Hahahahaha Miek, ik wist zéker dat er frikandel onder je spoiler zou staan :doh: :lol: :lol: :lol:
Ik dacht: laat ik eens iets anders verzinnen :mrgreen:
Maar jij mag natuurlijk niet aan lekkere dingen denken met je dieet :? Schiet het al op? HEb je foto’d bekeken op het sf. Zag alleen maar een hele slanke vrouw zelf tijdens je zwangerschappen 8)
:lol: :lol: :lol:
Het is inderdaad wel apart dat er niet frikandel onder staat :lol:
@miek1982 wrote:
Maar jij mag natuurlijk niet aan lekkere dingen denken met je dieet :? Schiet het al op? HEb je foto’d bekeken op het sf. Zag alleen maar een hele slanke vrouw zelf tijdens je zwangerschappen 8)
Miek ik zag precies hetzelfde! :mrgreen:
Hm… helaas zie ik er nu nog ongeveer hetzelfde uit als op die laatste buikfoto… inclusief buik dus
:silenced:
Nee serieus, er zitten echt wel een paar kilo teveel aan hoor. Alleen zie je dat op die buikfoto’s niet echt. Het afvallen schiet nog niet echt heel erg op geloof ik. Broeken zitten wel wat losser, maar ben nog weinig afgevallen. Maar ja, komt ook door het sporten, eerst worden m’n vetjes weer omgezet in spieren, daarna komt het echte afvalwerk Nog ff geduld dus :?
Huh Miek, wat doe je nou? :eh: Ik wil die foto zien :mrgreen:
Deze is mooier
Hier was ik 17 weken…
30 weken
Ooooh mooi Miek, echt zo’n puntbuikje (jongetje! :mrgreen: Mijn buik was echt rond/eivormig, grappig toch dat dat vaak wel klopt!)
36 weken
idd een puntbuik en hij zat erg hoog! Had ook verschrikkelijke last van maagzuur. Maar was wel heeel trots op mijn buik!
:inlove: :inlove:
Dan missen we er nog eentje van nu
Maschaaaaaaaaa!! :mrgreen:
hoe is het met je?? :-*
:o nee dat kan echt niet
Nu zie je alleen maar een mooie vetrand :mrgreen:
Oooooh hou op over maagzuur :silenced: Daar had ik dus ook héél veel last van… Bij Lente* nog erger dan bij Sterre, toen moest ik op het laatst steeds overgeven omdat dat zuur zo omhoog kwam. Ellendig gevoel is dat.
Maar wel een héle mooie buik Miek! :inlove:
@M&J wrote:
Dan missen we er nog eentje van nu![]()
Ik reageerde hierop Jane!