Hahaha KC, online winkelen… dat doe ik nou nooooooooit :eh: :liar: :shifty:
Jeetje, en de babyspullen… da’s dan wel ineens snel na de mk he… vind je het moeilijk om ze straks al in huis te hebben? :hug:
@KC: wat een mooie bedel!!! Wil je die graag aan de ketting voor jullie engeltje? :hug:
@Kittycat wrote:
Kreeg trouwens vandaag een mailtje dat de babyspullen onderweg zijn :shock:
We wilden ze al wel gewoon laten komen, maar het zou nog een paar weken duren, dus ik had zoiets van toch nog maar even goed over nadenken misschien en niet overhaast beslissen en nu zijn ze al onderweg.
Hmm, das wel confronterend, denk ik ja… :?
Mooi bedeltje!!
Wat ontzettend lief van je mannetje, Mascha! Super!!

Leuk trouwens, een eigen supermarkt, Heske! Maar wel hard werken denk ik…
Hmm, ik heb wel zin om te ouwehoeren, maar weet niks te vertellen… ben ook wat slaperig, vannacht wat weinig geslapen… :roll: dus ik ga maar ff lekker op de bank liggen!!

Trusten allemaal!!
KC, zal wel weer een verdrietige dag worden als de spulletjes worden gebracht :hug:
Mooie ketting :thumbup:
Truste Tierrr!
Jane, waar ben je gebleven???
Slaap lekker voor straks Tierrr
@M&J wrote:
@miek1982 wrote:Jane, waar ben je gebleven???
In d’r velletje :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Mascha, wel fijn om te merken dat de medicijnen je gevoel voor humor niet aantasten (al kan ik me voorstellen dat het lachen je soms toch even vergaat hoor :hug: )
@Ke wrote:
@M&J wrote:@miek1982 wrote:Jane, waar ben je gebleven???
In d’r velletje :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: Klopt!
Gewoon hier

Welterusten Tierr!!

Eigenlijk vind ik het niet eens zo moeilijk om de babyspullen in huis te hebben :oops:, ga er nog steeds vanuit dat we ze eens gaan gebruiken.
Had alleen gisteren een wat sceptische schoonmoeder op visite die me dan weer doet twijfelen, ‘want misschien lukt het wel nooit’ (kill and attack, sorry sm 8)).
Eigenlijk wilde ik mooie oorbellen. Moest in het ziekenhuis mijn oorbellen uit (simpele zilveren ringetjes) en had echt zoiets van dáár moeten mooie andere voor in de plaats komen. Gewoon om mezelf te verwennen in deze moeilijke tijd. En toen kwam ik dus de kettingen en bedels tegen :inlove:. Dus niet speciaal deze bedel voor ons niet geboren kindje, maar tegelijk wil ik toch wel wat speciaals gewoon voor de hele periode. Snap je hem nog :eh: ?
Even lekker voor jezelf shoppen kan je soms echt goed doen! :hug:
Lekkere reactie van je sm :twisted:
En natuurlijk gaat het weer lukken. Je was zoooo snel zwanger, dat dat ook nu weer gebeurt! Gaan jullie er meteen weer voor?
Ik ga mn mandje opzoeken. Ondanks dat ik vanmiddag even heb geslapen heeft onze praatsessie vannacht me enorm opgebroken.
Tot morgen!
Weltruste Mascha! Hoop dat je lekker slaap vanacht :-*
Weltrusten Mascha :-*
Pfff, zit net twee kassouffle’s naar binnen te werken… Heb nu al spijt :sick:
Het was niet eens lekker