Oktober 2008 stoppers #8

@miek1982 wrote:

Lekkere reactie van je sm :twisted:

En natuurlijk gaat het weer lukken. Je was zoooo snel zwanger, dat dat ook nu weer gebeurt! Gaan jullie er meteen weer voor?

Ik hoop het maar :stuck_out_tongue:

We weten nog niet of we er meteen voor gaan. Willen daar eigenlijk op dit moment ook geen beslissing over nemen, is een beetje afhankelijk van hoe we ons over een paar weken voelen. Kan direct proberen zijn, of misschien toch nog even wachten. Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk, maar tegelijk moet ik ook reeel zijn en dit ook een plaatsje geven. Is het gevoel goed, dan gaan we er gewoon voor, en anders even niet. Hoop alleen niet dat het nog maanden en maanden duurt als we eenmaal zo ver zijn, want dat zou wel een teleurstelling zijn eerlijk gezegd. Heb nu eerlijk gezegd wel een beetje het gevoel dat we kostbare tijd hebben verloren. Niet verkeerd op te vatten hoop ik, maar uiteindelijk kost het door de MA wel meer tijd voordat we een kindje hebben.

Laarzen:

Zeg nou zelf, laarzen met smalle schacht kun je toch niet laten staan als je dunne kuitjes hebt :angel:

http://www.omoda.nl/foto.php?src=24669674f0cb&x=365&y=300&x_method=max&y_

http://www.omoda.nl/foto.php?src=22c56520e4bb&x=800&y=515&x_method=max&y_method=max

Welterusten Mascha :hug:

Kaassoufflees, lekker, soms dan :wink:

Idd geef het wat tijd… :hug:

Mooie laarzen :thumbup: :inlove:

KC, ik denk dat het wel een goed idee is om iets moois voor jezelf te kopen nu hoor. Gewoon om jezelf op te vrolijken, maar ook zodat je iets tastbaars hebt waardoor je altijd een klein beetje aan jullie eerste zwangerschap en dat ieniemini pukkie blijft denken.

En groot gelijk dat je zo positief naar de toekomt kijkt. Je hebt geen enkele reden om aan te nemen dat het niet zo mag zijn, dus laat die spulletjes maar lekker komen, je hebt ze vast snel alsnog nodig meid! :pray:

Mascha, trusten!

Enne… Miek :naughty: Muts! :mrgreen:

Lastig KC!! :hug:

Mitch is thuis, ga ook maar eens mijn mandje opzoeken… Moet morgen invallen :?

Weltrusten allemaal :-*

Weltrusten Mieks :hug: :-*

@Ke wrote:

KC, ik denk dat het wel een goed idee is om iets moois voor jezelf te kopen nu hoor. Gewoon om jezelf op te vrolijken, maar ook zodat je iets tastbaars hebt waardoor je altijd een klein beetje aan jullie eerste zwangerschap en dat ieniemini pukkie blijft denken.

En groot gelijk dat je zo positief naar de toekomt kijkt. Je hebt geen enkele reden om aan te nemen dat het niet zo mag zijn, dus laat die spulletjes maar lekker komen, je hebt ze vast snel alsnog nodig meid! :pray:

That’s the spirit! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het maar goed mag gaan een volgende zwangerschap. Daar moeten we maar gewoon voor gaan.

En ook voor jou een heleboel duimpjes!

Welterusten Miek!

Trusten Miek!

KC, je weet het denk ik zelf het beste wanneer je er weer voor wil gaan. Misschien denk je over een paar weken ‘kom maar op!’ en misschien heeft het wat meer tijd nodig… dat is ook niet iets wat je nú maar ff moet beslissen ofzo natuurlijk.

En wat die verloren tijd betreft… Hoewel ik de zwangerschap van Lente* voor geen goud had willen missen, herken ik er ook wel wat in. Ik vind het soms zo rot dat er straks zoveel leeftijdsverschil tussen Sterre en het volgende brusje zit. En dat ik waarschijnlijk nooit de 4 kindjes om me heen zal hebben waar ik altijd van droomde (of we moeten een tweeling krijgen… :shifty: Wil nog best 2 keer zwanger zijn, maar daarna denk ik dat het wel mooi is geweest… :eh: ). Het voelt heel dubbel hoor, want Lente* is me zo dierbaar en ik kan me gewoon niet voorstellen dat die zwangerschap er nooit geweest zou zijn, maar ik had het plaatje van onze toekomst al zo mooi uitgestippeld en dat moet nu toch helemaal bijgesteld worden…

Meiden ga er vandoor, nog steeds niet lekker :frowning: :?

Tot Morgen! Weltrusten :zzz: :-*

Pffff, schrik me de rambam… Telefoon ging ineens, wat op zich nog niet zo gek is om 22 uur, maar Tjip ligt al een eeuwigheid in bed dus voor mijn gevoel is het middernacht nu :shifty: Was zijn oude baas, nu gewoon collega, concurrent, vriend, weet ik het… belt morgen wel terug, maar ik zit nu zo in de stress-stand dat ik me afvraag waarvoor hij belde en of er niets aan de hand is :shifty: :wall:

Trusten Jane, en beterschap!!! :-*

Nou meiden, ik duik ook mijn bedje in (zit nu volgens mij tegen mezelf te praten, maar ach… :wink: ), slaap al een paar nachten waardeloos, dus ben moeoeoeoeoeoeoeoeoeoe :zzz: :zzz: :zzz:

@Ke wrote:

KC, je weet het denk ik zelf het beste wanneer je er weer voor wil gaan. Misschien denk je over een paar weken ‘kom maar op!’ en misschien heeft het wat meer tijd nodig… dat is ook niet iets wat je nú maar ff moet beslissen ofzo natuurlijk.

En wat die verloren tijd betreft… Hoewel ik de zwangerschap van Lente* voor geen goud had willen missen, herken ik er ook wel wat in. Ik vind het soms zo rot dat er straks zoveel leeftijdsverschil tussen Sterre en het volgende brusje zit. En dat ik waarschijnlijk nooit de 4 kindjes om me heen zal hebben waar ik altijd van droomde (of we moeten een tweeling krijgen… :shifty: Wil nog best 2 keer zwanger zijn, maar daarna denk ik dat het wel mooi is geweest… :eh: ). Het voelt heel dubbel hoor, want Lente* is me zo dierbaar en ik kan me gewoon niet voorstellen dat die zwangerschap er nooit geweest zou zijn, maar ik had het plaatje van onze toekomst al zo mooi uitgestippeld en dat moet nu toch helemaal bijgesteld worden…

Zoiets hebben we zelf ook hoor, we zien het wel. We willen het graag, maar het moet wel goed voelen. Moet wel zeggen dat ik nu wel neig naar zo snel mogelijk :oops:, we waren er klaar voor en zijn er nog steeds klaar voor, maar moet maar zien of ik dat over een paar weken ook nog denk. Heb in ieder geval morgen een boel ovulatietesten in huis en een heleboel zwangerschapstesten :oops: (dat was nog meer winkelwoede :angel:), als de hormonen mijn lichaam uit zijn (zaterdag nog positief getest), maar eens kijken of ik nog werk zoals de bedoeling is.

Bij jouw verhaal valt natuurlijk zowat alles in het niet. Dat wens je echt nooit mee te maken en helaas is het jullie overkomen :frowning:

Lente* is en blijft jullie 2e kindje, hoeveel je er ook ooit nog gaat krijgen. En ze zal altijd een speciaal plekje in jullie harten hebben.

En wie weet wordt het ooit nog een elftal :smiley: Qua leeftijd moet het kunnen 8) :-

Welterusten allemaal trouwens, ik was er nog wel, maar was even aan het shoppen :mrgreen: (als in winkelmandje vullen en niets bestellen :angel: )

En Jane, beterschap :-

Goeiemorgen!

Hoe is het met iedereen?

Ik heb vandaag een heel lange werkdag… nu zo weg en dan rond half 8 weer thuis… zal hier dus niet zoveel kunnen lezen en posten vandaag… :frowning:

Morgen!

Ik kom alleen iedereen een fijne dag wensen!

Ik moet naar mijn werk, ik heb 4 uur vergadering :shifty: … :zzz:

Ik heb sinds gister een raar gevoel in mijn buik…echt steekjes kan ik het niet noemen, maar het voelt anders…en wat ben ik me vaak bewust van mijn (.)(.)…ze zijn erg gevoelig als ik de trap af loop… :shifty:

Nee, niks aan de hand! Ik maak mezelf weer eens gek! Niets aan de hand hier :angel:

Lu :shifty: , toch wel een beetje spannend :eh: :shifty: :pray:

KC, ik kan het me goed voorstellen dat je er stiekem gewoon weer heel snel voor wil gaan. Dat had ik na de mk, en dat had ik óók na de geboorte van Lente*. Toen vroegen we een dag later aan de gyn wanneer ik weer zwanger zou kunnen en mogen worden. Erg veel onbegrip gehad hoor, maar dat is dan heel jammer. Mijn moeder is ook met 38 weken haar (eerste) kindje verloren en die herkende onze wens maar al te goed. Precies een jaar later werd ik geboren :wink:

Hoe is het vandaag verder met iedereen?

(Miekje, hoe is het met de misselijkheid? :hug: )

xHeske

Zo, ben ik ook weer.

Wilde vandaag weer gaan werken maar ben nog steeds grieperig en verkouden. Volgens mij leeft er een kleine parasiet in me :?

Verder overigens totaal geen kwaaltjes maar daar is het misschien ook wat erg vroeg voor…

Heb net telefoon tussendoor gehad (mijn werk) en nu weet ik even niet meer wat ik heb gelezen :wall:

Miek, ik heb foto’s gemist begrijp ik.

Juist die met 30 wk is voor mij wel interessant :wink:

Of staan ze nu in het sf???

KC, toen ik de controle-echo kreeg moedigde ze me juist aan om er gelijk weer voor te gaan. Was geen enkele reden om het niet te doen. Ik had mijn echo vrij snel, maar ze zei dat ze een stel naar huis had gestuurd om aan de klus te gaan omdat ze zag dat er een eitje op springen stond. Maar je moet idd wel wachten tot je er weer aan toe bent, ook geestelijk. Wij hadden afgesproken te wachten, maar mijn vriend zag dat de gedachte om die kans voorbij te laten gaan aan mij vrat, dus toen ging hij er uit zichzelf toch in mee :inlove:

Niet gelukt toen, maar het gaat om het idee natuurlijk!

Lu… spannend hoor!!

Heske, je had uiteraard al een heel toekomstplaatje!

Gelukkig kon je moeder het maar al te goed begrijpen dat je met een volgende zwangerschap bezig bent!! :hug:

Goedemiddag meiden!

Ik kwam even kijken of Miekje al geweest was.

Ga me toch beetje zorgen maken…

MIEKJUUUUUUUUUUUHHHHH WAAAAAAAAARR BEEEEN JEEEEEEE???

Ik maak me ook een beetje zorgen eigenlijk… :think: Mieieieieieieieieikjeeeeeeehhhh, waar ben je nou??? :shifty: