:lol: :lol:
Hij is er helemaal blij mee, hoe meer frustraties ik hier kwijt kan, hoe makkelijker hij het heeft
Wij hebben dus maar 1 computer. Dus is af en toe wel vechten hier wie erachter mag. Zeker als ik zoveel topics heb om bij te houden :lol:
Wij hebben 3 laptops (eigenlijk 4, maar er zit een barst in het beeldscharm van 1) en 1 computer :oops: :silenced:
:lol: Miekje dat zijn er nogal wat
Hoe zou het nu met KC en Mascha gaan… :roll:
Ik durf niet eens te zgeen hoeveel we hebben :oops:
Maar hub werkt met computers
Het is in ieder geval een lekkere uitlaatklep, want verder weet natuurlijk niemand dat we ermee bezig zijn.
Misschien dat we het nu wel eerder gaan vertellen.
Maarja, eerst afwachten wanneer ik een echo krijg…
Ja door mijn man zijn werk hoor
Ja vraag me ook af hoe het me KC is.
Ik weet dat Mascha gesloopt is, ze moest gisteren ook nog naar de arboarts.
:lol: Lu, lekker makkelijk toch
Ja, wat een toestand zeg!
Echt balen dat ze zich zo rot voelt. En dan nog die onzekerheid
Hopelijk knapt KC gauw op. Dat schijnt lichamelijk gezien wel het voordeel van een curretage te zijn. Weinig bloedverlies enzo en niet dat lange wachten. Dan kun je tenminste gelijk gaan werken aan je geestelijk herstel. Maar ook dat zal dan tijd nodig hebben :?
Ja… arme meid… ik vind het echt heel rot voor haar. Bah dat je lijf je zo voor de gek kan houden. Dan heb je echt niet in de gaten dat er iets niet goed is.
Ik hoop dat ze snel herstelt. Ik hoop ook voor haar dat ze snel weer opnieuw zwanger is wanneer ze daar weer aan toe is.
Wat zal Heske blij zijn voor je Sproet, waar zou ze uithangen :think:
HEEEEEESSSSKKKEEEE SPPPRROOEEETTJJEEE IIIISSS ZZZZZZZWWAAAANNGGEERRR wat denken jullie? Zou ze het horen?
Nou, ik stap onder de douche met mijn grote glimlach en probeer vooral verder nergens over na te denken :shifty: :shifty:
Ik ga er ook vandoor
Toedels!
KC, :hug:
Mascha, ook een :hug:
Ik moet ook nodig aflsuiten!
Maar ik heb nu een stok achter de deur. Ik moet echt even opruimen hier en straks komt mijn moeder. Dan moet het dus wel een beetje toonbaar zijn :lol:
Demi zei net “mama, ik ben niet zo blij”
ik" hoe kan dat nou?"
Demi: “ik mis mijn vriendje oma”
:inlove:
Dus ik nr ingetoetst en Demi bellen, mijn moeder neemt op en Demi zegt: “oma wil je mijn vriendje zijn?”
oma: Natuurlijk wil ik dat!"
Demi: “oma wil je langs komen”
Oma: Ik kom straks even langs"
:lol: :lol:
Even kijken wat er gebeurd bij 3000 berichtjes :think:
Jaaaaa, ze zijn rose :inlove: :inlove: :inlove:
Sproetje Gefeliciteerd :dance: :dance:
Ik ga vlug hier verder, ben vanmorgen weg geweest.
SPROETJE, GEFELICITEERD!!!
Wat een TOP nieuws! :mrgreen: