Oktober, borstkanker maand..

Ik wilde net de armband bij etos halen, was hij al uitverkocht. Ze heeft nu mijn tel.nr. opgeschreven voor als hij weer binnen zou komen. Heb wel de hanger voor aan mijn tas gekocht en aan mijn portemonnee hangt sinds vorig jaar ook een kleine pink ribbon (weet alleen niet meer waar ik die vandaan heb :think: ).

Online bestellen vind ik te duur… 4.95 verzendkosten op 1 armbandje, is gewoon 50 % er bovenop :frowning:

@Vicky wrote:

Ik wilde net de armband bij etos halen, was hij al uitverkocht. Ze heeft nu mijn tel.nr. opgeschreven voor als hij weer binnen zou komen. Heb wel de hanger voor aan mijn tas gekocht en aan mijn portemonnee hangt sinds vorig jaar ook een kleine pink ribbon (weet alleen niet meer waar ik die vandaan heb :think: ).

Online bestellen vind ik te duur… 4.95 verzendkosten op 1 armbandje, is gewoon 50 % er bovenop :frowning:

Zijn ze al te koop bij etos dan, ik dacht dat dat pas vanaf zaterdag was?

Uhm bedoel natuurlijk morgen (1 oktober)

Oh, ze zijn wel leuk, ik ga ook zeker één kopen.

@Kimmygirl wrote:

@Vicky wrote:

Zijn ze al te koop bij etos dan, ik dacht dat dat pas vanaf zaterdag was?

Uhm bedoel natuurlijk morgen (1 oktober)

Ze waren er maandag al (laatste week van september, dus dat was maandag). Maar ook gelijk maandag al uitverkocht bij deze etos…

Zal zo eens hier kijken bij de Etos, maar heb er dan een hard hoofd in. Nou woon ik niet in een al te grote stad dus misschien nog kans.

Ik vertrek over een minuut of 20, laat maar weten of ik anders ook even voor jou moet kijken.

ik had gisteren gekeken en ik kwam dus al op verzendkosten van 8.95 uit…

Hier had de etos ook niet veel meer (wel de dingen die ik wilde hebben gelukkig) en kregen ook niets meer binnen. Blokker heeft ook spullen, daar wil ik morgen nog de paraplu gaan halen.

Mijn vriendin had hem vorige week al, bij Blokker gekocht. Ik ben toen gelijk naar Blokker gegaan, maar kreeg daar te horen dat ze de armband per vergissing te vroeg in de verkoop hadden gedaan, en dat ze pas maandag (afgelopen maandag) in de verkoop gingen. Ik heb hem toen gelijk dinsdagochtend gekocht, want ze vliegen altijd weg, die armbanden…

vanmorgen heb ik er een gekocht bij livera.

Ik werd gebeld door de etos, dat ze er een paar hadden meegenomen van een ander filiaal en dat ze er eentje apart had gelegd voor me :dance:

Vorig jaar heb ik een tashanger gekocht bij de etos. Ik wilde zo’n armband, maar die hadden ze veel te vroeg in de winkel gelegd en was dus uitverkocht. Dit jaar heb ik de armband besteld.

Heb gisteren ook een armbandje gekocht! Hier hadden ze alle twee de bandjes plus de tassenhanger nog liggen.

Bij mij sprong de armband gisteren in 1000 stukken cq kralen :? Ik bleef ergens achter hangen. Zonde!! Gelukkig heb ik alle onderdelen nog, dus ik heb van dat dunne elastiek voor armbanden e.d. bij de hobbywinkel gehaald en hem zelf maar weer in elkaar gezet. Dus een waarschuwing: echt stevig is hij niet, zó fanatiek bleef ik niet ergens achter hangen.