Jullie zijn toch zo lief :-* Hartverwarmend :-
Morgen zal wel even een rotdag worden, we zijn heel de dag in het ziekenhuis. Aan de ene kant ben ik enorm verdrietig nu, maar tegelijk blij dat ik nu zekerheid heb. Na morgen kunnen we weer proberen naar de toekomst te kijken. En dat we nog een poging gaan wagen is zeker Duim maar mee voor een kerstkindje 8)
Het lijstje mag gewoon terug hoor, hoeft niet voor mij er niet op te staan, maar misschien dat Mascha dat wel fijn vindt?
Ik blijf een oktoberstopper en blijf ook gewoon bij jullie, zet mij maar onderaan met NOD’?’.
Ik blijf nog altijd genieten van jullie zwangerschapsverhalen (oké, het zal soms moeilijk zijn, maar dat is realiteit tot ik ooit een eigen kind gezond en wel in mijn armen hou, dus hou je echt vooral niet in), naderende NOD’s, jullie mooie kindjes en (ik hoop veel positieve) testen.
Sproetje, dank je voor het delen van jouw verhaal :hug:.
En Mascha, ik wil je even een hele dikke zoen geven meis :- Ook jouw nieuws was niet leuk
Als je het echt niet erg vind KC hebben we morgen weer een lijstje!
Heel veel sterkte morgen!! :hug: :hug:
Nee, echt niet, plaats maar gewoon.
Vind het enorm lief dat jullie zo aan me denken :-*
En dank je.
Ik weet trouwens niet wanneer ik wat laat horen.
Ik denk vrijdag pas, dan weten jullie dat.
Hoi meiden, moet zo weg (Sterre en ik gaan naar Ballorig met een Juul en Cynthia van de juli2006kindjes / -mama’s :dance: ), maar wil KC even héél veel sterkte wensen voor vandaag. Ik zal aan je denken meis!!! :-*
Ook vanaf hier heel veel sterkte KC!!! :hug: :-*
Heske, veel plezier meid!
Sterkte KC! :hug:
Hier even een kort berichtje, ik kom net uit de slaapdienst en ga zo naar het ziekenhuis. Mijn opa is gister gevallen en heeft zijn heup gebroken :?
Ik ben bang dat het deze maand weer niks wordt Vorige cyclus had ik op dag 23 en 24 een positieve ovutest. En dan waarschijnlijk op dag 25 de eisprong. Nu had ik op dag 18 en 19 een positieve ovutest en op dag 20 de ovulatie…? Dat was dus gister! En had ik weer slaapdienst! De dag ervoor wel ons best gedaan, maar vanavond zal het vast te laat zijn :?
Even snel berichtje van Mascha doorgeven
Ze heeft vanmorgen een test gedaan, was negatief.
Over een maand moet ze weer terug komen bij de KNO arts. Zij weet ook nog niets concreets. Wel heeft Mascha nog meer medicatie erbij.
Omeprazol en fucidin.
Lieve Mascha, ik hoop dat je heel snel opknapt. Dikke :hug: meis
KC sterkte! :hug:
Oh Mascha :hug:
Meissie ik hoop ook dat je snel opknapt !! :hug: :-*
Lu wat naar van je opa! :hug:
Hoe is het met hem?
Na je positieve ovulatietest komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Als je eitje loskomt kan het zelfs nog bevrucht worden. (in de eileider)
Meteen klussen als je je mannetje ziet, en sperma kan tot 3 dagen blijven leven, dus je hebt nog hele goede kansen hoor! En je hebt het dus prima gedaan
:-*
@Miekje wrote:
Lu wat naar van je opa! :hug:
Hoe is het met hem?
Na je positieve ovulatietest komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Als je eitje loskomt kan het zelfs nog bevrucht worden. (in de eileider)
Meteen klussen als je je mannetje ziet, en sperma kan tot 3 dagen blijven leven, dus je hebt nog hele goede kansen hoor! En je hebt het dus prima gedaan
:-*
:thumbup:

@Miekje wrote:
Even snel berichtje van Mascha doorgeven
Ze heeft vanmorgen een test gedaan, was negatief.
Over een maand moet ze weer terug komen bij de KNO arts. Zij weet ook nog niets concreets. Wel heeft Mascha nog meer medicatie erbij.
Omeprazol en fucidin.
Lieve Mascha, ik hoop dat je heel snel opknapt. Dikke :hug: meis

Mascha :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: He meis, wat ellendig zeg
Wij zijn weer terug uit Ballorig, was erg gezellig. Sterre was in het begin niet zo in haar hum, toch nog een beetje ziekig, maar toen zag ze ineens haar vriendje van het kdv en heeft de rest van de ochtend/middag met hem gespeeld. Juul vermaakte zich gelukkig ook zonder Sterre, anders was het ook zo sneu. Vind het wel grappig om te zien dat ze nu dus blijkbaar op een leeftijd is dat ze zelf haar vriendjes kiest.
Verder gaat alles hier wel z’n gangetje eigenlijk, niet zo heel veel te melden…
Oja, Miek, 12 februari al een echo :shock: :dance: :dance: :dance: Dat is al bijna joh, wat leuk!!!
Hee dames!
Ben ik ook weer even!
Wat ontzettend ellendig, Mascha, en wat een berg medicijnen… ongelooflijk!! :shock: Maar wat is er dan precies aan de hand, want ik gelof dat ik dat niet echt heb meegekregen… :oops:
Nouja, ik hoop iig dat die bendes medicijnen wel helpen! :hug:
KC, hoe gaat het met jou? Ik vind het zo naar voor je…
Lu, wat naar van je opa… niet leuk!
Maar volgens mij kan het nog wel wel goed zitten qua klussen hoor! En ik zou gewoon zodra je je vent ziet hem weer bespringen, haha!
Fijn dat het gezellig was, Heske, grappig inderdaad dat Sterre al zelf haar vriendjes kiest!
En spannend, Miek, die echo!! Echt leuk!
Hier gelukkig ook heel goed nieuws: ik heb mijn presentatie gehouden en hij is goed beoordeeld… met andere woorden: ik ben geslaagd! Joehoe!! Nu volgende maand nog even mijn diploma ophalen, maar dan ben ik echt Sociaal Pedagogisch Hulpverlener!
De komende 4 maanden heb ik ook al een baan (ondertussen druk op zoek naar een vaste baan), dus alles helemaal super hier! Nu nog een kindje… hopelijk heel snel… :roll:
Er zijn eindelijk foto’s geplaatst!!!
'k Voelde me lichtelijk aangesproken door Miekje
KC Ik heb aan je gedacht vandaag! Ik wens je zowel lichamelijk als mentaal een goed herstel toe. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Sterkte meis! Een hele dikke :hug: en :-
Mascha…het zit jou ook niet mee zeg! Ook voor jou een hele dikke :hug: en :-
Lu, wat sneu voor je opa…beterschap voor hem!
Ik hoop dat je je ei alsnog goed kan benutten! :thumbdown: :thumbup:
Tierrr, Hartelijk Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! :thumbup: goed gedaan meis!
Miek, wat leuk, over 3 weken een echo :dance: Superrrr!
Jane, ik hoop dat je snel opknapt! Beterschap!
Sproetje…SPANNNEND!!! Ze draaien hier volop hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Heske, wat leuk Ballorig! Wij rijden er bijna dagelijks langs en Demi vraagt regelmatig wanneer we weer heen gaan :oops: Wel grappig dat Sterre haar eigen plan trok :lol:
Tierrr, gefeliciteerd!! :dance: Ik heb de opleiding ook gedaan, maar ben in het 3e jaar afgehaakt :oops: 2009 moet wel een goed jaar worden voor jou!
Ben bij opa geweest, het gaat naar omstandigheden goed. Hij moet over een week alweer het ziekenhuis uit kunnen lopen (met looprek) :o :thumbup:
Oh en we hebben jullie tip opgevolgd hoor :shifty: :mrgreen:
Lu :thumbup:! Hopelijk hebben jullie 'em goed benut
:dance: go Lu go Lu :dance:
JOEPIEEE TIERRR gefeli lieverd! :mrgreen: :thumbup:
Memmie, hehehehe ik ga zo es spieken
Heske fijn dat het leuk was! Hihi die kleine meid van je weet gewoon wat ze wil :thumbup:
MvM komt zo, ben wel nieuwsgierig naar de test, toch spannend, laat m maar knallen!
Miekje, wat goed dat je mee doet met MvM. Toen ik zwanger was van Demi kon dat hier niet.
Krijg je ook wat leuks? :silenced: :mrgreen:
Vind het nog wel steeds gek dat ik mijn ei 5 dagen eerder had dan in de vorige cyclus :think:
Geen idee, volgens mij krijg je altijd wat, ik heb bij wout en em ook mee gedaan, wel een pokkuhwerk steeds die potten vullen, maar ja voor een goed doel.
Ja dat kan LU sommige vrouwen zijn heel onregelmatig, :eh: spreek ik over mijzelf, die was ok steeds anders. Volgens mij zouden we dat niet eens echt weten zonder die testen. Je ovulaties kunnen verschillen, terwijl je redelijk consequent ongi wordt :roll: