Misschien staat die vrouw op ontploffen? (bevallen?) misschien is ze daar.
maar dat duurt toch geen 2 dagen ? :think:
Ssssst niet zo hard schreeuwen…
Miekje voelt zichzelf totaal niet lekker, dus even niet wakker maken… :hug: :hug: :hug:
Beterschap Miekje… ssst…
Beterschap Miekje :-* :hug:
Ow, ik was er al bang voor… Lieve Miekje, heel veel beterschap meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Enne Jane… ik zou niet te hard roepen dat dat geen 2 dagen kan duren… mijn eerste bevalling duurde 32 uur :shock: :silenced:
:shock: :silenced:
Hoe is het met je Heske? Mascha? Sproet?
@Jane_S wrote:
:shock: :silenced:
Hoe is het met je Heske? Mascha? Sproet?
Ik ben opgestaan met een enorme rugpijn :shock: waar dat dan weer vandaan komt :think: Verder gaat het wel goed vandaag, niet enorm misselijk ofzo.
En jij???
Hier hangerig en nog steeds flink verkouden.
Zo schieten de dagen natuurlijk niet op :wall:
Ah Mascha, auw…
Hier gaat wel, dacht geen hoofdpijn te hebben (moet zo naar de dokter), en dacht heb ik weer , maak ik een afspraak heb je weer niets… :?
maar lijkt nu langzaam weer iets op te komen… ook weer niet de bedoeling
He bah, Beterschap Sproet! :-*
Typisch is dat altijd he maak je een afspraak is het weg :think:
@M&J wrote:
Typisch is dat altijd he maak je een afspraak is het weg :think:
:lol: :lol: ja maar ik wacht ook altijd zo lang!

denk oh dat gaat wel weer over, en dan duurt het net iets langer en denk je oh het gaat toch niet weg, net als nu… en dan dag later is het over

Dat had ik altijd met mijn spastische darm. Op het moment dat je vergaat van de kramp denk je dat het genoeg is geweest en maak je toch maar een afspraak. Tegen die tijd denk je, oh valt wel mee, laat eigenlijk ook maar zitten. Heb ik heel vaak gehad. Laatste tijd gaat het een stuk beter.
Misschien toch minder stress… :think:
@Sproetje wrote:
Dat had ik altijd met mijn spastische darm. Op het moment dat je vergaat van de kramp denk je dat het genoeg is geweest en maak je toch maar een afspraak. Tegen die tijd denk je, oh valt wel mee, laat eigenlijk ook maar zitten. Heb ik heel vaak gehad. Laatste tijd gaat het een stuk beter.
Misschien toch minder stress… :think:
Ik heb dat ook, ben er zelfs keer voor savonds naar dokter geweest, werd doorverwezen naar ziekenhuis (week ofzo later afspraak), maar toen had ik zelf zoiets van waarom, ik heb die kramp (wat lijkt op doodgaan van binnen) niet meer…
ze hebben bij mij wel een lactose intolerantie onderzoek gedaan, maar is niks uit gekomen.
Had wel hoge verwachtingen van de verwijzing naar de dietist, maar kreeg mot met die vent en ben niet meer geweest.
Moest alles bijhouden in een schriftje - keek ie er niet eens in :x
Keer erna lieten ze me 20 min wachten zonder iets te melden.
Toen heb ik gezegd dat ik nog andere dingen te doen had en ben weg gegaan. Maarja, had daar natuurlijk eigenlijk alleen mezelf mee :doh:
@Sproetje wrote:
ze hebben bij mij wel een lactose intolerantie onderzoek gedaan, maar is niks uit gekomen.
Had wel hoge verwachtingen van de verwijzing naar de dietist, maar kreeg mot met die vent en ben niet meer geweest.
Dan zou ik het idd ook helemaal gehad hebben!!! :evil: Je zou zo'n vent toch.......
Gisteren hier trouwens weer een fotograaf op visite gehad.
Hier hebben we wel een goed gevoel over. Ze had alleen nog geen digitaal album om te laten zien…
Siebe vonden wij idd ook een raar figuur maar op de dag zelf liep alles perfect :mrgreen:
We hebben bij hem ook geen album genomen maar zijn lekker zelf aan de knutsel gegaan
@Sproetje wrote:
Toen heb ik gezegd dat ik nog andere dingen te doen had en ben weg gegaan. Maarja, had daar natuurlijk eigenlijk alleen mezelf mee :doh:
Oh nou dat is ook lekker dan… :?
heb je ook niets aan, zo iemand…
Maar waarschijnlijk fotograaf gevonden waarmee het klikt?? :thumbup:

Ja, hopelijk kan dit binnenkort van het lijstje.
Zondag bij een band luisteren, dus wie weet…
Moet mijn aandacht nu natuurlijk wel een beetje verdelen
Beterschap Miekje, niet leuk dat je je niet goed voelt :hug:
Leuk dat je mogelijk een fotograaf hebt gevonden!
Heske, wat erg dat je moeder hetzelfde heeft meegemaakt als jij, bah zeg. Gelukkig kon ze zich dan wel indenken hoe je je voelde.
@Sproetje wrote:
KC, toen ik de controle-echo kreeg moedigde ze me juist aan om er gelijk weer voor te gaan. Was geen enkele reden om het niet te doen. Ik had mijn echo vrij snel, maar ze zei dat ze een stel naar huis had gestuurd om aan de klus te gaan omdat ze zag dat er een eitje op springen stond. Maar je moet idd wel wachten tot je er weer aan toe bent, ook geestelijk. Wij hadden afgesproken te wachten, maar mijn vriend zag dat de gedachte om die kans voorbij te laten gaan aan mij vrat, dus toen ging hij er uit zichzelf toch in mee :inlove:
Niet gelukt toen, maar het gaat om het idee natuurlijk!
Ik krijg geen controle-echo :? Alleen een telefoongesprek over 2,5 week.
Heb vandaag op mijn werk de grootste speculant maar verteld wat er aan de hand was, misschien stopt het dan. Wil ook weer niet dat ze denken dat mijn vriend weggelopen is of dat ik mishandeld word ofzo. Ze schrok wel een beetje, had niet verwacht dat we al bezig waren of zelfs ooit maar kinderen wilden :roll:
Ben vandaag weer halverwege de dag weggegaan, voelde me slechter dan gisteren, niet leuk gewoon :( Zooo'n hoofdpijn ook.
Verder begin ik enigszins zenuwachtig te worden :shifty:
Ik las net dat onze babyspullen in de afleverroute zitten, 'Chauffeur is onderweg', oww helppppp :o.