Bedankt voor jullie lieve woorden, doen me goed!
De medicatie is echt ruk, ik lijkt wel een wandelende apotheek, echt heel veel en ben er misselijk van ook :sick:
Vanmiddag werd ik wakker doordat de bel ging. Staat er een bloemist voor de deur met een enorm boeket rode rozen en 1 witte in het midden. Met een heel lief kaartje van mn mannetje :inlove: :inlove:
Ik meteen in tranen… je kan dus blijkbaar ook last van hormonsters hebben zonder zwangerschap maar met medicatie :lol:
Ja weet ik en ik reageerde zo: :eh:
:mrgreen:
oh Mascha wat lief!! :inlove:
Wat lief Mascha! :inlove:
Hoelang moet je die medicatie slikken of is dat nog niet bekend?
In ieder geval een maand, daarna zien ze wel weer verder
Mascha, wat onwijs lief van je mannetje :inlove: :inlove: :inlove: Maar je verdient het ook lieverd, heb echt zo met je te doen :hug:
Dan ik voor je dat je volgende maand weer aan de bak kunt!
En ik doe mee, hoop het echt zo voor je!!
Als er een God is dan moet hij ons toch wel horen lijkt mij
Vind het alleen nog steeds erg raar dat ze nog geen vaste diagnose hebben gesteld en dat ik wel word vol gepropt met medicatie :think:
@M&J wrote:
Vind het alleen nog steeds erg raar dat ze nog geen vaste diagnose hebben gesteld en dat ik wel word vol gepropt met medicatie :think:
Dat is idd vreemd. Je moet er maar op vertrouwen… iets anders kun je niet doen…
Ik heb sinds die prednison de hele dag honger maar als ik iets eet ben ik meteen weer misselijk
dipsausjes misschien?
Da’s idd wel vreemd Mascha… Willen ze kijken hoe je op de medicatie reageert en zo tot een diagnose komen ofzo :?
Echt naar, die bijwerkingen… en een maand is dan behoorlijk lang lijkt me :hug:
@Ke wrote:
Da’s idd wel vreemd Mascha… Willen ze kijken hoe je op de medicatie reageert en zo tot een diagnose komen ofzo :?
Echt naar, die bijwerkingen… en een maand is dan behoorlijk lang lijkt me:hug:
Ik heb ook een behoorlijk hoge dosering. 4x op een dag 2 tabletten en die antibioticakuur is ook voor een maand. Dat kende ik trouwens helemaal niet…
Nee, ik ook niet eigenlijk :eh: Bah, lijkt me echt kl*te, al die medicijnen…
Gelukkig nog wel trek in dipsausjes :lol:
Wat lief van je mannetje om je zo’n mooi boeket te sturen Mascha.
Erg vervelend al die medicijnen hoor :?
Wisten jullie al dat online winkelen erg slecht voor me is :eh: ?
Gisteren al 2 paar laarzen besteld en ben nu aan het kijken voor een leuke ketting waar je van die bedels aan kan hangen (wel modern ), terwijl ik eigenlijk mooie oorbellen zocht :?
Voorbeelden van kettingen:
Kreeg trouwens vandaag een mailtje dat de babyspullen onderweg zijn :shock:
We wilden ze al wel gewoon laten komen, maar het zou nog een paar weken duren, dus ik had zoiets van toch nog maar even goed over nadenken misschien en niet overhaast beslissen en nu zijn ze al onderweg.