Oktober en November 2009 stoppers - 15 zwanger!- deel 3

Spannend Iuno!!! ik hoop het zo voor je!!! ik blijf dit :pray: :pray: tot woensdag doen voor je!!!

Spannend Tierr, hoop dat je een goede eisprong hebt gehad!!!

CN; zo ervaar ik het ook, soms even wat afstand nemen, maar ik kan ook niet zomaar weg blijven van kok, zeker nu mijn eisprong er weer aan komt, en ook omdat ik toch ook met alle andere meiden mee leef…en ben dan ook zo nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat!!

Carter veel plezier morgen bij je eerste echo!! spannend!

Even heel kort…want erg moe. Vanmorgen weer getest en…een duidelijke streep!!! :shock: :dance: :dance: :dance: Nog niet zo donker als de teststreep maar een stuk donkerder dan die van zaterdag. Volgens de ovu-testen is het ook nog 2 dagen voor mijn NOD.

Durf nog niet zo goed blij te zijn door die 2 keer vmk, maar beide keren waren wel rond de NOD. Dus als die voorbij is, woensdag… Heb wel buikpijn met vlagen, maar kan me herinneren dat ik dat bij Sofie ook had.

Ik hooooooop dat het deze keer goed blijft gaan!! :pray:

@ Iuno: gefeliciteerd!!! :dance:

@ Juffie

Jij ook gefeliciteerd dan! :dance:

En duim met je mee dat het deze keer dan wèl goed blijft gaan! :pray:

juffie GEFELICITEERD!!!

ook ik :pray: mee

@ Juffie gefeliciteerd!

Juffie gefeliciteerd!! :mrgreen:

Carter, hoe was de echo? :smiley:

Ja Carter, hoe was de echo? :slight_smile:

@ Marcella

En… hoe staat het met/bij jou? :-

@ Juffie

En, hoe is het vandaag? :-

Vanochtend wéér een hoge temp. Kon me niet inhouden en direct na het ontbijt toch weer een testje gewaagd. Wilde me gelijk al voor m’n kop slaan, omdat hij gisteren wel héél erg licht was en m’n urine nu natuurlijk alles behalve geconcentreerd was, maar… na een paar minuutjes kwam het 2e streepje weer te voorschijn en nog voordat de max. 10 min. om waren, was hij zelfs al 2x zo donker als gisteren!

M’n darmen zijn ook compleet van slag. Vooral vannacht, toen ik er een poosje uit was voor de jongste gingen ze me toch te keer! Niet normaal zeg! Leek wel of ik ik weet niet hoe lang al niet meer gegeten had, zò veel lawaai maakten ze.

Durf er nu dus wel helemaal in te geloven (ga morgen denk ik toch nog wel een keer testen, heb toch nog 1 test liggen en wil gewoon lekker ook een streep hebben die er gelijk vanaf knalt - en dat zie ik nu morgen echt wel gebeuren) en heb maar gelijk een banner aangemaakt!

Deze geeft alleen 4 weken aan, omdat ze hier van 28 dagen-cyclus uitgaan, terwijl ik 30/31 dagen heb. Maar maakt niet uit, want ben bij allebei m’n andere zwangerschappen al gelijk bij de eerste echo (is hier met 7/8 weken gebruikelijk, dus da’s altijd wel lekker) 6/7 dagen ‘teruggezet’, dus zal me niet verbazen als dat nu wéér gaat gebeuren…

Houd het voorlopig dus maar op 16 november. :slight_smile:

Wow, hé, zit er nog helemaal van te trillen! :shifty:

Toen ik de vorige keer zwanger raakte, was het de eerste ronde dat ik nà het klussen braaf een poos met m’n benen omhoog had gelegen èn dat we ca 4 dagen na de vermoedelijke eisprong nog een keer hadden geklust (normaal hoeft het voor mij daarna ff een poosje niet meer) en nu dus wéér voor het eerst dat we beide deze dingen hebben gedaan en zie… :slight_smile: Zou(den) dan toch (1 van) deze beide dingen ‘hèt succes recept’ bij ons zijn…? :think:

Iuno gefeliciteerd!! Wat heerlijk!!

Het lijstje met zwangeren wordt weer langer! Super! :mrgreen:

Ja, Marcella, hoe voel je je?

Hey meiden,

@Iuno, ik hoop dat morgen jouw streepje van de test afspringt!!

Hier loopt alles nog lekker soepel. Nog geen tekenen van een aankomende ongesteldheid. Maar daar had ik in het verleden ook niet zo heel veel last van. Heb wel last van grote en gevoelige borsten maar of dat echt de tekenen van een ongesteldheid zijn weet ik nu niet aangezien ik alweer 3 dagen over tijd ben. Ook heb ik de afgelopen 2 weken last van een onzuivere huid. Kan natuurlijk een voorteken zijn maar ook dat ik met de stress van de geboorte van het kindje van mijn beste vriendin en de chocoladekick van gisteren. Ik weet het dus echt niet…….

Vind het nu toch wel allemaal erg spannend worden en begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden want wie weet ben ik wel gewoon zwanger. Zeker gezien het weekend in Oostenrijk, drank gaat uiteraard vloeien maar hoe moet ik dit nu afslaan?? Tja…. Het enige wat ik me kan bedenken is zeggen dat ik hoofdpijn of geen zin heb in alcohol. Ook heb ik besloten om toch maar niet donderdag te gaan testen wat als het weer een negatieve test is…… dan zit ik ‘gezellig’ in Oostenrijk chagie te ze zijn. Laat ik dan maar gewoon tot zondag wachten en ik weer veilig thuis bij Alex ben. Is voor hem ook wel leuker om erbij te zijn als de test toch positief is. Hij zegt overigens dat ik nog helemaal niet moet gaan testen en dat pas over een week of 2 moet doen want dan is de kans alleen maar groter dat hij positief is.

Stiekem hoop ik/ en ga ik er vanuit dat ik zwanger ben, ik vind 3 dagen over tijd al heel veel aangezien ik nooit over tijd ben geweest. Misschien een beetje naïef hoor maar wil toch wel graag zwanger zijn.

Overigen was gisteren mijn andere beste vriendinnetje bij mij om te eten en zij vertelde dat ze donderdag gedroomd had dat ik zwanger ben (van haar heb ik ook een maansteen gekregen die diverse positieve invloeden op het lichaam heeft ivm huishouding van het gestel en zwangerschap) en vanacht droomde ik het ook, moest namelijk heel erg overgeven in mijn droom.

Dus een en al onzekerheid in Amersfoort/Utrecht (woon/werkplaats).

Liefs

Juffie, gefeliciteerd!!!

Iuno, gefeliciteerd!!!

Marcella, je houdt het wel spannend! Veel plezier in Oostenrijk!

Fijn om weer wat goed nieuws hier te lezen! Geniet ervan meiden!

Ik heb zo weer een echo, altijd weer leuk!!! (en de laatste voorlopig).

Iuno gefeliciteerd meis :dance: :dance:

Marcella, spannend hoor! Hoop voor je dat je alsnog positief gaat testen.

Alex, veel plezier strakjes!

Fijn zeg, ineens weer wat zwangere dames erbij!! :dance:

Marcella, ik hoop dat jij je daar ook snel bij aan mag sluiten!

Ik had dus gister (op dag 21) bloedgeprikt en de progesteronwaarde was 30,8… betekent dus dat ik een eisprong heb gehad! :slight_smile:

Maar moet zeggen dat ik verder geen idee heb wat zo’n waarde verder nog kan zeggen… :think:

Tierrr, dat is positief nieuws! Super!

Helpen ze je nu ook verder? Zodat je makkelijker je vruchtbare periode kan bepalen?

@Tierrr wrote:

Ik had dus gister (op dag 21) bloedgeprikt en de progesteronwaarde was 30,8… betekent dus dat ik een eisprong heb gehad! :slight_smile:

Maar moet zeggen dat ik verder geen idee heb wat zo’n waarde verder nog kan zeggen… :think:

Heb ff snel gegoogled en volgende gevonden op http://www.medics4medics.com/index.php/medische-analysen (flink stuk onder kopje 4):

REFERENTIEWAARDEN
  •    vrouwen:<br />

•    voor de puberteit:          0.1 - 0.4 ng/ ml<br />

•    folliculaire fase:                0.1 - 1.5 ng/ ml<br />

•    ovulatiepiek:                        0.5 - 3 ng/ ml<br />

* luteale fase: 2.5 - 30 ng/ ml

•    menopauze:                        0.1 - 0.4 ng/ ml</em><br />

Dit zou dus betekenen dat je iig genoeg progesteron in je bloed hebt! :thumbup:

Moet nu gauw verder (eten is klaar :))...

Ik ga vanavond verder reageren. Even mijn verhaal gekopieerd :slight_smile:

@Carter wrote:

Sorry dat ik jullie allemaal zo lang heb laten wachten. Ik moest daarna gelijk naar kantoor. Druk druk druk dus.

Maarrrrr… het was allemaal helemaal in orde!!! Een prachtig mensje met armpjes en beentjes en het allerbelangrijkste… een kloppend hartje. :inlove: Zal straks even kijken of ik het in het sf kan zetten.

Ga zo de kids op bed leggen en dan komen mijn ouders de foto’s kijken. Ook zijn vandaag de schoolfoto’s binnen gekomen en ook deze zijn prachtig. Heb vandaag dus van al mijn kindjes mooie foto’s gekregen :inlove: Je begrijpt ik ben een zeer trotse moeder :slight_smile:

Om 20.00 uur gaan manlief en ik heerlijk uiteten om te vieren dat we een goede echo hadden. De echoscopiste zei ook achteraf nu mag je het aan iedereen gaan vertellen want het ziet er goed uit. En dat heb ik ook gedaan. Ik ben een dag naar voren gehaald. Mijn uitgerekende datum is nu 7 oktober. De kleine lag precies op schema voor 9 weken en 5 dagen :slight_smile: Oh jongens ik kan nog hele verhalen vertellen maar dat komt omdat ik zo heb genoten van vandaag.

Ga straks al jullie verhalen lezen, maar ik wilde dit alvast met jullie delen!

Gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!! :dance:

Iuno, bedankt voor het googlen, zal later eens even dat hele stuk lezen. Alleen dat lijstje kan ik niet zoveel mee, geloof ik…

Carter, gefeliciteerd, wat heerlijk!

Kan me voorstellen dat je je nu kiplekker voelt, zelfs ik zit hier met een smile van oor tot oor, alleen al van het meegenieten!! :wink:

Waar blijven de test foto’s ? :angel:

Zo, ik heb het op het showforum gezet van de oktobermama’s 2010. En dan even naar beneden scrollen totdat je mij tegenkomt :slight_smile:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85500&postdays=0&postorder=asc&start=195