oktober & november 2010 stoppers

Ik wil de eerstecyclus even afwachten en daarna ga ik ook zeker een cyclus aanmaken :slight_smile:



Ik wil op zich wel kijken voor een lijstje, vind ik wel leuk. Hoop dat er snek meer meiden komen :smiley:



Hoe gaat t verder met jullie? Hier erg druk en blij als ik lekker op de bank zit. Gelukkig bijna weekend :dance:

Jammer dat het niet echt storm loopt hierā€¦



Debbert, fijn dat je voor een lijstje wilt kijken. Als je iets wilt weten moet je het maar even zeggen.



Morgen is de dagā€¦ Ben altijd goed op tijd dus we zullen het wel zien. Voel het nu al een beetje trekken, dus houd rekening met een ongi. kon ook bijna niet anders. En dan voor het echie :dance:



Vandaag de verjaardag van mijn moeder geviert en zondag is mijn oudste knul jarig. Morgen dus een drukke dag met boodschappen, huisje schoonmaken enz enz

Dan nog een weekje werken en daarna lekker een weekje herfstvakantie!



Hoe is het met jullie?

En Miek???



Veel plezier en succes met de verjaardag morgen!



Lekker dat je vakantie in het vooruitzicht hebt! Ik heb vorige week lekker vakantie gehad, maar een weekje is zo kortā€¦



Hier nog geen plannen voor t weekend, heerlijk! Man lief moet vandaag werken dus morgen lekker samen :smiley:

Hey meiden



Ik heb eind deze maand mijn laatste pil we gaan voor ons eerste kindje.

Zal me even voorstellen ben Angel 26 jaar kom uit Landgraaf ben getrouwd en werk fulltime in een speelgoed winkel.



Lijkt me leuk mee te kletsen en ervaringen uit te delen.



liefs Angel

Gezellig dat je met ons mee wil kletsen Angel!

Hey Meiden,



het weekend zit er weer bijna opā€¦ :frowning:



Heb een lijstje in elkaar proberen te zetten, hopelijk vinden jullie het wat.

Als er dingen aangepast moeten worden, laat maar weten. Mag evt ook via PB.



Geniet nog even van de laatste uurtjes!

Hoi meiden!



Even snel, ben gesloopt!



Angel, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven!

Debbert :thumbup: Prima lijstje! Leuk gedaan!



Hier gisteren ongi geworden, dus nu voor het echie. Zal morgen even mijn nieuwe NOD doorgeven.



Vandaag werd mijn oudste drie. Jeetje waar blijft de tijdā€¦

Leuke, maar drukke en vermoeiende dag gehad!

Lig dus nu lekker met mijn laptop in bed en ga zo lekker vroeg slapen. Moet morgen gewoon werken.



Hebben jullie nog wat leuks gedaan van het weekend?

Slaap lekker voor straks :-*

Jammer Miek!

Maar het was dus wel een leuke verjaardag :smiley:

Maar het lijkt mij inderdaad ook erg vermoeiend, ben benieuwd wij hebben binnenkort de eersteā€¦

Vind het wel heel erg dubbel hoor, ze is zo klein maar aan de andere kant ook zo klein :frowning:

Heb er wel veel zin in :slight_smile:



Het weekend niet zo heel veel gedaan, gisteren nog wel even met zijn 3-tjes van het mooie weer genoten.



Maar jammergenoeg is het weer een gewone werkweekā€¦

Een eerste verjaardag vind ik heel bijzonder :inlove: Je meisje is volgende maand jarig! Spannend hoor!



Lekker gewerkt vandaag? Wat doe je voor een werk of wil je dat nog niet kwijt?



Hoe is het met de andere meiden?

Vind het aan de ene kant ook erg spannend hoor Miek! Maar aan de andere kant heb ik er ook wel zin in.



Ik doe de salarisadministratie van verschillende bedrijven, ik vind het erg leuk maar ben ook altijd heel erg blij als ik weer thuis ben.

En wat doe jij? Je hebt in ieder geval bijna vakantie :dance:

Ik ben leerkracht in het basisonderwijs. Vandaar mijn vakantie volgende week :mrgreen:



Leuk werk, maar ook ik ben blij als ik thuis benā€¦ Als ik kon kiezen werkte ik liever niet. Even lekker een paar jaartjes thuis met de kinderen, maar helaas is er niet altijd een keuze!

