oktober & november 2010 stoppers

@loveisintheair: Welkom! Leuk dat je mee komt babbelen.

@trotsemamavan2: Dit is inderdaad de eerste cyclus sinds het stoppen met de pil. Dus waarschijnlijk is het gewoon normaal. Maar ik vraag me wel af hoelang het mag duren en wanneer ik het abnormaal moet gaan vinden. :think:

Die mannen :mrgreen: Pas maar op dat je hem straks niet moet aanmelden bij: Help, mijn man is een klusser! :wink:

@Belinnetje wrote:

Die mannen :mrgreen: Pas maar op dat je hem straks niet moet aanmelden bij: Help, mijn man is een klusser! :wink:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Karel wrote:

@Belinnetje wrote:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

Hahahahaha!!!

Hier gaat het zijn gangetje, gister nog echo gehad maar de kleine was zo druk dat we geen foto konden maken :inlove:

Belinnetje, balen zeg dat t zo lang duurt. Anders een keer de ha bellen want dat is al bijna een maand…

Liita welkom! Jeetje vijf maanden, maar ieder voor zich een keuze. Maar wel gezellig twee koters.

Goede voornemens heb ik nog niet echt. Alleen een kamer maken voor onze kleine meid en een kindje op de wereld zetten :slight_smile:

@Silvia; welkom! Wat leuk dat jullie nu al aan een tweede denken! Denk je dat je lichaam al weer helemaal klaar is voor een tweede zwangerschap?

@Debbert; genoten van de echo? Alles helemaal in orde? Voel je je goed?

@tMv2; hoe gaat het wachten?? ongeduldig?

Ladies wat een sneeuw he? Prachtig prachtig… Het huis heerlijk in kerstsfeer en buiten zo’n mooi winter landschap; zo mag het van mij van november tm februari wel zijn!

Moet straks even naar de kapper maar hoop daarna even lekker een eind met manlief te kunnen gaan wandelen. Lekker het krakende sneeuw onder je voeten! Vanavond gaan we saampjes uit eten, dus ik heb een leuke dag in het vooruitzicht!

Babytechnisch gezien klussen we maar raak :mrgreen: Ik ben erg benieuwd wat mijn cyclus deze maand gaat doen; eerste ronde 30 dagen, tweede ronde 33 dagen, ik hoop niet dat het nu nog langer wordt…ik ben gelukkig een stuk meer ontspannen dan vorige maand, maar owwww wat lijkt het me heerlijk om het nieuwe jaar te starten met een positieve test in mijn handen!

Fijn weekend allemaal!

hey allemaal,

jeetje wat een pak sneeuw hier, en ik moet zo naar mijn werk. laatste dagje, dan ben ik eindelijk 1 hele dag vrij…pfff

hier schiet het wachten echt niet op, ik had dat bij mijn tweede helemaal niet. maar nu…aaaaaah, wordt gek van mezelf. nog een weekje dan is het 28 dagen, dan ga ik gewoon testen, ookal was de vorige keer 30 dagen.

@karel… nou die sneeuw ik vind het wel mooi om te zien, maar als dan wel alle wegen en fietspaden sneeuwvrij kunnen zijn, dat zou fijn zijn.

ik hoop met je mee dat je cyclus gewoon weer 30 dagen is en niet langer wordt. is ook lastig omdat je dan nooit weet wanneer je ongeveeer je eisprong en menstruatie hebt.

@debbert… waaaah… fijn joh, dat je echo goed was… lekker van genieten. maar nu al een druktemaker dan??? :dance:

@bellinetje al ongi… ik zou anders toch echt ff de huisarts vragen, want duurt wel lang zo. bij mijn dochtertje was de eerste cyclus 6 weken, deze keer 33 dagen. maar volgens mij ben jij al veel langer aan het wachten.

hihi help mijn man is klusser… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hoe kom je erop!!

verder hier niks boeiends te vertellen, kan alleen maar denken en hopen aan een positieve test…

hey meiden,

Daar was ik weer. Jullie hebben nog aardig geschreven dit weekend.

@tmv2, wat leer je je zelf weer kennen als je geduld moet hebben…

@karel, Heerlijk he dat winterweer… Lekker sleetje rijden en sneeuwpop maken met Lotte :smiley:

@debbert, fijn dat de echo goed was. Geniet lekker van de zs…

@belinnetje, Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je cyclus, anders gewoon eens naar de dokter gaan voor advies.

@liita, oh wat heerlijk lekker weinig tijd er tussen. Als de keuze aan alleen aan mij was geweest had ik het ook wel geweten, maar ach je bent met z’n 2en…

Nou mijn weekend is wat anders gelopen als ik bedacht had…

Donderdag na de tandarts voelde ik me niet goed, dus het bezoek aan opa en oma uitgesteld tot vrijdag.

Dus vrijdag hop met Lotte in de auto naar die 2 oudjes. Bij ons lag en ligt niet zo veel sneeuw. Het is een uurtje rijden naar opa en oma. Kom ik daar in een hele andere wereld. Dik pak sneeuw… Ff een bakkie gedaan bij opa en oma.

Daarna nog even langs het huis van mijn ouders een broodje gegeten met Lotte. Ouders zijn op vakantie, maar mijn broertje woont nog thuis, dus er is nog wel een broodje om te eten.

Om ongeveer 2 uur zijn we in de auto gestapt. En toen was de ellende dus al begonnen… Het resultaat we waren pas om 10 uur 's avonds thuis :cry:

We hebben gewoon uren lang stil gestaan omdat alles vast stond.

Gelukkig was ik rond 7 uur bij een groot treinstation. Daar ben ik gestopt om lekker patatjes te gaan eten. Verder heeft mijn kleine schat zich dus moeten vermaken in de auto.

Ik ben echt super trots op haar dat ze gewoon helemaal niet vervelend is geworden. Ze heeft nog wel ergens een uurtje geslapen, maar verder is ze gewoon heel lief geweest. :inlove:

De plannen (een meiden-weekendje-weg) voor zaterdag en zondag zijn maar even afgelast. Ik moest zaterdag eerst ff bijkomen. Ik zag het echt niet zitten om met dit weer nog een keer zo’n reis te ondernemen.

Vandaag zijn we maar naar een sauna in de buurt geweest. Ons meiden-weekendje-weg hebben we verzet naar eind januari.

Ik moet zeggen dat ik vandaag in de sauna pas echt aan het bijkomen was van vrijdag :smiley:

hey dames,

@jans… jeetje dat was wel een avontuur, wat goed van je dochtertje dat ze zo lief is geweest. die van mij zouden heel mijn auto op zijn kop hebben gezet met zijn tweeen denk ik.

die sneeuw legt echt wel veel stil, maar ja, ik geloof dat we er aan moeten gaan wennen, want vorig jaar was het ook al zo.

wel fijn dat je nu nog een gezellig weekend in het vooruitzicht hebt! altijd leuk!.

ik ga weer verder met wachten…hihi

jeetje ik wist niet dat ik zo ongeduldig was. dit had ik bij mijn tweede echt niet.

tot horens weer!

Dag dames ben ik weer even! Was druk en ziek vandaar mijn afwezigheid!

Jans wat vervelend dat je zo vast kwam te zitten… En wat een flinke meid! Mijn jongens hadden de boel op zijn kop gezet denk ik :roll:

Trotse mama op de wachtbank… Gelukkig straks gezellige dagen, dan heb je wat afleiding!

Karel, was het nog gelukt bij de kapper?

Debbert wat fijn van de goede echo! Willen jullie ook weten wat voor een geslacht jullie kindje heeft?

Bellinnetje inmiddels al ongesteld?

welkom loveisintheair!

Hier gaat alles goed! Ben weer opgeknapt van een gemene griep. Leon had een dubbele oorontsteking, maar is gelukig ook weer opgeknapt. Nu lekker aan het genieten van mijn vakantie en volgende week gaan we lekker op vakantie een baby maken :mrgreen:

Fijne avond :-*

@ Jans, wat een avontuur! Maar geweldig dat je dochter het zo goed deed in de auto!

@Miek, ik lees dat je ziek was… Inmiddels weer helemaal opgeknapt?

Vandaag begint mijn Kerst-break. Het is niet echt een vakantie te noemen maar ik ben de rest van deze week vrij dus met het weekend erbij geteld is dat toch vijf dagen :lol:

Helaas zit ik zo in het ritme van vroeg opstaan dat ik al weer om half zes klaar wakker was en nu dus maar even achter de pc gekropen ben…

Heb om 0900h een afspraak bij de huisarts aangezien ik toch wel graag een verwijzing wil voor de dermatoloog. Vorige week waren mijn pukkels weer echt extreem! Nu is het wel wat rustiger (zul je altijd zien als je net de afspraak bij de huisarts hebt), maar ik hoop toch dat ze me een smeerseltje voor kunnen schrijven! Ook al is het voor een goed doel (beebje), ik baal er toch van als ik in de spiegel kijk en zo’n puber kop zie! Afgelopen weekend ben ik nog even lekker naar de kapper geweest; ander model, ander kleurtje, dat doet een mens (vrouw) goed!

Zaterdagmiddag hebben wij tijdens een wandeling door de sneeuw aan de rand van het bos een klein jonge katje gevonden. Hij was heel erg aan het miauwen en rillen, echt zo sneu! We hebben hem opgepakt en zijn bij de twee huizen die daar in de buurt staan wezen vragen of hij van iemand was, niet dus… Katje maar mee naar huis genomen (Zat bij manlief onder zijn jas met alleen zijn koppie er boven uit :inlove: ). Thuis een bakje voer en water gegeven, nou hij heeft me toch zitten smikkelen! Daarna heeft hij een rondje door de woonkamer gelopen en heeft zich op de bank tegen mijn man aan genesteld (ooowwwww). Uiteraard was ik verkocht… maar ja uiteraard wil zijn eigenaar hem, neem ik aan, snel terug en daarnaast hebben wij al 2 volwassen katten.

Dierenambulance kon pas laat komen dus hij is gezellig een paar uurtjes bij ons gebleven. Helaas bleek dat hij niet gechipt was dus de dierenambulance kon niet zien van wie hij was. Hij zit nu in het asiel :cry:

Als hij over anderhalve week nog niet opgehaald is dan moet er een ander baasje voor hem gezocht worden. Mijn man wil hem super graag halen, en ik ben echt gek op katten maar zie het niet zitten; we hebben er al 2 waarvan er 1 ziek is (veel zorgen, hoge kosten), daarnaast heeft mijn man astma en allergie dus NOG meer kattenharen lijkt me geen goed idee…

maar och… wat was het een schatje… we hadden hem stiekem J.ezus gedoopt (sorry, wil niemand voor het hoofd stoten oid) omdat er voor hem blijkbaar geen plaats in de herberg was!

Verder heb ik nog steeds mijn ei niet gevoeld, balen! Ik hoop echt dat hij nog wel komt en dat deze cyclus niet NOG langer wordt dan de vorige…

Zo, dat is een lang verhaal geworden… :eh:

hey meiden,

@karel… kleine katjes zijn zo lief!! hopelijk vinden ze snel een nieuw baasje voor haar. daarom ga ik nooit naar het asiel, elke keer als ik daar kom, dan kom ik met een kat thuis. hihi

wel vervelend dat je nog zoveel last hebt van je acne, hopelijk kan je naar de dermatoloog. hier is dat ook altijd, bel je eindelijk de ha dan is het ineens minder.

geniet van je vrije dagen! ik heb de 28ste, 5 dagen vrij. heb er echt al zijn in.

@miek, vervelend dat iedereen ziek is geweest, gelukkig voor de feestdagen weer opgeknapt. gaan jullie skieen?? in ieder geval fijne vakantie.

nog 6 dagen voor NOD bij een cyclus van 30 dagen, omdat het bij de cyclus van 28 dagen nog vier dagen is, dacht ik… ik ga er een test tegenaan gooien, natuurlijk harstikke negatief. sowieso is het volgens mij echt nog te vroeg, de testen die ik heb liggen zijn volgens mij niet eens zeer gevoelig, en ik voel me ook niet zwanger… al ik het wel heel erg hoop. dus we wachten gewoon lekker verder…

groetjes

:lol: MERRY CHRISTMAS!!! :lol:

:lol: :mrgreen: Fijne Feestdagen!!! :dance: :kaars: :mrgreen: :lol:

hoe is het met iedereen??

(vandaag nog een keer getest en harstikke negatief, dus we wachten maar af tot NOD, jeetje wat ben ik toch een ongeduldig persoon)

groetjes

Tmv2 nog niet opgeven! Het kan nog steeds!

Fijne feestdagen allemaal!!! :lol: :mrgreen:

He meiden,

Karel o heerlijk een paar van die kleine katjes. Ik ben gek op alle dieren, maar mijn vafo’s zijn nog steeds honden. Mijn hond komt ook gewoon uit het asiel.

TMV2, wachten blijft moeilijk…

Hoe is het? Beetje leuke kerstdagen gehad? Hier ging alles z’n gangetje.

Kerstavond lekker met de uurtjes door gebracht, lekker gegeten en een spelletje kolonisten van catan.

Gisteren bij schoonouders gezellig gedaan.

Vandaag een heerlijk dagje thuis.

De klusdagen zijn hier weer voorbij het wachtbankje is hier weer van toepassing.

Even snel vanaf mijn telefoon… rustig hier! Aan het bijkomen van kerst? Ik begin me inmiddels toch wel zorgen te maken… volgens mij heb ik mijn ei nog steeds niet gehad terwijl ik op dag 25 van mijn cyclus zit. Hoe kan dat? Afgelopen week zijn er twee bekenden van ons bevallen en een goede vriend kwam met het nieuws dat zijn vrouw zwanger is. Hartstikke leuk, maar daardoor ben ik er steeds mee bezig. Waar blijft mijn ei? Ik wil een beeeeeeeeb! :?

Oh ja nog iets raars. Ik had afgelopen weekend met kerst mijn ongi pukkel. Al zo lang als ik me kan herinneren krijg ik die een paar dagen voor mijn menstruatie én nu was hij er ineens halverwege mijn cyclus. Volgens mij is mijn hormoon huishouding in de war…

hey meiden,

ben ik weer, lekker 5 daagjes vrij!! heerlijk!! hebben tussen de kerst, het werken en het eten door. de kamer van ons prinsesje afgemaakt. een echte meiden kamer. ze is helemaal trots. nu hebben we een kamer leeg, dus ik zou zeggen kom maar op… maar ja dat hebben we natuurlijk niet voor het zeggen.

hier nog steeds veel menstruatiekrampen, maar nog steeds geen :twisted: vanmorgen nog maar een keer getest en nog steeds harstikke negatief. dus hopelijk dat het dan maar snel door komt, want dan kunnen we naar de volgende ronde.

@jans jij ook alweer op het wachtbankje, dat bankje duurt erg lang als je er zelf op zit, maar het lijkt nog maar kort geleden dat je er op zat. hihi ik begin alvast met duimen dat ze met zijn tweetjes een warm nestje aan het zoeken zijn om een wondertje te maken…

colonisten… altijd leuk, deden wij ook altijd heel vaak, moet zeggen dat het er nu niet vaak van komt. vind dat altijd gezellig met de kerstdagen, samen spelletjes doen enzo…(normaal ook wel, maar dan komt het er vaak niet zo van)

@karel, misschien heb je hem een keertje gemist, het is in ieder geval te hopen dat je cyclus niet langer wordt. maar dag 25 zou ineens wel heel veel langer zijn, ik denk dat je hem hebt gemist.

ik ken dat gevoel van aaaah ik wil een beeb en wel nu…hihi. ik heb ook het idee dat ineens iedereen zwanger is, in mijn directe omgeving niet zoveel, want die hebben net de tweede of zijn echt helemaal klaar. maar gewoon op het werk, op straat, op hyves en ga zo maar door…

we gaan gewoon met zijn alle voor een sept of okt beeb!!!

@ tMv2; en is je ongie al te voorschijn gekomen? Zo niet; ga je dan nog een keer testen of wil je daar mee wachten?

Kan ik zomaar een ei gemist hebben? Sla je dan normaal gesproken wel eens een over? Als je gezond bent dan heb je toch elke maand een ei?

Tweede kerstdag zaten we bij mijn ouders aan het kerstdiner vraagt mijn zus ineens doodleuk of er nou komend jaar eens een baby gaat komen…

Lastig; aan de ene kant wil ik dan zeggen dat daar hard aan gewerkt wordt, aan de andere kant willen we ook niet vertellen dat we proberen zwanger te worden (straks gaat iedereen zich er nog mee bemoeien ook!). We hebben het nu maar een beetje in het midden gelaten… 8)

hey karel,

ik bedoel niet dat je hem niet gehad hebt, maar dat je hem wel hebt gehad, maar niet opgemerkt hebt.

misschien ben je straks wel gewoon hardstikke zwanger!

hier nog steeds geen ongi, maar wel echt mega steken in mijn onder buik, dus verwacht het echt elk moment. anders ga ik ook pas testen van het weekend. maar mijn gevoel zegt dat ik echt niet zwanger ben. dacht ik eindelijk mijn cyclus te kennen, wordt hij weer langer. ws gewoon door het teveel bezig zijn met …

altijd lastig ja zulke situaties, ik heb het wel tegen mijn moeder gezegd dat we bezig zijn, die vind het helemaal geweldig. ook weet een moeder van een klasgenootje van mijn dochtertje het. daar ga ik best goed mee om en die vertelde mij dat ze voor een tweede gingen, toen heb ik het ook maar verteld. heb je toch iemand om er over te praten.

hier verder een poetsdag, vriendlief in naar een auto kijken, want we hadden onze oude verkocht een maand geleden, maar we zijn toch te verwend voor 1 auto, dus worden het er weer twee.

groetjes

Het meiden ff snel vanaf mijn telefoon.

@karel, geduld geduld… ohh wat is dat moeilijk…

Bij ons weet iedereen dat de wens er is en dat we bezig zijn, maar onze situatie is ook anders. Bij ons durft niemand zich er mee te bemoeien en dat is ook wel erg makkelijk.

@tmv2, lastig z’n ongi die niet door wil komen.

Hier ligt iedereen op eens in de lappemand. Inclusief ikke, sinds vanmiddag.

Gisteren en eergisteren klemde mijn bh heel erg. Ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan om te kijken of ik met de kerst erg aangekomen was… maar dat was ik helemaal niet… zou het misschien dan toch deze maand :pray: of komt het door dat ik ziek ben

Ook hier geduld is een schone zaak, maar ohh wat moeilijk