Oktober 2007 stoppers, wie komt me gezelschap houden???

Beep & Linda; gezellig zo met jullie erbij! :smiley: :thumbup:

De cursus van volgende week gaat over ontwikkeling van kinderen en opvoeding. Is werk gerelateerd maar ook voor de privesituatie erg nuttig!! :smiley: :lol: (Voor de nabije toekomst dan)

Lotte is je ongi er al? Heerlijk he die snoepzin? Ik ben normaal niet zo’n snoepkont maar als de ongi er aan zit te komen dan ineens wel. :drool:

Hallo,

Welkom bij de gezellige oktoberkletskouzen :mrgreen:, Linda! Ik heb je gelijk in het lijstje gezet (zie blz 14), als je je naam niet ziet staan, doe dan F5. Ik hoop ook dat we niet te lang hoeven te wachten!!

@ honing: ik heb jou ook gewoon op het lijstje gezet. Als je dan alsnog wil overlopen naar de decemberstopsters, zien we dan wel weer :mrgreen:

ow, ik wordt geloof ik geroepen… (whèèèè`whèèèèèè) Dus ga maar even de lunch maken!!! 8)

liefs

daffie

hmm :think: toch niet… hij sliep weer door!!! :smiley:

Linda, welkom bij de club.

Hier nog steeds geen :twisted:

Wel af en toe wat bruinigs bij het afvegen, dus er zal wel iets onderweg zijn.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik nog steeds wat pijnlijk (.)(.) heb, terwijl dat normaal al een dag of 2 voor mijn nodover is :think:

En ik weet zeker dat we heeeeel braaf geweest zijn deze cyclus.

Oja, ik heb WEEKEND!!!

Heerlijk 2 dagen alleen maar doen waar je zin in hebt.

Morgen ga ik eerst eens lekker uitslapen.

Morgenavond oppassen op de kids van mijn zus.

Zondag hebben we 2 verjaardagen.

Dus het weekend zit al goed vol gepland.

Wat een warm welkom hier! :slight_smile: Moet er nog even inkomen, maar we gaan het vast heel erg gezellig hebben hier!

hoi hoi,

@ Lotte: je weekend zit wel lekker vol zeg! Eerst lekker uitslapen! (wat is dat ook alweer??? :wink: ) Gezellig de kids van je zus over de vloer? Hoe oud zijn ze?? Kun je stiekem al een beetje oefenen :mrgreen:

tja, als je heel braaf bent geweest, zal het toch vandaag of morgen wel komen!! Anders ben je net de maagd Maria! :lol: :lol:

ik ga zo met vriend en colin even lekker een wandeling maken en even over de markt lopen…

liefs

daffie

ff een vraagje: Hebben jullie je omgeving verteld dat je (weer) zwanger wil worden???

Wij houden het nog even geheim. Alleen mijn beste vriendin weet het…

Hier nog steeds geen echte ongi.

Maar het zal vandaag denk ik nog wel komen.

Ik heb een nichtje van bijna 4 en een neefje van 1 1/2.

Het zijn echte schatten.

En nog een voordeeltje, ze slapen in hun eigen bed, dus ze maken me morgen niet heel vroeg wakker :mrgreen:

Behalve jullie weet er niemand dat we graag een kindje willen.

Ik heb het bewust niet verteld omdat ik bang ben dat ze dan steeds gaan vragen of ik al zwanger ben.

Mocht het nu allemaal niet zo snel lukken, dan vind ik het vroeg genoeg om te vertellen dat we een kinderwens hebben.

Lotte hoop voor je dat de :evil: snel komen! Kun je eindelijk voor het eggie gaan! ( is nog best snel gegaan he de tijd, kun je nagaan dat we in mei al op kok zaten )

Volgens mij zijn de :twisted: gearriveerd.

Tijd om mijn banner aan te passen, joepie!!!

Even voor het lijstje, mijn nieuwe nod is 5 november, als ik uitga van 30 dagen.

GEFELICITEERD!!! Laat het klussen beginnen!!! :mrgreen:

lijstje is inmiddels aangepast…

Gezellig hoor, twee van die druktemakers over de vloer!!! En helemaal mooi dat ze lekker in dr eigen bedje blijven liggen!! :slight_smile:

Dat is ook de rede waarom wij het nog geheim houden… Ik heb ook geen zin in al die vragen… En het is veel leuker om Colin straks een shirtje aan te doen waarop staat dat hij een grote broer wordt! :mrgreen:

pfff… het is hier weer etenstijd! :wall:

liefs

daffie

Ja, ik ga ook maar eens koken.

Over een uurtje moet ik al bij mijn zus zijn, dus dat zal wel weer haasten worden.

Dat is eigenlijk een beetje normaal bij mij :mrgreen:

Klussen doen we pas na 5 november.

Als ik deze cyclus zwanger zou worden dan ben ik 14 juli ongeveer uitgerekend, en dat is net in de laatste schoolweek :wall:

Niet handig dus.

Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie van het weekend aan het genieten zijn.

Ik in ieder geval wel!! :dance:

Gisteren bij de schoonfamilie op bezoek geweest. Was erg gezellig, gelukkig kan ik goed met ze opschieten.

Vandaag lekker niksen. Is lang geleden joh! Lekker even op de pc, boekje lezen, etc. :smiley: :smiley:

Daffie, gezellig zo met z’n allen op dat lijstje :wink:

Ik denk dat ik lekker bij jullie blijf en niet ga overlopen hoor.

Nou, de :twisted: laten nu echt wel weten dat ze er zijn.

Het ljkt wel of ik lek ben :oops:

Maar goed, het is maar voor een paar dagen.

Ik heb vanmorgen maar weer lekker uitgeslapen.

Het was voorlopig weer de laatste keer, dus ik heb het er maar even van genomen.

Vanaf morgen moet er weer 12 dagen gewerkt worden.

Vanmiddag hebben we verjaardag van mijn zus en haar zoontje.

De kleine, grote man is alweer 1 jaar.

Fijne dag allemaal.

Alloha!

Zo, als mijn cyclus meteen al erg netjes is ( :pray: :pray: ), dan heb ik zo ongeveer één dezer dagen mijn eisprong.

Vind het wel spannend moet ik zeggen. :dance:

Ben ook erg benieuwd wanneer mijn volgende ongi is, en hoop dat hij echt rond de 23ste komt.

Al hoop ik eigenlijk dat hij helemaal niet komt… :angel:

Leuk, Beep en Linda erbij!

Gezellig!

Heb verder niet echt nieuws…

Oja, wij wilden ook pannekoeken eten vandaag, maar uiteindelijk bleek dat we niet genoeg melk meer hadden… :frowning:

Hebben toen maar chinees gehaald.

Volgende week maar pannekoeken.

En heb steeds een beetje zeurderige buikpijn, heel vaag.

Dalijk weer Expeditie Robinson! :smiley:

haai,

@ Lotte: was je nog aan het haasten??? Is bij ons ook altijd, hoor… :wink: en nee in de laatste schoolweek bevallen is ook niet echt aan te raden!!! hihi Nog gefeliciteerd met je neefje!! :dance:

@ Honing: nee, dat had ik ook niet verwacht, wij zijn veel te gezellig! hihi :mrgreen:

@ Anneke: we :thumbup: allemaal met je mee, hoor! Veel klusplezier!! :mrgreen:

Wij zijn gisteren gewoon naar het pannekoekenrestaurant (wat een woord!) geweest… Ik had zin in poffertjes gekregen van al dat gepraat over pannenkoeken!!! :mrgreen:

Ik zit al stiekem een klein beetje te nerveuzen voor morgen :shifty: Echt helemaal niet nodig, want ik kan het heus wel. Ik zou het makkelijk moeten halen! Maar ja… zo zit ik dan weer in elkaar :roll: Eigenlijk is het volgens mij niet eens dat theorie-examen waar ik tegenop zie, maar is het meer zo van: als ik dit haal heb ik geen excuus meer om mn rijbewijs niet te halen en moet ik wel!!! :think: Maar ja, aan de andere kant, het zou me wel veel schelen als ik niet voor alles aan vriend hoef te vragen of hij me weg brengt! :wink:

nou, ik ga nog even csi-en (pc spel) want het is vreselijk verslavend!!! :doh: )

liefs

daffie

Dank je wel Daffie.

Ik moest me inderdaad wel wat haasten.

Klokslag 19.00 uur stond ik bij mijn zus op de stoep :mrgreen:

Vanmiddag toen ik op de verjaardag zat kreeg ik ineens telefoon.

Een collega belde met de mededeling dat ik morgen lekker vrij ben.

De klant waar ik naartoe zou moeten heeft de zorg afgezegd :dance:

Heerlijk toch, zo onverwacht een dagje vrij.

Daffie, hoe laat is je examen???

Ik heb tijd genoeg om voor je te duimen.

En zorg maar dat je nog dit jar je rijbewijs haalt.

Vanaf volgend jaar wordt het alleen maar moeilijker.

In ieder geval vast veel succes morgen.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

(ja, ik ben geslaagd!!! :mrgreen: )

Lekker zeg, dat je vrij bent!!! Ga je nog iets doen vandaag??? (behalve uitslapen?? :mrgreen: )

Het examen was vanmorgen om 9 uur… Tja, ik weet het… Vandaar dat ik nu gelijk mn theorie heb gedaan… Ben met vriend aan het kijken in de administratie of we geld vrij kunnen maken voor een spoedcursus. Dan heb ik m nog voor december (hopelijk :shifty: )

liefs

daffie

GEFELICITEERD!!!

Wat goed zeg, weer een zorg minder.

Ben je nog niet begonnen met lessen?

Ik heb vanochtend inderdaad uitgeslapen.

Voor de rest van de dag heb ik geen echte plannen.

Vanavond ga ik nog wel zwemmen met een vriendin van mij.

Oja, er ligt nog een berg strijkwas.

Eigenlijk moet ik dat nog wegwerken, maar ik heb helemaal geen zin :wall: