Oktober 2008 stoppers #8

Ha ha… dank je wel lieverd!! :oops: :-*

Ik heb trouwens nog wel een poging gewaagd door voor te stellen om uit eten te gaan. Maar dat kon volgens mijn schatje niet. Overdag ziek betekent 's avonds niet uit eten.

Waarop ik zei: maar misschien hebben we wel iets te vieren?

Maar het kwartje viel niet echt.

Kreeg alleen te horen dat we misschien morgen uit eten gaan… :roll:

Ja maar hubbie to be… IK WIL NU!!! :mrgreen:

Tja, nu nog even bedenken hoe ik het straks ga brengen.

Wilde naar de winkel, maar daar ben ik eigenlijk nog niet fit genoeg voor.

Het giet hier van de regen :frowning:

Joeeeehoeeee, Sproetje, gefeliciteerd!! :smiley:

Echt gaaf, en dat nog wel vóór je NOD! Heerlijk dat je nu niet meer in spanning hoeft te zitten of die duivels wel of niet komen!

En 3 maal is gewoon scheepsrecht!! Daar gaan we voor!

En over 3 weken kom ik je gezelschap houden bij de oktobermamma’s! :thumbup:

Gezellig Tierrrr!

Maar de komende wc-bezoekjes worden evengoed nog wel spannend hier :shifty:

Lastig inderdaad, wat is nou een leuke manier om het te brengen? Ben benieuwd hoe je het gaat doen!! Hoe hebben de andere dames dat gedaan? Of allemaal samen met de vader de test gedaan?

Hihi, nu heb jij die testen die je opgestuurd kreeg niet meer nodig, Sproet!! :mrgreen:

Nou, wel handig om te constateren dat de tweede streep dikker wordt en niet lichter, dus ga er nog wel een testje aan wagen over een paar dagen.

De eerste keer had ik ook getest zonder hem (hmm, schiet me opeens te binnen dat ik misschien wel toegezegd heb dat niet meer te zullen doen :think: ). De tweede keer 's ochtends samen getest.

Maar toen wist ik het al en zag de streep er al op knallen toen ik me omdraaide van de test om braaf de wachtminuten vol te maken :inlove: :inlove:

(maar dat was bijna een week na nod)

@Sproetje wrote:

Gezellig Tierrrr!

Maar de komende wc-bezoekjes worden evengoed nog wel spannend hier :shifty:

Dat snap ik… maar we duimen met zijn allen heeeeeeel hard voor je dat jij straks gewoon echt een oktobermammie bent!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik hoop het en heb me ook voorgenomen hier niet te veel over mijn onzekerheid te komen zeuren.

Vond mezelf al heel stoer door de banner aan te maken :dance:

@Sproetje wrote:

Nou, wel handig om te constateren dat de tweede streep dikker wordt en niet lichter, dus ga er nog wel een testje aan wagen over een paar dagen.

De eerste keer had ik ook getest zonder hem (hmm, schiet me opeens te binnen dat ik misschien wel toegezegd heb dat niet meer te zullen doen :think: ).

Ja, dat is ook zo, ik denk dat ik ook nog wel 3 testen zou doen als mijn eerste test 2 streepjes gaf hoor! :wink:

Haha, en ach… denk niet dat ie het voor elkaar krijgt boos op je te zijn, sproet! :wink:

@Sproetje wrote:

Ik hoop het en heb me ook voorgenomen hier niet te veel over mijn onzekerheid te komen zeuren.

Vond mezelf al heel stoer door de banner aan te maken :dance:

Je bent ook stoer!! 8)

Maar dat wil niet zeggen dat je hier niet mag praten over je onzekerheid; ik denk dat we dat allemaal heel goed snappen. En het is ook zeker geen zeuren!!

Ik hoop alleen dat je er zelf - ondanks de onzekerheid - wel van kan genieten!

nee, daar gok ik ook op. Dat het goede nieuws dat kleine detail wel naar de achtergrond doet verdwijnen :wink:

Daarom ook Sproetjes hoekje om je even een extra hart onder te riem te steken!! :-*

Voorlopig geniet ik wel van het feit dat ik straks eindelijk weer volle borsten heb. Dat vond ik echt geweldig.

Maar misschien piep ik over een tijdje wel anders.

Dan niet dit berichtje gaan quoten hoor :naughty:

Sproetje gefeliciteerd!!!

Dank je!

Straks eindelijk het grote nieuws met mijn a.s. delen :dance: :inlove: :dance:

Duurt het nog lang Sproet?? :wink:

Hoe ga je het nu doen, Sproet?

Wel ff vertellen hoe het gegaan is he? :slight_smile:

Aaah, ik bedenk me ineens dat ik vandaag moet beginnen met ovutesten… en 't is heel stom maar vind het wel een beetje spannend… toch weer een ander stadium van het proberen, waarin je hoopt dat het je meer houvast geeft.

Klein uurtje.

Heb de test maar ingepakt.

Niet erg origineel, maar hij ziet het toch wel aan mijn hoofd :silenced: :mrgreen: