Oktober 2008 stoppers #8

@Tierrr wrote:

Alleen is het bij mij ronde 5 inmiddels…

Moet je even Mascha PB’en dan weet ze dat, en past ze het wel aan :wink:

Mascha, het is inderdaad een mooi lijstje. Ik moest wel even 2x kijken voor die foto van die buik, vond het er maar vreemd uit zien in de eerste instantie :eh:, maar mooi gevonden!

Hoop dat we snel allemaal in het bovenste lijstje terecht komen!

Tierr, veel succes morgen!

Goedemorgen meiden,

Hey, ik ben een keer als eerst :mrgreen:

Hier gaat eigenlijk alles z’n gangetje.

Wel vreselijk misselijk, maar dat is voor een goed doel.

Pat moest al vroeg weg vandaag en Jesse is nu lekker in z’n pyjama tv aan het kijken.

Volgende week 12 weken echo :pray:

Mascha. idd mooi lijstje…alleen dat onderste lijstje mag wel wat korter en die bovenste iets langer :pray:

Goeiemorgen!

Allereerst, Lu, heel veel sterkte vandaag. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

KC, wat fijn dat je je lichamelijk goed voelt meis, dat is alvast 1 stap de goede kant op voor je psychische herstel.

Wat je zegt over dat het moeilijk is om om te gaan met de verwachtingen van anderen… oooh, wat is dat herkenbaar :frowning: Ik ben de avond na de crematie weer aan het werk gegaan. Kon niet anders, we hebben een eigen zaak en de rekeningen moesten betaald worden. Ik vond het ook niet erg, gewoon héél eventjes mijn zinnen verzetten. Maar mensen om me heen vonden het maar vreemd. Mijn schoonmoeder heeft zelfs eens de opmerking geplaatst dat ze het maar raar vond dat ik zo sterk was, want zij had het er nog zo moeilijk mee :shock: (ze moest eens weten… :wall: ). Nu we een paar maanden verder zijn is het ineens andersom. Mensen beginnen ons verdriet te vergeten, of denken dat we zo onderhand wel weer gewoon onszelf zijn, en kijken er dan gek van op als ik vertel dat ik nog elke avond huilend in slaap val en elke ochtend huilend wakker word.

Maar probeer je er niets van aan te trekken meis, dat is soms wel moeilijk, want het kan pijn doen als mensen niets van je begrijpen. Maar het is jullie verdriet en niemand kan jou vertellen hoe je daar het beste mee om kan gaan. Doe waar je je zelf goed bij voelt :hug: Succes met werken vandaag, ik hoop voor je dat het goed gaat, maar zo niet, dan heeft het geen haast he meid :hug: :hug: :hug:

Miekje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Enne… visjes zijn idd heeeeeeeel lief! :angel: (ik ben er ook eentje, 26 februari jarig :mrgreen: )

Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn oma woont idd nog op zichzelf… al is dat eigenlijk niet echt verstandig meer :eh: Het is dat mijn tante zo dichtbij haar woont en haar vaak kan helpen, maar eigenlijk zou ze naar een verzorgingstehuis ofzo moeten. Maar ze is te eigenwijs. Heeft een prachtig huis waar ze al jaaaaaaaaaaren woont en waar ze dus persé niet weg wil. Ik snap het wel, maar het is wel een flinke belasting voor mijn tante en gewoon niet zonder risico voor oma…

Sproet, hoe is het daar op die roze wolk? Is er nog plek voor mij? :mrgreen:

Mascha, hoe is het nu met jou? Knap je een beetje op? En heb je nog bijwerkingen ofzo van al die medicijnen, of valt dat mee?

Nog even een dikke knuffel voor alle vermoeide en misselijke zwangere meiden… :hug: :hug: :hug: Ik hoop dat de kwaaltjes snel plaats maken voor de makkelijkere weken :hug:

Hier verder weinig te melden, het is weer afwachten geblazen. Heb er een goed gevoel over, maar probeer er maar niet te veel op te hopen anders is de teleurstelling des te groter.

Vanmiddag nog even werken, maar nu eerst hier de zooi opruimen… lijkt wel of er hier een bom ontploft is :eh: :wink:

xHeske

Lu, een dikke knuffel voor jou vandaag meis :hug: :hug:

En ik zag dat Miekje gisteren jarig was.

Nog gefeliciteerd!! :mrgreen:

Ik was gisterenavond niet thuis, maar had wel een zware avond.

Ben nog steeds grieperig en zwaar verkouden, dus vandaag nog maar een dagje thuis.

En dan die roze wolk…

Tja, ik probeer er eerlijk gezegd zo min mogelijk aan te denken.

Eerst maar eens zien de 6 wk te halen, dan ben ik alweer verder dan de eerste keer dat het misging. Vervolgens proberen twee echo’s te krijgen.

Ik heb er wel een goed gevoel over hoor, maar durf absoluut nog niet aan het idee te wennen.

De tijd gaat opeens ook zoooo langzaam :roll:

Maar voor okt. mama’s is zeker nog plek.

Lijkt me erg gezellig als we daar samen kunnen kletsen!!!

Moet gewoon :lol:

KC, denk inderdaad dat je werk je ook wel even wat afleiding kan geven. Zolang je jezelf daarbij niet uit het oog verliest, lijkt me dat alleen maar goed :-*

Sproet, kan me voorstellen dat je nog een slag om de amr houdt hoor, als het al 2 keer mis is gegaan lijkt het me toch moeilijk om er echt weer in te geloven. Maar zoals je zelf al zegt… 3 maal is scheepsrecht, het komt helemaal goed. En ik hoop dat we idd ook samen bij de oktobermama’s kunnen kletsen :pray:

Heb net ff m’n buikfoto’s van bij Sterre en Lente* in het sf gezet, vindt het wel grappig om te zien hoe mijn buikie groeide. Beide keren eigenlijk ineens een mega groeispurt vlak voor de 30 weken :o

Heb net met de vk gebeld.

Krijg nu waarschijnlijk een echo met 9 wk en 13 wk. Voor die laatste moet ik hooguit een eigen bijdrage betalen. Nou, dat vind ik dan wel best.

Ga ff richting sf :mrgreen:

Goeiemorgen, nog net :wink:

Gister alsnog k*t geslapen… we hebben veel gepraat ondanks dat Jer alweer om 04:00 het bed uit moest :frowning:

Ik wil heel graag bij jullie blijven! Aankomende periode zal niet leuk zijn want ik word hoe dan ook geen oktobermama en dat vind ik heel erg jammer :cry: Met mijn medicatie nu en de mogelijke vervolgonderzoeken is het gewoonweg nu niet verstandig :?

Wel leef ik gewoon met iedereen nog net zo hard mee als voorheen :pray:

Ik zal jullie steun, duimen en :pray: hard nodig hebben voor februari/maart… :mrgreen:

sorry even een ego berichtje, ik kom vanmiddag terug

Mascha… ja, dat is ook balen natuurlijk :hug:

Ik had er ook heel veel moeite mee om na mijn mk twee rondes over te slaan. Uiteindelijk hebben we gelukkig ook maar 1 ronde overgeslagen.

Maar soms heb je gewoon geen keus.

En dan is het wel raar om een nod voor je gevoel verloren te laten gaan.

Meis, je gezondheid is nu natuurlijk even veel belangrijker!!!

Hopelijk doet de medicatie z’n werk en kunnen we gauw voor een positieve test voor jou duimen :-*

Ahh Mascha! wat balen! :hug: :hug: :hug:

Het zit je echt niet mee…

Hopelijk ben je snel opgeknapt en volgt voor al dat geduld een positieve test!!! :-

Nou hier ook net wakker, maar werd telkens met hoofdpijn wakker, waardoor ik blij was weer in slaap tevallen, maar uiteindelijk toch maar opgestaan en een hoofdpijn :shock: dus reageer (sorry) nu even niet op alles… :?

:-

Ik heb 25 feb een echo… dan ben ik als het goed is 8 wk 5 dg zwanger.

Daarna intake bij de vk. Zal wel niet zo lang duren want ik sta er nog in de computer…

Dus nog even een maandje geduld :angel: :silenced: :smiley:

Mascha, dikke zoen :-* Vind het zo rot voor je :hug:. Hopelijk kunnen we samen voor een kerstkindje gaan?

En Heske, je ontroert me steeds weer. Wat hebben jullie het toch zwaar, ook een dikke zoen voor jou :-*

Ik ben vanmorgen gaan werken, was kapot om 12 uur, heb echt even alles bij elkaar moeten rapen om nog wat energie op te brengen om nog een uurtje door te gaan. Ze waren op mijn werk erg lief voor me, degenen die het wisten dan, de anderen ook wel, maar die schijnen te speculeren over wat er aan de hand is, varierend van dat mijn vriend bij me weg is tot dat ik een ernstige ziekte heb. Moet nog even bedenken hoe dat weg te nemen, zonder dat ik ze alles moet vertellen :think:

Vanmiddag heb ik de VK gebeld en even helemaal op de hoogte gesteld van alles. Ze had al wel van het ziekenhuis gehoord dat het niet goed was en ik gecuretteerd zou worden. Ik ben toch echt blij dat ik voor haar gekozen heb, wat is ze goed in alle tijd nemen, vragen beantwoorden en dingen benoemen zoals ik ze precies voel. Was een prettig gesprek gelukkig. Ik hoop over een tijdje weer bij haar terug te komen hoor.

Ik had eigenlijk vandaag trouwens een echo gehad voor de combinatietest :frowning:

KC… :hug:

Dat had ik toen trouwens ook op mijn werk… pff, ze verzinnen de gekste dingen. Hoewel, bij mij was 1 bericht de wereld ingeholpen (wat ook waar was) en dat heb ik verder zo gelaten.

Goed dat je de ochtend toch een beetje bent doorgekomen.

En wat lekker dat je zo tevreden over je vk bent. Dat scheelt echt een stuk!!

Mascha :hug: weet niet zo goed wat ik moet zeggen… Heel erg jammer dat het zo moet lopen voor jullie. Ben je volgende maand wel van de medicatie af?

KC ook voor jou een :hug: moeilijke dag voor je vandaag.

Sproetjes spannend een echo! Gelukkig niet zo heel lang meer wachten!

Heske hoe voel jij je? Las dat je een goed gevoel hebt over deze maand. Houd dat gevoel vast en make me proud 8)

Hoe is het met de andere meiden?

Waar is Miekje trouwens gebleven? :think:

Hee dames!!

Zo, ik heb mijn eerste werkdag er weer opzitten. Voelt wel goed, doe precies hetzelfde werk als tijdens mijn stage, alleen nu krijg ik betaald! :wink:

En verder heb ik weer een ovutestje gedaan en de streep werd al wat dikker, dus denk dat mijn ei er wel aan zit te komen de komende dagen… spannend! Maar mooi om de 2 of 3 dagen blijven klussen nu… en natuurlijk 20 minuten met de kont omhoog daarna! :mrgreen:

KC, vervelend van dat gepraat op je werk… niks aan… waar bemoeien ze zich mee? Gezonde interesse vind ik goed, maar dat gespeculeer houd ik niet van… weet je al wat je ermee gaat doen?

Fijn dat de rest iig lief was. Wat doe je nu de komende dagen?

Nog een maandje tot de echo sproet… spannend!!

Jane, wat vervelend van die hoofdpijn… gaat het inmiddels al wat beter?

Fijn dat je een goed gevoel hebt, Heske, laten we het hopen… :pray:

Wat voor eigen bedrijf hebben jullie trouwens? (Ik ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten… interesse noemt men dat… ;))

Mascha, :hug: , fijn dat je bij ons blijft, we willen je iet missen!! En we gaan gewoon heel hard duimen dat al die medicijnen helpen en dat je straks een kerstkindje krijgt!!

Lieke, veel plezier volgende week met de echo, hem wel showen hier he?

Miek en Miekje, hoest met jullie?

:o MIEKJUUUUUUUHHHHH WAAR BEN JE???

Tierr, gelukkig was je eerste dag leuk (hetzelfde als voorheen).

Ja na 2 paracetamol zakt ie even weer beetje, morgen toch maar even langs de d.okter…

Sproet, spannend over paar weken echo :smiley:

KC :hug: vind je nog steeds erg dapper en knap hoe je er mee omgaat! :-*

KC, vervelend meis, die speculaties op je werk… :? Lijkt me wel fijn dat je toch een paar mensen hebt die het wisten en die je kunnen steunen. Ik vind je dapper hoor, dat je de confrontatie alweer aan durft te gaan. :hug:

Tier, hahaha, gezonde interesse he :wink: Wij hebben een supermarkt :slight_smile: Ik doe de administratie, personeelsmanagement en een stukje (lokale) marketing. Het is Tjip z’n droom, een eigen supermarkt, maar ik moet zeggen dat ik het ook erg leuk vind, had ik nooit verwacht eigenlijk :oops:

Miek, hahahaha, dat zijn de woorden waar ik op zat te wachten :mrgreen: Tja, geen idee, ik voel me net als anders hoor (is ook nog vroeg natuurlijk), maar had na het klussen echt zo’n idee van 'ja, dit was vast een ‘lucky shot’ :oops: :lol: Nog ff 2 weekjes geduld, dan weten we het… :pray:

Mascha, wat rot meis :cry: :hug: Ik kan er een héél klein beetje over meepraten, omdat wij dus ook een tijdje hebben moeten wachten tot we voor een volgend pukkie konden gaan, omdat ik dus net die ks had gehad en mijn lichaam nog moest herstellen (eigenlijk 6 maanden :oops: , da’s dus pas over 2 weken :shifty: ). Zoals je weet hebben we ons dus niet helemaal aan de adviezen gehouden (vooral omdat een ander advies was om 3 maanden te wachten, dat paste beter in ons straatje :wink: ). Maar goed, dat is bij jullie natuurlijk een heel ander verhaal. Maar goed, weet dus hoe moeilijk het is om een ronde over te slaan terwijl je juist zo ontzettend graag zwanger wil worden. Meis, ik hoop dat het geluk onderhand aan jullie kant zal staan :hug: :hug: :hug:

Jane, balen van je hoofdpijn :hug: Hoe is het nu?

Ik mis Miekje idd ook :frowning: MIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEKJUUUUUUUUHHHH, WAAR BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE??? :mrgreen:

xHeske

Oh hahaha, Jane, ik was nog aan het typen terwijl jij je berichtje plaatste :doh: Verstandig om toch maar ff naar de ha te gaan als die hoofdpijn zo blijft

Jane, wat vervelend van je hoofd :hug:

Heske, je hoort wel vaker dat een lichaam een half jaar nodig heeft om te herstellen en aangezien dat nu voorbij is, is de kans weer een beetje groter :smiley: Gaat vast goed komen!

Tierr, Fijn dat je nu wordt betaald voor je werk. Is opeens een stuk leuker denk ik :wink:

Ik heb trek in een…kaasoufle (geen idee hoe je het schrijft)

IK ZIE SARAH! hoe is het met je?