oktober & november 2010 stoppers

@tMv2… ow je bedoelde dat ik mijn ei niet gevoeld zou hebben :oops: Tot nu toe heb ik hem steeds gevoeld, maar je kunt natuurlijk best gelijk hebben. Laat ik daar maar van uit gaan :stuck_out_tongue:

@ Jans, wat vervelend dat iedereen ziek is zeg! Je hoort het veel hoor. Mijn man is ook al sinds tweede kerstdag ziek. Btw, wat knap dat je niet aangekomen bent met kerst! Dat is bij mij wel anders… :sick:

Vandaag is mijn laatste werkdag van het jaar… Volgende week is eindelijk mijn NOD. Het wachten duurt erg lang, maar aan de andere kant zijn dit ook wel fijne dagen; nu kan ik nog hopen op een klein wondertje. Als je ongie doorbreekt, dan is het wel een hele duidelijke ‘nee’.

hey dames,

we zijn in de laatste dagen van 2010, wat is dit jaar toch gigantisch snel gegaan, ik heb het gevoel dat elk jaar sneller gaat.

@karel ik ga voor je :thumbup: :thumbdown:

succes nog met je laatste werkdag!

@jans wat vervelend zo allemaal ziekjes rond deze dagen. maareeh ik heb nog nooit last gehad van een krappere bh als ik ziek was… het zou natuurlijk wel een een super begin van het nieuwe jaar zijn.

hopelijk zijn jullie allemaal snel weer opgeknapt, gezond en wel het nieuwe jaar in.

@miek ben je al terug van vakantie??

@bellinetje al ongi

hoe is het verder met alle andere meiden, nog nieuws. met de zwangere ook alles goed??

Hier nog steeds geen ongi :pray: :pray: :pray: me gek!!

nu werd ik vannacht wakker, en was kei misselijk, maar volgens mij ben ik het mezelf een beetje aan het aanpraten. ik ga als ik morgen niet ongesteld ben toch nog een keertje testen. morgenavond gaan we naar vrienden en hopelijk weet ik dan een beetje waar ik aan toe ben.

liefs

@mv2… wat spannend misschien is het wel gewoon raak!!!

@karel, succes met je laatste werkdag dit jaar. :hug: voor je ongeduld, het is moeilijk.

@tmv2, ik test altijd pas een week nadat ik ongi had moeten worden positief, dus wie weet…

Lijkt er op dat ik al weer iets beter wordt, kan inmiddels weer een beetje slikken. Dochtertje wil nog steeds niks eten, drinken doet ze wel goed. Ze liet me vanochtend zien hoe je een dvd moet verwisselen :roll: ze is pas 2jaar en 2maanden…

@Jans; wat een slim meiske! heb je haar ook al geleerd hoe ze moet stofzuigen? :wink:

@tMv2; En???

Ik heb vannacht gedroomd dat we een positieve test hadden; het leek zo echt, ik werd helemaal vrolijk wakker!!! grappig detail; de meneer in de winkel raadde mij een test aan met ingebouwde camera; dan kon ik mijn gezichtsuitdrukking filmen tijdens het aflezen van de test en deze vervolgens aan de muur hangen… :mrgreen: Een gat in de markt lijkt me!

hey meiden,

Ik wil jullie deze laatste dag van 2010 een super, gezellig, gezond, vruchtbaar, knallend en dat al je dromen uit mogen komen 2011 wensen!!!

Hier nog steeds geen nieuws, heb gisteren toevallig gekeken. ik heb bij mijn dochter pas op dag 42 positief getest daarvoor ook negatief, dus dat geeft me dan weer een beetje hoop, net zoals jans later positief test.

maar ik ga er nog maar van uit dat mijn cyclus gewoon op zijn gat ligt…

@karel, dat lijkt me wel wat je zo’n test… denk dat je dan heel veel verschillende emoties ziet bij mensen.

het zou toch wel heel mooi zijn als die droom werkelijkheid wordt!! ik duim met je mee

@jans, fijn dat je in ieder geval weer een beetje aan het opknappen bent en dat je dochter in ieder geval goed drinkt.

ik heb dat altijd met die kids, die hebben zo door hoe alles werkt… om versteld van te staan!!

fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!!

Zooo net terug van een korte vakantie. Niet op de ski, maar gewoon een huisje in zeeland. Helaas had iedereen last van een buikgriep, dus is er door iedereen gespuugd. Beetje minder…

Trotsemama er is dus nog wel hoop! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een positieve test in je handen hebt :pray:

Karel, misschien een voorspellende droom? Ik hoop het voor je :pray:

Jans hoe is het met jullie zieke boeg? Allemaal weer een beetje opgeknapt?

Hoe is het met onze zwangere dames?

En met de meiden waar we niet zo veel van horen?

Hier zit ik op het wachtbankje :roll:

Heb trouwens wel een positief gevoel, we zullen het zien volgende week!

Ik wens jullie een heel fijn uiteinde en heel veel moois voor het nieuwe jaar. En een jaar vol positieve testen! :-*

Hey meiden

Ff snel via mijn telefoon. Wij gaan naar ronde 2!!

Vanmorgen ineens gigantische buikkrampen en ja hoor!! De duivels zijn doorgekomen. Pff had zo,n goede hoop. Nooit zo’n lange cyclus en dan ga je voor het echie en dan laten ze je een week wachten.

Een goed begin van het nieuwe jaar. Ik heb duidelijkheid.

Sorry voor ego bericht. Reageer snel weer!!

Iedereen trouwens leuke oud en nieuw gehad! Ik dus alcohol loos hihi maar ja. Was wel gezellig.

Iedereen de beste wensen voor 2011!! Dat dromen uit mogen komen!!

Voor iedereen de allerbeste wensen. En dat dit jaar alle wensen uit mogen komen!!!

Miek, lekker hoor een korte vakantie, wel jammer dat de buikgriep er ook was…

En succes met wachten!

Jammer tmv2! Maar je hebt iig wel duidelijkheid!!

Karel :pray:

Jans hoe gaat t bij jullie? Alles weer een beetje beter?

Hier gaathet wel goed, erg moe maar ja. Ik heb een angel sound, erg fijn alleen kon ik de afgelopen dagen het hartje niet zo goed horen, dus zat goed in de stress :?

Maar gelukkig vanochtend even snel nog gehoord. Denk dat mijn placenta aan de voorkant ligt omdat ik het zo moeilijk hoor. Of kan dat niet?

Allemaal de beste wensen voor 2011.

Miek vakantie iets minder dus, ik hoop wel dat het nog een beetje gezellig is geweest.

Debbert wat heerlijk dat je het hartje kan horen als je daar zin in hebt. Ik heb wel vaker gehoord dat het hartje nog best lastig te vinden is en dat je dan idd best wel in de stres kan raken.

tmv2 jammer dat je nu definitief ongi bent, maar fijn dat er duidelijkheid is.

Karel wat een heerlijke fantasie :smiley:

Hier is iedereen weer beter. We hebben ook de buikgriep nog even langs gehad… Maar nu is iedereen toch echt aan de beterende hand.

De krappe bh lijkt weer wat minder… over 5 dgn is het Dday… We zullen zien. :?

Goedemorgen ladies! Ik wens jullie allemaal al het goeds voor 2011 en uiteraard een prachtige BEEB!!!

@tMv2: owww wat jammer… Het leek echt alsof het raak was… Wat irritant dat je lijf / een cyclus dan zo met je kan spelen he?! :hug:

@Miek; wat jammer dat jullie ziek waren op vakantie. Wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij deze ronde; wie weet is het raak!

@Debbert; ik moest even googelen op angelsound maar nu begrijp ik het :stuck_out_tongue: Wat leuk dat je nu zelf het hartje kunt horen kloppen. Lijkt me wel verslavend; ik zou de hele dag met dat ding rondlopen :wink:

@Jans; DDay komt nu snel dichterbij he?! Spannend!

ik vind het ook weer heel spannend. Ik kon het deze ronde best redelijk van me afzetten, maar na mijn droom werd dat al lastiger. En gisteren zaten we, zoals elk jaar, met de familie bij elkaar en toen begonnen mijn moeder en mijn broer er ook al over… Super lief en leuk dat zij ook allemaal zo graag willen dat wij zwanger worden (zonder dat ze officieel weten dat we dat aan het proberen zijn)… maar… Nu zit mijn hoofd er wel weer vol mee! Ik sta er mee op en ga er mee naar bed!

Ik ga zometeen de kerstboom ‘aftuigen’ en alle kerstversiering opruimen. De feestdagen waren weer heerlijk maar nu heb ik behoefte aan het nieuwe jaar!

Meiden, ik ben heel benieuwd wat 2011 ons gaat brengen! Wat zou het geweldig zijn als we 31 december samen terug kunnen kijken op een jaar waarin we allemaal een beeb op de wereld hebben gezet!

Ff snel een ego berichtje vanaf mijn telefoon. Ik ben weer ongi geworden :frowning:

Mijn goede voornemen móet ik dus nog een maandje uitstellen.

Ff snel een berichtje vanaf mijn telefoon terug. Jans wat balen meid! :hug: snel op nr de volgende ronde! Konden we maar gewoon een beeb bestellen… ik ben nog niet ongi maar ik ben bang dat het ook niet raak is deze maand.

@ jans :hug: :hug:

we gaan voor die oktober baby!!!

@karel :pray: :pray: :pray:

vandaag lekker met kids naar toverland geweest, erg geslaagd. straks werken, iets minder geslaagd hihi

liefs

@tMv2; moet je vanavond / vannacht werken? Wat voor werk doe je dan?

Ik heb een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, ik vrees voor :evil: maar mijn goede voornemens zijn 1) meer van het heden / nu genieten 2) minder piekeren en doemdenken (dit goede voornemen heb ik van mijn man gekregen haha) dusss… jippie, ik ben nog niet ongesteld

@karel, hopelijk komt het niet door, en anders gaan we met zijn alle vol goede moed naar de volgende ronde! ik moet zeggen dat ik die overtijd dagen en die negatieve testen, erger vond dan nu ik ongesteld ben. ik heb nu zoiets van… we gaan er weer voor!! maar ja, dit is nog maar ronde 2 dat zal ook wel schelen, ik heb nog makkelijk praat!! hoewel ik natuurlijk wel erg hoop op een oktoberbaby hihi!!

ik ben verpleegkundige, mag vanavond de nacht in. hopelijk straks weer een tijdje geen nachten…hihi

Zo nu even een iets minder ego berichtje…

@Karel, :hug: Het is zo moeilijk om het los te laten… Ik :pray: voor je dat het niet weer mis is.

@ tmv2, zo´n belangrijk beroep.

Tuurlijk ga ik nu weer voor een oktober baby… Dat wordt dan de 2e. Lotte is ook een oktober baby, Lotte is van de 15e… :inlove:

Hier nog steeds een vaag zeurend gevoel in mijn onderbuik… morgen zit ik weer op dag 33. Wil graag positief zijn én er vertrouwen in hebben, maar met dit ongi-op-komst gevoel is dat toch wel erg lastig.

Wat wordt hier gezellig veel gekletst :smiley:

Ik wil jullie allemaal een gelukkig en gezond 2011 wensen :slight_smile:

@Karel: Balen he dat wachten… ik hoop voor je dat het toch snel raak is. :hug:

@Jans: Jammer dat je weer ongi geworden bent, op naar die oktoberbaby dan! :smiley:

@tmv2: Vervelend dat je 's nachts moet werken. Als je straks zwanger bent, moet je dan ook de nachten werken?

@Debbert: Leuk zo’n Angel Sound, die wil ik ook als ik straks zwanger ben! :smiley: Gaat het goed met je? Ik hoop dat je niet al te misselijk bent.

@miek1982: Balen he dat wachten, al nieuws? Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Ikzelf ben nog steeds niet ongesteld, 41 dagen overtijd inmiddels.

Mijn buik wordt ook dikker. Gisteren met hubbie gaan shoppen, en wilde een nieuwe bh. Ik heb normaal een C en die paste niet. De vrouw van de winkel zei dat ik een D nodig heb :shock:

Vandaag dus maar weer een test gedaan, want niet ongi, grotere borsten, en dikkere buik, is toch raar… maar test was weer negatief. Toen heb ik de knoop doorgehakt en de dokter gebeld.

Even met de assistente aan de telefoon gepraat, en die zei dat dat normaal kan zijn dat ik niet meteen ongesteld word, en dat ik morgen tussen 4 en 5 maar even moest terug bellen, dan zou zij met de dokter overleggen of ze een zwangerschap kunnen opwekken??? (dat snap ik niet helemaal, maargoed).

Ik vroeg haar of het normaal is dat mijn buik wat dikker is geworden, en toen zei ze gelijk dat ik toch maar morgen moet langskomen met ochtendurine. Dat ga ik dus morgenvroeg doen. Maar al die testen die ik gedaan heb, zeggen dat ik niet zwanger ben. Is er dan niet een bloedtest nodig?

Trouwens… die dikkere buik kan ook komen door de kerst, heb nogal veel gegeten :oops:

Mocht ik morgen bij de dokter niet zwanger blijken, dan hoop ik dat hij in ieder geval kan zeggen hoe het komt dat ik niet ongesteld word. Want 41 dagen overtijd vind ik wel heel erg lang.

Ben zenuwachtig voor morgen. Maar het zal wel goed komen :smiley:

Zo dat was weer een beetje mijn verhaal. Morgen een update.

Belinnetje, wat goed dat je de dokter hebt gebeld! Het klinkt alsof je zwanger bent, maar wat gek dat je dan niet pos test! Laat je het morgen even horen? Ik zal voor je duimen!