oktober & november 2010 stoppers

hey dames,

hoe is het met iedereeen??

Jans, voel je al iets?

hier vanmorgen een test gedaan, want eerst had ik gewoon een cyclus van 28/30 dagen, maar hij was wederom hardstikke negatief. balen!! mijn enige hoop is nu nog een lange cyclus net als vorige keer en dat ik te vroeg was met testen. dus we wachten nu ongi af en anders volgend weekend weer een poging.

iedereen nog een fijne zondag!!

Balen tMV2 maar het kan nog steeds… nog even geduld hebben en dan weer testen :thumbup: :thumbup: :thumbdown:

hey meiden,

iedereen weer gestart met de nieuwe week!!

Hier is mijn cyclus weer als normaal 28-30 dagen, nu dus 30 dagen, wat dus betekend dat we hier naar de volgende ronde gaan… ik had oktober zo’n leuke maand gevonden!! maar ja we hopen verder.

heb heel de nacht wakker gelegen van de pijn in mijn buik, dus voelde het al aankomen en nu lig ik krom van de buikpijn…pffff

Jans, jij bent de volgende toch??? ik ga keihard duimen dat jij wel een oktoberbaby krijgt (nog een keer)…

liefs

** ff ego**

Ik mag het stokje gelijk weer door geven. Ook voor mij geen oktober beebje :cry:

Op naar de volgende ronde zucht

Vanavond schrijf ik uitgebreider… En niet zo ego…

@jans :hug: :hug: :hug:

nu al die :evil: balen!! had het je zo gegund!!

liefs

Oh nee… meiden toch… ik had zó voor jullie gehoopt dat het raak was! :hug: :hug:

Oh meiden dat is jammer… :frowning:

Maar een novemberbaby is ook erg leuk!

hoe is met jullie? lees dat het nog niet allemaal positief gaat… :hug: succes voor allen!!! en op voor de november baby

hier gaat het wel goed, last van moeheid, duidezelig, gelukkig nog niet veel misselijk geweest. maar ik moet zeggen dat het allemaal te overzien is. volgende week naar de vk, erg spannend allemaal. ben inmiddels al een beetje van de roze wolk af en realiteit te worden wat er komen er gaat…

tmvt ook veel sterkte met je zoon, ik snap je punt, ingreep kan meevallen, maar de gevolgen zijn zeker best ingrijpend, nooit gedacht dat dat kon, heel veel sterkte!

Jeetje wat waren we een end gezakt :oops: Ik kon ons bijna niet meer vinden :mrgreen:

Hier gaat alles zijn gangetje. Ongi begint al weer wat te minderen. Dan maar weer eens bepalen wanneer er ongeveer geklust moet worden.

@de zwangeren, ik hoop dat jullie ondanks de kwaaltjes e.d. toch nog genieten. En anders doen jullie toch maar je best om te genieten voor ons ook een beetje :inlove:

@tmv2, Kom we gaan weer op naar de volgende ronde… Nov mama’s?? ronde de 11e dan heb ik gelijk een goed excuus voor Sint Maarten.

@belinnetje, hoe is het met je cyclus? Wordt die al wat normaler?

HIer is het verder heel rustig. Oja Lotte heeft weer verzonnen dat ze op de wc wil plassen. Het lijkt er op dat ze het ook gaat aangeven :mrgreen: dan is zindelijkheid binnen hand bereik.

Ik hoor haar ik ga haar uit bed halen.

Even snel vanaf mijn foon… ik mis jullie geklets ook… het is hier zo rustig! Enne… genieten doe ik voor tien! Ondanks de kwaaltjes en de regelmatig terugkerende onzekerheid vind ik het geweldig om zwanger te zijn! Het wordt ook steeds echter: we zijn kinderopvang aan het regelen, hebben al twee rompertjes gekregen en mijn eigen Bh’s pas ik niet meer… volgende week mijn eerste echo: kan niet wachten!

Nog even een vraag voor de ervaringsdeskundigen: ik ben vandaag ineens niet misselijk terwijl ik hier al een tijd last van heb. Moet ik me zorgen maken dat ik nu ineens niet misselijk ben?

Dames ga maar snel een mooie november beeb maken! :inlove: :inlove:

hey dames,

hier weer op de bewoonde wereld, nachtdiensten gehad.

we zijn inderdaad beetje stilletjes hier!!

maar ja, er gebeurd zo weinig die ene week in de maand. haha

ik heb er deze ronde echt last van gehad… buikpjin… pff maar ben er weer bijna vanaf op naar de volgende ronde.

@jans, we gaan zeker voor een november baby, ik zou dan volgens mij uitkomen rond 7 november!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor ons!!!

wat fijn dat lotte op zindelijkheids toer is…vind het altijd zo’n raar woord zindelijk, net of het een hond is. maar als ze het zelf aangeeft dan is ze er waarschijnlijk aan toe. erg fijn. mijn dochter zei ook op een dag, mama ik ben een grote meid, ik ga op de wc en nooit geen luier meer. en mijn zoon pfff dat was drama, die is snachts nog steeds niet droog en die is 6. zou wel mooi zijn, de ene uit de luiers de volgende erin.!!

@karel, over die misselijkheid zou ik mezelf geen zorgen maken, je lichaam raakt misschien een beetje gewend aan het hcg waardoor minder misselijk. volgende week echo wat spannend!!! kunnen jullie eindelijk naar jullie wondertje kijken. zo speciaal!

@lisa, fijn dat het allemaal goed gaat!!

wanneer hebben alle zwangere weer echo’s enzo!! ben zo benieuwd!

voor de klussers!! succes allemaal, ik hoop hier snel een paar positieve testen te zien.

liefs

ik zag dat de banner van miek1982 is veranderd in 4 weken zwanger!!!

Miek ik weet niet of je dit leest, maar gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

hoe is het verder met iedereen, druk aan klus of aan het genieten van het zwanger zijn. het is hier zo rustig!

hier heel de week werken, ook het weekend en dan krijgen we een logeetje. hier komt de klustijd er weer aan.

liefs

Miek, gefeliciteerd! Goed gezien tMv2!

Hier gaat alles ok… ben de uren aan het aftellen totdat ik vrijdag mijn echo krijg. Ben ontzettend onzeker de laatste week. Ik lees ook zó vaak dat het mis gaat, het hartje niet meer klopt enz. Bang word ik er van…dus we draaien duimen en kijken de klok twee dagen vooruit! …

zaterdag gaan we een week skiën in frankrijk. Ben nu meer met de beeb bezig dan dat ik me verheug op de vakantie. Maar als vrijdag alles goed blijkt te zijn zal de vakantiepret wel snel beginnen!

@karel, Tuurlijk is het nu spannend als de echo zo dichtbij komt. Ons nog wel ff op de hoogte brengen voor je op vakantie gaat hoor!!!

@TMV2 mijn klusdagen komen er ook weer aan. Leuk rond valentijnsdag… We lopen gelijk op, op het moment…

Ik heb een nieuwe App op mijn telefoon. Kan ik mijn cyclus in bij houden en ook de temperatuur. Is wel grappig. Gaat ie ook voor je voorspellen wanneer je vruchtbare dagen zijn en je ongi… Vanavond nog maar eens verder kijken hoe het werkt.

Oh Lotte is weer op de wc aan het plassen. Inmiddels doet ze ook poepie doen… We zijn nu echt op weg naar zindelijkheid…

hoe gaat het hier? op naar het klussen lees ik, ik zal duimen voor jullie!!!

ik heb goed nieuws, vandaag 1e echo gehad en alles is goed, ook de uitgerekende datum klopt :slight_smile:

allemaal veeel succes!!

DAt is fijn Lisa! Geniet ze!

Jans klus ze :dance: wat goed dat Lotte al bijna zindelijk is!

Karel hoe was de echo?

ik heb woe de 20 weken echo, ben echt zo benieuwd.

hey meiden,

alles goed hier?? jammer dat het zonnetje weer weg is he.

hier alles goed, de klusdagen zijn weer in beeld!! dus we gaan er weer voor.

@karel, je hebt vast en zeker een goede echo en dan lekker op vakantie!! heerlijk nog ff skieen!! alleen jammer genoeg geen jagaerthee (of hoe je dat ook schrijft) tijdens de apres ski.

laat je ht nog wel even weten hoe het met jullie wondertje is.

@jans, ik heb ook al een prachtig valentijnscadeau gevraagd… ik heb gezegd dat ik het goed vind als ik het pas over 8 maanden vast kan houden… dus ben benieuwd…haha zou leuk zijn als we allebei zo’n mooi cadeau krijgen.

ik heb ook ff die app gezocht, maar ik snap er nog niet veel van, die rekent een hele andere eisprong dag uit dan ik in gedachte heb… dus moet daar nog ff goe dnaar kijken. :think:

en wat goed zeg dat je meisje nu ook al wil poepen op de wc… erg fijn dat het nu zo vlot gaat. hopelijk snel van de luiers af.

@lisa :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: JEEEEEEEHH een goede echo, en niet bijgesteld dat is ook altijd fijn… zeker als het een kortere duur zou zijn… dus dat is zeker goed nieuws… ik doe een vreugdedansje met je mee…

@debbert… spannend de 20 weken echo, wil je weten wat het wordt of laat je dat een verassing!! altijd mooi om te zien hoe je kindje dan weer gegroeid is en al een echt mensje is… laat je even weten hoe het was!!

gaat trouwens wel snel zeg, alweer 20 weken… pffff

leuk weer van jullie te horen meiden…

liefs

Ha Ladies!

Echo was goed! Eén beeb met een mooi kloppend hartje! :dance:

Ik was zo opgelucht dat de verloskundige direct zei ‘ik zie hier een kindje met een kloppend hartje’; echt de mooiste woorden ooit haha!

Ze heeft nog even goed gecheckt of het er 1 is; er komen namelijk nogal wat tweelingen in mijn familie voor! Uiteraard was een tweeling welkom geweest maar ik ben toch wel blij dat het er één is! Dit is al zo veelomvattend, laat staan dat je er meteen twee krijgt…

Ben wel wat teruggezet maar dat had ik al verwacht omdat mijn cyclus 30 en 33 dagen was en de huisarts gerekend had met 28 dagen. Kom nu dus uit op 9w1dag. Maar… ik krijg volgende week bij mijn intake nog een echo om de termijn defintief te bepalen (dat doen ze omdat ik nu dus nog onder de 10 weken zit), dus dat is wel leuk! Nu was ik vooral heel nerveus, volgende week ga ik me er lekker op verheugen en er van genieten!

Maar… nu eerst op vakantie! Meiden, maken jullie ondertussen allemaal even mooie valentijns baby’s?? :inlove: :inlove:

Karel!!! SUPER!!! Geweldig!!! Geniet lekker van je vakantie…

ben zo blij voor jullie :dance: :dance:

wij gaan proberen een valentijnskindje te maken…haha :smiley:

Hoi allemaal!

Karel… Super hé om het hartje te zien kloppen!

Hoe is het hier?

Ik ben toch van plan om wat vaker te komen, daarom zou ik willen vragen of ik op jullie lijstje mag :slight_smile:

Ben er nu toch echt wel weer aan toe om zwanger te zijn :stuck_out_tongue:

Ik ben (bijna) 24, het zou ons 2e kindje gaan worden en de 16e is ongeveer mijn NOD. Bijna dus, al weet ik zeker dat ik niet zwanger ben dit keer, er is niet logisch geklust :lol:

Ga nu gauw verder, ik kom morgen even weer kijken, en zal dan me ook meer gaan vediepen in jullie! Ben alleen zo slecht in dingen onthouden, dus het zal even duren:)