oktober & november 2010 stoppers

Hoi hoi,

Hoe is het hier? Hebben jullie hard aan valentijnsbeebjes gewerkt?

Hier in frankrijk is alles goed. Merk wel dat een hele dag skieen wat veel van het goede is; dan word ik moe en dan ben ik bang dat ik val en dan val ik haha. Ik hou het dus maar bij halve dagen op de piste!

Verder geen spannend nieuws. Ik kijk al weer uit naar mijn echo van aanstaande maandag! Als je zo helemaal geen kwaaltjes hebt dan is het helemaal onwerkelijk om zwanger te zijn!

Nou ik hoop dat jullie snel met positieve berichten komen!!!

groetjes vanuit de sneeuw!

@Miek, :hug: :hug: Ik las bij de 9maanden mama’s dat het niet goed gegaan was. Heel veel sterkte met de verwerking.

@Karel, fijn dat je echo zo goed was. Heerlijk hè skivakantie. Gewoon goed naar je lijf luisteren. Als het niet goed voelt niet doen. Neem je tijd/rust, het is vakantie.

@TMV2 Zet 'm op…

@Liita, wat ben je lekker jong mama… :smiley:

Hier is niet zo veel bijzonders te melden. Hubbie vind het niet erg om er deze maand weer tegen aan te gaan :lol: Hij vind het wel leuk. Hij weet ook dat als het raak is, ik de eerst maanden zo misselijk ben dan ik echt geen zin heb om voor de fun te klussen… :oops:

hey dames,

iedereen een beetje kunnen genieten van het mooie lenteweer!! ik heb gewerkt, maar ga zo nog snel ff een zonnestraaltje meepikken…heerlijk!!

hoe is het met iedereen.

@liita… spannend voor het echie, gezellig dat we je hier vaker gaan zien. en al ongi?? of al raak??

@Karel, lekker aan het genieten van je vakantie lees ik… skieen is sowieso wel een vermoeiend iets en je lichaam is nu zo hard aan het werk, kan me voorstellen dat de hele dag teveel is… maar lekker bijkomen is ook lekker…nog een paar daagjes en dan weer echo!!

hier nog 2 weken en dan hopelijk een positieve test…haha

@jans, en wordt het een valentijnsbaby???

Hier wel geklust, had ovutesten gebruikt en dinsdag was hij positief, dan zou ik binnen 24 tot 48 uur mijn ei hebben, dus weer 30 dagen cyclus… nu is alleen manlief ziek, hoge koorts… ik baal als een stekker, want dat ik lees overal dat koorts je zaadcellen tijdelijk aantast… dus ws weer een verloren ronde… maar ja! we hebben het niet voor het zeggen.

mijn gevoel zegt van het begin af aan dat het een december baby gaat worden, dus dat is nog een maandje wachten.

@miek :hug: :hug:

nou meiden, tot snel weer

liefs

Een valentijnsbaby het zou kunnen. Er is genoeg geklust… :mrgreen:

Hier gaat alles verder zijn gangetje… weinig te beleven op het moment… Wat duren die weken op het wacht bankje toch altijd lang… Ik zie er nu al weer tegen op…

Heey allemaal :smiley:

Sorry dat ik even niks van me heb laten horen, ik wilde er even niet meer te veel mee bezig zijn, en als ik hier steeds kom dan ben ik er onbewust toch mee bezig, vandaar. :oops:

Eigenlijk is er niks veranderd, mijn cyclus duurt nu alweer 40 dagen en word maar niet ongi… Zwangerschapstest heb ik iets langer dan een week geleden gedaan maar die was negatief.

Al met al is er dus niks veranderd, waarschijnlijk ga ik weer zo een mega lange cyclus tegemoet. :roll:

Hoe gaat het met jullie allemaal? (Heb niet alles terug gelezen want dat is best veel volgens mij) :oops: Zijn er nog zwangeren bij gekomen? Hoe gaat het met de zwangeren en met de mensen die nog niet zwanger zijn?

hey meiden,

het weekend weer voorbij, ik vind de weken zo snel gaan op dat gebied, maar als het aankomt op de cyclusdagen …pfff maar ja hier dus op het wachtbanktje, maar gezien de toestand van manlief heb ik echt geen verwachtingen… mocht het wel zo zijn, dan is het zeker een valentijnsbaby…haha. ik heb alleen 4 dagen later pas mijn ei gehad, dus best lange tijd ertussen.

@bellinetje, balen joh dat je cyclus weer zo lang is… zouden van die etos zwanger worden pillen niet helpen om deze wat korter te maken, heb er wel eens van gelezen dat ze je cyclus verkorten bij een lange cyclus… maar ik weet het verder ook niet.

@ jans , hopen op een valentijdsbaby… zou zo geweldig zijn!!! jouw NOD is als eerste… dus ga hard voor je duimen.

hoe is het verder met alle andere meiden. en hoe gaat het met de zwangere, voelt iedereen zich goed, hopelijk niet teveel last en lekker kunnen genieten…

liefs

@ belinnetje, ik snap heel goed dat je er wat minder bent als je er wat minder mee bezig wilt zijn, maar als je goed nieuws hebt moet je ons wel op de hoogte brengen hoor. En bij slecht nieuws kan je hier altijd ff komen kletsen voor steun.

@tmv2, wat vervelend dat hubbie niet lekker was. Ik heb ook wel eens gelezen dat dat slecht is voor het zaad.

Normaal vind ik het wachtbankje ook verschrikkelijk,maar deze keer heb ik jammer genoeg wat afleiding.

Mijn opa is gisterenavond overleden. Bij een respectabele leeftijd van 92 jaar. Ik heb er dus wel vrede mee, maar ik vind het zo sneu voor mijn oma. Ze waren vorige week 68 jaar getrouwd… Ongelooflijk hè, dat gaan wij gewoon niet eens meer halen. Ik ben nu pas een halfjaar getrouwd.

Ach ja ik heb dus wel wat andere dingen om aan te denken deze keer.

Oh Karel ik vergeet jou helemaal…

Ben je al terug uit de sneeuw?

Hoe was de vakantie verder? Lekker uitgerust…

@jans :hug: :hug: een verlies van een dierbare is altijd verschrikkelijk, of het nu onverwachts of verwachts is, of iemand nu oud is of niet oud. het enige verschil is dat je bij het ene meer vrede hebt dan met het andere. heel veel sterkte!!!

hopelijk komt het verlies van je opa, samen met de komst van nieuw leven! :pray:

Hoi allemaal!

@tmv2… Dus een beetje bang dat je ‘voor niks’ geklust hebt. Of in ieder geval niet succesvol? :slight_smile: Ik denk dat het met koorts ook best goed kan komen hoor! Even afwachten nog! Spannend. Heb je zo’n onr cyclus dat je testen moet gebruiken?

@Jans… Ja erg hé dat wachten… dan duurt zo’n cuclus toch best lang :smiley:

Gecondoleert met je opa… Vooral erg voor je oma. Na 68 jaar zonder elkaar, dat moet heel erg zijn!

@belinnetje. Wat vervelend zo’n lange cyclus! Nog steeds niks. Mijn collega is gestopt met de pil, maandenlang niet ongesteld geweest, maar nu toch zwanger… Dus tja… Ik zou in ieder geval blijven klussen :wink:

Hier gewoon ongesteld geworden op dag 27. Tot nu toe ook nog helemaal niet serieus geklust :smiley: vanaf deze maand wel weer… volgend weekend is klusweekend.

Nu eerst even bij mn zoontje kijken… Die heeft sinds het weekend geen laken en deken meer op zijn bedje (omdat hij die steeds afschopt) Hij heeft nu wel een dikkere slaapzak, maar doordat hij wat minder ‘vast’ ligt, gaat hij liggen spelen en duurt het uren voordat hij slaap. Terwijl hij anders altijd direct in slaap viel.

Wel een beetje lastig want ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.

We hebben ook al het laken overdwars gelegd zodat de hele lengte onder het matras doorkan, maar meneer schopt net zo lang tot het los is.

Hij ligt nu al een uur in bed… druk te kletsen, en tegen de tijd dat hij warm moet eten valt hij in slaap… Lastig.

Nou tot snel, en voor de mensen op het wachtbankje… succes ik zal :thumbup:

@ Miek, wat naar! :hug:

@ Jans, jeetje, gecondoleerd! Hoe gaat het met je oma nu?

@tMv2; je weet nooit wat de natuur doet, ondanks dat je man niet zo fit was… gewoon doorduimen! :wink:

@ Belinnetje, wat balen dat je cyclus weer zo lang was zeg!

Ik ben vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Echo was leuk! Beeb was meer dan een cm gegroeid (wat een super kind he :wink: :lol: ) en lijkt nu al wat meer op een mensje ipv op een boon. Voor de liefhebbers, in het showforum van de septembermama’s staan beide echo’s; die van vorige week en die van vandaag.

Super leuk ook dat de beeb even bewoog! Hij zwaaide zelfs (nou ja…).

De intake ging verder ook prima. Bloeddruk was wel weer wat aan de hoge kant (maar ik was ook stik zenuwachtig, dus dat zal ook niet echt geholpen hebben). Ik moet over 2,5 week nog een keer mijn bloeddruk laten controleren en als hij dan weer hoog is word ik doorverwezen naar de gynacoloog. Ik stel me daar maar op in, gezien het feit dat hij vaker hoog is en ik ook nog eens zo’n stresskip ben die iedere keer in de zenuwen schiet als mijn bloeddruk gemeten wordt!

Zo, nu ga ik maar weer eens een was aanzetten. Wat een troep verzamel je toch in zo’n week! :think: Morgen moet ik weer aan het werk… pff… Nog een extra weekje vakantie had ik ook niet erg gevonden :mrgreen:

Allemaal bedankt voor het medeleven.

@Karel, heerlijk om weer ffies naar je kindje te kunnen kijken. Zo te horen slaat de zwangerschapsmoeheid een beetje toe. DAt gaat na een maand of 3 (bij sommige pas met 4 :roll: ) over. Sterkte… 's avonds echt op tijd naar bed helpt wel wat, maar niet veel.

@Liita, Tja op naar de volgende ronde, een december kindje wordt het dan. Je sinterklaas kadootje :lol:

@tmv2 :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown :thumbup: :thumbdown:

Ohhh meiden nog 5 dagen…

Ik wil zo graag… :pray: :pray: :pray:

Ik denk weer in van alles te zien dat het zou kunnen, maar probeer met 2 benen op de grond te blijven staan. Maar toch gieren de zenuwen door mijn keel…

Heey Allemaal

Jans, spannend hoor!!! Zou natuurlijk helemaal super zijn… Nog een paar dagen wachten voor jou…

En ik zou best voor sinterklaar een baby’tje willen :smiley:

@ Jans :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!

@ tMv2 het wordt voor jou nu ook spannend; :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!

hoi allemaal,

zijn hier nog nieuwtjes??

jans hoe is het met jouw al klachten.

ik heb veel last van mijn borsten, maar ja dat heb ik normaal ook voor mijn menstruatie, nu alleen toch een gevoel? mijn vriend heeft dat helemaal niet, en die heeft de andere twee keer ook gelijk gehad. hmm.

dus wat doet deze doos, die doet een test, natuurlijk veel te vroeg en ook nog niet eens met ochtendurine.

zie ik na 10 minuten niks, maar een half uur later lijkt er een toch wat door te schemeren. en een heel dun pennestreepje, nu lees ik overal dat dat niks is. en het kan ook haast niet. nu dus spijt dat ik zo’n test heb gedaan. stuk ongeduld ook dat ik ben. pfff

hopelijk snel mensen met een hele duidelijke test.

@ tmv2, lastig he als je te vroeg een test doet… En mannen arg…

Ik weet inmiddels dat ik pas echt een halve week na mijn NOD kan testen (was al 3 keer zo). Dus ik wacht tegenwoordig altijd op mijn ongi, en dan pas kan ik niet wachten om te testen. Ik teste altijd met predictor, maar ik heb op het forum begrepen dat die juist niet zo gevoelig is. Ik heb inmiddels de kruitvat testen gekocht (2 voor 5 euro) die schijnen veel gevoeliger te zijn. Ik ben nu dus ook aan het uittesten of ze gevoeliger zijn en hoeveel gevoeliger ze zijn.

Ik ben dus aan het experimenteren geslagen. Krijg je als exacte vrouw. De vraag is kan ik er al mee testen voor mijn NOD of precies op mijn NOD of ook pas een halve week na mijn NOD.

Ik heb dus vanmorgen wel een test gedaan in het kader van mijn experiment, maar verwachte dan ook nog niks. Er was niks te zien. Nu maandag weer ivm het experiment, dan is het mijn NOD.

Mijn hubbie kan er ook wat van hoor… Ach jij, jij denkt weer vanalles te voelen. Maak je zelf toch niet zo gek. Zegt ie dan. Ik uitleggen dat het gewoon uiten van de spanning is die zich toch opbouwd ook al probeer ik het tegen te houden. Laat me gewoon ff lekker gaan, zeg ik dan tegen hem.

Ik snap ook wel dat hij me voor een teleurstelling wil behoeden, maar zo werken wij vrouwen niet :slight_smile:

@ Karel, hoe gaat het met de zw klachten? Heb je nog tips nodig tegen diverse kwaaltjes…

@liita, de duimpjes draaien voor je sinterklaas beebje :pray:

Jans & tMv2; ik duim nog gewoon voor jullie verder hoor! Zolang er geen bloed is, houden we gewoon vol! Spannend!!!

Ik geef het stokje weer door. Ik ga ook voor een sinterklaas beebje.

@Jans’. Ik denk ga snel uit mijn nachtdienst kijken of er goed nieuws is, maar helaas niet. Wat k*t. Ik ga dan keihard duimen voor het mooiste Sinterklaascadeau ooit! :hug: :hug: :hug: :pray:

Ik ga nu in ieder geval slapen ben er aan toe.

Liefs

Hé verdorie Jans…balen meid! :hug: :hug: :hug:

TMv2, jij al nieuws?