Oktober 2008 stoppers #8

Leuk toch??

Nog een half uurtje ongeveer!! :slight_smile:

Ik heb een ovutestje gedaan en volgens mij valt er een heeeel licht tweede streepje te zien. Ben alleen zo stom geweest om van tevoren niet te kijken hoe een schone test eruit ziet, misschien valt daar dat streepje ook al wel een beetje op te zien? 't Is echt heel licht namelijk.

Sowieso zit ik dus nog niet op mijn LHpiek, maar dat dat streepje er toch zit, betekent denk ik wel dat die piek er wel aan zit te komen de komende dagen? dat zou wel fijn zijn. Want dat betekent dus dat de testen het bi mij doen én dat de klusdagen eraan komen!! Nouja, morgen maar weer ff testen! :slight_smile:

18:00

Go Sproetje, go Sproetje :dance:

@Sproetje wrote:

Klein uurtje.

Heb de test maar ingepakt.

Niet erg origineel, maar hij ziet het toch wel aan mijn hoofd :silenced: :mrgreen:

Spannend!!

Tierrr, bij mij is altijd een heel klein 2e streepje te zien. Op 2 dagen wordt het donkerder. Ik heb vandaag voor de zekerheid ook nog ff een testje gedaan (na eisprong) en er was weer een heeel licht streepje te zien.

Blijven testen! :wink:

Hey meiden!

Sproetje, van harte gefeliciteerd!! Dit keer gaat het gewoon goed hoor! Lekker van genieten.

Ik ben dus gisteren gecuretteerd. Wat een dag zeg :(.

Was om half 10 in het ziekenhuis en ging er om kwart over 8 weer weg.

Eerst gesprek met gynaecoloog, daarna bloed afnemen, screenings gesprek bij anaesthesie en vervolgens naar de afdeling. Ik kon meteen naar de ok, kwam ik daar, bleek de juiste maat afzuigbuis niet beschikbaar en moest dat uit een ander ziekenhuis gehaald worden met spoed. Dus weer terug naar de afdeling. Uiteindelijk toch weer naar de ok toen het materiaal binnen was en om half 4 was ik weer op de zaal. Ik mocht alleen pas erg laat naar huis omdat ik erg veel bloed verloren ben na de operatie en ze dat nog even goed in de gaten wilden houden.

Op een gegeven moment wilde ik ook echt weg, want wegens plaatsgebrek (normaal houden ze zwangere vrouwen en andere gynaecologiepatienten apart) was er een vrouw op mijn kamer geplaatst die 36 weken was en haar vliezen waren gebroken op de parkeerplaats van het ziekenhuis, dus die werd opgenomen. Wat een zeikerd, en maar klagen door de telefoon dat ze helemaal niet van haar zwangerschapsverlof had kunnen genieten nog en laten begonnen de weeen en zat ze te zeiken dat ze zo’n pijn had etc etc. Dat kon ik even heel moeilijk hebben :evil: :cry:, zij kán uberhaupt nog bevallen en ook al is het iets te vroeg, zij gaat wel naar huis met een baby. En toen die ctg werd aangesloten en het hartje te horen was, was even niet leuk :cry:

Ik heb me op een aantal momenten na verder heel sterk gehouden gelukkig. Momenten dat ik mijn moeder spreek of zoals vandaag mijn oma is wel even moeilijk.

Lichamelijk gaat het goed, ik verlies geen bloed meer en voel me hartstikke fit :oops:. Geen pijn ook gelukkig. Werd vanmorgen verrast door een enorm en prachtig boeket bloemen van de 3 mensen op mijn werk die het weten en ben gebombardeerd door enorm lieve smsjes gisteren en vandaag. Dat doet me wel goed. Het blijft nog even moeilijk, het moet toch nog een plekje krijgen. Zo verheug ik me nu al niet op het zien van zwangere vrouwen in de zomer :?.

Verder hebben we besloten de babyspulletjes maar gewoon te laten komen en weg te zetten. We gaan ze ooit nodig hebben, daar gaan we nog steeds vanuit :wink:, we vinden ze mooi en het spreidt de kosten wat. Kreeg vandaag ook 2 zwangerschapsbroeken binnen, eentje mag nog blijven ook waarschijnlijk :wink:

En dan gaan we weer vooruit proberen te kijken, zonder dit allemaal te vergeten natuurlijk. Straks even een berg ovulatietesten bestellen, wil even in de gaten houden of ik nog werk 8) en meteen wat zwangerschapstesten maar weer. We weten in ieder geval nu dat we zwanger kúnnen raken, nu maar hopen dat het volgende kindje blijft leven en gezond ter wereld mag komen:pray:. Wij streven naar een kerstkindje! We moeten tenslotte positief blijven :wink:

ben er stil van

:hug: :hug: :hug:

KC, wat een dag zeg!

Bij mijn vriendin hadden ze dat dus ook gedaan… haar gelegd op een kamer met vrouwen die op het punt van bevallen stonden.

Werd daar gewoon niet over nagedacht. Dus niet eens ivm ruimtegebrek.

Lief dat je zoveel positieve aandacht hebt mogen ontvangen.

En tuurlijk lukt het over een poosje gewoon opnieuw.

De spulletjes vinden jullie dan vast ook nog heel mooi! :-*

Kc :hug: wat een dag in het ziekenhuis…en an ook zo’n vrouw die klaagt dat ze niet van haar verlof heeft genoten…geniet dan lekker straks met je kindje :shock:

Maar wat goed dat jullie weer zo positief zijn :thumbup:

Meid sterkte en hopelijk weer snel een positieve test :pray:

KC, ik heb even geen woorden…

Een hele dikke knuffel voor jouw en je mannetje :hug: :hug: :hug:

Sproetje hoe reageerde je mannetje?

Ja, die was erg blij!! :inlove: :inlove:

We realiseren ons dat het nog heel pril is, maar we proberen toch van het goede nieuws te genieten.

En hij weet dat hij een nieuwsgierig en ongeduldig vriendinnetje heeft, dus dat ik zou testen was eigenlijk ook geen verrassing :wink: :lol:

Hihi, leuk hoor :thumbup:

Net GTST gekeken en nu X factor. Jer is gelukkig nu ook thuis kan ik nog ff lekker bij hem op de bank hangen en daarna :zzz: :zzz:

Ik ben nog steeds doodmoe. Vandaag tot half 11 geslapen :oops:

Morgen gaan we naar Valkyrie :mrgreen:

Hee mascha,

Ik zit het ook te kijken. Zou ze nou echt haar tekst niet meer weten? :mrgreen:

Mijn vriend wil ook wel naar Valkyrie. Lijkt mij niet heel veel aan, maar was vroeger helemaal weg van Tom Cruise. Dus dat houdt ik wel vol denk ik :lol:

Wij vinden alletwee de 2e wereldoorlog erg intressant

en TC is niet onaangenaam :wink:

Kom KC even een hele dikke knuffel brengen :hug:

Sterke meid ben je! Ik ga hier heel hard duimen dat je heel snel weer zwanger bent. :-*

KC: meid, wat ben je toch dapper! Heb veel aan je gedacht!

Sproetje: top! Gefeliciteerd! Wanneer ging je ook alweer trouwen? Kom je nu echt met je dikke buik voor het altaar?

Miekje: fijn dat de test goed was, moet eerlijk zeggen dat ik door je misselijkheid ook niet anders had verwacht. Fijn dat het middeltje werkt!

Memmie: spannend, nog maar vier weken en dan al de 20 weken echo! Hier duurt dat nog 6,5 weken.

Vandaag bij de vk was alles goed. Ze voelde de baarmoeder heel goed zitten en kon het hartje al snel vinden. Klonk luid en duidelijk en met de juiste regelmaat :smiley: :smiley: :inlove: :inlove:

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Babet

:dance: :dance: :dance: :dance: Babet, geweldig nieuws!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Jeetje, ben nu echt snipverkouden opeens. Ga zo lekker richting mijn bedje :zzz:

Babet, wat heerlijk dat alles goed was bij de vk :dance:

Toch weer een geruststelling!

Ik hoop dat ik ook tussentijds nog een echo krijg als het zo lang goed blijft gaan.

Met het trouwen zal ik dan 29 wk zijn. Ik loop gelijk met de kalenderweken, dus dat is makkelijk tellen :mrgreen:

Sproet, wat gaaf dat je aanstaande zo reageerde :inlove:

Nogmaals van harte meis

Babet, wat heerlijk een kloppend hartje :inlove: :thumbup:

KC, nogmaals sterkte. Wat naar dat je op een kamer bij een hoogzwangere vrouw lag :?

Neem je tijd en dan hopen we weer op een voorspoedige zwangerschap!

Sproet, wat makkelijk dat je tegelijk loopt met de kalenderweken :lol: En met 29 weken heb je ws een flinke buik, maar nog niet ongemakkelijk :thumbup: (nou ja, je weet het nooit natuurlijk :wink: . Hij kan ook al mega zijn :mrgreen: )

Hoe is het met de rest? Heske waar ben je? Ook in de lappenmand?