Dat is een berichtje wat je makkelijk tijdens de weeën kan typen… haha ik hou hoop!
Maar leuk he om die oude berichten terug te lezen? Zo jammer dat het allemaal zo snel voorbij gaat en je het niet over kunt doen…
Hallo,nog geen nieuws van Hanneke?
Heb dr vanochtend wel ff op fb gezien,maar idd is het nu wel heel stil…
Spannend dus!
Enne… ze werd vandaag toch ook weer gestript?
bib
Idd weer gestript. Had 3 cm en het rommelt lekker. Maar ik herken nog geen weeen. Ze laten mij uiterlijk tot vrijdag rondlopen. Vrijdag komt de vk anders vliezen breken.
Dus hoef sowieso niet heel lang meer.
Wat spannend hanneke.
Er is de afgelopen dagen dus wel iets gebeurd.
BUB!
Op 17 september, de uitgerekende datum, om 23.00 uur is onze zoon en broertje
SEPP
geboren. Hij weegt 3980 gram en is 52 cm :inlove:
Een vlotte bevalling. Alles gaat goed met ons.
:-*
Hier uiteraard ook nog een felicitatie! Van harte gefeliciteerd!! Geniet van je nieuwe rijkdom!! :inlove:
Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Sepp. Geniet van de kraamperiode. :inlove:
Wat vlot zeg :shock:
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.
Veel geluk!
Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!!
Was Hanneke “onze” laatste zwangere?
Geen idee eigenlijk… Dusse… wie is nu de volgende? :mrgreen: haha Lotte? Patricia? :lol:
Op zich zou ik best nog wel een keer willen.
Vind het heerlijk om zwanger te zijn en zo’n kleintje knuffelen…
Dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen
Maar 4 kindjes dat wordt toch echt teveel.
@Lindaaa wrote:
Geen idee eigenlijk… Dusse… wie is nu de volgende? :mrgreen: haha Lotte? Patricia? :lol:
Dat zie ik hier niet gebeuren hoor…
Al kriebelt het wel af en toe…
Maarre, Francisca is nog zwanger… Nu 37 weken en 2 dagen.
Ook hier blijft het bij twee. Zwanger zijn kan leuk zijn en vooral bijzonder. Maar ik ben gewoon echt niet gemaakt om te bevallen, dat wil ik gewoon echt niet weer!
@Lindaaa wrote:
Ook hier blijft het bij twee. Zwanger zijn kan leuk zijn en vooral bijzonder. Maar ik ben gewoon echt niet gemaakt om te bevallen, dat wil ik gewoon echt niet weer!
Kan daar helaas niet over meepraten. Ben geen enkele keer gewoon bevallen en zal dat ook nooit meer doen
Heb ik het wel eens moeilijk meegehad zeg maar. Vond mezelf (helemaal na de geboorte van Damian) zo slap dat ik geeneens mijn kindje op de wereld kon zetten. Bij Ryan wilde ik ook heel graag op de natuurlijke manier bevallen, maar ik wilde geen stuitbevalling of draaipoging. En toen lag hij in stuit met 36 weken.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar hé je hebt er al die maanden op gebroed en een keizersnee is ook niet makkelijk! (achteraf dan vooral…) Dus niet teveel over nadenken.
Hoevaak ik tijdens de laatste bevalling wel niet gedacht heb dat ik een keizersnee wou…
hihi moet wel zeggen dat ik bij Damian op het moment dat ze vertelde dat ze hem gingen halen wel dachten van pfff eindelijk haal hem er maar uit. Ben het zat hihi. Dat dan weer wel. Maar ook omdat ik al de hele dag weeen had en die deden niet zoveel. Ontsluiting ging niet.
Maar achteraf had ik echt zoiets van had ik maar wat beter mijn best gedaan :oops: Nu heb ik er vrede mee hoor Meneer gaat over 2 maandjes naar de basisschool en is gelukkig gezond, net als Ryan.
Ik kan jullie vertellen dat Francisca 19-9 een dochter heeft gekregen: VERA :inlove: :inlove:
Francisca, man, Fabian en Nathan, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet ervan! :inlove: