@ tmv2 Wat sneu dat je dochtertje steeds ziek is. Hopen dat ze van de antibiotica een beetje opknapt…
@ Lisa Spannend! Wanneer ga je testen?
@ Karel. Fijn dat de ECG en je bloeddruk goed waren! Nu kan je vast wat beter genieten!
Ik ben op dag 30 of 31 toch ongesteld geworden. Natuurlijk is het wel jammer, maar ik ben er lang niet zo mee bezig als met de 1e. De 1e was er na 1 cyclus, wel erg snel dus. Ik kan me voorstellen dat als dit veel langer gaat duren dat ik dan wel ongeduldig ga worden, maar toch is het anders als bij de 1e.
Hallo!!
vanavond test gedaan, kon toch niet wachten tot het weekend, wat we eerst wilden… en… ik ben zwanger!!! :lol: echt bizar, stond gewoon te trillen, wel 10 keer naar dat bewuste streepje gekeken… maandag de verloskundige maar bellen. het liefst wil ik het van de daken schreeuwen, maar hier kan ik ook wat kwijt, dat scheelt!
het weekend moet ik werken, hopelijk hou ik me in…
@Karel, gelukkig dat alles goed is voor je mbt bloeddruk ed
JIEPIE!!! we hebben weer een zwangere!!! LISA, super gefeliciteerd met je zwangerschap!!! hoe voel je jezelf?? al kwaaltjes??
wanneer zou je ongeveer uitgerekend zijn!! eind sept??? echt leuk joh… en wat heb je jezelf lang in kunnen houden om te testen…
@ loveisita… jammer dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde!! wel fijn dat je het nu nog naast je neer kan leggen… maar ja… ik begrijp dat als het langer gaat duren het wel lastiger wordt…
de eerste maand had ik wel zoiets van grrr… maar nu in ronde 2 gaat het al eel relaxer, dat voelt ook prettiger… bij mijn andere kids was ik 1 keer door de pil heen zwanger en andere in ronde 1, dus toen ik ineens een cyclus had van 34 dagen… was ik er echt teveel mee bezig… dus ik ben beniewd… we gaan met zijn alle voor ronde 2
ik ga nog ff genieten van een avondje bankhangen en tvoh kijken met mijn mannetje… morgen lekker een dagje vrij.
groetjes
Lisa wat heerlijk nu al zwanger :inlove:
Karel goed zeg dat de uitslagen in orde waren. Nu maar eens gaan genieten. Laat je niet zo op je kop zitten door al die meiden in het sept forum die al zo veel hebben meegemaakt. Kruipt lekken op je roze wolk en pas zorgen maken als het nodig is. Je beebje heeft recht op een relaxte mama.
Tmv2 fijn dan het was beter gaat met je dochter.
Liita op naar de volgende maand. Goed dat je los kan laten.
Weet ff niet of ik iemand vergeten ben, sorry dan. Doe ff snel een berichtje vanaf mijn telefoon. Heb het de laatste paar dagen best druk. Probeer ff andere zaken onderhandelingen te hebben, ben ik niet zo gefocust op kinderen krijgen :mrgreen:
Dochtertje is weer lekker aan het donderstralen, kan daar zo lekker van genieten :inlove:
Lisaaaaaa, GEFELICITEERD!!! :dance: Wat snel! Super hoor!
Jans, fijn dat dochterlief weer beter is! Mooi gesproken; beebje heeft inderdaad recht op een relaxte moeder. Het gaat de laatste dagen wel goed; voel me zwanger en happy! Ben inmiddels ook gestart met Moeders voor Moeders.
Lisa gefeliciteerd!! Wat leuk! Wanneer komt je banner
Liita op naar de volgende ronde!
Karel wat fijn dat de uitslagen goed waren, genieten!!
Tmv2 wat fijn dat je dochter weer kan donderstralen!
Hier gaat tzijn gangetje, gisteren heb ikdenk ik de kleine voor het eerst gevoeld, het was net of Het aan het kloppen was :inlove: maar vandaag heb iknog niet echt iets gevoeld, wil ook meteen weer teveel
dank voor feleicitaties!! ik zit echt op roze wolk… liep gisteren ook op mijn werk rond en dacht, dit is bizar! had het idee dat iedereen aan me zag dat ik zwanger was. was wel ontzettend moe, heb ook een erg drukke week gehad, dus die combinatie, daar moet ik nu voor oppassen merk ik. leren goed naar mijn lichaam te luisteren, ik weet, dat als ik dat niet doe, het echt mis kan gaan (helaas slechte ervaring (nu zie ik het als postitief) emee in het verleden, vandaar dat ik dat erg goed weet…)
verder naast moe zijn, erg gevoelige borsten, vooral 's avonds. als dat de kwaaltjes zijn… dan valt het wel mee hoop ik
ik ben rond 18 september uitrekend, als ik het goed heb. het zelf het idee dat ik rond oud en nieuw zwanger ben geraakt. als ik terug denk ben ik rond 5 janauri heel erg beroerd/ misselijk geweest na het eten van hutspot… misschien was dat het 1e teken?
allen die op gaan naar de volgende ronde heeel veeeel succes!!
voor mijn man is het ook nog niet te snappen, vind het ook erg bijzonder. ik ga nog even verder dromen en dan de realiteit van werken komt er weer aan. ben wel blij dat ik niet meer 's nachts werk, ik werk in de zorg, sinds een half jaar geen nachten meer
zo hierbij mijn banner!
Lisa mooie banner hoor :inlove: Ik dacht ook dat iedereen op mijn werk meteen zou zien dat ik zwanger ben, maar tot nu toe ben ik daar nog echt de enige die het weet :lol:
Kom je ook meepraten bij de September mama’s? Daar is al een flinke club ontstaan!
Is iedereen aan het genieten van zijn weekend? Ik ben al de hele ochtend misselijk en heb dan ook nog weinig zinnigs gedaan. Moet me zelfs nog aankleden maar daar heb ik ook geen puf voor… Aan de ene kant vervelend aan de andere kant :inlove:
Karel, heerlijk een lekkere luie zondag, geniet er nog maar van over 8 maanden…
Debet, heerlijk hè als je het kleintje voor het eerst voelt :inlove:
Lisa geniet nog ff van je geheimpje… :mrgreen:
Hier komt het wacht bankje er weer aan. Gelukkig heb ik volgend weekend wat afleiding. Dan heb ik mijn uitgestelde-meiden-relaxte-weekendje-weg.
Ik ga zo mijn bedankt kaartjes van mijn bruiloft schrijven. Die moeten nu echt een keer de deur uit. :oops: Ons excuus is nu precies een halfjaar na dato :liar:
Heey allemaal,
Lisa: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Karel: Gelukkig maar dat het meeviel, geniet lekker van je zwangerschap zonder zorgen :dance:
Tmv2: Balen dat je kindje zo vaak ziek is, hopelijk is ze gauw weer beter.
Voor de rest veel succes op het wachtbankje.
Als het goed is, zit ik nu rond mijn vruchtbare dagen.
Als mijn cyclus dit keer normaal is, zou ik over 2 dagen mijn eisprong hebben. Dus er kan weer flink geklust worden :mrgreen:
hey ladies,
iedereen een lekker weekend gehad, hier weer werkweekend… dus nu brak op de bank, nog 2 dagen en dan weer lekker vrij!
ik denk dat ik ondertussen op het wachtbankje zit, maar ik durf daar niet meer vanuit te gaan, omdat mijn cyclus ineens zo lang was. ach ja… we zullen zien.
@jans, inderdaad wel fijn dat je je aandacht ff kunt verzetten op iets anders dan zwanger worden. ik moet zeggen dat het erg goed ging hier, maar dat ik nu toch wel weer kriebels begin te krijgen, maar ja die nod komt weer in de buurt dat zal het zijn.
fijn dat je dochter weer lekker aan het donderstralen is.
alvast veel plezier volgend weekend… heerlijk zo’n meiden weekend. toch ga ik duimen voor ons, oktoberbaby’s!!
@karel, wat fijn dat het de laatste dagen zo goed gaat. en hoe bevalt het verzamelen, niet misselijk van die stinkende bussen??
oh ik zag later pas dat je vandaag erg misseliljk was… hmm hopelijk voel je je snel beter… een voordeel, misselijkheid komt door de hormonen, is een goed teken.
@bellinetje veel klusplezier :dance:
@debbert, magisch die eerste schopjes… heerlijk vond ik dat altijd. lekker van genieten. op het einde vond ik ze altijd minder fijn…haha…
dus al lekker op en top zwanger… groeit het buikje ook al goed???
@lisa, lekker van genieten van die roze wolk, heerlijk!! ik hoop snel met je mee te mogen doen… september is een erg leuke maand!! dat was dan wel een erg goed begin van het jaar!! wel fijn dat je geen nachten meer hoeft, ik heb er weer een hele hoop gepland staan tot eind april. tot daar is het rooster gepland. gelukkig hoeven we ze maar tot 3 maanden zwangerschap te draaien. bij mijn oudste heb ik ze tot 5 maanden gedraaid en dat was echt te vermoeiend.
enneeh een prachtige banner!!!
ff ego
hier heeft mijn dochtertje ondertussen onderhoudsdosering antibiotica (of had ik dat al gezegd) hopelijk gaat eht dan wat beter… ze neemt hem in ieder geval zonder problemen. ze moest ook van de kinderarts een verlate griepprik halen, deze heb ik gehaald, nu moet ze over vier weken weer een prik en over twee weken de laatste dktp… hmm zo zielig, ze vind het echt verschrikkelijk die prikken.
mijn zoontje moet naar de uroloog omdat zijn balletjes niet in zijn zakje zitten, als vanaf een hafl jaar, daarvoor wel, maar ze zijn nu ook zo goed als niet meer terug te halen. dus moet hij ws geopereerd worden… dus ben weer ff ziekenhuis klaar… maar ja, als dat het ergste is dan ben ik een gelukkig mens!!.
groetjes weer!
als ik iemand vergeten ben sorry!!!
@tMV2 wat balen dat je dochter zoveel prikken moet… niet fijn! En met zoonlief nr de neuroloog; dat is ook niet leuk zeg! Maar ik heb wel eens gehoord dat zoiets redelijk eenvoudig verholpen kan worden, klopt dat?
Hoe gaat het met de rest?
Hier alles ok. Regelmatig misselijk en het lijkt alsof mijn reuk ineens heel sterk is… wijn, kattenvoer, koffie… ik vind het enorm stinken haha…het verzamelen voor MvM gaat goed. Houd gewoon even mijn adem in als ik over schenk
Volgens ‘de buitenwereld’ zie ik wat ziek en vermoeid uit… gelukkig weet ik wat de reden is…
:inlove:
hey dames,
hier is hier lekker rustig, hoe is het met iedereen??
ik zit op het wachtbankje en heb geen idee wanneer ik ongi moet worden, zelf heb ik er deze maand geen goed gevoel bij, dus we zien wel.
@karel, nog maar paar weekjes en dan kan je het van de daken schreeuwen dat jullie een wondertje krijgen… fijn he dat je reuk zo sterk wordt, schijnen meer mensen last van te hebben. en nog fijner is dat je er dan ook nog een misselijk van wordt…
ff ego
net terug van de uroloog, na 6 jaar zeuren bij de artsen, die zeiden komt vanzelf terug in het scrotum. vandaag te horen gekregen dat ze er nooit in hebben gezeten, omdat het niet goed ontwikkeld is bij mijn zoontje. ze hebben toen ze wel “ingedaald” zaten er naast gezeten. dus nu op de wachtlijst voor ok, ongeveer 8 weken wachten.
ik vind de operatie toch best pittig, ik dacht dat doen ze zo even, maar de operatie duurt ongeveer een uur onder algehele narcose, een week rust en daarna nog een week niet sporten, zwemmen en fietsen. ze maken vier sneetjes en moeten balletjes, bloedvaten ect. allemaal vrijleggen… nou ja we zien het wel…
nou meiden, hopen op veel positieve testen weer deze ronde!!!
en jans hoe is het met jou?? voel je al iets, heb je er een geod gevoel over deze maand??
xxx
@tmv2, wat vervelend dat de artsen het niet goed hadden. Krijg jij dan ook altijd het gevoel van ik had nog harder moeten zeiken, waarom luisteren ze niet gewoon naar me…
Wel fijn dat er nu wat aangedaan wordt. Heeft de uroloog ook nog aangegeven of je zoontje door het niet indalen misschien steriel kan zijn. Ik weet dat mijn neefje dat die mogelijke kans heeft. Bij hem was 1 bal niet ingedaald en nu kan het zijn dat die bal geen zaad produceerd, maar dat kunnen ze pas op latere leefdtijd iets overzeggen. Ik wil je geen schrik aanjagen… :think: Ik vraag het alleen…
@Karel, Moet je met je sterke reuk vermogen eens een parfumerie inlopen, sta je met 2 seconden weer buiten :mrgreen: Fijn dat het nu lekker gaat. ach moe en “ziek” (bleek door vermoeidheid) hoort er bij. Lekker vroeg naar bed als het kan… Jij draaide toch wissel diensten? Of verwar ik je nu met tm2 :? :oops:
@Belinnetje, veel klus-plezier :mrgreen: Dat is het onderdeel dat de mannen nooit zo’n probleem vinden…
Ik denk dat ik in alles een signaal zie… En dat zeg ik dan ook hoop vol tegen hubbie en die probeert me dan weer met 2 benen op de grond te zetten.
De signalen die ik zie, zijn gezwolle borsten, maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden, zegt dus helemaal niets.
Er kwam van de week wat vocht uit een tepel en er zitten nu nog witte puntjes in, heb ik ook bijna altijd als ik ongi moet worden, dus zegt ook niks.
Ben ongelooflijk moe met lamme armen. Het is er druk geweest de laatste tijd en ook nog een deadline op mijn werk. Incombinatie met niet optijd naar bed gaan levert dat natuurlijk problemen op, dus hoeft niet van zwanger zijn te komen.
Maar toch
want ik wil zo graag :inlove:
Nu eerst maar afwachten of ik ongi wordt, want positief testen doe ik toch pas bij een kleine week overtijd zijn.
En als het niet zo mogt zijn… dan gaan we weer op naar de volgende maand, vind hubbie niet zo erg :mrgreen:
@tMv2; wat een rotnieuws van de neuroloog! Het is ook inderdaad een pittigere ingreep dan dat ik dacht… Weet je al wanneer het gaat gebeuren?
Waarom heb je geen goed gevoel over deze klusmaand??
@Jans, tja je kwaaltjes komen me toch wel bekend voor hoor… wie weet is het nu wel gewoon raak! :inlove: Ik zal :thumbup: :thumbdown:
Wisseldiensten draai ik gelukkig niet. Ik werk 4 dagen van 08h tot 17h. Heb alleen wel een uur reistijd, ik stap om 06.45h in de auto en ben rond 18h weer thuis, maar dan heb ik het ook wel gehad moet ik zeggen! Prakkie koken, eten en dan lui op de bank en vroeg naar bed.
Grappig trouwens dat je schrijft dat jouw hub het niet zo erg vindt om een maandje te klussen :lol: De mijne vond het klussen ook een erg interessant project, maar hij komt er nu maar bekaaid vanaf. Ik heb gewoon NUL zin. Probeer wel af en toe zin te maken voor hem (anders is het ook zo sneu) maar vind het ook gewoon een beetje eng nu. Suf he, ik weet best dat er niets kan gebeuren, maar toch…
UROLOOG bedoel ik natuurlijk … pfff…
hey dames,
@jans, er is mij inderdaad verteld dat hij omdat het met 2 balletjes een probleem is, 70 % kans heeft op verminderd vruchtbaarheid of onvruchtbaar! ook heeft hij een hogere kans op teelbalkanker wanneer hij ouder is. daarom was ik ook zo boos. die operatie dat is in verhouding maar minimaal, is 2 weken lastig enzo… maar deze 2 punten zijn voor mij echt wel ff slikken.
hopelijk zijn de tekenen een mooi wondertje in je buik. en inderdaad anders weer op naar de volgende ronde… die mannen hoor je niet klagen. en meer kunnen we er toch niet aan doen.
ik was trouwens degene met wisseldiensten…helaas…haha
@karel, mijn zoontje wordt opgeroepen wanneer er plaats is, wachttijd van 6-8 weken.
ik weet niet waarom ik er geen goed gevoel over heb, ineens overviel me zo’n gevoel dat ik niet zwanger ben. misschien dat het komt omdat ik vorige keer zo’n hoop had en toen ook nog overtijd ging dat het uit bescherming is… bij mijn dochtertje had ik echt zo’n gevoel en nu niet… kan het eigenlijk ook niet uitleggen.
en wat betreft je libido, ze zeggen altijd dat het nog wel wat terug komt… sommige hebben juist heel veel zin… nou ik had daar nooit last van hihi… ik moet sowieso eerlijk bekennen dat sinds we kinderen hebben het stukken minder is. :? en dat je het een beetje eng vind, dat vind ik heel begrijpelijk, je wilt er alles aan doen om het maar te beschermen. nu kan het alleen kwaad als je vliezen zijn gebroken… dus dat scheelt… bij ons was dat toen net andersom, mijn hubbie durfde dat niet goed.
ik ga in ieder geval weer verder met duimen voor positieve testen…
greetz
Jans… hoe is het? Je nod komt nu wel heel dichtbij… spannend!