ohjeeee...zwanger

Wij zijn weer zwanger!!!

Ok niet geheel gepland (voor zover je zoiets kunt plannen) maar we zijn er erg blij mee.

Bij onze twee jongens hebben we er beide keren ruim een jaar over gedaan om zwanger te raken en nu dus heeeel snel.

Ik heb geen idee hoelang ik al zwanger ben dus ik ga van de week maar eens de vk bellen.

Wel had ik een vraagje…ik heb gisteren (toen ik het nog niet wist) wel de mexicaanse griepprik gehaald…kan dit kwaad??

De dames die mij prive ook kennen PLEASE MONDJES DICHT :pray: :silenced: :shifty:

En verder zijn alle tips en ervaringen van moeders en vaders met de kindjes zo kort op elkaar van harte welkom!!

Liefs Nathalie

Jeetje :shock: dat hebben jullie snel gedaan 8) :wink:

Gefeliciteerd :dance:

Maar helaas geen antwoorden op je vragen :think: Misschien de ha bellen?

Gefeliciteerd :dance:

Die prik…geen idee hoeveel kwaad het kan. Het wordt afgeraden maarja, volgens mij vooral omdat er geen effecten bekend zijn in de eerste 13 weken zwangerschap. Maar dat zegt dus niet dat het perse kwaad doet, die prik.

oehoeeee dat is snel :mrgreen:

leuk!

gefeliciteerd! :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd!

Wel leuk hoor, lekker dicht op elkaar.

Whaaaa Nathalie :shock:!

Dat is snel, kan me voorstellen dat je even aan het idee moet wennen. Gefeliciteerd hoor! :-*

Whoaaaaaahhhhhii

Nathalie wow!!! wat is dit snel gegaan zeg! Heerlijk :inlove: . Ik weet niet of de prik kwaat kan, ik zou even je HA bellen voor uitleg.

Harstikke gefeliciteerd dit wondertje kon niet wachten om bij jullie te komen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance:

Zo :shock: :shock: Hoeveel verrassingskindjes gaan er nog komen zeg? Wauw gefeliciteerd hoor!!! :-*

Volgens mij wordt de prik afgeraden omdat de gevolgen in de eerste 13 weken onbekend zijn en omdat alles in ontwikkeling is/gevormd wordt in die tijd raden ze het af. Volgens mij is er geen reden tot direct gevaar ofzo.

De ha kan je uiteraard meer vertellen :wink:

:-* :-*

Ik ben heel erg blij voor jullie!!! (en lig nog steeds in een kreukel van het lachen dat dit ieniemienietje er zo snel tussen door is gepiept!!! :mrgreen: )

xxxx

(ohh en hoe zal A. (werkgever) reageren whahahaha, die gelooft je vast niet hahahaha)

Tjeeeeeeeeeeeeeeeee wat gaaaaaaaaaaaaf :-*

Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Jaaaaa!!! Hier ook nog een keer: gefeliciteerd!!! En idd even je dokter bellen ivm die inenting!!

xxx

héy!

ik kan je niet echt je vraag beantwoorden maar wil je feliciteren natuurlijk! wat een verassing zeg!

:inlove: :smiley: :mrgreen:

dat je mag gaan genieten van deze zwangerschap!

:shock:

GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Suprise! wow! Is het de jaar van Verassingen? Word 2010 daadwerkelijk een babyboom van verassingen? Wauw!

Vorig jaar duurde het even, en heb je een mooi jochie voor terug en nu

:shock:

GEFELICITEERD!!

WOW, gefeliciteerd meis.

En of een griepprik veilig is kan niemand je zeggen.

Er is geen onderzoek naar.(daarnaast; het zijn dode of verzwakte ziektekiemen en je maakt ook de griep wel eens door tijdens een zwangerschap)

Vorig jaar twijfelde ik of ik zwanger was en wilde hem zelf niet.

De ene assistente zei; geen probleem, terwijll de ander zei; de 1ste 3 maanden niet doen.

Maar nu het gebeurd is kan je er toch niets meer mee, dus ik zou proberen er mij geen zorgen om te maken.

Voel je je verder goed??

@Affie wrote:

Zo :shock: :shock: Hoeveel verrassingskindjes gaan er nog komen zeg?

Ik wil er ook wel eentje, haha.

Meissie, gefeliciteerd!

Zo te lezen was het wel de bedoeling om voor een 3e te gaan, maar duurde het de vorige keren langer en is het dus sneller als gepland?

Die MG vaccinatie wordt afgeraden tijdens de eerste 3 maanden van je zwangerschap en na MG vaccinatie wordt aangeraden om de eerste 8 weken niet zwanger te raken, omdat ze hier (uiteraard) geen onderzoek naar gedaan hebben en niet weten of er dan gevolgen zijn. Maargoed, dat zeggen ze ook van alcohol en roken en pilgebruik en toch raken er mensen zwanger terwijl ze dit gebruiken en vaak is er dan niks erg aan de hand. Ik zou me niet teveel zorgen maken, je kan er niks meer aan veranderen!

Geniet van je zwangerschap! :inlove:

(Ik ben wel een beetje jaloers, hihi)

Wat fijn om zulke lieve reacties te lezen.

Was eigenlijk erg bang voor de reacties :oops: .

Bedankt ook voor de reactie op mijn vraag over de mexicaanse griep…Ga er van uit dat het goed komt hier!!

Pfff ben de grootste schok nog niet echt te boven maar merk al wel flink wat kwaaltjes.

Vermoeidheid is de meest aanwezige haha.

:lol: :lol: :lol: :lol:

oh sorry, mag niet lachen… maar eh… 2009 is niet het beste jaar voor fabricanten van anti conceptie geloof ik :angel:

Je gevoelens zijn herkenbaar, heel veel goeds daarmee toegewenst… kan nog wel even duren.

Ik zit nu op zo’n 9 weken en eigelijk werd het afgelopen donderdag pas een beetje echt, toen we de echo zagen en er een hartje klopte.

Voor die tijd had ik echt zoiets van… het zal wel :shifty:

Mg… ja weet niet wat dat doet. Het zal best meevallen denk ik zo…

De basis is hetzelfde als van de normale griepprik, alleen het dode virus is anders.

Het komt wel goed schatje :mrgreen: schenkt het zoveelste glaasje roosvicee in

Oh en hier schelen de oudste 2 13 maanden en het was tropentijd. Ga niet jokken. Maar ze zijn echt jut en jul… heerlijk.

Die tropentijd overleef je wel en straks heb je gewoon ook een 4 en 5 jarige die zoveel leeftijdsfasen gemeen hebben dat ze bijna tweeling lijken :inlove:

@sassie1980 wrote:

Ik ook :oops: :oops: :oops: :oops:

@Sweet-Love wrote:

@sassie1980 wrote:

Ik ook :oops: :oops: :oops: :oops:

hier nog 1 hoor :oops: :mrgreen: (maar dat weet meis wel!!!)