oktober & november 2010 stoppers

Oh Mv2 wat balen dat ze nou net NU ziek zijn… :cry:

He meiden,

Daar was ik weer…

@karel, Ego berichtjes zijn af en toe nodig… en moet dus ook wel eens kunnen. Volgende cyclus begint pas als je echt bloed verliest.

Even wachten ivm je werk is wel verstandiger hoor. Ik had het niet gedaan en dat heeft ook niet goed uitgepakt, maar ja soms zijn we niet verstandig :inlove:

@tmv2, sterkte met 2 zieke kinderen. Je dochter kon nu zeker ook niet naar sinterklaas op school :hug:

De psych heeft niet gezegd over of ik zwanger was, maar we hebben wel een goed gesprek gehad. Moet er nog wel even over nadenken hoe ik er invulling aan ga geven. Ik merk wel dat het me goed gedaan heeft :slight_smile:

Lotte loopt ook te kwakkelen. Verkouden, hoesten, niet eten, snel huilen… Nu zag ook dat haar ogen weer ontstoken waren. Vorige winter heeft ze dat wel 3x gehad. Maar eens kijken hoe het gaat anders toch maar even naar de dokterspost. Ben bang dat het anders maandag zo erg is…

@belinnetje, zolang je niet ongesteld bent geworden is er een kans dat je zwanger bent. Dus ‘rustig’ afwachten en af en toe testen… :pray:

Ik heb ontdekt dat ik pas positief test, als ik al een week overtijd ben. Ik heb inmiddels de vroege testen ontdekt van predictor, maar dan test ik ook pas positief als ik een halve overtijd ben.

Hier op het forum zweren mensen bij de goedkope testen van het kruidvat (2 voor 5 euro). Ze zijn erg gevoelig en lekker goedkoop.

Ik ga ze als ik overtijd ben ook maar eens gebruiken, maar ik heb ook een predictor test gekocht om te vergelijken… Nog een week…

He meiden, wat vervelend dat de kleintjes zo lopen te kwakkelen! Jans voel jij je zelf al wel weer wat beter?

Nou ik ben vannacht eindelijk ongi geworden. Aangezien ik gisteren mijn ene toegestane baaldag had, zeg ik nu: ZO, gezellig op naar de volgende ronde!!! :slight_smile:

Enne deze ronde komt er geen test het huis is voordat ik daadwerkelijk over tijd zou zijn…

Belinnetje, bij jou al een teken van ongi klachten? Of andere klachten? :wink:

Nou ik ga eens even uitzoeken hoe ik mijn ticker nu aanpas…

Vraagje hoe doen jullie dat met het berekenen van je ovulatie en het instellen van je ticker? Mijn eerste cyclus nadat ik gestopt ben met de pil (maar nog wel ac gebruikte) was 30 dagen, mijn tweede cyclus nu was 33 dagen.

Van hoeveel dagen moet ik nu uitgaan voor de aankomende ronde?

Hey dames,

Wat is het koud he? Hier ligt ook sneeuw al bijna de hele week.

@Karel: Ik weet niet hoe je die cyclus het beste in kan stellen, ik denk dat je het beste de langste cyclus kan kiezen maar dat weet ik niet zeker :oops: Heb de mijne gewoon ingesteld op 28 dagen.

Ik ben nog steeds niet ongesteld :evil:

Heb ook geen ongi-klachten, alleen een puist op mijn kin :?

Wel heb ik ineens een moedervlekje op mijn tepel, die zat er eerst niet :think: Toch maar even mee naar de dokter gaan maandag of zo.

Balen dat er kindjes ziek zijn met sinterklaas :frowning: Hopelijk kunnen ze er toch een beetje van genieten :hug:

Ik wil jullie allemaal alvast een fijne sinterklaas wensen :dance:

@Karel, :hug: Van mij mag je stiekem best nog een dagje ongezellig doen hoor… Maar je moet idd wel verder… Nu eerste de sinterklaas, over een paar weken de kerst, dan weer oud en nieuw, misschien kun je je dan weer richten op iets leuks doen met vriendinnen. Mijn advies dus blijf ook andere dingen doen waar je je op kunt richten. (Het advies is stiekem ook voor mezelf) :inlove:

Ik zou voor mijn NOD de 33 dagen aanhouden. En voor mijn ovulatie zou ik de cyclus van 30 dgn aanhouden. Voor je NOD weet je dan zeker dat je overtijd bent, maar voor je ovulatie weet je zeker dat je optijd bent. En als je weet wat je gebruikelijk cyclus is kan je dat weer aanpassen. Mijn cyclus is ook een beetje wisselend, maar ik ga voor mijn NOD altijd uit van 28 dgn, maar voor de ovulatie ga ik meestal uit van 24 dgn.

Ik loop qua ziek zijn nog steeds een beetje te kwakkelen, maar wat wil je met een zieke peuter in huis. Gelukkig is ze nog wel steeds heel erg lief. Ze kon ook zeker wel genieten van sinterklaas. Ze wilde er nog niet aan dat sinterklaas vanavond weer naar huis/spanje zou gaan :inlove:

@Belinnetje, Heerlijk he de sneeuw. Gisteren in de storm juist ff met Lotte naar buiten geweest (ze heeft geen koorts meer). Ze vond het fantastisch. Jammer dat het vandaag weer allemaal prut aan het worden was.

Ik heb als ik ongi wordt ook altijd last van wat pukkels. Niet zo heel extreem maar wel aanwezig. In de eerste weken van de zwangerschap heb ik daar ook last van. Daar zie ik echt geen verschil aan.

Ik begin nu juist te denken dat het bij mij misschien wel eens raak kan zijn. Probeer het vonkje hoop nog een beetje in toom te houden, anders is de teleurstelling zo groot als ik weer ongi wordt, maar toch… :pray:

Ik ruik alles heel erg sterk. Ik heb 's avonds een heel erg ongewoon vol gevoel in mijn buik. Mijn darm functie wordt heel erg traag (opstipatie). Het zijn hele kleine aanwijzingen… De duidelijkere aanwijzingen (misselijkheid, opgezwolle borsten, e.d.) komen bij mij later pas, met een week of 6… Dus :pray:

Oja ik zou het bijna vergeten. Ik ben donderdag weer eens begonnen met zindelijkdeidstraining. Ik had me voor genomen om haar ieder uur op het potje te zetten. SLAANDE RUZIE… :wall: Toch door gezet. Na een paar keer, gaf ze het op en ging ze lopen onderhandelen :inlove:

2 jaar een weet nu al hoe de wereld in elkaar zit. Ze riep 2 worden ‘WC’ en ‘snoepie’. Mien wildeniet op het potje, maar wel op de wc, en dan wel een snoepie toe. Later werd de onderhandeling ‘knorrie eerst’.

Met andere woorden Lotte doet nu 4 dgn later geregeld wat plasjes op de wc wil wel meestal een snoepje hebben, maar knorrie hoeft niet altijd meer eerst :dance:

Ik vind het een grote sprong voorwaarts, nu morgen doorgegven aan de creche dan ga ze er ook mee verder. En woensdag lever ik Lotte bij mijn sm af met haar wc-brilverkleiner en dan kan ik donderdag weer verder… Eens kijken of ze donderdag al een tijdje zonder luier wil… :mrgreen:

Hey meiden

Weer proberen met de telefoon! Ik kan alleen niet goed teruglezen dus kan zijn dat ik niet op iedereen reageer.

Hier kan het klussen beginnen, de :twisted: zijn weer weg. Ronde 1 is officieel begonnen, hihi

Iedereen een leuke Sinterklaas gehad. Hier ondanks dat ze nog niet fit zijn weer geslaAgd maar toch vind ik de kerst leuker maar ja… Zolang ze nog geloven. Dus voor mij is het Sint eruit de kerst erin. De boom zal ws pas volgend weekend worden.

@ bellinetje nog steeds niet ongesteld. Dus het blijft spannend.

@ Karel toch ongesteld!! Dan kan het ook maar beter komen! Ik verander mijn ticker naar mijn langste cyclus en als ik daAr overheen ga ga ik testen. Hoewel dat ws erg lastig gaat worden, ik haal er gewoon geen in huis dan moet ik er speciaal voor naar de winkel.

@jens hoe is het met lotte, al beetje opgeknapt of toch nAAR de huisarts geweest.

Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je psych echt fijn dat het je goed doet.

Mijn dochter is nog wel naar de Sint op school geweest, met de juf overlegd hoe laat hij kwam heb ze toen even gebrAcht.

Met de goedkopere testen van kv had ik met mijn tweede zwangerschap eerder een positieve test dan met die van clearblue scheelde vijf dagen ofzo. Dus ik hou het gewoon bij kruitvat. Hoewel ik het woordje zwanger dan ook wel erg mooi vond staan bij die clear blue dus misschien die ook haha

Fijne avond nog allemaal

Xx

Hey allemaal ben ik ook weer eens :oops:

Hier gelukkig ook :lol: weer de weg, we zijn weer goed verwend :smiley: zelf vind ik de kerst ook leuker en gezelliger. Wij gaande boom denk ik het weekend zetten, ben benieuwd wat mijn dochtertje er mee doet.

Tmv2 veel succes met de eerstdaags ronde :pray:

Bellinetje :pray:

Karel ik zou ook voor de langste gaan en je ovulatie aanhouden van allemaal, dus flink aan de klus :smiley:

Zelf heb ik ook getest met die van het KV ben er erg tevreden over, zijn erg duidelijk en niet duur. Maar voor de zekerheid had ik ook die van CB gedaan, staat idd zo mooi ZWANGER :inlove:

Als ik iemand vergeten ben sorry! :oops:

Hoi hoi,

Hoe gaat het hier? Iedereen een fijne Sinterklaas gehad? Wij hadden vrijdag een verjaardag en zaterdag EN zondag Sinterklaas, dus het was een druk weekend, maar wel gezellig!

Nu op naar Kerst! Ik heb zin om de boel lekker gezellig te maken in huis, maar tegelijkertijd heb ik er niet zo veel puf voor. Morgen ben ik vrij; dan zal ik op zolder de kerstversiering eens gaan zoeken :mrgreen: (geweldige kerst smileys zeg!). Hebben jullie de boom al staan? Hebben jullie een bepaalde kleur of stijl? Wij hebben veel hoogglans wit en antraciet in huis, maar onze boom krijgt alle kleuren van de regenboog, inclusief gekleurde lichtjes :lol:

Jans, wat lees ik; denk je dat het raak is? Wat spannend! ik ga voor je duimen! :thumbup: :thumbdown:

Ik probeer mijn aandacht zo veel mogelijk op andere dingen te richten; de afgelopen maand ben ik ZO veel bezig geweest met zwanger worden en daarover piekeren; dat trek ik niet nog een maand zo! Laat staan een half jaar of een jaar! Ben nogal een doemdenker (in de eerste ronde niet zwanger, nou dan zal het wel nooit lukken) en dat is zowel voor mijzelf als ook voor mijn man niet erg gezellig! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik, als ik in mei nog niet zwanger ben, me pas zorgen mag gaan maken ( haha, nou nog even kijken of het lukt, maar het is een mooi streven) en nu vooral vertrouwen moet hebben dat het goed komt!

Mijn man is er van overtuigd dat onze baby wil dat ik eerst lekker kan skien tijdens onze vakantie in februari, dus dat hij / zij zich daarna pas meldt… :mrgreen:

Heb mijn ticker aangepast aan mijn langste cyclus, voor mijn ei houd ik de korte en de lange allebei maar aan. Met andere woorden: manlief maak je borst maar nat!! (misschien moet ik maar een sexy kerstvrouwen pakje kopen…)

hoi allemaal,

ik heb weer normaal internet op de pc… joehoe… dat gaat een stuk makkelijker en sneller dan via de phone.

Hier ook alles weer rustig, het meeste speelgoed heeft weer een plekje, en de kinderen kleuren nog hard sinterklaas kleurplaten in…haha

wij gaan de boom ook het weekend zetten, vind het toch makkelijker om het samen te doen dan alleen. normaal hadden we altijd rood met goud ballen en heel veel lampjes, nu heb ik alles wit gekocht met ballen, vlinders en vogels… (en nog paar zilveren dingen voor in huis) ik weet niet of het wat is… maar we zullen het in het weekend zien.

@karel… wat leuk nog ff skieen. altijd erg gezellig!!

ik ben er weer vandoor, vanavond lekker optijd naar bed…

iedereen veel klusplezier, werkse of wat jullie ook allemaal gaan doen.

en voor degene op de wachtbankjes… ik duim me gek :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Heerlijk die kerst smilies :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@karel, jij hebt de spirit :lol: Mannen hebben vaak gelijk :wink:

@ tmv2 heerlijk weer gewoon internet, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder.

@debbert, geen slechte berichten, dan zal het wel lekker gaan…

De kestboom dat zal het weekend wel worden… Ik heb allemaal zilveren ballen en slingers. Verder zitten er een aantal gekke dingen tussen. Een rode bal met gouden letters LOTTE, een roze bal BABY GIRL, een paar kerst mannetjes en sneeuwpoppetjes enz… Sommige dingen heeft lotte uitgezocht en sommige dingen heeft mijn schoonmoeder kado gedaan. Hier staat de boom altijd op een tafeltje van wege de hond, maar met Lotte is het ook erg makkelijk.

Lotte is nu nog sinterklaas liedjes aan het zingen, het paardje huppelt hier nog af en toe het dek op en neer.

Ik ben niet zwanger. De ongi is begonnen. Ik had gisteren een heel klein beetje verleis. Gelijk mijn volgende cyclus in mijn agenda gezet… Vandaag leek het even niet door te zetten, kreeg dus eigenlijk toch nog een beetje hoop, maar nu net zet het toch door…

Dus ik ga mijn ticker aanpassen en op naar de volgende ronde…

Jammer Jans! :hug:

jammer jens!! ik ga nog harder duimen voor de volgende ronde

nog even voor het lijstje, zag dat ik nog niet helemaal was ingevuld.

Ik ben 29 en mijn NOD is 26 december - 28 december hangt af wat mijn cyclus deze maand doet.

:think: Nou snap ik er helemaal niets meer van…

Maandagavond bruinverlies (oud bloed dus) gehad, dacht jammer volgende ronde. Hele dinsdag niks meer, wilde al een leuk verhaaltje hier bij de okt&nov stoppers zetten. Begon het op eens te rommelen in mijn buik. Dus dinsdagavond ook wat bruinverlies. Nu woensdag de hele dag weer niets meer… :roll:

Ik snap het echt niet meer. normaal begint het wel met een beetje bruinverlies maar zet het binnen een halve dag door en wordt ik goed ongi.

Ik wacht maar rustig af zulke dingen kun je niet haasten…

Oeeeeh Jans… misschien toch nog … ??? :pray:

Jans klinkt wel hoopvol!! :pray:

Ik weet het niet… :think: Dan ga ik me weer zorgen maken over dat ik toch 2 bloedingen heb gehad…

Ik zat net bij de dec 2010 stoppers te lezen… Dat zijn maar 3 meiden… Moeten we hun vragen om ook bij ons te komen schrijven? OF is dat geen goed idee? Ik laat het aan jullie over…

hey jans,

wat vervelend hoor, het is inderdaad wel hoopvol, maar ook weer wat je zegt het bloedverlies. hopelijk snel duidelijkheid. ik duim voor de leukste… :mrgreen:

wat mij betreft is het goed, want we zijn nog niet met heel veel, dit is nog goed bij te houden en ik heb ip ook mijn eerst NOD pas in december. maar dit vind ik ook gezellig.

groetjes

Ow Jans ik zit nog steeds voor je te duimen hoor!

Wat mij betreft vragen we de Dec-ladies erbij; in het kader van ‘hoe meer zielen…’ Gezellig! Dan worden we gewoon de ‘laatste kwartaal van 2010 stoppers’ :mrgreen: