Gefliciteerd Debbert!!! :dance:
Heerlijk dat het zo snel is gegaan. Spannend hoor…
@ Miek Ik zal weer meer gaan schrijven, maar ik wilde het hier een beetje positief houden. Ik was na al de berichten van het ziekenhuis een beetje down, maar het gaat weer beter.
Ik had inmiddels ook bedacht dat als ik zwanger zou zijn ik dat natuurlijk ook met een gewone test zou moeten kunnen testen. Tot nu was die negatief. Ik probeer het volgende week nog wel een keertje, maar ik verwacht het niet want ik ben nog steeds af en toe aan het vloeien. Verder ga ik donderdag nog gewoon laten prikken voor de gegevens van het ziekenhuis.
Ik blijf ook leuke dingen doen. Ben gisteren voor het laatst dit siezoen naar sprookjeswonderland geweest in enkhuizen. Dat is zo’n heerlijk park voor die kleintjes. Lotte ging alle kaboutertjes gedag zeggen omdat ze met ‘vakantie’ gingen.
@Debbert, gefeliciteerd!!! :mrgreen: Lekker snel
@Mamasuus: succes met het stoppen en ik hoop dat het allemaal goed gaat!
@Jans: ik hoop voor je dat het positief nieuws is eneen :hug:
Hier gaat verder alles zijn gangetje. De vakantie is weer voorbij dus ik ben weer druk! (Dat is ook de reden dat ik niet altijd tijd heb om te posten!)
Ik zou eigenlijk donderdag gaan bloedprikken, maar ik kreeg het op mijn heupen. Ben dus vandaag geweest. Wordt morgen gebeld met de uitslag. Ben benieuwd naar de uitslag…
@Debbert: GEFELICITEERD!!! Dat heb je snel voor elkaar, hihi!
@Jans: Wat spannend zeg… Ik ben erg benieuwd…
Ik ben helemaal gestopt met mijn medicijnen!!! En ook gelijk met roken… :dance: Was wel een erg heftige week, maar het gaat nu alweer een stuk beter! Gisteravond in de auto van Den Haag naar Groningen de hele tijd met manlief over babynamen gepraat, we zijn er klaar voor hoor!
dank jullie wel :oops:
Jans, ik hoop dat het een mooie en goede uitslag is
Goed gedaan mamasuus gestopt met je medicijnen en met roken!!
Dames ik wil deze week het lijstje weer aanpassen, als jullie nog dingen hebben die verandert moeten worden of er nog bij moeten, laat het me even weten
hoe is het verder met iedereen?
ik heb vandaag gebeld om een afspraak te maken bij de gyn. 1 december is de dag :lol: Voor mij mag het heeeeel snel die dag zijn, hopelijk is alles goed. Aan de ene kant heb ik er heel veel vertrouwen in maar aan de andere kant weet ik ook dat het anders kan zijn…
Heerlijk Debbert… Hou de moet er in. Ik weet dat het ook anders kan, maar je moet gewoon van het positieve uit blijven gaan.
Wanneer ben je uitgerekend?
Mamasuus super gedaan…
Wel vreemd dat ik 2x na elkaar post maar ik moet het toch echt even kwijt.
De uitslag van het Vu is binnen. Mijn hcg waarde is nog steeds in het grijze gebied maar is wel iets lager. Met andere woorden, ze worden er niets wijzer van :?
Een ding is wel duidelijk ik ben niet zwanger.
Dinsdag is dus het onderzoek naar mijn baarmoeder. De gyn hoopt dat dat duidelijkheid geeft wat de vervolg stappen zullen zijn.
Ik zit dus weer op het wacht bankje tot dinsdagmiddag…
Oja ik heb ook nog goed nieuws (ik zou het zo vergeten). Ik had vandaag mijn beoordelingsgesprek. Ik krijg een vast contract!!!
Een halfjaar geleden hadden ze mijn jaarcontract verlengd met een halfjaar. Nu wordt het toch omgezet in vast. :dance: Wat een rust geeft dat.
Jans :hug: hopelijk is er snel meer duidelijkheid!
Beetje dubbel maar ook gefeliciteerd met je aanstelling!
Ik ben rond 5 juli uitgerekend :inlove:
Jaaaa ik zie een zwangerschapsbanner bij debbert! :dance: Helemaal leuk!
Jans, wat een onzekerheid :hug:
Ik wil je wel feliciteren met de vaste contract!
Leuk sprookjesbos enkhuizen! Ben er ook al een paar keer geweest. Niet zo heel duur en verschrikkelijk leuk voor die kleintjes :thumbup:
Mamasuus, houd je het nog vol stoppen met roken? Knap hoor! Oooh en namen vind ik zo moeilijk…
Woeshi lekker druk? :-*
Hier toch besloten om even te wachten met nummer drie. Ik denk zelf aan mei, maar bekijk het gewoon per maand. Ben er toch nog niet helemaal klaar voor. Het is al best druk met twee.
Wil wel blijven schrijven en ik duim voor jullie allemaal!
Ach en misschien volgende maand :mrgreen:
@mamasuus: super van je !
@Jans, een hele grote knuffel :hug: en gefeliciteerd met je aanstelling!
@Miek, van mij mag je blijven meeschrijven en dan horen we wel of jullie er volgende maand voor gaan!
Ik zou zo ongeveer over 3 dagen mijn NOD hebben (beetje lastig in te schatten omdat ik net pas met de pil was gestopt).
Maar ik voel me echt… maf.
Ik heb buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, ben misselijk en moe… Zou dat komen omdat de ongesteldheid eraan komt, of … ???
Ojeeee Woeshi spannend!
Zou toch wat zijn… Dan zijn we een vruchtbaar clubje :inlove:
Ik hoop het voor je
Jans
Miek ik zou het wel erg leuk vinden als je mee blijft schrijven! En dan horen we wel wanneer jullie er voor willen gaan
Hoe is het met de rest??
Ohhhh woesi wat spannend
mamasuus lukt het om het niet roken vol te houden!!! Je kan het…
Miek tuurlijk kan je meeblijven schrijven. En misschien verander je nog van gedachten. Ik kan me voorstellen, dat als het met 2 kinderen een beetje druk wordt, dat je dan denkt ‘waar begin ik aan…’
Ik vroeg van de week aan hub of we in dec/jan nog een maand wilde overslaan, dat Lotte en de volgende niet zo snel bij elkaar jarig zijn. Zijn reactie: Lekker makkelijk juist vieren we het toch gewoon samen en als ze daar later een trauma van hebben slepen ze me maar voor het gerecht… :eh:
Hoe bedoel je nuchter. Wat nou moeilijk doen. Wat nou plannen. Het komt zo als het komt. Da’s echt mijn hub… :inlove:
Haha die hub van Jans :lol: Hier nog één hoor!
Net terug van ballorig! Altijd leuk voor de kindjes… Vooral met een dreumes waar je nonstop achteraan moet rennen :roll:
Ben geloopt! Gelukkig ligt hij nu heerlijk te slapen dus kan ik even bijkomen.
Leon is gisteren weer gekeurd bij het cb. Ik heb een grote stevige man! 82 cm en 13 kilo :mrgreen: Gelukkig loopt hij nu, lekker verbranden die vetjes 8)
Fijne dag! :-*
En woeshi???
Hoe is het met de rest?? Hier is het weer echt bagger… En hub is werken voor de rest voel ik me goed alleen wel wat moe maar ja dat hoort erbij. Voor mij mag t snel december zijn… Wil t weten.
Nog niks roods te bekennen hier…
En hier is het weer ook bagger!!!
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier en ik ben sinds eind oktober ook gestopt met de pil, vind het spannend!
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal toch wel een beetje eng, aangezien ik geen flauw idee heb van wat me allemaal te wachten staat. Hebben jullie dat ook? (voor mij wordt dit de eerste)
Groetjes
Welkom Belinnetje. De eerste is heel spannend. Als je vragen hebt stel ze gewoon wie weet heeft iemand er een antwoord op. Zwangerschap en een kind is geen exacte wetenschap. Wat voor iemand anders werkt hoeft voor jou niet te werken. Luister naar alle info en volg je gevoel… Heeft voor mij altijd goed gewerkt.
Woesi
debbert :hug: zorg nu maar eerst voor je kruimel, Geef het nu eerst maar tijd om rustig te groeien. Krijg je al kwaaltjes?
Miek 13 kg :shock: sorry :oops: Ik wist dat Lotte een spinnetje was, maar 13 kg red ze nog niet. En ze is zo wat een jaar ouder. Maar Loen is ook wel groot. Ach iedereen zijn bouw…
Heerlijk he die kleine mannetjes in ballorig.
Hier een redelijk rustig weekend gehad. Morgen weer te werk. Het onderzoek wat ik dinsdag heb krijg spook al aardig door mijn hoofd. Nog maar weer even sterk zijn…
Woeshi spannend wanneer ga je testen?
Bellinetje welkom, leuk dat je mee komt schrijven! Spannend voor jullie!
Jans ik weet dat mijn mannetje flink is :oops:
Milan is twee jaar ouder en weegt 15 kilo. Scheelt dus ook maar weinig…
Hij gaat nu steeds beter lopen, dus hoop dat het allemaal goed gaat komen…
Zal wel even een foto plaatsen van mijn binkies :mrgreen:
Spannend hoor Jans dinsdag… Is je week wel een beetje snel gegaan?
Heb je morgen wel een beetje afleiding?
Als ik je niet meer ‘spreek’ sterkte! Krijg je meteen de uitslag?