oktober & november 2010 stoppers

Ladies bedankt voor het duimen, maar ze mogen nu weer even rusten voor de volgende die het nodig heeft. Ik ben nu echt ongi… Volgende keer toch maar weer gewoon op mijn NOD wachten… :mrgreen: Op naar de volgende ronde.

Volgende NOD is in het nieuwe jaar 6 januari, een goed voornemen… :inlove:

Lotte zit te kleuren voor haar neefje en nichtje die met de :lol: overkomen. Mijn broer woont in het buitenland met het gezin. Zo lief ze heeft zelf verzonnen dat ze een tekening wilde maken voor.

Oja Lotte doet inmiddels op comando plasjes op de wc en loopt nu geregeld in huis met alleen een onderbroek aan. Het poepen gaat nog niet, maar ik doe haar dus nog af en toe een luier om en dan doet ze het dan. Het gaat heerlijk zonder stress.

Als ze niet op de wc wil, dan kan ik haar verleiden door haar knuffel eerst te laten plassen en dan wil ze zelf ook wel… :inlove:

Jans :hug: Jammer!

Onze volgende NOD valt op dezelfde dag :slight_smile: Dat is dan wel weer gezellig!

Wat schattig dat dochterlief wel wil plassen als haar knuffel eerst gaat :inlove:

Jans wat jammer maar vol goede moed weer naar de volgende.

Vind het een goed idee om de dec. Stoppers ook te vragen. Misschien wil een van hen het lijstje dan bij gaan houden of wil Miss iemand van ons het doen. Het wordt een beetje veel namelijk… :oops:

Sorry!!

Anders laten we het groepje toch zo…

Het blijft wel het handigste als het lijstje in het eerste berichtje staat, maar als je het lastig vind wil ik het lijstje wel bij houden… Moeten we alleen een oplossing verzinnen hoe het in het eerste berichtje komt…

Hey allemAal!

Jans’ wat jammer dat het toch door heeft gezet! Maar ik vind het wel een goed begin van het nieuwe jaar. Dus duimen maar.

Zag dat de dames van december januari er ook al bij hadden gezet.

Je zou het lijstje bovenaan kunnen zetten door een tweede deel te Openen.

Heb vandaag weer van 2 mensen te horen gekregen dat ze zwanger zijn. Dacht dat we het allemaal wel een beetje gehad hadden. Hihi voel dAn stiekem toch wel jaloezie erg hè. Terwijl ik het iedereen heel erg gun.

Nu we het toch over zwangere en bekende hebben, wil ik graag jullie raad vragen.

Een vriendin van mij is al lang beZig voor een tweede kindje. Ze heeft al paar miskramen gehad. Maar verder wil het niet lukken. Nu is ze vandaag bij de Gyn geweest en die Zei dat alles er goed uit zag en er geen redenen waren waarom ze nog niet zwanger is. Wel is er een eitje te zien. Nu is mijn vraag eigenlijk ze zijn echt totaal niet op de hoogte van onze wens voor een derde. En omdat hun al zolang bezig zijn en het echt een goede vriendin is zou ik er dan beter aan doen om te vertellen dat we bezig zijn. Of pas als we zwanger zijn. Ik kan me namelijk voor haar voorstellen dat het lastig is, maar mocht ik zeggen dat we bezig zijn en het is snel raak is dat Misschien ook confronterend. Wat zouden jullie doen.

Ps het leukste Zou zijn als we nu samen zwanger worden want onze zoons schelen ook maar paar dagen. Toen wistten we het ook niet van elkaar!!

Groetjes

Ik denk dat ik het nog niet zou vertellen… ik zou het denk ik pas vertellen als je zwanger bent.

@tmv2, je vraag is voor iedereen anders, Ik denk dat je zou moeten nagaan of je het zo ie zo verteld zou hebben dat jullie bezig zijn.

Je zou ook eens kunnen polsen hoe ze er onder is om het steeds van andere te horen dat ze zwanger worden. Dan kun je jou verhaal er op afstemmen…

Ik heb vandaag niet zo veel te melden…

Groetjes Jans

hey meiden,

bedankt voor jullie meningen, ik denk dat ik maar eens ga polsen.

volgens mij vannacht (had nachtdienst) mijn eisprong gevoelt. zou ongeveel wel uitkomen zit bijn op 14 dagen na begin menstruatie.

dus… :lol:

verder niet zoveel te melden vandaag, ga genieten van mijn dagje vrij.

groetjes

en klussen tmv2 :lol:

hier ook weinig te melden… druk weekend :?

Hier een lekker rustig weekend gehad.

