Oktober 2008 stoppers #8

Ja ik zou ook eerst testen, want je hebt ook een antibioticakuur en ik denk niet dat het amoxiciline is en dat is dacht ik de enige kuur die mag als je zwanger bent. (zeker in de eerste paar weken!)

Ps: Miek, jij ligt nu toch niet weer in bad he?

Ik vind het zo jammer dat wij geen laptop hebben. Anders had ik lekker in mijn bedje kunnen gaan liggen.

Denk dat ik dat zo toch maar moet gaan doen :roll:

:evil: ik heb wel een laptop, maar geen bad :?

Wij hebben het beide :silenced:

Wij hebben een bad omdat mijn vriend er perse een wilde.

Ik lig er zelden in. Maar heel misschien vind ik het nu wel lekker :shifty:

Nope lig niet in bad :mrgreen: Wel een goed idee van je :think:

Neee, ga straks lekker naar bed! Ben kapo van het schaatsen :?

@M&J wrote:

Wij hebben het beide :silenced:

Wij ook :silenced:

:cry: :cry: :cry: :cry:

5. Kan ik Claritromycine gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap

Gebruik Claritromycine NIET als u zwanger bent of binnenkort zwanger wilt worden. Over het gebruik van Claritromycine tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Wel is bekend dat het vanaf de zevende maand van de zwangerschap schadelijk kan zijn voor uw kind. Bent u zwanger of wilt u tijdens de kuur zwanger worden, overleg dan met uw arts of apotheker voor u met de kuur begint. U zult (tijdelijk) moeten overstappen op een ander middel.

Ik heb bijkans alle andere kuurtjes al gehad :frowning:

Wat balen zeg! :hug:

Ja… alleen amoxiciline mag. En bepaalde kuren worden voorgeschreven als je zwanger probeert te worden en de arts zeker weet dat je nog niet zwanger bent en er geen sprake is van een innesteling of een innesteling tijdens de kuur.

Misschien moet je toch echt even eerst een test doen Mascha

Mascha :hug: Ik zou het morgen nog maar eens goed vragen, weet je iig waar je aan toe bent! En ik zou een testje doen.

Ga nu naar bedje… Weltrusten meiden :-*

Idd morgenochtend eerst maar testen dan :think:

Slaap lekker Miek :zzz:

Ik ga nog even tv kijken misschien nog tot zo…

Truste mieks

Ben er ook vandoor. Truste!

waaaaa, heb net een echo geboekt bij een echobureau voor 12 febr. dat is al over 3 weken! Spannend!

:inlove: :inlove: gaaf miek!

Jeetje, wat een berichten alweer!!

Ik heb nu ff niet de moed om overal op te reageren, ben een beetje aangedaan door alle verhalen en maak me best wel druk over mijn presentatie morgen, dus ga even mijn best doen om voor de tv wat te ontspannen…

Maar ik wou me wel even melden, dus bij deze!

Hee lieve meiden,

Ben al paar dagen hier niet geweest, was erg druk en jarig :smiley: !!

Heb dus ook niet heel uitgebreid alles terug zitten lezen!!

KC, wat vreselijk voor je!!! Ik denk aan jou!!!

Voor alle anderen :-* van mij duim voor jullie eitjes, klussen en NOD.

Hier gaat het verder allemaal prima, erg druk met werk, vandaar dat ik hier ook weinig kan mee lezen!

Liefs en tot snel,

Anne-Sophie