Oktober 2008 stoppers #8

Tierr gefeliciteerd! :dance:

Memmie, gaat alweer wat beter hier, thnx :slight_smile: :-

zag hele mooie buikfoto’s en foto’s van Tycho :inlove:

Mascha, gaat het een beetje? :hug:

Hoe zou het nu met KC zijn :roll:

Lu gelukkig gaat het (naar omstandigheden) toch goed met je opa.

en :thumbup: hopelijk met een mooi resultaat :angel:

Sproet, spannende dagen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Heske, hihi lekker als ze hun eigen weg kunnen vinden :slight_smile:

Miekje :-

@Lu wrote:

Tierrr, gefeliciteerd!! :dance: Ik heb de opleiding ook gedaan, maar ben in het 3e jaar afgehaakt :oops: 2009 moet wel een goed jaar worden voor jou!

Ben bij opa geweest, het gaat naar omstandigheden goed. Hij moet over een week alweer het ziekenhuis uit kunnen lopen (met looprek) :o :thumbup:

Oh en we hebben jullie tip opgevolgd hoor :shifty: :mrgreen:

Hahaha, goedzo, ik hoop dat het een vruchtbare bespringing was! :wink: :mrgreen:

Ik moet vanavond mijn vent ook maar weer eens bespringen… dag 9 van de cyclus vandaag, en sja, beter te veel dan te weinig toch? :wink:

En ook mooi dat het met opa redelijk goed gaat… zo sneu altijd die lieve oude mensjes met al die kwaaltjes. Mijn opa en oma ook, er is telkens wel iets… echt jammer! Het zijn zulke schatten! Ik hoop ook zó dat wij ze nog een achterkleinkind kunnen bezorgen, lijkt me zo super!

Grappig trouwens dat je ook SPH hebt gedaan, mag ik vragen waarom je bent afgehaakt? Zonde, na 3 jaar! (En wat deed je nu ook al weer? :oops: )

Bedankt allemaal voor de felicitaties, ben heel erg blij met mijn diploma!!

Ook al voel ik me wel een beetje schuldig om hier nu blij te gaan zitten doen met al die droeve dingen verder… :?

Super trouwens dat je meedoet met MvM, Miekje!! :thumbup:

He Meiden!

Ik leef nog hoor! Weet alleen nooit zo goed wat ik hier moet melden. Lees wel altijd met jullie mee hoor!

Wil heel graag KC en Mascha een enorm hart onder de riem steken. Meiden, ik denk aan jullie!

Heske, top dat je weer terug bent. Voor Tjip is het toch ook leuk als hij gewoon veel mag? :lol: :lol: Wij hebben in de maand van bevruchting door ziek zijn, druk zijn, etc. slechts eenmaal gezellig gedaan zeg maar en … het resultaat is er, dus wie weet!

Miekje en Miek, bedankt voor de goede zorgen voor de wachtenden!

Morgen naar de verloskundige en zeker door het verhaal van KC, kijk ik nu enorm uit naar het horen van het hartje. Heeft me behoorlijke slapeloze nachten bezorgd.

Verder gaat alles goed hier. Ben 's morgens nog steeds misselijk, maar dat hoort erbij. Moe zijn, tja, daar zeg ik maar niets meer over. Gaat vast wel weer over. Weet dat dat bij Tim rond de 15/16 weken was. De kleine man is een heerlijke deugniet, maar ach, dat hoort bij een kind van 2,5 jaar toch?

Groetjes Babet

Hey Babet,

leuk weer iets van je te lezen :smiley:

Gelukkig gaat het goed met je!

Morgen lekker genieten van het hartje van je beeb :inlove:

heb je nog een echo gehad? (wij willen ook meegenieten :wink: )

Miekje, had je een mooie test van MvM? Toch gek he, iedereen vindt dat altijd spannend… ondanks het aantal positieve testen dat ze al in hun handen hebben gehad :smiley:

Ik had heel even het plan om vanochtend te testen.

Maar alle evt. symptomen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Mijn (.)(.) voelen eerder slap dan voller, dus ik heb het toch maar niet gedaan. Word nergens zo down van als een negatieve test :frowning:

Heske, die Sterre. Lekker haar eigen gangetje. Dan kun je het nog zo leuk voor haar bedacht hebben :wink:

Was alles goed met Cynthia?

Muisje, vandaag naar de vk… hopelijk kun je inderdaad gewoon het hartje horen!

KC, hopelijk knap je gauw weer op meid en kun je het een plekje geven :-*

Lu, gelukkig lijkt het mee te vallen met je opa.

Ik ben trouwens nog steeds ziek. Heb vanmorgen uren wakker gelegen, dus had even geen zin meer om in bed te liggen. Maar het is niet de griep waar iedereen last van heeft volgens mij. Heb vooral (spier)pijn in mijn onderrug en benen en ben kortademig…

Memmie… nu ga ik richting sf :dance:

Oh, de link is ook weg :frowning:

Ga ff op zoek…

Moge!

Jee Sproet, je weet de spanning er in te houden zeg!!

Rot dat je zo beroerd bent. Hoop dat het ergens mee te maken heeft :mrgreen:

Heeej Muisje! Fijn je te lezen meis. Wat ga je hard zeg! :shock: 13 weken alweer. Veel plezier bij de vk, en je zal vast een heel mooi hartje horen. Ben het met Jane eens, Echo = showen!!

Tierrr, nee hoor, niet schuldig voelen, goed nieuws is hier heel welkom :-

MvM was hier half 9 en ze ging om iets van kwart voor 10 pas weg. Gezellig zitten beppen en test was super positief :inlove:

:dance:

Drankje van de homeopaat werkt geweldig. Misselijkheid is nu niet meer 24/7, en komt gewoon met vlagen. Zoals het hoort dus. (eh vind ik)

Echt te doen nu. Zag me al weken ziek zijn.

:-

Hoop dat alles met KC goed gaat

:kaars:

Miekje, lekker dat je nu in ieder geval niet meer aan de lopende band misselijk bent :thumbup:

Ik krijg van een van de meistoppers nog twee KV testen van het oude type opgestuurd… dus dan hoef ik straks niet meer zo zuinig te doen met testen :wink:

zucht nu natuurlijk kots :sick: :roll:

Oh das fijn sproet, dat je die testen krijgt, lief zeg! Ik zou zeggen, doe maar een testje dan :wink:

Goede morgen!

Muisje, ik hoop dat je een mooi geluidje te horen krijgt vandaag bij de vk!

Hier verder niet zoveel nieuws.

Ik heb een mannetje van 1jr+5mndn en dat is ook zo’n verschrikkelijke boef op het moment! Pfoeh…soms erg vermoeiend, maar ook grappig :inlove: Luisteren??? wat is dat?! Nee=ja en ja=ja…blijft er niet veel over he?!

Vandaag de laatste dag voor MvM :dance: Ik maak de week nog ff af en dan kan ik gaan plassen waar ik wil! Heb het met alle leifde gedaan, maar vind het ook wel weer lekker om gewoon te kunne plassen.

Miekje, super dat je ook mee doet! :thumbup:

Ik heb destijds een hele mooie DVD uitgekozen over het leven. Prachtig! Van ovulatie tot de geboorte…heel indrukwekkend! Dan zie je weer hoe een groot wonder het is!

Zo, ik ga ff een kopje koffie drinken…xxx

KOFFIE???!!! :shock: :sick: :sick:

Men daar verlang ik naar, dat dat weer lekker is!

Die dvd had ik al, het boek ook, (een keer gekregen) en 2x het serviesje genomen de vorige keer dus nu weer :inlove:

Ja die dvd is echt geweldig mooi he memmie… zucht

Voel je eigenlijk al beweging?

Ja hier ook 2 van die lekkere peuter/kleuter pubers :roll:

Miekje, zonder de toverwoorden durf ik het sowieso niet :wink:

SPOETJE MAKE ME PROUD!!!

:mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:

MAKE US PROUD!!! Sproetje!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ja Miekje, ik voel zo nu en dan al beweging. Als sinds ik ruim 13 weken ben. Nu alleen steeds vaker, maar nog niet heeeel geregeld. Ik kan niet wachten! Ook niet op wat het geslacht van ons protsje is… Vanaf vandaag nog 31 dagen (4w3d), dan weten we het!!!

En koffie…dat is sinds kort da’k dat weer binnen krijg. Nog niet vaak/veel, maar zo nu en dan best lekker.

Eeeeh…

Eeeeeeh?? wasda? Vertaling please!

Gaaf Memmie!! :inlove:

Ik kan niet wachten tot ik onze frummel voel.

OOhh die echo is echt bijna. Wat denk je zelf? ik denk een meisje!

Goeiemorgen allemaal!!

Nog snel even een berichtje voordat ik zo naar school moet om de laatste dingen te regelen, zodat ik volgende maand mijn diploma op kan halen! :slight_smile:

Nou, Sproetje, al getest? :mrgreen:

Balen dat je nog steeds ziek bent… hopelijk gaat het snel weer over, of blijkt dat het door een heel mooi iets komt? :roll:

O, wat gaaf memmie, dat je hem al voelt, lijkt me zo mooi he?

Ach, koffie… dat lijkt me zo erg he als je dat niet meer kunt hebben als je zwanger bent, haha. Nu trouwens ook wel zin in een bakje, maar niet genoeg tijd meer… moet zo weg…

Erg fijn miekje, dat je niet meer constant misselijk bent… echt een verademing, denk ik!!

Hoop dat KC zich een beetje staande weet te houden… :?

Nou, ik ga! Tot later meiden!!

Dat betekent… i’m in shock!!!

Staan Twee strepen :inlove: :inlove:

Nu krijg ik natuurlijk op m’n donder als mijn schatje thuis komt :angel:

:dance: SPROETJE!!! GEFELICITEERD MEISSIE!!!