Broer met kids is vandaag langs geweest. De oudste 2 kinderen lagen alleen te slapen voor hun was het midden in de nacht :wink: De jongste was heel stoer aan het geinen… :inlove:

Ongi begint al minder te worden :mrgreen: maar even goed de ei in de gaten houden en veel klussen… Zal hubbie vast niet erg vinden… Dit vind hij altijd het leukste deel :mrgreen:

hey dames,

wat is het rustig hier!!! nu heb ik ook niet veel te vertellen… nog paar dagen en dan zit ik zeker te weten op het wachtbankje en pffff die dagen duren ineens lang.

hoe is het verder met de andere dames die ook in het lijstje staan, want volgens mij heb ik er een paar al lang niet gehoord.

groetjes

Hoi hoi,

Hier alles goed. Weinig te vertellen…

@tMv2; als je wacht dan duren de dagen inderdaad heeeeel lang. Mijn NOD is pas begin januari; dat klinkt ook echt heel ver weg!

Ik heb het best druk, waardoor ik niet meer elke seconde van de dag denk aan het zwanger worden; dat is wel goed denk ik :wink:

Uiteraard wel netjes om de dag aan de klus en na afloop met de beetjes omhoog (je weet maar nooit!)…

hey Karel,

hier weer een dagje vrij, dus ja dan ga ik heel het internet weer af. maar ja… heb mezelf door alle beren al zolang tegen gehouden… hihi

straks weer 5 dagen werken, dus dan heb ik er ook minder last van en dan nog maar een weekje tot NOD.

ach ja we wachten maar af.

(hier ook braaf aan de klus en beentjes omhoog…hihi :mrgreen: :mrgreen: )

Zo weer een druk dagje werken er op zitten…

Ik heb het gesprek van vorige week bij de psych eindelijk een goed plekje gegeven. Soms moet ik er erg goed over nadenken voordat het als een puzzelstukje op z’n plek valt.

Het gesprek ging over de kinderwens. Ik was nu zo bezig met wat er zou gebeuren als ik zwanger zou zijn… Zou het wel goed zijn… welke onderzoeken zou ik moeten ondergaan… ging ik zo ie zo voor een vlokkentest waar het risico van een miskraam aan vast zit of niet… enz. enz.

Ik was al tien stappen verder terwijl ik eerst nog zwanger moet worden… :roll: Ik stond er niet ontspannen in. Ik was eigenlijk alleen maar bezig met doem senario’s…

Nu na het gesprek sta ik er heel anders in. Veel ontspannener. Ik ga er gewoon van uit dat een volgende zwangerschap goed gaat, pas als de echo’s aantonen dat er afwijkingen zijn, kunnen we misschien voor onderzoeken gaan waar meer risico’s aan vast zitten, maar dan moet de echo ook aanwijzingen geven in die richting.

Een beetje een omme keer van 180 graden :think: maar ik denk wel een verstandige :mrgreen:

Op naar de klus periode…en dan netje de beentjes omhoog :lol:

Hebben jullie nog goede voornemes…?

Mijn NOD is 6 januari met een beetje mazzel is een van mijn goede voornemes gelijk ingelost :inlove:

Daarnaast is mijn goede voornemen om de rommelkamer op te ruimen. Het moet Lotte haar nieuwe kamer worden. Haar kamer is nu zo klein dat er niet eens een gewoon bed in kan. Ze wordt nu toch wel een beetje te groot voor haar ledikant. Ik ga de komende dagen (tot 31-12) maar eens een haalbaar plan verzinnen…

Hey Jans,

wat goed dat je het gesprek een plekje hebt kunnen geven en dat je het zwanger worden nu vanuit zo’n andere kijk benadert! Al lijkt het me logisch dat je je af en toe zorgen maakt. Dat doe ik ook terwijl ik a) niet zwanger ben, b) nog nooit zwanger geweest ben! Een beetje zorgen hoort er bij denk ik, maar niet te veel uiteraard! Fijn dat je je ei bij je psych kwijt kunt. hm, ei heeft hier op het forum meestal een hele andere betekenis hihi…

We zijn dus allemaal flink aan de klus?!?! Komisch idee dat er her en der in Nederland op willekeurige tijdstippen vrouwen met de benen in de lucht op bed liggen (of op een andere plek uiteraard…)

Mijn goede voornemens?

1. Meer in het hier en nu leven (genieten!) en minder bezig zijn met wat nog gaat komen
  2. De achtertuin onder handen nemen
  3. De trap naar zolder verven

Tja en uiteraard een geweldige beeb op de wereld zetten, maar ja dat kan ik me wel voornemen, maar er zijn helaas meerdere factoren die meespelen he?? :wink:

hey meiden,

wat was het glad hier vanmorgen…pff maar gelukkig is het allemaal weer weg.

@ jans wat fijn dat je het een plekje heeft en dat het puzzelstukje op zijn plek is gevallen.

goed van je om zo te gaan proberen te denken. scheelt een hoop stress denk ik.

inderdaad grappig… heel het forum okt/nov stoppers liggen met hun benen omhoog. :dance: :mrgreen:

Hier maar 1 goed voornemen, waar ik zelf helemaal niks aan kan doen, en dat is hopen op een wondertje in mijn buik.

verder doe ik nooit aan voornemens, want degene die ik op 1 januari maak die komen toch niet uit.

lijnen, stoppen met roken, iets verbouwen… alles plan ik op een ander tijdstip want dan lukt het wel. zijn nu bezig met de kamer van ons prinsesje… onze kanjer heeft net een nieuwe en gaan van boven naar beneden alles opknappen enz…

tot horens

he meiden,

Ik hou ook niet erg vast aan mijn ´goede voornemes´ hoor. Ik vind het dit jaar alleen wel een goed aanknopingspunt om nu eens echt wat te gaan doen aan Lottes nieuwe kamer.

Ik heb een heerlijk drukke dag gehad op het werk, maar nu lekker weekend :lol:

Morgen ook nog genoeg te doen: schoonmaken (werkster komt; we maken altijd samen schoon), naar de tandarts, langs mijn opa en oma en dan 's avonds ook nog sporten. Ik wil ook tussen door nog wat wassen draaien. Ik ben van het weekend namelijk weg.

Ik heb een heerlijk weekendje (za + zo) met een vriendin voor de boeg. Eens even lekker alleen met de meiden tutten, geen mannen en kinderen alleen wij 2 :mrgreen: Moet zeggen dan ik heeeeeeel erg veel zin in heb.

@karel, ik begrijp wel dat je af en toe al best kan piekeren of het wel gaat lukken. Maar ga van het goede uit en pas als je lichaam het tegendeel laat zien ‘mag’ je je pas zorgen gaan maken :naughty: Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan.

@tmv2, pas je wel op met de gladheid. Straks lig je op een andere manier met je beentjes omhoog :mrgreen:

groetjes…

Heey meiden :smiley:

Ik laat ook nog maar eens wat van me horen, ik heb even snel bij gelezen maar ik heb zelf niet echt veel te melden. :oops:

Ben nog steeds niet ongesteld, 22 dagen overtijd al inmiddels, maar ook niet zwanger. We klussen wel om de 2 dagen, soms elke dag :oops:

Dus eigenlijk kan het niet missen, maarja… we wachten af :slight_smile:

Ik wens iedereen veel succes met zwanger zijn/worden :smiley:

Hier ook net weer gestopt met de pil. Ons eerste mannetje is net 5 maanden oud. We willen er niet te veel verschil in hebben.

Mijn naam is Sylvia en ben 23:)

Ik zag dat er al 2 zwangeren waren! Leuk!

hallo iedereen,

jeetje wat een regen, hoorde dat het in andere delen van het land goed sneeuwt.

net weer terug van werken, best druk en ik moet er nog 4 achteraan, dat geeft een mens moed. pffff

@ bellinnetje, nog steeds geen ongi, zou dit je eerste cyclus zijn na het stoppen met de pil? misschien al een keer gezegd, maar ik akn het niet meer herinneren.

ben je al naar de huisarts geweest??? wel vervelend dat je zo ook niet weet waar je aan toe bent.

@ loveisintheair. Welkom, gezellig dat je hier mee komt kletsen, zou dit je eerste Nod worden en wanneer zou je die moeten hebben.

Maar inderdaad lekker kort op elkaar. pfff… maar ja ieder voor zich. hopelijk voor jullie ook snel raak. ik ga in ieder geval ook weer duimen.

ben je trouwens al lang samen met je man?

@jans je drukke dagje alweer bijna voorbij en dat noem je weekend :mrgreen: maar ik zag dat je wel iets heel leuks in het verschiet hebt… heel veel plezier alvast :dance: maar dat zal vast wel goed komen.

verder niet veel meer te melden, ik denk dat ik nu ongeveer wel echt op het wachtbankje zit. zit bijna op 3 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie. dus ga er vanuit dat mijn ei alweer voorbij is… en ik hoop dat hij onderweg een mooi zaadje is tegengekomen.

manlief zegt voor de zekerheid toch nog wel een paar dagen te willen klussen, je weet het nooit… jaja die grapjas :mrgreen: die denkt ik neem het er lekker van.

iedereen fijne avond weer in ieder geval.

groetjes