hé Lotte, je hebt toch niet stiekum een week of 2 geleden vals gespeeld, he :o Ik had namelijk toen ik zwanger was van Colin ook zin in pannekoeken… :think:
gek he, om blij te zijn dat je ongi bent, terwijl je op dit forum zit! :lol:
Ik moet eigenlijk nog wat aan mn auto-theorie leren, want ik heb maandag examen, maar ik heb niet zo’n zin, en het ging vanmiddag heel goed… Maar misschien toch nog maar even doen… Ik kom strakkies nog wel even kijken.
liefs
daffie
Nee hoor, we zijn heel braaf geweest.
Hier trouwens nog steeds geen :twisted:
Misschien toch weer een wat langere cyclus.
Ik wacht nog maar even af.
Hallo meiden!
Mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik ben net gestopt met de pil. Welliswaar niet in oktober, maar in september, maar zit nu nog maar in dag 5 van mijn cyclus. Ik vind me dus meer een oktober-stopper dan een september-stopper.
Ik ben 27 en m’n vriend 32, en wij gaan voor ons eerste kindje. Hopelijk gaat het allemaal goed en wordt het zwanger worden geen probleem. Voor ik met de pil stopte was ik altijd super onregelmatig ongesteld, dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat!
Groetjes,
Beep
Beep, gezellig dat je met ons mee komt kletsen.
Spannend he, om voor je eerste kindje te gaan?
Ga je eerst ontpillen, of gaan jullie meteen voor het eggie?
Hoi Beep,
Welkom! En gezellig dat je je eerste berichtje bij ons komt posten!
Als jij vind dat je een oktoberstopster bent, dan is dat toch zo!! :lol: Ik heb je gelijk even in het lijstje toegevoegd (staat op pagina 14).
Wij hopen met je mee dat alles goed gaat.
@Lotte: tja, als je heel braaf bent geweest, is het inderdaad een lange cyclus…
nu ga ik echt leren! (euhm… :shifty: nadat ik het lijstje heb aangepast! hihi)
liefs
daffie
Nee, we gaan gelijk voor het echie. Ik ben toch altijd onregelmatig geweest, dus als ik wacht tot ik regelmatig ben (dat is toch ontpillen?) kan ik een ons wegen. We gaan er wel voor en zien wel hoe het loopt. Ik slik al wel een tijdje foliumzuur. Ook ben ik begonnen met teunisbloemolie voor m’n cyclus.
Hebben jullie wel eerst ontpild?
Groetjes,
Beep
Daffie, leren jij :naughty:
Stoute meid.
Moeten we je nog overhoren???
Ik ben eigenlijk nog steeds een beetje aan het ontpillen.
Vorig jaar op 20 oktober heb ik de laatste pil genomen.
Mijn cyclus was vanaf het begin vrij regelmatig, al zit ik vandaag al de hele dag op de :twisted: te wachten.
Pfff, wat gaat het hier snel zeg! De mailtjes met nieuwe berichten vliegen me om de oren!
Leuk! Een lijstje! Daar hou ik wel van, lekker overzichtelijk! Maar op pagina 14 zie ik wel een lijstje, maar daar sta ik natuurlijk nog niet tussen? Waar zie ik de laatste versie dan, of moet die nog geplaatst worden?
Lotte, waaraan merk je dan dat je nog aan het ontpillen bent?
Nou ja, ontpillen is misschien niet het juiste woord.
Ik slik sinds vorig jaar de pil niet meer, maar we gaan nog niet voor het eggie.
Ik heb eigenlijk nooit ontpillingsklachten gehad.
Wel viel het me op dat ik nadat ik met de pil gestopt ben meer energie had.
Het schijnt dat meer vrouwen dat hebben.
haai, hier ben ik dan weer… Nou, ik maak me geen zorgen meer. Ik heb net 2 proef-examens gedaan en ik had bij allebei maar 1 fout! :dance: :dance: :dance:
euhm… het is al een tijd geleden dan ik ben gestopt met de pil, maar ontpillen is toch ongeveer 1 cyclus wachten om het ‘gif’ van de pil uit je lijf te krijgen?? :shifty:
Ik had wel meer energie, maar volgens mij kwam dat omdat we hadden besloten om zwanger te worden en omdat het zo spannend was! :lol:
@ Beep: als je het goede lijstje niet ziet, moet je even F5 doen. Dan vernieuwd de pagina zich en zie je het laatste lijstje!
Nou meid, dat gaat helemaal goed komen maandag.
we gaan voor je duimen hoor!!!
owja, ik wilde nog vertellen:
Ik ga deze keer weer een maansteentje voor aan een ketting kopen. Het bijgeloof is dat als de steen stuk gaat, je zwanger bent! De vorige keer was het echt zo :shock: :shock:
en Beep: volgens die vrouw zou het ook helpen bij een onregelmatige cyclus…
liefs
daffie
Een maansteentje??? :shock:
Waar koop je dat?
Ik kocht m bij zo’n vaag spiritueel winkeltje bij ons, maar ze hebben ook kant en klare kettinkjes bij ‘de T**nen’
Misschien is dat wel iets.
Ik ga eens kijken of ze hier in de buurt ook maansteen verkopen.
Wie weet werkt het echt.
Meiden, ik ga mijn bedje opzoeken.
Morgen is het weer vroeg dag.
Nog 1 dag werken, en dan lekker weekend.
Heerlijk 2 dagen vrij na 12 dagen werken.
Ik kan er nu al van genieten :mrgreen:
Tot morgen.
Hopelijk kan ik dan melden dat de :twisted: er zijn.
Liefs Lotte
tja, of het echt werkt weet ik niet, maar het was wel een beetje bizar dat het steentje echt scheurde!!! :shock: Daarom doe ik het deze keer weer! :lol:
@ lotte: werkse morgen en dan heb je dat weekend zeker verdient!! ga je nog iets leuks doen?? En ik zal voor die :twisted: !
ik ga nog even tv kijken en strakkies mn mannetje nog een flesje geven…
tot morgen!
liefs
daffie
Hallo allen,
in juni ben ik gestopt met de pil, maar doordat ik misschien toch een andere baan wilde ed. was ik toch weer begonnen met de pil. Ben hem bijna elke dag vergeten, dus ik kan er net zo goed mee stoppen. En mijn vriend en ik willen beide ook gewoon graag een kindje, dus ik stop nu echt! Ik loop dus over van je juni-stoppers, naar de oktober-stoppers!
Hoop dat we allemaal snel zwanger raken!!
Linda-25 jaar- 1ste kindje- NOD nog niet bekend