Ik laat ook maar weer eens wat van mij horen :). Beetje drukke week achter de rug, maar wel leuk druk met een verjaardag enz!



Mijn NOD is waarschijnlijk rond 3 november maar ik weet het dus niet zeker.



Bij de eerste was het trouwens gelijk de eerste maand raak, dus ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat :).



Miek: lekker een weekje vakantie! Ik ben student dus heb nu ook lekker een weekje vrij!

Oja en voor op het lijstje: ik ben 25 :slight_smile:

Lekker woeshi een weekje vrij!

Knap hoor, kinderen en studeren! Wat studeer je als ik vragen mag?



Je zit nu dus een zoā€™n beetje rond je eisprong?

Succes met klussen :mrgreen:

Ik zou inderdaad ook veel liever bij de kleine blijven dan werken, wie niet :smiley:



Knap inderdaad studeren en kindjes! Hopelijk is het nu ook meteen raak, klus ze :mrgreen: en geniet nog even lekker van je weekje vrij!



Zal binnenkort het lijstje aanpassen. Nu helaas een beetje drukā€¦



Is het misschien idee om de novemberstoppers ook bij dit deel te doen, anders is het zo rustig. Of vinden jullie van niet?

Ben ik weer. Ook ik heb een druk weekje achter de rug.

Fijn dat jullie het geen probleem vinden dat ik met jullie mee schrijf.

Ik hoor een hoop verjaardagen. Allemaal gefeliciteerd. Mijn dochtertje is ook 2 geworden afgelopen vrijdag en zondag was het groot feest.



Ik zal me even voorstellen. Ik ben 33 jaar ga voor mijn 2e kindje.

Moest ook nog even mijn ongi afwachten na de miskraam. Die is nu geweest en kan ik mijn NOD tikker gaan maken. Mijn volgende NOD zal 16 november zijn. Ik heb een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Het wisseld nog wel eensā€¦



Ik werk bij het waterschap, zorg dat we droge voeten houden en de wc door kunnen trekken. Ben een technische vrouwā€¦ Al mijn projecten liepen op eens niet meer zo als gepland en mogt dus behoorlijk aan de bak. Vandaar de drukte. Maar alles is nu weer vlot getrokken en ik kan dus weer even rustig aan doen.

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik niet alleen thuis wil zijn met mijn dochter en ook graag aan het werk ben, maar dan wel in een goede combinatie (niet tƃĀ© veel werk :lol: ) Dat is ook de reden dat ik bij de overheid werk. Daar krijg ik de kans en ruimte om het goed te combineren.

Het is erg rustigā€¦ :slight_smile:

Hoe is het met iedereen?? Is het bij jullie ook zoā€™n slecht weer? BAH! :evil:



Gelukkig weer weekend, maar met dit weer is het ineens minder leukā€¦

Hier is het goed :). Alleen inderdaad ook erg slecht weer!!!



Ik heb waarschijnlijk ergens in de afgelopen twee dagen mijn eisprong gehad (buikpijn + draderig slijm) en we hebben twee keer geklust :wink: . Dus we zullen zien of het resultaat heeft :).

Hoi meiden!



Debbert, goed idee om samen met novemberstoppers te gaan! Moeten we dan de titel van ons topic wijzigen?

Hier ook prutweer! Bah niets aan zo!



Jans nog gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat jullie en leuke dag hebben gehad!



Woeshi, ik :pray: dat het gelukt is!!! En dan nu afwachtenā€¦



Hier gaat alles goed! Niet zo veel meegemaakt eigenlijkā€¦

Gisteren naar Ballorig geweest. De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen en ik stiekum ook :mrgreen:

Morgen hebben we een verjaardag in de familie dus gaan we daarheen. Is aan de andere kant van het land dus moeten een behoorlijk stukje rijden.



fijne avond :-* (ik ben alleen vanavond saaaiiiii :doh: )

Zit trouwens nog steeds een beetje te twijfelen of het deze maand gaat worden dat we gaan beginnen.

Mijn vriendin gaat trouwen van de zomer en als het meteen raak is ben ik op dat moment 38 weken zwangerā€¦

Ik ben getuige dus zou het wel heel naar vinden als ik er dan niet bij zou zijnā€¦

hmmmmm, weet het echt nog niet.

Er is bij ons ook nog niet echt veel haast, heb het druk zat met twee drukte makers :mrgreen:

Dus misschien wordt het wel volgende maand! Doe ik deze maand voor spek en bonen mee :mrgreen: