Oktober, borstkanker maand..

De bedelarmband van Pink Ribbon van dit jaar. Vind hem weer erg leuk en dus ga ik hem dit jaar ook weer bestellen voor mezelf en voor mijn dinnetjes...

Oh jaaaa die is leuk die wil ik ook.

Die van vorig jaar vond ik net iets te fors… en te luidruchtig hahaha!

:oops:

Ooow maar dan heb je ook de wat minder hysterische:

en deze

Ja zag het net!

Nee die jij plaatste die eerste vind ik wel mooi!

Die ga ik nu bestellen voor mn dochter en mij. :wink:

Deze heb ik maar die is ook best zwaar en die maakt dus zo’n lawaai hahaha…

Jaa leuk! Ik vind die wikkel armband met die bedels ook wel erg leuk…

ik heb er ook een van vorig jaar, maar dat i smet meerdere armbandjes die je ook apart kunt dragen

En waar bestel je die?

ik wil hem ook erg graag hebben, ben mijn schoonmoeder vorig jaar verloren aan borstkanker :frowning:

kun je hem evt. ook online krijgen ?

Ik heb deze week een armbandje voor pink ribbon van angela groothuizen gekocht bij de DIDI. Ik kan even geen fotootje vinden, maar het is een rose lint met allemaal bedeltjes die je kan knopen.( Deze was maar 3,99.)

Ja je kunt hem ook online bestellen. En ik mag uiteraard geen linkjes plaatsen, dus even logisch nadenken… :wink:

heb zojuist via de site inderdaad gezien dat dat kon.

alleen loont het zich kwa verzendkosten wel om ff langs een winkel te gaan lijkt me

@~Marion~ wrote:

Jaa leuk! Ik vind die wikkel armband met die bedels ook wel erg leuk…

Ja die vind ik ook erg leuk. Denk dat ik daar zaterdag voor naar de Etos ga. Goed dat je het topic geopend hebt :slight_smile:

Heb m ook gehaald, doe dat eigenlijk ieder jaar wel iets van kopen

vindt het een leuke en goede actie

Bij de ETOS, BLOKKER ,HUNKEMULLER enz enz kan je ze ook kopen

scheelt weer verzendkosten

wilde net vragen waar je m wil kopen… vind de verzendkosten wel heeel erg hoog… (enne tnt hoef ik echt niet te steunen… :wink: )

@Rooike wrote:

Deze is van 2008.

Heb hem ook, en die van vorig jaar en dit jaar koop ik hem ook weer. Kleine moeite en leuke accessoire :slight_smile:

Sommige familieleden in mijn familie hebben het borstkankergen (mijn moeder en ik hebben het geluk dat we het niet hebben). Ik doe dus zeker altijd mee met dit soort acties.

ik had al een keer zoiets bij de etos gekocht…

Tjonge, jammer, ziet er leuk uit, maar ohh zo snel kapot…

Tis voor een heel goed doel. anders was ik terug gegaan :angel:

@angelbaby wrote:

@Rooike wrote:

Deze is van 2008.

Heb hem ook, en die van vorig jaar en dit jaar koop ik hem ook weer. Kleine moeite en leuke accessoire :slight_smile:

Sommige familieleden in mijn familie hebben het borstkankergen (mijn moeder en ik hebben het geluk dat we het niet hebben). Ik doe dus zeker altijd mee met dit soort acties.

Klopt, dacht ik later aan idd dat ie van 2008 was…

Ik heb hem namelijk in het jaargekocht toen mn tante BK bleek te hebben… Nu gelukkig so far so good genezen…

Hier ook bij etos een aantal dingen gehaald, wil alleen bij blokker de paraplu nog gaan halen maar had er vandaag geen tijd meer voor.

Wat ik zo irritant van de site van Pink Ribbon vind is dat ik 2 artikelen (een armband en een doos promomateriaal) in mijn winkelwagentje heb en hiervoor € 4,95 moet betalen (prima!) maar als ik daar een doosje magneetjes bij wil doen, moet ik ineens € 8,95 verzendkosten betalen :shock:

Jammer!Ben nu geneigd maar niets te bestellen…:frowning: