maand.

@Jans, hoe was het bij de psych, heeft ze nog iets gezegd?? wel fijn dat je goed je verhaal kwijt kan mij haar.

@bellinetje, hopelijk word je dan snel ongesteld, als je dan niet zwanger bent, dan kan je mooi weer door met de volgende ronde. bij mijn dochtertje testte ik pas na 6 weken postitief, dat was ook de eerste ronde na pilstop, toen heb ik wel 5 testen gedaan, voordat hij eindelijk positief was… dus ga alsnog voor je duimen.

nou meiden, allemaal heel veel klusplezier, of succes met wachten.

ik ga proberen op mijn phone het bij te houden en anders ben ik er woensdag weer.

greetz

Hoi even snel voordat ik mij in de file stort (sinds het sneeuwt staat er file…pff)

Nou gisteren was mijn NOD… en ik werd niet ongesteld. Toch weer hoop!!! Vanmorgen zag ik met afvegen heel licht roze, dus het gaat vandaag wel doorzetten denk ik. Ben er een beetje verdrietig van. Ik geef mezelf toestemming om er een dag van te balen en dan gaan we positief richting de volgende ronde.

Eigenlijk wilden we al eerder beginnen met klussen maar omdat ik net een andere baan had hebben we afgesproken dat we even zouden wachten… Ik heb dus al een jaar uitgekeken naar ’ het beginnen met klussen’ en ergens heb je dan zo’n fantasiebeeld dat het als je dan begint meteen raak is… (mede doordat mijn vriendinnen beide in ronde 1 zwanger werden)… PFFF

Nou dat is er uit. Vanaf morgen zullen jullie vrolijke verhalen lezen hoor! En ik heb besloten geen testen meer te kopen; ik maak mezelf daar he-le-maal gek mee!

Beetje een ego stukje, sorry.

Daar ben ik nog even!

@Mv2; wat een gedoe met je internetprovider! Vervelend dat dat soort dingen altijd zo moeilijk gaan he?

@Belinnetje; wat balen dat je test negatief was! :hug:

Ik zal voor je duimen dat je snel ongesteld bent en door kunt naar de volgende ronde.

Bij mij zet het ook maar niet door. Weten jullie wanneer ik weer moet gaan tellen voor mijn volgende cyclus? Vanmorgen had ik een beetje creme / licht roze afscheiding (sorry voor de details). Daarna niets meer gehad. Moet ik nu vanaf vandaag gaan tellen of moet ik pas gaan tellen als er echt bloed is? Ik heb alle verschijnselen (pukkel, hoofdpijn, steekjes in mijn buik) maar geen bloed… :?

Hoi allemaal,

Even proberen met telefoon, kon het toch niet laten?

@Karel jeetje jij was ook alweer vroeg present. Als ik een vroege dienst heb ben ik wel zo vroeg in de weer maar dan echt nog geen puf voor internet.

Balen Joh dat je toch bloedverlies hebt, denk dat je cyclus pas. Begint als je echt ongesteld bent. Ik snap helemaal dat als je er al zo lang mee bezig bent en op wacht dat het dan zo’n teleurstelling is. Je gevoel is het dan al ronde 10. Hopelijk een positieve test onder de kerstboom of het nieuw jaar inluiden met een positieve test in de handen. Dan zal toch ong je nod weer zijn toch?

Oh ja iedereen een fijne Sinterklaas. Ik zit hier met 2 zieke kinderen. Voor mijn dochter pas de eerste antibiotica kuur dat is wel goed van der want ze heeft een immuunstoornis maar wel balen dat het net met sinterklaas is en dat ze der broer heeft aangestoken.

Iedereen fijne sinterklaas!!!