@ Roos; welkom!
@ Jans, leuk dat je schoonzus weer zwanger is! Die hebben ook een pittige tijd achter de rug als ik dat zo lees! Vind je het zelf niet lastig / confronterend dat ze zwanger is?
@ tMv2: Voor jou is het deze dagen weer spannend! :thumbup: :thumbdown:
Je slaapkamerplannen klinken leuk zeg!
Wat betreft uitrijkje; ik word in mei 30 maar heb nog niets gehoord. Jij dus wel?!?
Wat betreft de beeb; Ja ik voel me over het algemeen genomen goed (af en toe een dipje met erge hoofdpijn). Heb gelukkig mijn energie weer terug gevonden, die was ik echt een tijdje kwijt :lol:
Soms voel ik wat plopjes onder in mijn buik. Durf niet met zekerheid te zeggen dat het de beeb is, maar het voelt ook niet als mijn darmen… :think: Ik begin overigens wel echt een ‘zwanger’ buikje te krijgen nu. Eerst leek het meer alsof ik gewoon wat te veel gegeten had, maar nu begint het er toch anders uit te zien!
Morgen ga ik voor het eerst naar de gynacoloog. Ben benieuwd wat hij over mijn bloeddruk zegt en hoe het nu verder gaat!
Ff snel vanaf mijn werk… :oops:
Karel heerlijk om je verhaal te lezen over je beebje. Moet je echt vaker doen. :inlove:
De plopje in je buik zijn van je beebje hoor. Ik weet nog bij Lotte dat ik een soort vlinders in mijn buik voelde, heerlijk…
De medicatie voor de menstruatie werkt super. Ik merk nu nog beter hoe vervelend het was. NIet alleen het vloeien was vervelend, maar ik voelde me eigenlijk ook heel erg slap door al het bloedverlies.
Ik was een beetje sceptisch, omdat het eigenlijk symptoom bestrijding is, maar ben nu toch wel een stuk positiever.
Ik heb uitgerekend dat ik nog 1 kans heb voor een 2011 beebje. :inlove: Ik ben dan precies uitgerekend op 31-12-2011. En mijn eisprong is op 9 april, mijn verjaardag. Als dit geen voor tekenen zijn… :lol:
Jans, dat MOET wel een teken zijn! :inlove: :inlove: Als de beeb dan ook geboren wordt op 31-12, dan weet hij / zij tenminste zeker dat zijn verjaardag altijd goed gevierd wordt! Fijn ook om te horen dat je je een stuk beter voelt
Vind het soms een beetje lastig om te bepalen wat ik wel / niet moet schrijven over mn zwangerschap. Ik kan me namelijk best voorstellen dat het niet altijd leuk is om er over te lezen als je het zelf ook zo graag wil! Maar ik :thumbup: :thumbdown: als een gek voor jullie hoor!
Werk ze vandaag!
trouwens… ik hoop echt dat je gelijk hebt Jans, en dat de plopjes de beeb zijn!! :inlove: Van mij mag ie wel wat harder schoppen zodat ik het zeker weet
Meiden, ik zie net dat er sinds vandaag een december-mama’s topic is! Laten we duimen dat jullie je daar bij aan kunnen sluiten!
Zo, en nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont om weer aan het werk te gaan… :oops:
hey dames,
ben weer uit de nachtdienst, verder hier nog geen klachten die op zwangerschap lijken. heb soms wat krampen onderin mijn buik, maar die wijzen voor mij meer op een ongi die eraan komt. mijn gevoel zegt, op naar de volgende ronde. heb ff een dipdagje…
maar desondanks wel een leuk berichtje vandaag, mijn lieve dinnetje belde om te vertellen dat ze zwanger is… ze is echt al jaren bezig en al 3 miskramen achter de rug, dus ik hoop dat deze blijft plakken… haar oudste is net zo oud als mijn oudste, dus het zou leuk zijn als ik over een week ook een positieve test in handen heb.
@karel, ik denk dat het de beeb is, ik voelde de eerste schopjes als een luchtbel (van de belleblaas) die kapot klapt.
fijn dat je je energie weer een beetje terug krijgt. en lekker blijven vertellen over jullie wondertje. leuk dat je buikje ook begint te groeien.
in ieder geval veel succes morgen bij de gyn, laat je even weten hoe het was.
ik heb nog geen officiele oproep gehad, enkel het boekje van angela schijf en dat ik zeer binnenkort de oproep voor het uitstrijkje kan verwachten, ik word eind juli 30.
@ jans, wat leuk dat je schoonzus zwanger is, hopelijk mogen jullie samen zwanger zijn. kan me voorstellen dat je wel even moest slikken of had je dat niet??
hopelijk op je verjaardag een mooi schot en een super afsluiting van het jaar!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
fijn dat deze medicijnen helpen, moet je ze nu eenmalig gebruiken of elke menstruatie of moet je daarvoor eerst weer op controle.
ik ga nu ff verder met greys kijken,
tot horens weer!!
hoe is het met de andere meiden.
Hoi Ladies,
heb de hele middag in het ziekenhuis gezeten… ppff; eerst naar de verpleegkundige, toen naar de gynacoloog, toen weer naar de verpleegkundige, toen bloedprikken, toen een nieuwe afspraak maken…
Anyway; heb medicijnen gekregen voor mijn hoge bloeddruk. Moet volgende week terugkomen om te zien of ze voldoende werken of dat de dosis verhoogd moet worden. Verder heb ik ook weer een echo gehad :inlove: Beeb was flink gegroeid en in tegenstelling tot de vorige echo’s erg aan het bewegen. Echt heel leuk om te zien! Ik blijf maar weer naar mijn echofotootjes staren… De kwaliteit is erg slecht vergeleken met de foto’s die ik van de vlos kreeg, maar ik ben weer helemaal verliefd op het beebje wat er op staat! Manlief dacht overigens tijdens de echo te zien dat het een jochie is, maar gyn wil nog geen uitspraken doen!
tMv2: nog niet ongesteld hoop ik?!?!?!
hey Karel,
dus niet kunnen genieten van de zon vandaag!! jeetje, was dat intake dan ofzo, of duurt dat altijd zo lang. wanneer moet je nu weet terug.hopelijk gaat je bloeddruk naar beneden met de medicijnen…
en wat leuk weer een echo!!! ja dan zie je goed dat het hard gaat in je buik! fijn dat jullie kleine het goed maakt daar!! en manlief dacht een jochie te hebben gezien :inlove: of was het navelstreng??? :mrgreen: ben benieuwd!! zag de gyn het nog niet goed dan?? meestal zien ze het toch wel rond de 16 weken.
hier nog geen ongi, maar ik kan nou ook niet zeggen dat ik er een heel goed gevoel over heb… maar ja… geen bloed geeft moed!! ik hoop het zo!!! maar ja dat hoopt iedereen die graag een beeb wil.
fijne avond nog en geniet van je prachtige beeb op de foto…
@tmv2 :hug: Ook voor een dipje kun je hier trecht.
Ik moest idd wel een traantje weg pinken, maar dat kwam meer omdat ik net van de wc kwam en ontdekt had dat ik ongi geworden was. Ik ben echt super blij voor hun.
Mijn medicatie lijkt het echt goed op te pakken. Ik moet iedere ongi een korte stevig kuur en dan na 4 dagen gelijk weer afbouwen. Ik ben wel ongi maar niet meer zo zwaar als ik was. Heerlijk.
@Karel, tja de Gyn kan idd best wel eens wat tijd in beslag nemen. Altijd ruim de tijd nemen :lol:
Roos en Liita, hebben jullie nog nieuws te melden?
@jans, super dat de medicatie zo goed werkt en wanneer moet je op controle.
zal wel een verademing zijn na zo´n lange tijd eindelijk minder heftig ongi te zijn…
hier nog geen bloed en geen pos. test… ben wel al 2 dagen misselijk, maar ik had van maandag op dinsdag ook buikkrampen en diarree, dus ik wijt het daaraan. wat kan je jezelf toch gek maken, want mjin gevoel zegt nee en mijn hoofd heeft zoveel hoop dat ik er gek van wordt.
maar ja, zeker als je thuis bent ga je eraan denken, gelukkig verder van de week veel afleiding, beetje socializen met vriendinnen, heb zoveel gewerkt de laatste tijd dat het er nier van kwam.
hoe is het met de andere meiden!!
@tMv2; je maakt het wel spannend zo… zolang er geen bloed te zien is blijven we we hard :thumbup: :thumbdown:
Voor de liefhebbers; nieuwe foto’s van onze beeb staan in het showforum van de septembermama’s. Gynacoloog zei dat het apparaat waarmee ze gisteren de echo maakte niet nauwkeurig genoeg was om te bepalen wat het geslacht is. Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ze gewoon bang is om in dit stadium een verkeerde uitspraak te doen?!?! We moeten dus nog even geduld hebben tot 27 april als ik mn 20weken echo krijg!
ik ga gelijk kijken…
haha wat een enthousiasme
wauw!!! :inlove:
echt al helemaal af!!!
doe maar lekker groeien bij mama kleine!!! en karel geniet ervan!! ben erg benieuwd of het een stoere vent of een prinsesje gaat worden!!
@karel, ik heb ook ffies gespiekt bij de september mama’s . Echt al helemaal een beebje :inlove:
@tmv2, na 3 maanden moest ik terug komen, das 1juni, mijn 1e verlofdag, maak ik er gelijk een dagje A’dam van… :mrgreen:
De duimen draaien hier over uren… Ik hoop zo dat je mazzel hebt.
@jans, wat lief dat je met me meeduimt… hier nog steeds geen bloed, wel het idee dat het elk moment kan doorzetten. op een of andere duistere reden word ik altijd ongi of smorgens bij opstaan of na de grote boodschap :oops: dus ik denk dat de duvels daar op wachten.
ik heb ook een beetje mijn temp in de gaten gehouden deze ronde en hij bleef heel de week hoog, meet ik hem vanmorgen nog steeds hoog, zit normaal rond 37.3/37.5 na eisprong, zat ik op 38.1 haha, dus dat is geen reele meting meer, zit duidelijk iets te wringen, dus kan nu niet zeggen of temp daalt of niet…
dat is wel lekker gelijk een dagje amsterdam! dat is een goed begin van je verlof! ben benieuw wat ze verder dan gaan doen aan je menstratie, of verwachten ze dat het na die drie maanden niet meer zo heftig zal zijn??
ik houd jullie in ieder geval op de hoogte, ga nu ff van boven tot onder alles stofzuigen en dweilen…
wat een vies weer trouwens!! (wilde ik ff kwijt)
hoe is het met de andere dames.
@tmv2, ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap continue het gevoel gehad alsof mijn menstruatie elk moment kon doorkomen dusse… ik blijf gewoon nog even voor je :thumbup: :thumbdown:
Het is inderdaad kl*te weer, maar voor zaterdag voorspellen ze temperaturen tussen de 20 en 23 graden!!!
hier nog steeds niks, heb niet meer getest.bang voor de teleurstelling. bij mijn tweede voelde ik me ook echt zwanger en nu niet. heb vandaag ook echt weer van die krampen die ik altijd heb vlak voor ik ongi word.
(maar stiekem duim ik nog eventjes door)
Ook hier wordt er nog ffies door geduimt. Altijd positief blijven denken…
hey meiden,
tnx voor het duimen, maar helaas vanmorgen ongi geworden… ben zo !! kreeg stiekem hoop. maar ja op naar de volgende ronde, zal rond 2 mei zijn…dus voor mij in ieder geval geen 2011 baby meer (of ik moet te vroeg bevallen als het de volgende ronde raak is.)
gaan zo denk ik naar de camping, ff onze stacaravan poetsen en dan morgen naar toverland met de kids. ik moet namelijk de komende 4 weekenden werken en als het dan lekker weer is kan manlief met de kids in ieder geval wel naar de caravan.
fijn weekend iedereen!!
(en hopelijk snel weer een zwangere)