oktober & november 2010 stoppers

Ooh jans… die misselijkheid als je honger hebt: heeeeel herkenbaar! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

jans :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ik hoop het zoooooooooo!!! :pray:

Ohhh ik loop zo te stuiteren… Ik trek het bijna niet meer…

Hoe kan ik nu al zo vroeg (3 en een halve week) kotsmisselijk worden. Inmiddels zijn mijn borsten ook geexplodeerd, mijn bh knelt… Ik snap het gewoon niet meer.

Dacht gisteren stel nu dat het nog van de vorige ronde is. Was veel minder ongi dan anders (door de cyclokapron). Ik toch maar een test gedaan want die had dan wel moeten reageren. Hij was negatief. Dus het is in elk geval niet van de vorige ronde.

Nu afwachten tot zaterdag… (NOD…)

@jans, nou je maakt het wel steeds spannender zeg!!! ik ben zo keihard aan het duimen, het wordt wel weer eens tijd voor een zwangere, want we gaan niet erg hard hier!!!

:pray:

Ow Jans wat maak je het spannend zo! Ga je zaterdag weer testen? Dan ga ik de hele dag achter mn pc zitten duimen… oeeeeh…ii

Ja ik ga zaterdag weer testen. Ik hoop dat ik bereik heb met mijn telefoon. We zijn een weekendje weg, maar ik neem de testen mee.

Ik baal er van dat ik volgende week pas een afspraak heb bij de psycholoog i.p.v. deze week. Ik heb wel eens verteld dat zij kan zien dat je zwanger bent. Ik kan dat nu wel gebruiken… :mrgreen:

Karel hoe gaat het bij jou ben je al een mooi buikje aan het creëren?

TMV2 :dance: :dance: :dance: even wat aanmoediging voor de klusdagen…

@ Jans, hoe gaat het nu?? Nog steeds last van kwaaltjes?? (ik hoop zooooo dat je zwanger bent)

@ tMv2, lekker aan de klus? :wink: (ik hoop zooooo dat jullie raak klussen)

Ik heb een rotweek achter de rug maar nu gaat het weer beter. Voelde onze meid al een tijdje niet meer bewegen en dat in combinatie met slecht nieuws wat ik las bij de oktobermama’s heeft me letterlijk nachtmerries bezorgd. Dacht echt dat het mis zou zijn, terwijl daar eigenlijk niet echt een gegronde reden voor was. Voordat we de pretecho kregen, had ik ook al een paar dagen niets gevoeld, zelfs tijdens de echo voelde ik niets maar zagen we haar wel gezellig trappelen. (placenta ligt voor dus ze lag daar tegen aan te trappen).

Maar ja mijn gevoel en verstand staan soms wat ver van elkaar af :?

Hub heeft van de week heel lief de gynacoloog gebeld want die wist ook niet meer wat hij met mijn onzekerheid en huilbuien aan moest. :oops:

Hij had gehoopt dat we even langs mochten komen, maar gyn vond dit niet nodig en zei dat ik me geen zorgen moest maken (ja duh).

Gelukkig waren daar gisteren weer de bekende plopjes en zelfs iets wat op een trap(je) leek… pfff. :inlove: Vannacht voor het eerst weer goed geslapen! :oops:

Wat betreft mijn buik; die groeit wel hard vind ik zelf! Zal ns kijken of ik zo even een fotootje kan plaatsen. Gisteren heeft voor het eerst iemand iets over mn zwangerschap gezegd zonder dat ik verteld heb dat ik zwanger ben. Het lijkt nu dus blijkbaar niet meer als of ik teveel gegeten heb maar toch echt op een zwangere buik! :inlove:

Beetje lang verhaal geworden, maar nu de stress weg is, is het zo lekker om het even van me af te schrijven :oops:

Buikfoto staat in het showforum van de septembermama’s!

Ach karel wat een stress. :hug:

Doe je een beetje voorzichtig met je zelf. Het is echt niet leuk als je slecht nieuws krijgt, maar het is wel ‘part of the deal’. Het kan iedereen overkomen en je doet er niets aan.

Concentreert je op de leuk, positieve dingen. Dan ziet het leven er een stuk zonnige uit.

Ik heb ffies naar je buik gespiekt, maar je hebt ook een heel bescheiden blikje. Dan zie je als buitenstaander echt niet of je zwanger bent. :mrgreen: Straks gok je verkeerd dat is nog veel erger…

Haha, bescheiden??? Ben vandaag wezen shoppen en er hebben twee verkoopsters tegen me gezegd ’ het duurt zeker niet zo lang meer ’ whaha.

Heerlijk geshopt met mijn moeder. En wat was het lekker weer! Zo slecht als ik me afgelopen week voelde, zo goed voel ik me nu… wellicht spelen de hormonen toch ook een rol?!

Hoi Allemaal!

Sorry een tijdje niet geweest. Had het super druk en was ook een beetje zat van het zwanger worden gedoe… haha dat klinkt onaardig, maar ik wilde er even niet mee bezig zijn.

en dat hielp blijkbaar, want vanmorgen heb ik getest en ik ben ZWANGER!!!

Kom later even weer om te reageren op de anderen… Heb wel af en toe met jullie meegelezen hoor!

@LIITA, gefeliciteerd…

Ik doe met je mee :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:

wauw! Gefeliciteerd!

Wauw dames!!! Ik zit te wachten tot de film begint dus dacht ga is effe kijken en gewoon 2 positieve testen!!!

Wat gaaf. Liita gefeliciteerd!!! Super! Hoe voel je jezelf!!

Jans’ super!!! Het wachten is beloond!! Jij hebt een knaller van een jaarafsluiter!!! Wauw Jans’! Ben zo blij voor je!

En ik ben zo jaloers haha!! Ik moest wel ff slikken hoor dames! Ik ben nu de enige volgens mij die nog niet zwanger is van de iets actievere mensen!!! En ik wil ook!!!hier zitten we weer op het Ellelange wachtbankje!!!

@tmv2, :hug: ik snap precies wat je bedoelt. Ik blijf je gewoon suporten hoor…

Ooooooooh yes yes yes! Meiden wat ben ik blij voor jullie!

Loveisintheair super gefeliciteerd!

Jans, ik heb de tranen in mijn ogen staan! Wat heerlijk!

Krijgen we ook jullie testverhaal te lezen? Wanneer? Wie was erbij? Hoe voelde je je? Wat deed je na de uitslag?

Wanneer zijn jullie uitgerekend denk je? Waar blijven de tickers?

@tmv2… ik kan me je gevoel goed voorstellen, maar dit móet toch haast een teken zijn? Wie weet… als je bsn het wachtbankje af komt… ik duim duim duim

En nu ga ik snel opstaan en douchen… lig met mijn foon in bed haha

Ow jans… moooooie ticker!

Zeg Jans, ik zat nog eens te denken… jij zei toch dat je altijd heel laat positief test?? Zou het dan niet toch van de vorige ronde kunnen zijn???

@karel, omdat ik nu al een week zo misselijk was had ik woensdag al getest. Maar die was negatief. Wel gelijk de clearblue digitaal genomen.

Donderdag middag met de kruitvat test was positief. Bij de vorige zs testen ik altijd met predictor. Die zijn dus gewoon niet erg gevoelig. Die komen dus niet meer in huis :mrgreen:

Ik kon het donderdag niet laten om toch maar ffies te testen. Was vroeg uit mijn werk, moest plassen. En met de goedkope kruitvat testen ach waarom niet. En toen kwam er een heel licht 2e streepje. Mannetje gesmst… :inlove:

Buuf en goede vriendin liep toen net langs. Op het raam getikt, naar de deur gerend, en de test geshowd… ffies staan dansen met z’n 2 :inlove:. Buufje heeft na een jaar proberen pas geleden een miskraam gehad. We leven dus erg met elkaar mee…

Ik ga inpakken want we gaan een weekendje weg…

Ben pas maandag weer terug…