Woeshi ik het voor je!!
Miek, ik ben vanavond ook alleenā¦dus maar een beetje kokken
Leuk hĆĀØ van die verjaardigen aan de andere kant van het land. Wij hebben toevallig ook een verjaardag morgen.
Weet jij misschien hoe ik de titel kan veranderen? Ik kan het ook niet zo snel vinden.
Ik kan er wel inkomen dat je er zo over nadenkt, zou het ook geen fijne gedachte vinden, zeker als getuige zijnde. Als je het geen fijne gedachte vindt moet je het zeker niet doen!! Wij zijn ook nog niet echt gericht bezig, we kijken wel wanneer het zo mag zijn.
Sorry Jans had je nog helemaal niet gefeliciteerd met je dochter :oops: dus alsnog gefeliciteerd met je kleine meid!
Hopelijk is het weer snel wat beter, je kunt zo echt niks leuks gaan doen
Ik heb geen idee hoe je dat moet veranderen. Denk dat alleen jij dat kan omdat jij het hebt geopendā¦ Het zou wel moeten kunnen, maar hoeā¦ :think: Wacht ga het wel even vragen.
Dus jij ook alleen?
Lig lekker met mijn dekentje op de bank. :mrgreen:
Het komt hier buiten met bakken uit de hemel!
Kan je hier iets mee?
dat kan alleen de topicstarter, dan ga je naar het eerste bericht en druk je op wijzig (de topicstarter dan) en dan kun je het onderwerp aanpassen (dat is dus het topictitel).
je kunt uiteraard ook altijd nog een moderator vragen als de topicstarter dat zelf niet kan om welke reden dan ookā¦
hoi meiden.
Ik heb wel een drukke dag gehad. Eerst met mijn dochter naar ouwe opa en ouwe oma (ik heb zelf nog een opa en oma). En daarna nog naar het theater. Naar de sesamstraat show was erg leuk.
Morgen een heerlijk rustig dagje voor de boeg.
Miek bedankt, heb t aangepast
Jans wat leuk die show! En wat speciaal dat jij nog je opa en oma hebt.
Fijne dag morgen!
Jans, ik ben jou helemaal vergeten te felciteren met je dochtertje :oops: . Dus bij deze nog!
Op uitnodiging van debbert meld ik me hier ook!
Hieronder de post die ik eerder in een ander topic had geplaatst:
Dag allemaal,
Mijn man en ik willen vanaf 15 november voor het echie gaan. We zijn dan anderhalf jaar getrouwd en dat leek ons wel een leuke datum. Ik ben het afgelopen halfjaar bezig geweest met het afbouwen van mijn medicatie (Efexor) en wil volgende week gaan stoppen met roken.
Ik ben 24 en mijn man is 23 (allebei van december) en we hebben twee keer een kindje verloren door een miskraam. De eerste was bij 8w en de tweede bij 6w 2d. Nog geen kinderen op deze wereld dus, maar in ons hart zijn ze altijd!
Door de miskramen vind ik het wel spannend. Ik werd door de pil (1e keer) en de Nuva-ring (2e keer) heen zwanger, dus dat zwanger worden ging aardig gemakkelijk, het zwanger blijven alleen nietā¦
Toch wil ik er met een positieve insteek voor gaan en dit zou ik graag willen delen met andere hope-to-be mamaās!
Liefs Suus
Ik heb even bijgelezen hoor!
Welkom mamasuusā¦
Spannend hoor met zoān verleden. Ik ken het probleem van miskramen, maar toch blijven hopen op een goede afloop.
Waar is/was je medicatie voor als ik vragen mag.
Bedankt woeshi voor de felicitaties, maar daar hoef je niet voor te blozen hoor. Ik zie vast ook wel eens wat over het hoofd.
Debbert de show was echt wel leuk voor die kleintjes, maar voor het mooie was mijn dochter(2 jaar) toch nog net iets te jong. Ze kon haar aan dacht net niet lang genoeg vast houden. Haar nichtje (9maanden ouder) ging veel beter. Na de voorstelling kwamen bert, ernie, tommy en elmo nog even langs en mochten de kinderen nog even knuffelen en op de foto.
Mijn dochter stond elmo heel lief een handje te geven, want meer drufde ze nog nietā¦ Het was toch wel heel spannend.
Ja ik heb nog een opa en oma. Ik vind het ook heel bijzonder dat ik ze nog heb. En ook dat ze nog samen zijn. Ze hebben inmiddels 5 achterkleinkinderen. Ze weten niet meer wie wie is van de achterkleinkinderen maar ze genieten met volle teugen van ze.
Ik heb ook een foto met 4 generaties vrouwen. Die is genomen de dag na Lottes geboorte.
Miek er is altijd wel een reden om de zwangerschap uit te stellen. Ook als je een maand later begint en er komen complicaties kan het zijn dat je toch niet bij de bruiloft kan zijn. Afgelopen juli was mijn getuigen ook flink zwanger, 34 weken ofzo. Verder kan het heel goed zijn dat je niet gelijk zwanger wordt, dus dan ben je al gelijk een maand verder.
Vandaag hebben we een heerlijke luie zondag gehad. Lekker de hond uitgelaten. Dochtertje mee op haar loopmotor. Langs de speeltuin op de terug weg. Ze kan steeds meer in de speeltuinā¦
@Jans: Ik slikte al een paar jaar Efexor (venlafaxine), wat een antidepressivum is. Het gaat al zo lang erg goed met me dat ik het tijd vond ermee te stoppen. Dat is ook wel zo veilig voor een zwangerschap.
Sommige vrouwen durven niet te stoppen en slikken (vaak een lagere dosis) gewoon door. Ik ga echt geen risico nemen dat het hartje niet goed ontwikkelt omdat ik niet met mijn medicijnen durf te stoppen!
@Miek: ik zou als ik jou was niet je zwangerschap gaan proberen te plannen rondom de bruiloft. Je weet toch niet wanneer het raak is en het zou net zo goed, zoals Jans al zegt, anders kunnen lopen, waardoor je bijvoorbeeld op de helft van je zwangerschap al een halt toegeroepen wordtā¦
Sterkte met de beslissing!
Welkom mamasuus!
Even een knuffel :hug: Lijkt me heel moeilijk om een miskraam mee te maken, laat staan tweeā¦
Gelukkig ben je positief. Ik hoop dat jullie wens snel uit komt!
Jans, je hebt gelijk met wel/of niet beginnen. Er kan altijd iets gebeuren. Denk dat we het er maar op wagen :inlove:
Hier lekker vakantie! Ben de boel een beetje aan het opruimen en wegwassen. Leon ligt in bed en Milan is dora aan het kijken. Straks even een boodschapje doen en dan zitten mijn taken er weer op voor vandaag :mrgreen:
ā¦
Welkom mamavan1tje! Leuk dat je mee kont schrijven!
Ik heb een zoontje van 3, leuke leeftijd! :inlove:
En ach, met een huisje komt het vanzelf wel goed! Een baby kan ook nog een hele tijd bij jullie op de kamer!
Ik lig al heerlijk in bed tv te kijkenā¦
Fijne avond!
:-*
@ mamasuus, knap hoor dat je het aandurft zonder medicatie. Wel allert blijven dat als het niet gaat dat je dit aangeeft aan je hulpverleners. Je moet ook een goede moeder voor je kindje zijnā¦
sorry als ik erg bemoederend over kan komen, maar ik weet dat zulke situatie best heel lastig kunnen zijn.
@ Miek, Heel lijk een week je niets echt moetenā¦ En de boel weer eens even op oorde maken.
@mamavan1tje, Welkom en dat het maar snel mag lukkenā¦ En dat je maar snel een goed bod op je huis mag hebben.
Zo dit was het leuke en gezellig nieuws. Nu wat minder leuk.
Ik had jullie al verteld dat ik pas geleden een miskraam had gehad. Ik was 2 weken geleden in het ziekenhuis geweest voor de na controle, maar toen was mijn baarmoeder niet leeg. Omdat ik er geen last van had verwachte de Gyn dat het om wat bloedstolsel ging.
Gisteren was ik in het ziekenhuis om nogmaals te laten controleren of mijn baarmoeder nu wel leeg was. Dit was niet het geval.
De echoscopiste vond het weefsel nu meer lijken op een vleesboom dan op een rest van de zwangerschap. Na overleg met de Gyn is er nu besloten om nog verder onderzoek te doen wat het nu is.
Ik moest gisteren eerst bloedprikken. Aan de hand van de HCG-waarde zouden ze ook al kunnen bepalen of er eventueel nog resten aanwezig waren. De uitslag kreeg ik vandaag, maar die gaf geen duidelijk uitsluitsel. Nu moet ik volgende week nog een keer prikken, zodat ze de waarden kunnen volgen. Wordt de waarde lager dan is het geen rest, maar een vleesboom. Is de waarde hoger kan het zijn dat ik al prilzwanger ben .
Voor 9 nov is een Gis echo gepland. Dan gaan ze een contrast vloeistof in gelvorm in mijn baarmoeder inbrengen zodat ze mijn baarmoeder beter kunnen zien op de echo en kunnen vast stellen wat er nu in mijn baarmoeder zit. Voor dit onderzoek mag ik niet zwanger zijn dus het is even afwachten of het nu door gaat.
Als ik niet zwanger ben. Moet ik deze maand overslaan met proberen zwanger te worden ivm het onderzoek.
Jeetje wat spannend Jans!
Ik hoop natuurlijk op de best mogelijke uitslag.
Dus als ik het goed begrijp kan het ook een zwangerschap zijn wat ze hebben gezien? Dat zou nog eens een leuke uitslag zijn!
En anders moet er geopereerd worden? ALs het een vleesboom is?
Worden dus spannende dagen voor jullie! :hug:
Mamasuus en mamavan1tje welkom! Leuk dat jullie meekletsen.
Jans :hug: hopelijk is het een goede uitslag volgende week!
Ps heb gister getest en die wasā¦positief! Ik ben zwanger! :inlove:
En dat schrijf je in een ps??
Wat geweldig en wat snel!!!
wAUW GEFELICITEERD :inlove:
Hoe voel je je? Vermoedde je al iets, dat je ging testen? Was je overtijd?
Daarom had je ook een banner moeten maken, dan kon ik dat in de gaten houden! :naughty: :mrgreen:
Helemaal super! Geniet ervan :-*
Sorry meiden ik breek even in jullie topic :oops:
@debbert wrote:
Mamasuus en mamavan1tje welkom! Leuk dat jullie meekletsen.
Jans :hug: hopelijk is het een goede uitslag volgende week!
Ps heb gister getest en die wasā¦positief! Ik ben zwanger! :inlove:
Was stiekem aan het spieken bij mijn kokdinnetje Miek :oops: en dan zie ik dat jij zwanger bent :inlove: :dance: :inlove: meid gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :-*
sluipt weer zachtjes weg
Stiekemert Jane :mrgreen:
Wat is het hier rustig meiden!!! Jammer hoor
Dank voor jullie felicitaties!!! Ben ook wel heel erg blij maar aan de andere kant ook nog wel erg onzeker en het is ook nog zo onwerkelijk!
Maar het begint steeds meer echt te worden :
Sorry miek dat ik geen banner had :oops: maar ik wist zelf ook niet helemaal hoe mijn cyclus zou lopen en wij hadden het ook helemaal niet verwacht.
Ik voelde eigenlijk niks maar ik dacht ik probeer het gewoon, omdat het 30dagen was vond ik het eigenlijk wel tijd.
Op dit moment ben ik met vlagen soms misselijk en erg moe maar voor de rest nog nietsā¦
Zal zo een zwangerbanner proberen te maken.
Sorry dat ik er even niet was maar ben nogal druk met vanalles :?
Hoe is het verder met iedereen?? Gelukkig is het weekend :dance: