Wat een verassing!
Heel erg gefeliciteerd!!!
Wow meissie wat een leuk nieuws zeg!!!
Geniet van je zwangerschap ondanks de bekende kwaaltjes!!!
:-*
P.s. ook al is een 2de hier nog niet in de maak, ben ik ook wel een beetje jaloers hoor :oops: Als het aan mij ligt gaan we er binnen 3 tot 6 maanden er weer voor :oops:
GEFELICITEERD !!! Geniet van je zwangerschap …
Voor de prik voor de mexicaanse griep moet je even surfen naar uitzending gemist. dan een vandaag op maandag 23 november 2009.
Daarin is Roel Coutihin ( viroloog) aan het woord en die verteld hoe het precies zit met de prik voor de MG.
Ik heb namelijk ook de prik gehaald en mocht ook 8 weken niet zwanger worden na de prik maar het kan geen kwaad zeiden ze…
Proficiat met dit kleine wonder! :inlove:
Geniet er met volle teugen van!
ivm De MG kan ik je alleen maar advieseren om je huisarts of zo te bellen, of die infolijn van de MG.
@minniemouse wrote:
@Sweet-Love wrote:@sassie1980 wrote:
(Ik ben wel een beetje jaloers, hihi)
Ik ook :oops: :oops: :oops: :oops:
hier nog 1 hoor :oops: :mrgreen: (maar dat weet meis wel!!!)
Ik ook haha
Meissie gefeliciteerd!!!
van harte gefeliciteerd. heb zelf nooit kindjes snel op elkaar gehad, maar van een verrassingskindje kan ik wel meepraten deze keer, …na acht jaar vruchteloos proberen piepte deze kleine er mooi nog effe tussendoor…terwijl ik juist besloten had ivm de onregelmatigheid van mn menstruaties, maar de pil te halen…die ik dus al in huis had…en toen ineens…boems…daar was de misselijkheid :lol: :lol: :lol:
verwacht je ook niet meer als je 42 bent hoor :mrgreen:
geniet ervan
@minniemouse wrote:
(ohh en hoe zal A. (werkgever) reageren whahahaha, die gelooft je vast niet hahahaha)
Das idd wel lachen; kom je na je verlof terug op je werk met de mededeling weer zwanger te zijn :lol:
Nou, zo snel hadden wij ze niet op elkaar maar de meest praktische tip die ik heb is om het te nemen zoals het komt; keep it cool 8) Je kan je best nu druk maken om van alles maar het meeste lost zich toch vanzelf en al doende wel op.
Van harte hoor!
Gefeliciteerd :dance:
:shock: Gefeliciteerd :inlove:
Ben eigenlijk wel heel erg jaloers, omdat mijn cyclus dus niet op gang komt door de BV :oops:
Gefeliciteerd Meissie! :dance:
gefeliciteerd!!!
:dance:
Hoe voel je je meissie/
Het gaat wel ok hier.
Ik ben moe en licht in mijn hoofd maar buiten dat gaat het goed.
De hormonen zijn trouwens ook erg sterk aanwezig…jank me suf!!
Alleen geestelijk moet ik er echt nog heel erg aan wennen hoor…pffff tis een behoorlijke klap eigenlijk.
Maar dinsdag hebben we eindelijk onze echo…ben benieuwd hoe ver we zijn.
kan me voorstellen dat het even schrikken is meis
en jank maar lekker hoor je lijf zit nog vol met hormonen van je vorige
ik weet zeker dat alles goed komt :-*
gefeliciteerd!!
@lizzy wrote:
kan me voorstellen dat het even schrikken is meis
en jank maar lekker hoor je lijf zit nog vol met hormonen van je vorige
ik weet zeker dat alles goed komt :-
Heel lief…dank je wel :- :-*
meissie nog een dagje!! wat spannend zeg!! hoe ver denk je zelf dat je bent?
oh meid, ik leef echt met je mee… hier ook van dat oeverloze gejank en de bomlading aan dubbele gevoelens. blijdschap, schrik, angst, onzekerheid enz…
Het komt heus heus goed, dat moet gewoon en kleine leeftijdsverschillen hebben zeker hun charmes :-*
Toi toi toi voor je echo
Echo gehad en de baby doet het!!!
Ben nu ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger.
Dat zou betekenen dat ik 31 juli ben uitgerekend ongeveer.
Wat een goed nieuws zeg!!!
Gefeliciteerd!!!
Nu nog een paar maandjes geduld